Dodaj do ulubionych

Spozniony lekarz a pacjent...

12.09.18, 01:22
Dobre smile
Zazwyczaj moj lekarz spozniony jest co najmniej 45 minut, bywa ze dluzej, ostatnio ja sie spoznilam pol godziny bo majac teraz z mezem wspolny samochod musialam czekac az wroci z pracy (staral sie jak najszybciej).
Tym razem lekarz wyrobil sie na czas a ja uslyszalam od recepcjonistki ze powinnam byc na czas smile
Nosz ludzie. celowo tego nie zrobilam, przewaznie jestem na czas, lekarz - rzadko. Mniej wiecej tak wlasnie powiedzialam, na co uslyszalam "that's no excuse". (to żadne tłumaczenie)
Jestem zdania ze recepcjonistka nie tylko nieco przesadziła, ale jeszcze była zwyczajnie nieuprzejma. a wy jak uwazacie?

Minnie

--
https://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/e030.gif Zmiana manier a ustrój
50+ to już tylko stara ciota?
Edytor zaawansowany
  • minniemouse 12.09.18, 01:24
    p.s
    dodam, jesli to ma jakies znaczenie, ze chodze do tego lekarza juz dlugo, i pierwszy raz cos takiego mnie spotkalo smile

M

--
  • engine8 12.09.18, 01:39
    Niestety recepcjonistki musza robic i mowic to co szefowie karza. Tak ze nie wiem czy to jest osbista opinia czy po prostu robi to co musi.
    A to w Kandzie tak jest jak w PRLu ze lekarze sie spoznija poniewaz pracuja na 2 pelne etaty w ciagu jedengo dnia pracy?
    U nas nigdy sie z niczym takim jeszcze nie spotkalem.... Czasami sie troche poczeka ale to dlatego ze jakis pacjent przeciganie.... ale zwykle to wyglada tak ze przychdze na recepcje osrodka - kiedy mnie zapisza ze jestem to pielegniarka dostaje widomosc na komuterze i jak podejde pod drzwi to zwykle w ciagu paru minut wolaja.. Kiedys po drodze wstpilem do toalety to pilegniark amowial ze sie martwila czy sie nie zgubilem ...smile)

• minniemouse 12.09.18, 02:14
    U nas lekarze sa spóźnieni bo maja za dużo pacjentów w jednej pracy i za mało czasu na jedna wizytę.