Dodaj do ulubionych

Konto we Wloszech - w jakim banku??

19.04.06, 13:17
W jakim banku macie zalozone konta? Bede musiala za pare miesiecy zalozyc
jakies i nie mam zielonego pojecia. Moze ktos cos doradzi?? Wszystkie
informacje n/t wloskich bankow mile widizane :)
Edytor zaawansowany
  • viki2lav 19.04.06, 14:31
    ja moge odradzic moj banca toscana (sa jescze w sredniowieczu)
    --
    Życie na poczekaniu./Przedstawienie bez próby./Ciało bez przymiarki./Głowa bez
    namysłu. Nie znam roli którą gram.Wiem tylko,że jest moja, niewymienna.(W.Sz)
  • daggy4 21.04.06, 16:52
    ja mam w monte dei paschi di siena ale prawde mowiac jest "z dupy" ;) tzn.
    b.drogie.
    wlasnie mam zamiar je zmienic i po rekonesansie okazuje sie, ze konto webank
    jest oplacalne. to wirtualne konto banca popolare di milano. no ale chyba jak
    nie mieszkasz w mediolanie to moze lepiej go nie zakladaj.

    czesc
  • bea761 22.04.06, 18:43
    Od czasu jak weszlo BANCOPOSTA zamknelam wczesniejsze konta w bankach i
    przenioslam sie do nich- byli najtansi. Jak na razie wszytko jest OK a co
    najwazniejsze podrozujac po Wloszech bankomanty znajdziesz wszedzie.
  • ilecka 22.04.06, 18:47
    oprocz bankomatow i cen dodam jeszcze ze glowniejsze poczty sa czynne do 19, a
    w kazdym miescie sie znajdzie conajmniej jedna taka, takze jest to wielkim
    plusem takie orario continuato (w porownaniu do innych bankow ktore po poludniu
    otwieraja na 1 godzine)

    --
    Nie płaczmy dlatego, że umarł.
    Cieszmy się, że żył.
  • daisy123 25.04.06, 09:40
    a czy zwrociliscie uwage, ze oprocentowanie w BancoPosta sie zmienilo?
    --
    Nie bierzcie życia tak poważnie
    i tak nie wyjdziecie z niego żywi.
  • ilecka 25.04.06, 17:44
    mam tak niskie dochody ze nawet na to nie zwracam uwagi :) o ja biedna
    studencina:)
    moze kiedys bedzie mi dane zaglebic sie w temacie :P
    --
    Nie płaczmy dlatego, że umarł.
    Cieszmy się, że żył.
  • testardo 31.05.06, 19:19
    Calkiem ciekawa i korzystna wydaje mi sie kombinacja: konto ROR w BancoPosta (z
    uwagi na wymienione juz wczesniej zalety) + konto oszczednosciowe w banku ING
    (wszystko za darmo, a procent wyzszy).
    Choc musze przyznac,ze przejrzalam strony kilku bankow i nie sa zbyt
    zachecajace. Po pierwsze czesto nie zawieraja wszelkich niezbednych informacji
    potrzebnych do podjecia decyzji o wyborze banku. Poza tym obsluga przez internet
    to raczej wyjatek niz regula.
    Do naszego mbanku jeszcze im daleeeko.
    --
    Szczęście sprzyja odważnym.
  • kolsza 01.08.06, 14:27
    unicredit - konto nazywa sie genius free. nie jest tylko dla studentow, ale do
    30 roku zycia. koszty bardzo niskie, jesli je zamkniesz nic nie placisz,
    wszystko mozesz zrealizowac przez net (doladowac komorke, zaplacic rachunki,
    robic przelewy). mam od roku i funkcjonuje swietnie.
    pozdrawiam
    kasia
  • jolitha 01.08.06, 14:45
    Dzieki wielkie Kasia. Teraz jestem juz zdecydowana na 100%. Pozdrawiam :)
  • jolitha 24.08.06, 16:37
    Jakie dokumenty potrzeba do zalozenia konta? Moge sobie tak poprostu pojsc i
    zalozyc to konto czy trzeba jakies jakies dodatkowe formalnosci wykonac z
    tytulu bycia obcokrajowcem? Bede zakladac konto studenckie.
  • makda 24.08.06, 16:52
    Przy normalnym kocie chca codice fiscale (do skserowania), carta d'identita' i
    czesto tez kserokopie umowy o prace.
    Przy studentach- nie wiem, ale codice fiscale i jakis dokument tozsamosci na
    pewno.
  • jolitha 07.09.06, 18:53
    Da sie zalozyc konto z zagranicy? Ile czeka sie na aktywacje konta? tak jak u
    nas przysylaja te karty i piny w osobnych kopertach po kilku tygodniach?I co
    jesli nie mam we Wloszech stalego adresu?Mozna to odebrac osobiscie?
    --
    Moje forum forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=42215 Zapraszam
    wszystkich :)
  • linn_linn 07.09.06, 18:54
    Ja mam konto na poczcie. Pamietam, ze karte trzeba aktywowac. Niestety nie
    pamietam jak dlugo to trwa.
  • jolitha 07.09.06, 18:56
    A jakie dokumenty dawalas? I co znaczy aktywowac karte? Tak jak u nas wybrac z
    niej pieniadze?
    --
    Moje forum forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=42215 Zapraszam
    wszystkich :)
  • testardo 07.09.06, 21:01
    A ta visa bancoposta dziala w innych bankomatach niz bancoposta? My bedac na
    wakacjach mielismy goraco jak bez gotowki chcielismy placic w sklepie karta i
    jej nie przyjelo, w bankomacie rowniez ja odrzucilo i dopiero w bankomacie
    bancoposta udalo nam sie podjac gotowke. Ciekawa jestem czyto standard czy tylko
    my mielismy takiego pecha. Na logike biorac powinna funckjonowac w kazdym
    bankomacie, zarowno w polsce jak i za granica.
    --
    Szczęście sprzyja odważnym.
  • linn_linn 08.09.06, 07:24
    To nie jest visa, a maestro. Ja zwykle pobieram gotowke, w bankoamatach
    poczty / tam nie placi sie prowizji /. Placilam ta karta rowniez w Polsce,
    pobieralam gotowke. Nie mialam zadnych problemow.
    Ostatnio aktywowalam karte, ktora wczesniej zostala zgubiona. O ile pamietam,
    treza pojsc ze wszystkim, co sie dostaje do urzedu i aktywowac. Robia to oni,
    jesli dobrze pamietam.
  • linn_linn 08.09.06, 07:27
    Jeszcze jedno. Bez aktywacji nie mozna nic pobrac. Pamietam, gdyz zawsze o tym
    zapominalam i musialam wracac. Aktywacja jest konieczna, gdyz pin, przesylany
    poczta, moze byc skradziony. Aktywacja jest formalnoscia dopelniajaca otwarcia
    konta. Wszytsko jest napisane w papierach, kyore sa przesylane.
  • wiktorsap2 30.11.18, 21:00
    [video]https://www.youtube.com/watch?v=L6JAyOHukhw[/video]

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka