Dodaj do ulubionych

Co Wam pomaga NIE PODJADAĆ?

14.11.12, 22:38
co sądzicie o takim wątku.
Ja wpisze swoje sposoby na niepodjanie między posiłlkami:

1. Mycie zębów
2. picie herbaty zielonej, wody,
3. Wyjście z kuchni, pomieszczenia gdzie przygotwuje się jedzenie itp
4. Nie próbowanie pierwszego kęsa
5. jeżeli zdarza się wam kupować słodycze na mieście itp zachowania to nie noście ze sobą pieniędzy drobnych itp.
6. Przygotowany posilek i zaplanowany, że nie musze zastanawiaać się w sklepie przed pułka z drożdzówkami co mam kupić
7. picie koktajli białkowych na regulacje nadmiernego apetytu.
8. Co lepiej zadziała napis na lodówce " Nie podjadaj ! czy " Masz plan posiłków trzymaj sie go !
według psychologów lepiej podziała to drugie bo nie zawiera NIE
9. Jedzenie posiłków wartościowych , które długo trzymaja mnie sytą - warzywa strączkowe, kasze, ryz brązowy, mięso itp
10. Trzymanie sie na codzien godzin posiłków i raczej nie zmenianie żeby ogranizm sie przyzwyczaił do jakiś ram.


To moje a Wasze?

--
Ekomagdalenas Blog
Edytor zaawansowany
  • sylwia.ss 27.04.13, 04:46
    Zgadzam sie ze wszystkim co napisalas. Ja staram sie pic duzo wody i przede wszystkim nie dopuszczac do uczucia glodu. Jesli jemy regularnie i pijemy duuuzo wody, uczucie glodu sie nie pojawia:-) Jesli juz chce cos podjadac to owoce i warzywa, uwielbiam tez chipsy z jarmuza, ktore robie:-)
    Pozdrawiam Sylwia
    --
    www.kierunekzdrowie.blogspot.com
  • mmsgallery 26.05.13, 20:29
    Sylwiu, śliczne masz fotki na blogu, mniam mniam.

    --
    Blog o zdrowym odżywianiu i odchudzaniu
  • 1yna-taka 26.05.13, 23:01
    Mi zawsze pomagała woda, zapijałam uczucie głodu, sięganie po przekąski, mała butelka wody jest zawsze przy mnie, schudłam już 6kg.
  • olcia.kaktus 27.05.13, 12:42
    Najskuteczniejsze u mnie:
    - picie wody
    - picie maślanki
    - przegryzka z marchewki
    - mąż na diecie, który bacznie patrzy co ja jem, plus współzawodnictwo w odchudzaniu
    - chrom (ale to sporo przed napadem głodu np gdy zjem coś po czym mi skoczy cukier)

    Poza tym unikam wszystkiego, co powoduje napady głodu czyli skłonność do podjadania, teraz nie jem nic glutenowego - pomaga
    --
    Moje Pazurki
    moja praca: www.SystemyPrzeciwpozarowe.eu www.SygnalizacjaPozaru.pl www.InstalacjePrzeciwpozarowe.pl www.GaszenieGazem.pl www.FM200.pl
  • aqua_woda 15.08.13, 06:37
    fajne sposoby , ja niestety jem za często albo za rzadko i dlatego znów musiałm siegnąc do internetu bo garść dobrych rad
    dzięki
  • naszedzieci-wroclaw 22.08.13, 11:46
    Najważniejsze jest wg mnie. duża ilość warzyw, regularne posiłki a w ostateczności orzechy czy migdały. Pomagają mi szczególnie w jedzeniu mniejszej ilości czekolady. Naprawdę polecam.

    www.naszedzieci.wroclaw.pl
  • karola_rr 30.04.15, 13:21
    - sztywne trzymanie się godzin posiłków
    - dużo napojów, zwłaszcza wody
    - żucie gumy
    - żucie wykałaczek :)
  • ilona780 02.03.16, 11:56
    Sposobem jaki nigdy mnie nie zawodzi jest zajęcie się po prostu czymś innym. Jeśli jeszcze nie przypada pora spozywania posiłku to po prostu staram się znaleźć sobie zajęcie. Czasem jest to jakiś ciekawey film, a czasem zabieram sie za sprzątanie. Najleoiej nie dopuszczać do uczucia głodu i tak zaplanować wszystkie posiłki w ciągu dnia aby ich kaloryczność starczała od jednego do drugiego posiłku. jeśli przyzwyczaimy organizm do konkretnych godzin jedzenia to nie będzie się dopominał pomiędzy tymi godzinami o dodatkowo jedzenie.
  • teklaz 31.03.16, 21:04
    W razie napadu głodu warto mieć przy sobie bakalie na przykład- to zdrowe zamienniki słodyczy. W cosdlazdrowia.pl jest ich sporo. Często tam zaglądam w poszukiwaniu nowych, zdrowych produktów, które staram się wprowadzać do diety.
  • kdubna 08.06.16, 00:52
    Picie w ogóle - nawet samej wody
  • kdubna 08.06.16, 00:53
    I jeszcze wysiłek fizyczny, to bardzo redukuje apetyt
  • djproti12 23.06.18, 23:42
    Syty obiad, co w lecie jest kłopotliwe, bo nie mam apetytu na mięso... Wtedy ratują różne zupy: www.kenwoodworld.com/pl-pl/przepisy/przepisy/zupy-i-startery1
    nie mam zbytniej fantazji w kuchni, wolę zrealizowac czyjś pomysł :))
  • kociaczek456 29.11.18, 09:27
    Ja raczej nie potrafię nie podjadać, ale staram się jeść lekkie przekąski.
  • karolllka 12.02.19, 09:05
    Planowanie posiłków i zrobienie ich wcześniej tak żeby nie dopuścić do uczucia głodu - to tak najbardziej. Poza tym też węglowodany złożone, dużo wody. Przy odwodnieniu rośnie apetyt na przekąski.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka