Dodaj do ulubionych

Rozjaśnianie przebarwień

04.07.16, 15:07
Po ciąży zostało mi trochę przebarwień, większość jest w miejscach niewidocznych, ale jedne mi przeszkadzają - poszarzały mi doły pachowe. Zastanawiam się, kiedy te zaciemnienia znikną (urodziłam niecałe 3 tyg. temu). Czymś to można rozjaśnić? Doradzicie?
Edytor zaawansowany
  • 05.07.16, 09:30
    Zupełnie nie znam się na ciążach, wypowiem się zatem.

Może trzeba poczekać kilka miesięcy? Smarować się filtrem, zasłaniać i czekać. Pachy akurat zasłania się dość łatwo, właściwie każde ubranie to robi.
  • 07.07.16, 07:16
    Azjatycki Cukier pisała kiedyś o takim produkcie
    To nie jest polecanie, jedynie informacja, że coś takiego istnieje.
    --
    Mam raczej niewielki biust, ale na szczęście równoważy go duża pupa ;)
  • 07.07.16, 07:23
    Widzę, że jak się wrzuci temat w google, to można się ciekawych rzeczy dowiedzieć.
    Na razie wiem, że to wina: a) niewystarczającej higieny b) nadmiernego używania antyperspirantów.
    I że masz się smarować ogórkiem, jogurtem, cytryną i wodą utlenioną.
    A prywatnie przychylam się do rady Teresy: chwilowo przeczekać, aż się hormony unormują :)

--
  • 07.07.16, 17:33
    Tak, obawiam się, że po prostu nie myłam się w końcówce ciąży, to na pewno to ;)
    Dezodorant brzmi jak rozwiązanie idealne, ale chyba w PL go nie ma.

Zastanawiałam się, czy można stosować takie (jakie?) preparaty, jak do rozjaśniania innych części ciała.
  • 07.07.16, 18:19
    W sensie agresywnych preparatów drogeryjnych czy aptecznych? Bo maseczka z ogórka i pilling raczej nie zaszkodzi, ale nie wiem jak dziala stosowanie na bogatą w mieszki włosowe i gruczoły potowe skórę tych mocniejszych środków do rozjaśnia przebarwień. Pod pachą jest trochę cieplej i wilgotniej niż na przykład na twarzy, nie mam pojęcia, jakie to ma znaczenie.

--
  • 07.07.16, 19:50
    Myślałam właśnie o tych aptecznych. Ogórka boję się umiarkowanie.