Forum Sport Tenis
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Dlaczego Agnieszka Radwańska nie gra?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.09, 08:25
    Nie znam się na tenisie, nie śledzę wszystkiego, co się dzieje, jestem
    kompletnym laikiem w tej materii, ale... jedno mnie zastanawia.
    Ciągle czytam utyskiwania państwa Radwańskich, że Agnieszka ma tak trudno, bo
    nie może grać gdzieś tam, a musi gdzieś tam, bo WTA, nowe reguły itd.
    Tymczasem od Wimbledonu właśnie leci 6 turniej (Budapeszt, Bastad, Palermo,
    Praga, teraz Portoroz i Bad Gastein), a ona nie gra nigdzie. Jasne, wszystkie
    to są turnieje $220,000 (jak rozumiem, najniższa ranga w WTA), ale inne
    tenisistki jakoś tam grają?
    Przykładowo: teraz w Portoroz jest jedynie Safina; rozstawiona z dwójką jest
    WTA21. W Bad Gastein rozstawiona z jedynką jest Cornet (WTA28).
    Więc jak to jest? Może grać czy nie może? Skoro Safinie wypada to jej nie? Czy
    może kalendarz startów planuje się na początku sezonu i nie można już nic w
    nim zmieniać, a Radwańscy zaplanowali sobie coś zupełnie inaczej (i tak
    dziwne, zaplanowali, że nie będzie startowała? to gdzie ma te punkty zdobywać?)?
    Prosiłabym o niezłośliwe odpowiedzi, nie chcę za bardzo czytać o tym, że Aga
    jest złą tenisistką (niech sobie będzie, nie obchodzi mnie to), że papa leci
    na forsę (j.w.) itp.
    Edytor zaawansowany
    • Gość: tenisista IP: *.chello.pl 20.07.09, 11:09
      jako ekspert powiem prawdę:

władze tenisa widząc Agnieszkę w 1 dziesiątce rankingu WTA się zbuntowały, i
      stwierdziły że trzeba zrobić wszystko żeby tej patologii przeciwdziałać, po
      wejściu na polskie portale przeczytały moje wypowiedzi oraz komentarze na
      portalach zagranicznych, i poszły po rozum do głowy:

żeby uniemożliwić dostawanie się do top 10 tenisistek ciułających punkty po
      małych imprezach i tak reperujących sobie ranking, zabroniły uczestniczyć w