Gazeta.pl Forum Serwisy Supermozg.pl Jak walczyć z Alzheimerem?
Ostatnie badania naukowców z Columbia University, w Nowym Jorku, dowodzą, że dieta bogata w oliwę z oliwek, ryby, orzechy, drób oraz warzywa i owoce, zmniejsza ryzyko rozwoju choroby Alzheimera o 40%.