Dodaj do ulubionych

Białe zęby są sexy

19.04.10, 07:00
Jakie zawyzone ceny. Nawet w warszawie znam gabinet, gdzie ostatnio robiłem sobie nakładki i zapewniam, ze taka usługa wraz z żelem nie kosztuje wiecej niż 600 zł. I to jest najwyższa jakość i najlepsze produkty a nie jakaś ściema z allegro. Jesli kogoś to interesuje to niech do mnie napisze na espeaem@tlen.pl a dam kontakt do mojego dentysty
Edytor zaawansowany
  • Gość: pali-kot IP: *.acn.waw.pl 19.04.10, 19:04
    białe zęby znak geja ?
  • Gość: Natalia IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.10, 19:05
    wybielalam juz 2 razy w gabinecie dentystycznym , za kazdym razem w innym, calkowity koszt 2600 zl, efekt? zerowy
    nie mam zoltych zebow ale chcialam miec biale, dostalam zapewnienie ze tak sie stanie, nie stalo sie, wiec kazdy moze wybielic zeby ale nie kazdy bedzie mial je biale, ja stracilam tylko kase
  • 19.04.10, 19:25
    To kiedy będzie dostępna szczepionka na próchnicę? Aktualnie jest w fazie testów klinicznych.
  • Gość: fizjolog IP: *.aster.pl 19.04.10, 19:32
    białe zęby to lekko zasadowa ślina, a zasadowa ślina to
    mózg, który nie jest katowany masturbacją.
    Wystarczy pokochać życie zamiast własnej ręki i zęby zrobią się
    same szybko białe, bo osad sam się rozpuści.
  • Gość: Max IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 19.04.10, 19:58
    a czym dla mozgu rozni sie masturbacja od zdrowego sexu?? skad ta hipoteza?
  • Gość: higienistka IP: *.aster.pl 19.04.10, 20:57
    A my w gabinecie wybielamy systemem beyond, i napewno rezulaty nie są spowodowane ciepłem bo światło z tej lampy jest całkowicie zimne, wiec pan doktor nie do konca ma racje. Zrobilismy, od kiedy pracuje ok 300 zabiegow i wszyscy sa zadowoleni. Jest to napeno lepsze niz nakladki
  • Gość: ssak IP: 79.139.42.* 19.04.10, 21:23
    podobno mleko z młodej piersi pomaga:)
  • Gość: kasiek.s IP: *.aster.pl 19.04.10, 22:03
    A co z martwymi zębami? Czy ten nadtlenek wodoru też na nie działa?
  • Gość: realista IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 19.04.10, 22:21
    Wybielanie, efekt widoczny tylko w kieszeniach stomatologów i i zyskach firm farmaceutycznych
  • Gość: goąć IP: *.aster.pl 19.04.10, 23:31
    Cena szyny - w Warszawie 300 - 400 zł, np w Białymstoku 100 zł, a nawet mniej.
  • Gość: xxx IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.10, 00:13
    @shadowofeclipse: niestety nie prędko - nawet jeżeli to technologicznie możliwe, to lobby stomatologiczne zrobi wszystko, żeby ta szczepionka nie ujrzała światła dziennego ;D
    @ssak: dobre +a znasz jakieś higienistki/stomatolożki, praktykujące tego rodzaju zabiegi :> ???
    @realista: no cóż tak to już jest... podobno licówki są dobrym sposobem na biały uśmiech ;D

    ------------------------------------------------------------
    www.InveStudio.org - darmowy software do analiz giełdowych!
  • Gość: DM IP: 81.15.230.* 20.04.10, 07:45
    Zdrowe zęby nigdy nie są białe. Trzeba mieć zdrowo nie-halo w głowie, żeby robić tyle wbrew naturze i jeszcze za to płacić...
  • Gość: gość IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.10, 08:43
    Tak-białe zęby nie są zdrowe.Ale za to te żółte z kamieniem osypującym się na kołnierz to oznaka wspaniałej jurności.I jak pięknie komponują się z odorem ,który się z ust wydobywa.Wszak tylko siarkowodór jest zdrowy .Palnijcie się w swoją głupią główkę z tymi komentarzami.
  • Gość: cholera IP: 83.238.109.* 20.04.10, 12:05
    a ja wybielałam sobie zęby metodą nakładkową i efekt był wspaniały. Moja kosc jest dość żółta (antybiotyki podczas dziecinstwa) i na dodatek mam krzywe zęby wiec musialam zrobic te wyciski, stosowałam sama w domu, zęby byly wrazliwe podczas kuracji i kilka dni po... dzis (4lata) po zabiegu wciąz sa jasniejsze niż moje wlasne, nie pijam cocacoli, nie jadam często buraczkow itp., nie palę..
    przynajmniej zaczęłam sie uśmiechać i jest super.. ;]
  • Gość: asd IP: *.asi01.cs-isp.net 20.04.10, 13:00
    Dwa lata temu poszedlem do detysty i zrobilem sobie odcisk zebow (tzw. szyny). Od tamtej pory uzywam sam, w domu nadtlenku karbamidu (kupuje go przez internet).
    Przez pierwsze 10 dni (2 lata temu) po wizycie u dentysty uzywalem go co noc, teraz mniej wiecej dwa razy co kilka miesiecy. Efekt? Ladne zeby.
  • Gość: Tomek IP: *.adsl.inetia.pl 14.05.10, 17:30
    ja wybielilem zeby nakladkami treswhite, uzylem ich 5 i efekt jest super! kupilem je na stronie www.happydental.pl, polecam, mila i fachowa obsluga. kupilem tez paste tej samej firmy opalescence, podobno ma utrzymac biale zeby, chcialem kupic blanx med whitemaker ale poczytalem wczesniej na internecie i duzo osob polecalo nakladki treswhite
  • Gość: Julek IP: *.pcmedia.com.pl 13.06.10, 19:46
    Jak ktoś ma dosyć ciemne zęby, to ja proponuję tzw. piaskowanie - kosztowało ok. 100zł, a zęby były wyraźnie bielsze przez kilka miesięcy. Paski w moim przypadku nie działały (ale np. u mojej siostry działały, więc to zależy od osoby).
  • Gość: aniela IP: *.multimo.pl 19.06.10, 17:32
    Najlepiej to zerwy wyrwać i zrobić sobie implanty a tak w ogóle to najważniejsze jak zeby są zdrowe bo co z tego ze bedą białe jak bedą jak ser dziura na dziurze
  • 30.06.10, 13:57
    Białe zęby sa sexy, ale za nim się je wybieli nalezy je wyleczyć, taką mądrość
    usłyszałam w fabdent'cie gdzie wybieląłam zęby .. więc tak też uczyniłam, jestem
    bardzo zadowolona z efektów i po za tym że mam piękny śneiznobiały uśmeich to
    jeszcze zdrowe ząbki :)
  • Gość: Hauru IP: *.chello.pl 02.07.10, 20:59
    Tak, ale jeśli nie stać Cie na inwazyjne leczenie ani na wybielanie u dentysty
    musisz sobie radzić we własnym zakresie, na przykład dostosowując się do tych
    rad:
    www.figa.pl/8-rzeczy-ktorych-nalezy-unikac-zeby-miec-piekne-zeby-a819 Ja
    osobiście uważam, że wielu z nas zapomina o tym albo po jakims czasie to olewa a
    potem wszyscy żałują i staraja sie ratować to, co co sie da. A najczęściej wtedy
    nie daje się juz zbyt wiele...
  • Gość: Gość IP: *.tktelekom.pl 21.06.10, 07:55
    a ja oplecam biala perle uzywam ju zkilka lat ( tzn trzecia paczka) i jest naprawde super, posiada 9% roztwor tego karbonidu i kosztyje ok 40zl a starcza na pare3 miesiecy
  • 12.11.13, 10:55
    Zgadzam się. Wielu moich znajomych właśnie zainwestowało w białą perłę i efekt jest oszałamiający i utrzymuje się na dość długi czas.
    --
    kosmetyki naturalne na www.biokur.pl
    www.bio-dermokosmetyki.pl/kosmetyki-naturalne-c-5.html
  • 26.11.13, 23:37
    przesada z tym wybielaniem. wywalanie kasy na kolejne "must have"
  • 24.07.14, 09:34
    Teraz wszystko jest wybielające nie ma już żadnej pasty, która w nazwie nie ma efektu white, a efekt chyba tylko placebo.
  • Gość: april IP: *.dynamic.t-mont.net.pl 07.04.15, 13:10
    to prawda białe zęby robią wrażenie i dodają urody i pewności siebie. Ja po wybielaniu w Dental Services częściej i chętniej się uśmiecham. Uwielbiam to.
  • Gość: karolak IP: *.183.67.174.umts.static.t-mobile.pl 30.06.16, 10:14
    Nakładki są moim zdaniem wygodniejsze od pasków, ponieważ pokrywają cały ząb z przodu z tyłu, żel wchodzi w szczeliny i wszystko ładnie się wybiela :) Stosuje nakładki iwhite i efekty trzymają się nawet kilka miesięcy :)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.