Dodaj do ulubionych

Studia(informatyka) w Anglii czy w Polsce??

IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 16.12.10, 01:27
Witam wszystkich.
Jako, że jestem w wieku w którym mniej więcej każdy stara się obrać swoją własną scieżkę, mam małe pytanie odnośnie studiów. Otóż mam 21 lat i studiuję dziennie na pierwszym roku na politechnice w Poznaniu. Wcześniej chodziłem do technikum informatycznego, miałem rok przerwy i okazję pracować trochę w UK i kraj ten bardzo mi się spodobał. Zastanawiam się czy nie przenieść się po pierwszym roku do UK na może niezbyt dobrą uczelnię(jest możliwość i oferta) czy studiować w Poznaniu a przenieść się na magisterkę do UK. Do UK, gdyż chciałbym tam pracować w branży IT. Co byście poradzili?? Słaba uczelnia w UK czy "dobra" Polska(aczkolwiek dobra tylko w Polsce). Wiem, że w IT studia nie są ważne, ale mogą dać solidne podstawy i nie wiem czy nie napsuję sobie czegoś w CV brytyjskim średniakiem. Pytanie szczególnie do tych którzy pracują na wyspach: która uczelnia(obok posiadanych umiejętności) dałaby mi większe szanse na zatrudnienie na tam? W sumie studiując w Anglii na wyjściu(po studiach) komunikowałbym się niezwykle w języku angielskim, co jest plusem. Proszę o rady i z góry dziękuję.
Obserwuj wątek
    • allerune Re: Studia(informatyka) w Anglii czy w Polsce?? 16.12.10, 18:19
      polibuda poznańska jest dobra? ok, nie wiedziałem :)

w UK liczy się to jaką uczelnię skończyłeś, a nie to co konkretnie skończyłeś. Absolwenci Fizyki z Cambridge bez problemu dostają pracę w City (tzn. przed kryzysem dostawali). Myślę, że idąc do słabej uczelni w UK dajesz sobie łatkę "średniaka" i ciężko Ci się będzie wybić.

--
      Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
    • Gość: Somebody Re: Studia(informatyka) w Anglii czy w Polsce?? IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 16.12.10, 19:27