Dodaj do ulubionych

Dlaczego społeczeństwo nie akceptuje informatyków?

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.06.11, 22:26
Może dla niektórych dziwny temat, ale po prostu musiałem wstawić ten temat tutaj i zapytać ludzi z branży o zdanie. Niegdyś wiadomo, informatyk kojarzył się z grubymi oprawkami od okularów, koszula w kratę, tłuste włosy, niski poziom dbania o siebie. Dziś sprawa wygląda inaczej. Informatycy to już nie "no-lify", które całe swoje życie spędzają przed komputerem, nazywając maszynę kochanką/żoną ;). Ale jednak ocena społeczeństwa nieznacznie się zmieniła. Nieraz widziałem ukryte uśmieszki, gdy mówiłem, że studiuję informatykę lub "Ty nie wyglądasz i nie zachowujesz się jak informatyk bo jesteś przebojowy", że co bycie informatykiem nie pozwala być wszechstronnym i wodzirejem na imprezach?! Lub na forach docinki przeróżnych kobiet "informatycy to cioty, bo są dziwni" aż u siebie w pracy gdy pracownicy robią "podśmiechujki" z informatyków (choć przez zachowanie koordynatora IT w biurze jako "ja studiowałem na PW na elitarnym kierunku, ucząc się ciężko a wy gdzie?" to niektórzy zasłużyli).
A także na pewnych dwóch "elitarnych" stronach i forach o uwodzeniu i rozwoju osobistym mogłem wyczytać "Jeśli chcesz rozwijać osobiście i towarzysko unikaj nauk ścisłych". To jest niezrozumiałe i wbija się społeczeństwo takie głupoty. Na dodatek reklama PKO BP razem z Majewskim pokazująca informatyka powiedzmy sobie szczerze jako ciotę i nieogarniętą osobe.

Kiedy to się zmieni?
Edytor zaawansowany
  • Gość: xxx IP: *.icpnet.pl 29.06.11, 22:34
    hehe, nerds strike back. Było trzeba ninja hacka zrobić na tym forum :>
  • Gość: ddd IP: *.dynamic.chello.pl 28.06.12, 20:47
    urzad skarbowy
    i tysiace kur€wskich instytucji kradnacych spoleczenstwu pieniadze

na swiecie informatycy tworza postep

w Polsce zbijaja najwiekszy kokosy na kolaboracji z tym kur€wskim SBckim aparatem okupujacym Polskę

rewolucja was rozliczy

dziekuje za uwage