• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Volkswagen Touran 2.0 TDI | Pierwsza jazda Dodaj do ulubionych

  • IP: *.derby24.pl 06.09.10, 19:00
    Citroen C4 Picasso Exclusive 1.6 Ben 152 KM THP - Vw jest bez szans!:)
    Edytor zaawansowany
    • Gość: Menager McDonald's IP: *.derby24.pl 06.09.10, 19:08
      Volkswagen Golf Plus Highline 1.4 Ben 122 KM TSI - i mam Was gdzieś! :D
    • Gość: leon IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.09.10, 19:36
      Wysoka cena jak auto pisze? A ostatnia tabelka z cenami to co przedstawia? Połowa z nich jest droższa, albo w tej samej cenie. Poza tym u konkurencji nie znajdziemy do wyboru takich rozwiązań jak Park Assist, dwusprzęgłową skrzynie to chyba jedynie Ford może zaoferować, ale nie działa tak dobrze jak DSG. Użytkowo - do wspomnianej pojemności to część zbliża się, reszta to nawet nie ma co o tym wspominać, żeby nie zbłaźnić się.
    • Gość: lipton IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.09.10, 19:54
      dlaczego hamulcem ma być " konserwatywna stylizacja i kokpit"? ten argument nie dość że jest nieodpowiedni to wydaje się wymuszony. Po prostu, das auto
    • Gość: qwe IP: 85.222.55.* 06.09.10, 20:25
      ej, badylarze, na dorobku, wypitalac.
    • Gość: qwe IP: 85.222.55.* 06.09.10, 20:26
      a poza tym: precz z klekotami i nachalnym marketingiem tychze.
    • Gość: tq IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.09.10, 21:17
      Niech mi ktoś wytłumaczy co autor miał na myśli pisząc:
      "Dość osobliwy przypadek stylizowania limuzyny na wzór tańszych modeli, ale w dobie globalizacji i nawet Volkswagen musi jednak o rozpoznawalność."
      ??????
      Kto zjadł brakujące słowo?
    • Gość: airmatic IP: 91.193.41.* 06.09.10, 21:50
      Panie Marcinie, gdzie podział się sternik? Ten Touran nie ma kierowcy, a umie pływać!


      A tak w ogóle, Toruan rzeczywiście wyładniał. Szlachetniejsze rysy Polo V/Valtera da Silvy sprawiły, że nie jest to megaWurst z Wolfsburga (nie mylić z Big Makiem Dodge Yourneyem).

      No i fajny tył, ładne lampy. Tylko po co tak wysoki dach?
      Już wiem. Jeśli zaczną go kupować z wersji dwuosobowej, firma przerobi go na ambulans.
    • Gość: seba IP: *.krasnystaw.net 06.09.10, 22:08
      common rail na pompowtryskach? a to ci dopiero...
    • Gość: Andrew IP: *.chello.pl 06.09.10, 22:41
      Jasne Common Rail na pompowtryskach. Brawo Jasiu, a może to nowy rodzaj napędu hybrydowego.
    • Gość: turbo_tv IP: *.icpnet.pl 06.09.10, 23:05
      touranek był w turbo kamerze ostatnio, :-) nie chciał jechać prosto
      idealna fura dla "wczorajszych" kierowców "Panie władzo ten typ tak ma sam skręca"
    • Gość: ~~~~<| IP: *.adsl.inetia.pl 06.09.10, 23:15
      VOLKSWAGENY CORAZ BARDZIEJ WYGLĄDAJĄ JAK DACIA LOGAN PO LIFTINGU ( 8 < Żygi \
    • Gość: RPWL IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 06.09.10, 23:28
      Jest w zasadzie taki sam jak poprzedni, czyli... ladny i praktyczny :-) Konserwatywne wzornictwo to zaleta, nie wada, a juz na pewno w tym segmencie. Vana kupuje sie, bo jest praktyczny, a nie sliczny, designerski czy co tam jeszcze.
    • Gość: Jacek IP: *.jsn.osi.pl 06.09.10, 23:30
      Z tyłu jak karawan wygląda. Tylko brakuje mu firanek i modnego ostatnio krzyża. Deska rozdzielcza to byłaby awangarda 15 lat temu (wyjąwszy wyświetlacz)
      I jak ładnie umyty do zdjęć:D
    • 07.09.10, 01:14
      Nazywanie samochodem pojazdu z silnikiem dizla jest jak nazywanie McDonald'sa restauracja.
    • Gość: Cena IP: *.chello.pl 07.09.10, 06:58
      Dobra cena nowego Tourana już od 69 tys zł na polskim rynku, to powinno zamieszać w planach sprzedaży konkurencji ;-)
    • Gość: axell IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.10, 08:53
      C4 przy nim sprawia wrazenie samochodu o jeden numer mniejszego wewnatrz.
      To jest cene ciekawego "dizajnu "
      I po to wlasnie ma byc wybor , Citroen stawia na wyglad VW na praktycznosc i oba sa b. dobre
    • Gość: Pancio Pinczera IP: *.kredytbank.pl 07.09.10, 09:39
      Zupełnie się nie zgodzę axell że Picasso sprawia wrażenia mniej przestronnego - moim zdaniem jest wręcz odwrotnie:)
      Natomiast co do ceny, to każdy kto faktycznie kupuje/kupował takie auo wie doskonale że panzerwagen nawet nie ma szans z cytryną. To co podaje autor w artykule to sugerowana cena c4 picasso, ale nie jest trudno wywalczyć duuży rabat. Dobra cena za c4 Grand Picasso 2.0 HDI SX Pack to 75-76 tys., za 80 sprzeda każdy dealer. Przy takiej różnicy w cenie niech sie Touran goni:)
      • Gość: axell IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.10, 10:22
        Twoim zdaniem ale rzeczywistosc wyglada zupelnie inaczej .Przetrzesz oczy jak duza jest roznica jak bedziesz mial mozliwosc bezposredniego porownania .Touran wewnatrz jest zdycydowanie bardziej przestronny .
        Co do ceny to zgadza sie ze Citreon jest wyraznie tanszy, ale nie o 20-30tys
    • 07.09.10, 10:02
      Nawet mi się nie chce porównywać C4 Exclusive z Touranem Highline po doposażeniu tego drugiego do poziomu Citroena. Brak ksenonów w standardzie w najwyższej wersji wyposażeniowej, to chyba jakiś żart...
    • Gość: zafira IP: *.multimo.pl 07.09.10, 10:52
      wyglądem zbliża się do zafiry I , zwłaszcza przód ;-)
    • Gość: taka prawda IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.09.10, 14:05
      A kiedy w standardzie w Citroenie będzie licznik przy kierownicy i wygodne fotele. Bo w C4 tego nie ma.
    • Gość: Katarynka IP: *.gemini.net.pl 07.09.10, 14:39
      Głęboka kosmetyka chyba nie jest złym pomysłem, ale nie podoba mi się za bardzo to, że wszystkie nowe VW są do siebie tak podobne.
      __
      www.sky4fly.net/
    • Gość: lis IP: 194.145.229.* 07.09.10, 14:47
      kto próbował C4 i Tourana ten wie, ze nie można w ogóle porównywać tych dwóch aut - to po prostu inne kategorie.. C4 to plastik i pseudo avangardowa zabawka.. touran - dojrzały funkcjonalny, super wykonany samochód.. bez sztucznych utrudniających życie fajerwerków, ukrytych przycisków, topornej wajchy do automatu przy kierownicy, fatalnych jakościowo i designersko materiałów we wnętrzu z mega taniego plastiku, ze śmiesznymi kontrolkami w dziwnych miejscach i kompletnie nieczytelną deską rozdzielczą..
    • Gość: Radi IP: *.ssp.dialog.net.pl 07.09.10, 15:35
      do "lis" "Próbowałem" w 2008 roku C4 i Tourana - kupiłem C4 -- > to faktycznie inne kategorie, Za pieniądze które zapłaciłem za C4 w VW w sporo wyższej cenie z dodatkowego wyposażenia była kierownica. VW za trzeci rząd siedzeń woła 3 tys. W C4 był w standardzie. Nie chcę już pisać o takich rzeczach w standardzie jak Bluetooth, Break Assist, ESP,ASR,BAS, Mapowanych Lusterkach i mógłbym tu jeszcze wymieniać długo długo bo VW za to wszystko każe sobie płacić extra i to niemało. Touran z tym wyposażeniem, które jest w C4 musiałby kosztować grubo ponad 100 tys. Dla mnie dojrzałość i funkcjonalność ma nieco inne znaczenie niż w VW. Tam pomimo upływu lat wszystko wygląda tak samo. Miałem Passata z 1998 roku i ten Touran nawet na zdjęciach tego nowego modelu niczym nowym się nie różni. Dla VW czas się zatrzymał i trudno tu nie powiedzieć o funkcjonalności skoro od 20-tu lat wszystko jest takie same.Citroen to skok o 10 lat do przodu - Niemcy powinni uczyć się od Francuzów elegancji no i wykonania. Niestety do pewnych rzeczy trzeba przywyknąć (kierownica z nieruchomym środkiem) ale jak ktoś pojeździ trochę to po przesiadce z C4 do takiego np. Tourana wrażenia są takie jakby jechało się Dużym Fiatem. Tapicerki wewnątrz to nie jakieś dżinsowe twarde szmaty tylko eleganckie welurki oczywiście w standardzie. Jedyne do czego można się przyczepić to umieszczenie licznika, jednak po pewnym czasie idzie przywyknąć - za to dzięki temu sa dwa fajne schowki po lewej i po prawej stronie. Miałem wcześniej Scorpio, Mondeo, Astre,Passata,Omegę i to jest mój pierwszy Francuz - jestem zadowolony
    • Gość: Axton IP: *.chello.pl 09.09.10, 07:27
      @Radi nie opowiadaj bajek ;-)
      Citroen jest 10 lat do przodu przed VW? Touran ma gorszej jakości tapicerki? Czas się do VW zatrzymał? No to pokaż mi C4 z nowoczesną dwusprzęgłowa skrzynią biegów, z nowoczesnym silnikiem benzynowym, z systemami takimi jak sat assist, lane assist, park assist, front assist czy aktywnym adaptacyjnym zawieszeniem i aktywnym oświetleniem. Technologia i rozwój w wydaniu Citroena to wspomniana "kierownica z nieruchomym środkiem" i zegary na środku - które to oba rozwiązania krytykuje większość kierowców. No i wyniki sprzedaży - Tourana kupiło juz ponad 1,3 mln klientów a C4???
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.