Dodaj do ulubionych

Volkswagen Up | Pierwsza jazda

IP: 212.160.172.* 02.11.11, 08:22
mieli kiedys Foxa na naszym rynku, i jak to sie skonczylo kazdy widzial...
pzdr
Edytor zaawansowany
  • Gość: Gość IP: 153.19.108.* 02.11.11, 08:38
    hehe, postawili to brzydactwo za Lancią - może doda mu trochę uroku. Nie mogę zrozumieć, co w tych volkswagenach widzą ludzie... a nie to nie ładne, ini wnętrze nie zachwyca niczym, ani też jakoś super wykończone..ani też nie są takie bezawaryjne... ani w tym prestiżu, ani serwis nie jest tani..... powstawiane diody , porobione kanty.. wytłumaczcie mi ludzie, co w tych wolksvagenach jest takiego SUPER?
  • Gość: Bejbe IP: *.dynamic.chello.pl 02.11.11, 08:39
    To auto na rozwiniętych rynkach cywilizowanych europejskich krajów będzie mega hitem. U nas nie spodziewam się szału bo tu ludzie nadal modlą się do samochodów i traktują je jako lek na wszelkie kompleksy. Codziennie widzę w Katowicach w korkach wymalowane solar panny w Audi Q7 jadące na fitness ;-) stoją w korkach i palą 16 litrów wachy na 100 km zamiast 5 w małym miejskim autku, o parkowaniu nie wspominam
  • 02.11.11, 08:40
    Sposobem na korek może być motocykl ewentualnie sedes (znaczy się skuter) a nie samochód, który i tak będzie stał w korku. Poza tym w biednej Polsce ten VW zaraz stanie się autem "rodzinnym", którym 4 osoby i pies będą jeździć nad morze. A nikt mi nie wmówi ze 3,5-metrowe autko może być bezpieczne na trasie
  • Gość: rs IP: 88.220.76.* 02.11.11, 08:47
    bo VW to marka dla Polaków z dedykacją od Adolfa H.
  • 02.11.11, 08:57
    @Bejbe
    To auto na rozwiniętych rynkach cywilizowanych europejskich krajów będzie mega hitem.

    Wątpię. Lupo nie był hitem, Fox nie był hitem. Dlaczego Up miałby być hitem? Ale jeśli nie wiadomo o co chodzi, to pewnie chodzi o CO2 ;-)

    @5m00tny
    Poza tym w biednej Polsce ten VW zaraz stanie się autem "rodzinnym", którym 4 osoby i pies będą jeździć nad morze

    Te czasy już minęły. Dziś ludzie zamiast małych nowych samochodów wybierają duże stare. Często z katastrofalnym skutkiem dla własnego bezpieczeństwa.

    "Up jest homologowany jedynie na czworo pasażerów i kropka."

    W ogóle nie pojmuję, po co w tych samochodach drugi rząd siedzeń - przecież tam się nie daje jeździć. Lepiej skrócić ten samochód jeszcze bardziej i powiększyć bagażnik, nawet wstawiając tam opcjonalne isofiksy do mocowania fotelików. Przypuszczam jednak, że producenci boją się dwuosobówek po Smarcie, który raczej nie sprzedawał się zbyt rewelacyjnie, ale moim zdaniem wynikało to nie z idei, tylko z ceny.
  • Gość: sailor IP: *.dynamic.chello.pl 02.11.11, 08:59
    dałn nie ma szansy zaistnieć - nikt w BOLANDII tego nie zakupi bo w salonach nie ma używanych w tedejiku -)) a do tego rozmiar nie pozwoli błyszczeć przed sąsiadami , raczej można się spodziewać drwin i żartów na temat rozmiarów a do tego cena na poziomie 10 tys jewro całkowicie go zdyskwalifikuje - panda NEW kosztuje 25 tys pln a używane to prawie darmo rozdają -))
  • Gość: gość IP: *.238.73.201.ip.abpl.pl 02.11.11, 08:59
    "Niemiecki sposób na polskie korki". A co samochód ma wspólnego z korkami, oprócz tego, że w nich stoi? Ten VW ma jakiś gadget, który rozładowuje korki przed sobą czy co? Tytuł artykułu lekko nie przemyślany.
  • Gość: k IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 02.11.11, 09:07
    Małe jest fajne. W mieście o wiele wygodniejsze od dużego.
  • 02.11.11, 09:19
    Nic nie ma wspólnego z korkami bo co ma mieć?

    A z Pandą nie ma szans najmniejszych bo jest mniej funkcjonalny, mniej wygodny i droższy bedzie o jakies 12 tys zł w najtanszych wersjach.

    Nie sprzeda sie.

    Szanse ma odpowiednik Skody bo bedzie w granicach 30 tys za najtansza wersje.
  • 02.11.11, 09:26
    Warszawa jest zakorkowana, ale ludzie nie kupuja za chetnie malych samochodow, szczegolnie nowych z dwoch powodow:
    - bo sa za drogie w stosunku do mlodych i wiekszych aut uzywanych
    - bo maja kompleks i uwazaja, ze jazda malym autem to skaza na ich wizerunku

    Pozdrowienia dla auto fanow
  • Gość: z Poznania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.11.11, 09:26
    Pękam ze śmiechu jak czytuję takie artykuły jak powyżej. Przecież pierwszy VW Polo miał podobne wymiary zewnętrzne pl.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Polo jak powyższy samochód, więcej miejsca wewnątrz i podobne parametry (te rzeczywiste, a nie "na papierze"). Został skonstruowany ponad 35 lat temu. A podobno postęp techniczny zapiera dech w piersiach.
    Kiedyś jechałem starą Hondą Civic II (w wersji "S") - byłem zdziwiony jak fajny to samochodzik, zważywszy jaki malutki i kiedy powstał.
  • Gość: wiki IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.11.11, 09:43
    skoro potrafi pomieścić 16 osób to napewno jest przestronny
  • 02.11.11, 10:12
    Do miasta i w okolicach absolutnie wystarczy mi Polo, jeżdżę zazwyczaj sam lub mam jedną pasażerkę na pokładzie. Święto lasu jak mam 3-4 osoby w aucie.
    Up byłby niezły bo i tak się jeździ samemu i tak. Zakupy w bagażnik i na tylne siedzenia. Pewnie gdybym nie mógł kupić Polo to wybrałbym Upa ale wolę konfigurację Polo i ...rower (a do tego Touran na trasy). Po co mi auto w mieście jeżeli muszę gnić w korkach i szukać miejsc parkingowych?
  • Gość: Kierowca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.11.11, 10:24
    @der-rauber rower też od wieśwagena? haha
  • 02.11.11, 10:56
    Gość portalu: Kierowca napisał(a):
    > @der-rauber rower też od wieśwagena? haha

    Nie, tak jak i motor od KTM

    A teraz wieśniaczku wsiadaj na swoje zdezelowane punto, podpinaj dyszel, szkapę i wio do powiatu do najbliższego makszita po wieśburgera. I nie zapomnij o karcie woźnicy.
  • Gość: JAX IP: 78.9.79.* 02.11.11, 10:33
    4,7 spalania ???? to ja mam w kompakcie kombi
  • Gość: gość IP: *.181.67.42.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 02.11.11, 10:39
    Tak patrzę na to zdjęcie od strony bagażnika - nie lepiej było dać lampy na pokrywę (jakieś fajne lekkie LEDy) i mieć otwór załadunkowy sensownego kształtu? A tak zrobili dziurkę od klucza..
    W sumie sympatyczne autko, ale do miasta koniecznie jakiś automat - VW ma przecież dopracowanego DSG.
  • 02.11.11, 10:39
    A niby czemu Panda miałaby być w opałach? Up będzie tańszy? Większy? Co za bzdety...
    --
    parada karzełków
  • 02.11.11, 10:58
    W tym segmencie rządzi cena. Nie widzę zagrożenia bo Up będzie droższy od Pandy pewnie z 10 tyś.

    A poza tym to denerwuje mnie ta deska zerżnięta od Fiata 500.
  • Gość: VW IP: 195.33.27.* 02.11.11, 11:07
    Z całym szacunkiem ale jak zobaczyłem kto pisał artykuł to od razu przed przeczytaniem wiedziałem że autor popuścił bo testował VW.
    Szkoda bo liczyłem na naprawdę obiektywny artykuł, poza tym brakuje wrażeń co do wykończenia wnętrza - na zdjęciach widać gołą blache na drzwiach niczym w Cinquecento które debiutowało ok 20lat temu, ale oczywiście autor akurat takich rzeczy nie widzi bo mu chyba znaczek VW oczy przesłonił....?
  • Gość: VW IP: 195.33.27.* 02.11.11, 11:10
    Do tego na minus można zaliczyć wąski otwór załadunkowy do bagażnika, wysoki próg
  • Gość: weto IP: 195.33.27.* 02.11.11, 11:11
    Patent z nawigacja skopiowany z Fiata Grande Punto / Evo
  • Gość: Kierowca IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.11.11, 11:15
    @der-rauber
    Wsioku jak tam głowica w tedeiku już pękła co buraczku zapyziały?

    Aha woźnicą to może był ten co przy okazji jak kartofle przywiózł to twoją starą puknął.
  • 02.11.11, 14:18
    uuu kierowcę ponosi już brak argumentów, a jaki brak klasy. Typowe dla zakompleksionych krytyków VW. Nie martw się, jak już odstawisz tuczniki do skupu to będziesz mógł kupić używanego Golfa ze szrotu. Przynajmniej nie będziesz musiał podpinać szkapy do włoskiego jeździdła żeby móc nim podróżować.

    PS. bat trzymasz wystawiony przez okno po stronie kierowcy czy przez szyberdach??
  • Gość: Grat IP: *.doplaty.gov.pl 02.11.11, 11:19
    @ rrrob
    Jest też trzecia przyczyna (a może przyczyna "dwa i pół", bo powiązana z kwestią relacji ceny do wielkości) - jesli kogoś stać tylko na jeden samochód, to nie kupuje maluszka, choćby był najwygodniejszy w mieście, ale raczej coś większego, co będzie pojazdem o bardziej uniwersalnym charakterze.
    Zresztą jak pozycjonuje Up!a sam producent? Jako drugi-trzeci samochód w rodzinie.
  • 02.11.11, 11:25
    Do jazdy w miescie i tak najlepszy jest motocykl - najmniej problemow z parkowaniem. Problem jest zima. Ktos musi wymyslec zabudowany motocykl z ogrzewaniem ktory mozna komfortowo uzywac zima.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.