Dodaj do ulubionych

Włodarzewska SA - Drawska

IP: *.softax.pl 02.04.03, 11:35
Chciałem dowiedzieć się, czy ma jakieś przemyślenia dotyczące Włodarzewskiej
SA, spółki która wydzieliła się ze spółdzielni Włodarzewska. Chodzi mi przede
wszystkim o ocenę ich wiarygodności, zwłaszcza pod kątem realizacji
inwestycji przy Drawskiej. Będę wdzięczny za jakiekolwiek uwagi dotyczące
samej inwestycji.
Edytor zaawansowany
  • Gość: Agan IP: *.tempservice.com.pl / 192.168.0.* 02.04.03, 13:24
    Gość portalu: Grzesiek napisał(a):

    > Chciałem dowiedzieć się, czy ma jakieś przemyślenia dotyczące Włodarzewskiej
    > SA, spółki która wydzieliła się ze spółdzielni Włodarzewska. Chodzi mi przede
    > wszystkim o ocenę ich wiarygodności, zwłaszcza pod kątem realizacji
    > inwestycji przy Drawskiej. Będę wdzięczny za jakiekolwiek uwagi dotyczące
    > samej inwestycji.

    Inwestycja wiarygodna o tyle, że jest i prace wykończeniowe trwają.
    Włodarzewska posiada tytuł własności gruntu na której stoi inwestycja. Ulicę
    dojazdową mają w użytkowaniu wieczystym na 99 lat. Hipoteka gruntów nie jest
    obciążona. Co jeszcze Cię interesuje?
  • Gość: Grzesiek IP: *.softax.pl 02.04.03, 15:40
    Dzięki z info. Dodatkowo interesowałby mnie status firmy, tzn. informacje o
    ewentualnym zadłużeniu u podwykonwawców, w US czy ZUS, ale rozmumiem, że takie
    dane nie są łatwo dostępne.
  • Gość: Kaia IP: *.pgi.waw.pl 02.04.03, 14:18
    Czy mozesz napisac wszystko co wiesz?:)
    Czytalam na forum ze to kiedys byla spoldzielnia i bardzo na nia narzekali, na
    wykonczenia, opieszalosc w naprawach, tragiczna umowa, wrecz odsylali do sadu.
    teraz jest to deweloper ale ten sam prezes i sklad. Czy ktos z Drawskiej ,
    Wlodarzewskiej moze powiedziec jak sie mieszka, jakie wykonczenia?
    Dzwonilam dzis do tego dewelopera, mieszkan zostalo malutko, nie zapytalam
    jakie wykonczenie? bez bialego montazu i podlog?czy tam juz cos stoi?
  • Gość: Agan IP: *.tempservice.com.pl / 192.168.0.* 02.04.03, 16:14
    Gość portalu: Kaia napisał(a):
    Gość portalu: Kaia napisał(a):

    > Czy mozesz napisac wszystko co wiesz?:)
    > Czytalam na forum ze to kiedys byla spoldzielnia i bardzo na nia narzekali,
    na
    >
    > wykonczenia, opieszalosc w naprawach, tragiczna umowa, wrecz odsylali do
    sadu.
    > teraz jest to deweloper ale ten sam prezes i sklad.

    Ja na forum wyczytałm tylko tyle, że ceny ostatcznie mieszkań były dużo wyższe
    niż te z umowy początkowej [ale to wynikało z ustawy o społdzielniach i tego,
    że zaciągnięte przez nie kredyty - a raczej koszty kredytów - spłacają
    członkowie spółdzielni]. Ta inwestycja jest budowana przez developera i
    gwarantują w umowie stałą cenę. Na wykończenia i spóźnienia nikt specjalnie nie
    narzekał. Ja szukając informacji zasięgnęłam opinii ze źródła, czyli osób
    mieszkających obecnie na Włodarzewskiej. Spóźnienia [jeżeli były, choć rzadko]
    dotyczyły 1-3 tygodni. Usterkowość raczej niska [opinia osób z którymi
    rozmawiałam na żywo], no ale nie rozmaiwałam ze wszystkimi, wiec może ktoś miał
    poważniejsze przejścia.
    Umowa jest rzeczywiście tragiczna. Pisana przez jakiegoś totalnego amatora i na
    pewno nie równoważna między stronami [jeżeli chodzi o kary umowne, kupujący
    odsetki karne ustawowe, sprzedający 0,3% za każdy pełny miesiąc opóźnienia]. Ja
    zasiegnęłam rady prawnika i wiele pkt. udało mi się zmienić [niestety nie te o
    karach umownych :(((]
    >Czy ktos z Drawskiej ,
    > Wlodarzewskiej moze powiedziec jak sie mieszka, jakie wykonczenia?
    > Dzwonilam dzis do tego dewelopera, mieszkan zostalo malutko, nie zapytalam
    > jakie wykonczenie? bez bialego montazu i podlog?czy tam juz cos stoi?
    Drawska jest w trakcie budowy i jak narazie nikt tam nie mieszka (no może jakiś
    cieć :))) Mieszkania są bez białego montażu. Na dzień dzisiejszy cały I budynek
    już stoi, a połowa bloku ma już okna. Mieszkania wykupione wcześniej mają już
    postawione ścianki działowe, podłączenia elektryczne i hydrauliczne [wg
    zgłoszonych zmian]. Z tego co wiem od kierownika budowy sa ok. 3 tyg. przed
    terminem ustalonym w planach budowy inwestycji. Budowa II budynku rozpocznie
    się na początku roku 2004.
  • Gość: Kaia IP: *.pgi.waw.pl 03.04.03, 08:59
    Dzieki Agan za odpowiedz:)
    Bardzo sie waham nad kupnem mieszkania bo juz mi rece po prostu opadaja. To
    kosztuje tak duzo ze czlowiek chce zeby wszystko bylo jak najlepsze. A tu jeden
    oszukuje, drugi bankrutuje itd. Martwi mnie troszke to ze ten budynek jest w
    takim miejscu ze trzeba dralowac dwa kilometry do tramwaju. Wczoraj bylam
    obejrzec jak to wyglada:) no i ze nie maja w ofercie internetu jest przykre ale
    to przeciez da sie zalatwic:) Ja generalnie szukam 3 pokoi na Ochocie najlepiej
    a jesli nie to blizej centrum. A Ty jakie mieszkanie kupiles? Podoba mi sie
    cala ta ulica, jest przyjemna i te osiedla sa mile wiec duzo wskazuje na nia
    ale jeszcze sie chwilke zastanowie:)
    pozdrawiam serdecznie
    Kaia
  • Gość: Agan IP: *.tempservice.com.pl / 192.168.0.* 03.04.03, 09:25
    Ja kupiłam 3 pokoje (66m2). Właśnie ze względu na lokalizację :)) Taż długo się
    wahaliśmy, tyle kasy!!!! Ale prawnik, który pomagał mi przy umowie powiedział,
    że niezależnie od tego jak dobra może być umowa to i tak zawsze jest ryzyko
    niewybudowania inwestycji, bankructwa dvelopera, że w dużej mierze w naszym
    kraju trzeba po prostu ryzykować. Włodarzewska do trej pory nie zbanrutowała a
    wybudowali sporo osiedli, więc tym się pocieszam :((((
    Weź pod uwagę, że z Drawskiej jest bardzo blisko do kolejki WKD [ta dojeżdża do
    Zachodniej, Ochoty i Śródmieścia], a stąd już bardzo łatwo o dostać się
    gdziekolwiek :))
  • Gość: Kaia IP: *.pgi.waw.pl 03.04.03, 09:41
    No wlasnie zwrocilam uwage na kolejke bo to jest dobry pomysl i bez korkow
    przynajmniej:) zauwazylam ze na stronie internetowej gdzie znalazlam Drawska
    koszt za metr wynosil 3375m a teraz kiedy dzwonilam 300zl wiecej, dziwne troche
    bo miala byc to cena stala. Widzialam wczoraj ze dom juz stoi w calosci prawie
    i teraz nie wiem o ktorym bloku mowisz ze zaczna w 2004 roku? gdzies obok tego
    co stoi? zeby nie na przyklad za bo wtedy przysloni caly wodok na zjazd
    narciarski:)
  • Gość: Agan IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 03.04.03, 19:57
    No to widziałaś budynek A [ten już stoi w całości]. Budynek B będzie stał
    dokładnie z przeciwnej strony [od strony Alej Jerozolimskich], zatem w żaden
    sposób nie przesłoni widoku górki :)) Z tą ceną to nie wiem? My dostaliśmy
    cenę netto 3375 zł. za metr, jak dodasz 7% Vat no to wyjdzie ci 300 złotych
    więcej. My kupując mieszkanie, otrzymaliśmy info że nie mają już mieszkań 3-
    pokojowych z widokiem na górkę :((( Z tej strony zostały już chyba tylko 1 i 2
    pokojowe.
  • Gość: Grzesiek IP: *.softax.pl 03.04.03, 12:46
    Jestem zainteresowany kupnem mieszkania 57m2. I tu mam do Ciebie, Agan, jako
    osoby mocno zaangażowanej, następujące pytania, jakie nasunęły mi się po
    przeczytaniu projektu umowy i załącznika:
    - jakie będą drzwi wejściowe do mieszkań?
    - jak wyglądać ma lastriko, z którego mają robic parapety i podłogi na klatce -
    szarobure jak w latach 60-tych?
    - czy wiadomo coś o czynszu?
    - czy jest szansa, aby osiedle było ogrodzone i chronione?
  • Gość: Agan IP: *.wlop.ppp.polbox.pl 03.04.03, 20:08
    Gość portalu: Grzesiek napisał(a):

    > Jestem zainteresowany kupnem mieszkania 57m2. I tu mam do Ciebie, Agan, jako
    > osoby mocno zaangażowanej, następujące pytania, jakie nasunęły mi się po
    > przeczytaniu projektu umowy i załącznika:
    > - jakie będą drzwi wejściowe do mieszkań?

    Podobno Gerdy, ale nie są za specjalne :((( Wizytę w biurze technicznym mamy za
    tydzień. W biurze porjektowym [tam gdzie zgłaszaliśmy przesunięcia ścianek]
    powiedzieli nam, że większość osób też chce z nich zrezygnować, bo nie są
    najpiękniejsze :((( Ale co i jak będe wiedział za kilka dni. Wew. drzwi
    widziałam - PRL-owska dykta. Koszmar. Wszyscy dotychczasowi kupujący z nich
    zrezygnowali podobnie jak my :))

    > - jak wyglądać ma lastriko, z którego mają robic parapety i podłogi na
    klatce - > szarobure jak w latach 60-tych?

    Takie właśnie miało być :))) Ale ponieważ wszyscy z niego rezygnowali,
    znaleźli coś innego. Nota bene berdzo ładny materiał w podobnej cenie. Kolor
    lekko beżowy [jaśniutki] w fakturze przypruszonego marmuru. Lastriko jest już
    nieaktualne :))
    > - czy wiadomo coś o czynszu?

    Nie potrafili określić. Wiesz to tylko Developer, zatem po odddaniu budynku, ,
    tak czy siak szybko zawiąże się pewnie jakaś wspólnota. Pytałam znajomych,
    którzy mieszkają na Włodarzewskiej ile wynosi ich czynsz. Np. za mieszkanie
    78m, ok. 600zł. Jak na tą okolice to naprawdę niedużo :))

    > - czy jest szansa, aby osiedle było ogrodzone i chronione?

    Osiedle będzie ogrodzone i chronione tak przewidują plany budynku. Miejscami
    parkingowymi przed budynkiem będzie "zarządzała" ochrona.
  • Gość: Grzesiek IP: *.softax.pl 04.04.03, 11:25
    Wielkie dzięki. Pozdrawiam.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka