Dodaj do ulubionych

Dolcan Teczowe Osiedle Wlochy

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 23.03.09, 16:10
Przymierza sie Ktos do zakupu.
Osobiscie podoba mi sie cena
Edytor zaawansowany
  • Gość: Marcin z Ochoty IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 21.04.09, 18:14
    Ja chciałem ale po obejrzeniu okolicy to bardzo drogo.Blisko torów gdzie
    niedaleko staje transport z paliwem ,obok żwirownia,cementownia.Do komunikacji
    daleko tylko jeden autobus.Można sprawdzić.Jak się dowiedziałem od osoby która
    brała mieszkanie od Dolcana to ma do dziś problemy z mieszkaniem pełno
    niedoróbek,na które firma nie chce zaradzić,a jak chciał iść do sądu to i tak
    racja jest po stronie Dolcanu.
  • Gość: Lusi IP: 217.17.38.* 06.11.09, 23:16
    6500 zł/m2 to bardzo niewiele. Ja kupiłam tam mieszkanie za 5850 zł/m2.
    Dzielnica jest bardzo ładna. Czysto, porządny chodnik przy ulicach na całym
    osiedlu, ładne domy i wille w koło, cisza. Jedynym minusem są tory zaraz przy
    Osiedlu Tęczowym. Dobrze, że kolejka jeździ tylko do ok. północy.
  • Gość: Enio IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 23.04.09, 02:31
    Ja nie biorę to osiedle to straszny szajs... przekonałem się wczoraj po rozmowie
    z gośćmi z budowy i okolicznymi mieszkańcami
  • Gość: Anna J. IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 23.04.09, 23:44
    Cena faktycznie wysoka,jak na taka okolice to 40% za dużo.pozdrawiam
  • Gość: mmmmmmm IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 24.04.09, 00:24
    Grunt jest skażony!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olejami ropopochodnymi
  • Gość: maryna IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 24.04.09, 18:33
    masz rację za drogo,są lepsze lokalizacje..........
  • Gość: Adam IP: 89.108.217.* 09.07.09, 10:51
    Kurcze, kup sobie prepaidy u 3 innych operatorów, a twoja rozmowa sam ze sobą
    nie będzie już tak śmieszna
  • Gość: Maverick IP: *.chello.pl 05.05.09, 23:11
    Sam się zastanawiałem, lecz niestety krąży mnóstwo bardzo negatywnych opinii o dolcanie, ogólnie klientów mają w d... jak juz podpiszą umowę. Zapomnij o usuwaniu usterek, których jest ogrom. Poza tym to przy samych torach, no i przy planowanej trasie NS, więc wibracje i hałs od PKP i trasy murowane. No i cena, jak na lokalizacje - 20% za drogo. Zrezygnowałem.
  • Gość: huba IP: *.multimedia.pl 09.07.09, 10:18
    Witaj,

    zdecydowanie lepszą alternatywą jest budowane w Ursusie osiedle
    Skorosze 2 przez firmę Jaz-Bud. Cena atrakcyjna, komunikacja lepsza.
  • Gość: dawajdalej IP: *.aster.pl 14.09.09, 18:04
    a to dobry żart z tymi skoroszami!!! nie wiem jak dolcan, ale wszytsko jest
    lepsze od tego szajsu jazbudu!! ich budynki majace kilka lat juz dzis sie sypią!!!
  • Gość: gonzo IP: *.spray.net.pl 14.09.09, 19:18
    zwłaszcza że ten blok jaz budu podobnie jak pobliskie osiedle ALPHA, Red
    Development znajduje się dokładnie pod lądującymi na Okęciu samolotami

    Na skoroszach mocno je słychać, ale tam to latają nad głowami, gdzieś na youtube
    jest nawet filmik z Red Development z lądującymi samolotami
  • Gość: lukasz IP: *.nat.student.pw.edu.pl 25.01.10, 15:42
    Wlasnie kupilem mieszkanie na tym osiedlu, 43m2. Jestem jednak bardzo
    zaintrygowany podatkiem 22% za garaż.
    forum.gazeta.pl/forum/w,34010,106016976,,Vat_od_garazu_22_czy_7_.html?v=2
    poczytajcie. CO uwazacie w tym temacie??
    JAk prace postępuja bo bardzo zimno? zdarza na czas?
  • Gość: kmieciu IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 03.11.09, 17:57
    Z wyników wyszukiwarki na ich stronie wynika że w ciągu minionego roku sprzedali
    trzy mieszkania. Czy to możliwe. Naprawdę nikt tego nie kupuje? Nawet w tych
    budynkach dalej od torów? Taki Attis ma podobne ceny i mimo tego, że buduje
    przy linii wysokiego napięcia też już podobno połowę sprzedał(podobno, bo na
    tabelaofert stan bez zmian...)
  • Gość: aaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.11.09, 23:53
    ta linia ponoc to sredniego napiecia jest. W tabeli ofert nadal dostepne sa
    wszystkie mieszkania, natomiast w rzeczywitosci zostalo juz niewiele w metrazu
    40-50..
  • Gość: Byakugan29 IP: *.tktelekom.pl 27.11.09, 21:39
    Ja podpisałem umowę wstępną z Dolcanem na tym osiedlu( co do obsługi to na razie
    niemam zastrzeżeń, jak potrzeba mi jakiegoś zaświadczenia do banku to nie robią
    zbytnio jakiś problemów). Wole tu niż na Fasolowej patrzeć sąsiadowi co na
    śniadanie je. Prawda jest taka każdemu się nie dogodzi. A pozostali deweloperzy
    też nie są tacy krystaliczni. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie. Tempo prac
    zadowalające:)Ludzie jakoś tam mieszkają blisko torów i nie narzekają. Korki jak
    wszędzie w Warszawie, trzeba się przyzwyczaić.
  • Gość: Aga IP: 217.17.38.* 06.11.09, 23:10
    Ja już kupiłam jedno mieszkanie na Osiedlu Tęczowym 46 m2.
    Jak na razie tępo budowy jest zadowalające :)
  • Gość: włodek IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 06.11.09, 23:38
    Kiedy kupowałaś?
  • Gość: aaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.11.09, 23:50
    i ile zaplacilas, jesli nie tajemnica.. ja wlasnie wynegocjowalam cene i
    zastanawiam sie czy warto, bo mimo wszystko to nadal sporo w porownaniu
    chociazby z inwestycja na fasolowej..
  • Gość: włodek IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 07.11.09, 00:49
    A ile wynegocjowałaś i za jakie mieszkanie, jeśli to nie tajemnica? Bo na
    Fasolowej ceny ofertowe też nie są jakoś drastycznie niższe.
  • Gość: luk IP: *.nat.student.pw.edu.pl 28.11.09, 10:07
    Mozna sie dowiedzieć ile da rade wynegocjowac? BO jestem zainteresowany inwestycja.
  • Gość: hilka IP: *.chello.pl 29.11.09, 14:00
    ja też byłam zainteresowana tą inwestycją dopóki nie pojechałam w dniu
    dzisiejszym zobaczyć jaki jest postęp prac i miejsce w którym powstaje osiedle.
    napiszę krótko:
    Masakra !!! z 8 bloków stoi chyba 6. z tych sześciu dwa dopiero zaczęte i w
    dodatku jakieś 100 metrów od torów kolejowych ( trasa W-wa-Poznań !!! )
    nie za taką cenę !! a do przystanku autobusowego ok.500-600m.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.11.09, 14:54
    Teren osiedla to ponad 5h. powierzchni, ale o małej intensywności
    zabudowy, co pozwoliło na wydzielenie dużej części terenów pod
    rekreację dla mieszkańców osiedla. W okolicy dominuje zabudowa
    niska , jednorodzinna , jest zielono cicho i spokojnie.

    W pobliżu znajduje się park i staw Koziorożca,

    - powyzej 1 km

    gdzie można odpocząć, zakupy zrobić w centrum Reduta,

    - 1 km przez tory - samochodem ponad 3 km, ale najpierw trzeba
    jeszcze dojechac do Popularnej

    Blue City,

    - podobnie

    Faktory,

    - po drodze powstaje Lidi - wiec korki jakie znamy powieksza sie
    znacznie

    oraz z łatwością dojechać do centrum Warszawy { liczne autobusy ,

    - do centrum Warszawy to tak wiele tych autobusow nie ma - a dojazd
    atobusem do Popularnej mizerny

    kolej WKD.}

    - akurat do WKD to spooooooory spacer, duzo wygodniej do KM/SKM
  • Gość: Zed IP: 77.222.249.* 30.11.09, 18:01
    Lusi napisała za ile kupiła mieszkanie na tym osiedlu. Nie wiadomo tylko kiedy zawierała umowę - może w okresie promocji, kiedy taka cena była ceną ofertową...
  • Gość: Mesiash IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 01.12.09, 10:58
    no to teraz sobie liczą 6500 za metr a nie 5850. Ile wynegocjowaliście ? a poza
    tym strasznie drogie garaże po 28 000
  • Gość: nikk IP: 94.75.121.* 03.01.10, 02:27
    Tak, najpierw byla cena promocyjna 5 850zl/m^2. Tez za taka kupilam i chyba jako
    jedna z pierwszych. Roboty trwaja i sa postepy, przesylaja potwierdzenie
    wplat..na kazdego innego developera tez ludzie narzekaja wiec nawet jesli nie
    bedzie idealnie i terminowo to ja sie nie zamierzam denerwowac. Milo mi, ze moge
    poczytac przyszlych sasiadow:) Pozdrawiam
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.01.10, 16:43
    od dwoch tygodni zywego ducha na budowie

    zima ???
  • Gość: Amfora IP: *.polkomtel.com.pl 12.01.10, 13:13
    ja również kupiłam na Tęczowym mieszkanko ... niecałe 43m2 z duuużym
    tarasem :) Nie zrażają mnie żadne pociągi i żadne samoloty ...
    trzeba zdecydować czy chce sie mieć w miarę blisko do centrum czy
    mieszkać na zadupiu i jechać do pracy 2 h .. .ale za to mieć ciszę.
    Mieszkałam od urodzenia w śródmieściu przy głównej ulicy i naprawdę
    mieszkanka samochodów osobowych, rozklekotanych ciężarówek, tramwaji
    zatrzymujących się i ruszających z przystanku, autobusów i
    szczególnie w lato ścigaczy ruszających ze swiateł .... jest
    znaaaacznie gorsza od pociągów. Biorąc pod uwagę fakt, że pkp powoli
    zmienia tabor hałas nie będzie uciążliwy. A na pewno nie tak jak w
    cetrum hałas uliczny.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.10, 09:14
    halas uliczny jak najbardziej

    a do najbliszego centrum - Reduta II - bedziesz miala przez
    platanine torow i bloto
  • Gość: Amfora IP: *.polkomtel.com.pl 14.01.10, 09:35
    nie zapomniałam ... widziałam plany i trasa jest wystarczająco
    oddalona...pod oknami jej nie będę miała. A do Cetrum Handlowego ...
    jak ktoś lubi spędzać tam czas i lubi po błocie...cóż...ja tam wolę
    czas spędzać w ciekawszy sposób a po zakupy z reguły jadę
    samochodem ;)hehe nie wiem co Cię tak boli. Kupiłeś kota w worku ?
    Naprawdę myślisz, że ktoś kupuje mieszkanie bez dokładnego
    sprawdzenia planów zagospodarowanie i bez zwiedzenia okolicy? Nie
    rozumiem skąd takie ostrzeżenia z Twojej strony. Nie martw się tak :D
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.10, 11:51
    > nie zapomniałam ... widziałam plany i trasa jest wystarczająco
    > oddalona...pod oknami jej nie będę miała.

    trasa bedzie na estakadzie - piekny widok !!!

    > A do Cetrum Handlowego ...

    do prawdziwego centrum to mimo niewielkiej odleglosci - czas dojazdu
    bedzie imponujacy

    > jak ktoś lubi spędzać tam czas i lubi po błocie...cóż...ja tam
    > wolę czas spędzać w ciekawszy sposób

    w teczowym osiedlu bedziesz miala zapewniona rozrywke w postaci TV i
    ksiazek, zadne inne tam nie powstana

    > a po zakupy z reguły jadę samochodem ;

    jadac pod osiedlowych uliczkach do Popularnej, po plytach mon przez
    Mercedesa albo od razu stajac w korkach na Cegelnianej

    > hehe nie wiem co Cię tak boli. Kupiłeś kota w worku ?

    tej twoj kot juz sie nie rusza

    > Naprawdę myślisz, że ktoś kupuje mieszkanie bez dokładnego
    > sprawdzenia planów zagospodarowanie

    to opowiedz cos o tym !!! jedyny plan jaki niedawno uchwalono - po
    10 latach powstania od studium wlasnie zostal uwalony przez WSA

    > i bez zwiedzenia okolicy?

    a co widac w tej okolicy ??? 15 lat temu byly tam tylko domki i
    puste dzialki - dzis wszedzie rosna bloki i biurowce - a trasy NS
    nie widac

    > Nie rozumiem skąd takie ostrzeżenia z Twojej strony. Nie martw się
    > tak :D

    uwazam, ze zamiast budowac centrum rekreacyjne dla dzielnicy na
    terenie fortu Wlochy (w strefie OOU - rekreacja szkodlaiwa dla
    zdorwia) dzielnica mogla pozyskac teren plasomatu z budynkami -
    zgoda na budowe osiedla bez dojazdu jest wyjatkowy szyderstwem z
    planowania i urbanistyki - zarobi deweloper - a nabywcy i ich
    sasiedzi zostana z problemami - takimi jak brak infrastruktury -
    szkoly, przedszkola, dojazd itp

  • Gość: kama IP: *.chello.pl 16.01.10, 12:14
    kilka linków:
    jacek - ty jestes specjalista od tych spraw
    Tutaj znalazlam duzy material o Tobie:

    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=290&w=85502339&a=85558583
    jacek to jacek bartosiewicz z ul. Bratniej.

    On bardzo duzo protestuje (i popierduje...) na forum Gazety od
    bardzo dawna. Ja go osbiscie nakrylem 4 lata tem gdyz on bardzo
    krzyczal kiedy kupil mieszkanie na ul. Bratniej a pozniej sie
    okazalo ze beda rozbudowywac Okecie (i.e. nowy terminal). jajcyk sie
    bardzo pazernil na milonowe odszkodowania ktorych nie ma i nie
    bedzie dla mieszkancow ul Bratniej.

    Czytaj: miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34896,2377406.html

    On wszystko wie i jest expertem we wszystkim.
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.01.10, 12:23
    a jakis konkretny zarzut ???

    czy kiedys napisalem nieprawde ???

    jak na razie "nakryles" mnie na ujawnianiu niewygodnej prawdy - jaka
    jest uciazliwosc halasu lotniczege dla mieszkancow m in Wloch

    takie sa moje obywatelkie prawa - i z nich korzystam
  • Gość: kama IP: *.chello.pl 16.01.10, 12:42
    Zarzutów do Pana działalności nie mam absolutnie żadnych- jest Pan osobą bardzo
    zaangażowaną i chwała Panu za to. Po prostu czytając fora internetowe znalazłem
    sporo wypowiedzi na Pana temat i zacytowałam dwie z nich
  • 03.01.10, 23:54
    Czy "tęczowe" znaczy, że tylko dla pederastów? Jak trzeba udowodnić
    swą orientację?

    Jest to jakiś pomysł w sumie.

    Czerwony osiedle - dla komuchów i innych lewaków
    Zielone - dla obroców żab i czapli błotnej

    itd. itp.

    --
    Uwaga: muffaa i mufffaa to podszywki spłodzone niedawno w
    sfrutrowanym łbie stypiego, który nagania w ten sposób na spadki i
    bankrutuje deweloperów. Tylko mufffa (3f i 1a) to oryginalny brand
    i bat na gołodupców, tylko mufffa jest w archiwum od 2007
    roku.
  • Gość: muffffffffffffffa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.01.10, 16:50
    a dla mufffy osiedla z obowiązkowo dwoma muflonami w charakterze słupków przy
    bramie wjazdowej.... tak zamiast orłów/lwów czy innych kotów wyliniałych... jak
    sobie cyganie i inne znaczące nacje lubieją postawić...
  • Gość: wikary IP: 77.222.255.* 13.01.10, 22:44
    Witam
    Czy ktoś się orientuje jaki jest postęp prac, co jest zrobione? Wyrobią się do grudnia 2010?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.01.10, 18:17
    to dobitnie swiadczy o jednym - cena czyni cuda

    wlasciwa cena zapewnia dobra sprzedaz - przy podwyzszaniu jej sprzedaz
    zanika

    moim skromnym zdaniem cena ok 9 k za m kw w tym miejscu jest calkiem dobra -
    niemniej jednak wobec uporu innych deweloperow wolacych
    puste inwestycje i przejadanie kredytow (np. Dolcan z teczowym)-
    dobrym magnesem dla sredniej ceny - a o spadku sredniej ceny nalezy
    mowic, a nie tylko o cenach w jednej wybranej inwestycji
  • Gość: rocco IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 25.01.10, 14:53
    teraz to chyba po 6500 zl/m sprzedaja na gryczanej i sa jeszcze wolne
    miejsca:)))) wiec cena chyba niezla uwazam i zastanawiam sie czy nie kupic.
  • Gość: lukasz IP: *.nat.student.pw.edu.pl 25.01.10, 15:51
    Wlasnie kupilem mieszkanie na tym osiedlu, 43m2. Jestem jednak bardzo
    zaintrygowany podatkiem 22% za garaż.
    forum.gazeta.pl/forum/w,34010,106016976,,Vat_od_garazu_22_czy_7_.html?v=2
    poczytajcie. CO uwazacie w tym temacie??
    JAk prace postępuja bo bardzo zimno? zdarza na czas?
  • Gość: Amfora IP: *.polkomtel.com.pl 15.03.10, 11:35
    Zmiana wykonawcy na STRABAG od zeszłego tygodnia. W tym tygodniu ma
    być przygotowany nowy harmonogram prac. Termin oddania przesunięty
    do marca 2011. Zaczyna się ;)
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.01.10, 21:18
    6 na 9 podszywkowe
  • Gość: paaaami IP: *.chello.pl 03.05.10, 20:53
    szukam chętnych do zakupu grupowego na tym osiedlu

    p_milosz@o2.pl
  • Gość: pojeb roku IP: 194.169.228.* 06.06.10, 15:45
    > moim skromnym zdaniem cena ok 9 k za m kw w tym miejscu jest
    calkiem dobra

  • Gość: Blackberryy IP: 188.33.126.* 10.05.10, 20:43
    Czy ktoś z was czytał już nowy aneks do umowy? Podpisywać czy nie? Nie podoba mi
    się fakt, że termin oddania opóźni się o trzy miesiące, a akty własności
    dostaniemy dopiero we wrześniu 2011. Co o tym myślicie?
  • Gość: luk IP: *.coi.pw.edu.pl 14.05.10, 11:17
    Czytalem. NIe wiem co robić, myślałem że jak się przedłuży czas budowy to
    otrzyma się jakieś odsetki za zwłokę, a oni sprytnie to wymyślili że niby nie z
    ich winy i chcą żeby podpisać aneks i ominąć poprzednią umowę, nie płacąc
    odsetek. Troche nie fer wobec nas. A co się stanie jak się nie podpisze aneksu?
  • Gość: Blackberryy IP: 213.76.128.* 14.05.10, 14:05
    Hej Luk,
    Rozmawiałam z Dolcan i w zamian dostaniem na prawdę dobrego wykonawce oraz
    lepsze dachówki. Myślę, że w ramach tych 3 msc to dobra wymiana. Ale
    rzeczywiście sprytne posunięcie z ich strony. Czy możesz się ze mną skontaktować
    na emial - w grupie zawsze raźniej walczyć o swoje niż w pojedynkę :) Mój email:
    blackberryy28@wp.pl
  • Gość: Doświadczona życie IP: 109.243.241.* 16.05.10, 12:04
    Ludzie, radzę wam od serca lepiej kupić droższe (nawet mniejsze) mieszkanie u
    lepszego dewelopera niż użerać się z takim syfem. Ja kupiłam u podobnego
    dewelopera 2 lata temu z 6 tys m2, a teraz mam od 2 lat remontowane mieszkanie i
    masę zmarnowanych pieniędzy wydanych na rzeczoznawców i prawnika. Inaczej
    deweloper nie chce nic robić. Wygląda na to, że skończy się w sądzie. O moich
    nerwach i zmarnowanym czasie lepiej nie mówić. Co do Dolkana to proponuję
    zainteresować się historią ,,Osiedla przy ratuszu" w Rembertowie i tym ile
    Dolkan musiał dopłacić mieszkańcom ze wszelkie fuszerki i oszukiwanie
    mieszkańców na kosztach administracji. I to jest pozytywna historia bo
    mieszkańcy zebrali się do kupy i wyłożyli kasę na rzeczoznawcę, prawnika i wpis
    sądowy, a w większości przypadków mieszkańcy nie widzą nic poza czubkiem
    własnego nosa - mija 3 lata rękojmi i nic się nie da zrobić. Potem każdy dopłaca
    masę kasy na fundusz remontowy. Wiem że jesteśmy społeczeństwem na dorobku i
    każdy chce kupić jak najtaniej i najlepiej jak najwięcej metrów, ale wierzcie mi
    jakość kosztuje. Ale za to później można relaksować się w fajnym mieszkanku,
    czego wszystkim życzę, a innym zazdroszczę.
  • Gość: luk IP: *.coi.pw.edu.pl 22.05.10, 00:21
    jak budowa postępuje? Cos sie dzieje interesujacego? bo ja nie mam czasu jechac,
    niestety.
  • Gość: paranoix IP: 80.83.158.* 24.05.10, 08:50
    Postępy w budowie można śledzić na stronie www.osiedle-
    teczowe.waw.pl Co kilka dni są jakieś widoczne zmiany, może skończą
    tak jak obiecują...
  • Gość: luk IP: *.coi.pw.edu.pl 24.05.10, 10:55
    Ok. Świetny pomysł. Wielkie dzięki. Będę odwiedzał.
  • Gość: kotrex IP: *.acn.waw.pl 24.05.10, 20:09
    Dobry pomysł z tym śledzeniem budowy. Nie wiem czy jakiś inny deweloper to ma na
    swojej stronie, ale Dolcan ma za to u mnie plusa.
  • Gość: aaa IP: *.171.95.114.static.crowley.pl 25.05.10, 07:50
    No z tym śledzeniem budowy to rzeczywiście dobry pomysł - ja tak dla
    przykładu śledzę budowę firmy "Dolcan, Złodziej, Kant & Oszust" Sp.
    z o.o. w Ząbkach już piąty rok i kilka par butów schodziłem w tamtym
    błocie. Wy też będziecie śledzić swoją budowę nie mniej czasu - np.
    jak kładną tam jedną cegłę na tydzień, więc z tą kamerą interenetową
    to rzeczywiście świetna sprawa, a i ten plus dla "developera" za to
    się na prawdę należy.
  • Gość: gradient IP: 85.222.87.* 25.05.10, 18:40
    Ja kupiłam w Dolcanie mieszkanie tylko, ze na Woli i całe szczęście wszystko
    było na czas. A kiedy kupiłeś to mieszkanie w Ząbkach?
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.05.10, 19:18
    we Wlochach tez wszystko wyglada OK. ceny zostaly zancznie obnizone i mozna
    wchodzic w piekne apartamenty. Zalta: cicha i spokojna okolica, lasek i duze
    tereny dla dzieci do zabawy i do wyprowadzania pieskow.
    Polecam
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.05.10, 20:30
    > we Wlochach tez wszystko wyglada OK.

    rosnaca gestosc zabudowy, waskie uliczki, brak infrastruktury

    > ceny zostaly zancznie obnizone

    nadal sa za wysokie biorac pod uwage warunki i jakosc

    > i mozna wchodzic w piekne apartamenty.

    buaahahahahahahahha ale ciolek

    > Zalta: cicha

    psy i samoloty zapewniaja brak tej zalety

    > i spokojna okolica,

    moze w niedziele - w tygodniu wszystkie uliczki spokoju nie zaznaja

    > lasek

    chyba w night clubie

    > i duze tereny dla dzieci do zabawy

    po prostu poligony

    > i do wyprowadzania pieskow.

    a konkretnie???

    > Polecam
    polecaj naganiaczu
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.05.10, 20:55
    admin spi - podszywki harcuja

  • Gość: por Colombo IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.05.10, 21:40
    nikt tak dobrze udaje jacka jak moj smolny szefuncio

    ochrona-men.pl
  • Gość: paranoix IP: 80.83.158.* 28.05.10, 09:32
    To nie jest strona związana z Dolcanem, tylko prywatna, prowadzona
    przeze mnie, osobę która kupiła już tam mieszkanie. Oficjalna jest z
    w domenie .pl a nie .waw.pl. Jeśli macie jakieś informacje, którymi
    warto byłoby się podzielić z innymi mieszkańcami, chętnie je tam
    udostepnię dla wszystkich.
  • Gość: aaa IP: *.171.95.114.static.crowley.pl 28.05.10, 14:30
    Jeszcze raz powtarzam, że wszystkie istotne informacje na
    temat "firmy" Dolcan, Złodziej, Kant & Oszust Sp. z o.o. są na forum
    ich inwestycji w Ząbakch - Orla II
    Kto chce niech sobie poczyta, ale lepiej dla niego będzie jeśli
    będzie trzymał się od tych złodziei i oszustów z daleka
  • Gość: aaaaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.06.10, 23:47
    o rety, ludzie, nie przesadzajcie. Jak poczytacie fora, to chyba nie ma developera, na ktorego ktos by nie narzekal. To raz, a dwa, ze jednak na forach w wiekszosci pisza ludzie, kiedy sa z czegos niezadowoleni. Niewielu jest chyba takich, co sie loguje powiedziec, ze wszystko pieknie. Ja kupilam tam mieszkanie i nie rozumiem tych zlosliwych tekstow na temat lokalizacji. Wydaje mi sie, ze kazdy z pelna swiadomoscia podejmowal te decyzje i wie, ze w poblizu sa tory etc. Ja musze powiedziec, ze niedawno wybralam sie tam na spacer i jestem zachwycona okolica (mimo torow..)
  • Gość: deryldiana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.10, 15:51
    czy ktoś posiada może informacje na temat badań gruntów i tego czy teren spełnia
    normy jeśli chodzi o środowisko gruntowo-wodne dla osiedla tęczowego..od firmy
    niczego się nie można dowiedzieć, a tereny były przemysłowe więc takie badania
    musiały być..chyba ze znowu ktoś zrobił przekręt i osiedle prawie stoi ale nie
    powinno, a dzieci będą się bawić w piachu i a nóż się ołowiem zatrują albo czymś
    innym
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.10, 21:45
    sam przemysl to tam sie w zasadzie skonczyl 20 lat temu, niestety
    kilku cwaniaczkow przez kilka lat prowadzilo tam magazym rozmaitych
    odpadow chemicznych

    czesc z tych odpadow bezczelnie palono, smrod z tych palenisk
    zatruwal okolice przez wiele dni

    niemniej jednak drzewa i inne chwasty rosna, pewnie dzieci tez sie
    przyzwyczaja
  • Gość: paranoix IP: 80.83.158.* 01.07.10, 17:53
    Tam cała ziemia będzie przekopana - osiedle stoi na garażach.
    Zagrożenia epidemiologicznego nie dostrzegam.
  • Gość: Ania IP: 212.160.172.* 02.07.10, 11:17
    Witam

    Osobiście mocno przymierzam się do zakupu mieszkania na Osiedlu
    Tęczowym, ale mam zastrzeżenia co do ceny. Dolcan wystawił obecnie
    cenę 6500/m2 ale przy kiepskich wynikach sprzedaży inwestycji wydaje
    mi się ona za wysoka. Większość klientów kupiła tam mieszkania w
    czasie promocji 5850/m2.

    Czy myślicie, że Dolcan za jakiś czas będzie zmuszony obniżyć cenę?
    Nie chciałabym być jedyną osobą na osiedlu, która zapłaciła tak
    dużo...
  • Gość: dixi IP: 83.19.115.* 02.07.10, 11:53
  • Gość: Amar IP: 178.56.56.* 06.07.10, 22:35
    Witam również jestem zainteresowany kupnem mieszkania na tym osiedlu i od
    dewelopera otrzymałem taką samą cenę 6500/m2ale jeśli wczesniej obniżyli aż do
    5850 to może przy grupowej negocjacji zgodzą się opuścić cenę.Jesli ktoś jest
    zainteresowany aby utworzyć grupę która będzie negocjować cenę proszę o kontakt
    guy4uteen@yahoo.com
  • Gość: Piotrek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.09.10, 15:45
    NOWA AKCJA negocjacji grupowych:

    Hej, szukam chętnych do negocjacji z Dolcanem. 6500 za metr jest nie do
    przyjęcia, chcę by zeszli do 5850, tak jak kiedyś.

    Wszystkich zainteresowanych wspólnymi negocjacjami zapraszam na e-mail
    piotrek_wawa1@o2.pl
  • Gość: Mysza IP: *.emea.ibm.com 24.11.10, 11:23
    Witam Serdecznie,

    Nie wiem czy wiecie ale przesuwają termin zakończenia budowy na 31.06.2011
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.10, 19:29
    czyli obok zbudowanych blokow powstanie jeszcze 25 kolejnych

    ciekawe, ktoredy beda wyjezdzac z jakimkolwiek kierunku ???

    w okolicy nie ma zadnej infrastruktury mogacej wesprzec tego typu megainwestycje
  • Gość: gonzo IP: *.spray.net.pl 24.11.10, 19:42
    no to zajebiście rozważałem przeniesienie się na Stare Włochy, choć inną część

    przecież ta okolica ma infrastrukturę na domki jednorodzinne, co najwyżej segmenty, a oni walą blok na bloku

    korki na korkach, a w szkole to już chyba będą zajęcia prowadzić na sali gimnastycznej
  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.10, 20:33
    sam bym tam kupil mieszkanko ale zbieram na inwestycje pod wynajme dla studentow na Bialolece

    Dolkan ma same zalety na starych Wlochach - to strzal w 10 doskaonlae skomunikowana inwestycja

    juz sie ciesze na nowych sasiadow na Wlochach a i pewno parafia bedzie sie rozrastac i nasz kosciol salezjanow bedzie podniesiony do wyzszej rangi
  • Gość: krzempus IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.11.10, 21:26
    wszyscy w firmie na Smolnej podziwiaja bezgranicznie talent swojego szefa
  • Gość: radek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.12.10, 11:41
    w sierpniu podpisaliśmy umowę przedwstępną ze spółką, któa reprezentuje Dolcana na osiedlu Tęczowym. Zaakceptowaliśmy cenę, bliskość torów, ale nie przewidzieliśmy częstotliwości samolotów. Radzę się wybrać poza weekendem, bo jest ich wtedy najwięcej i przy sprzyjających warunkach lecą na tyle nisko, że widać rozłożone podwozie.

    Oczywiście rozwiązaliśmy umowę. Bez powikłań. Obiecano zwrócić 100% wkłądu własnego. Problem w tym, że czekamy od września na te pieniądze. Dzwonie regularnie co tydzień i słyszę, że w "w tym tygodniu dokonany będzie" przelwe. Mineła już sporo obiecanych terminó, w tym od dyrektor finasowej. Wysłaliśmy wezwanie do zapłaty i zbieramy pieniądze na pozew.

    Osobiście podejrzewam, że spółka może mieć problemy z płynnością finansową. Ich hipoteka na 65 mln zł w KW chyba zaczyna ciążyć.
    rathek@o2.pl
  • Gość: Felipe IP: 178.73.28.* 24.12.10, 13:49
    Podjęliście prawdopodobnie najlepszą decyzję w życiu rozwiązując z nimi umowę! Pozdrawiam, Wesołych Świąt!
  • Gość: ja IP: 195.184.83.* 07.06.11, 21:31
    Ta sama sytuacja. Podpisałem umowę przedwstępną, ale ja rozwiązałem. Oczywiście podpisano porozumienie, środki miały wpłynąć po miesiącu....i od 4 ich nie ma. Wszyscy mnie zbywają. Sprawa skończy się w sądzie, bo innej możliwości nie widzę!!

  • Gość: jacek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.01.11, 10:09
    forum.gazeta.pl/forum/w,30,120550527,,W_pulapce_oplat_za_uzytkowanie_wieczyste_gruntu.html
    warto przeczytac
  • Gość: gość IP: 178.73.28.* 06.01.11, 12:50
    Tylko kompletny debil kupi tam mieszkanie. Ciasna zabudowa, dojazd i dojście do osiedla gorzej niż słabe, jedna z najbardziej ruchliwych linii kolejowych w kraju pod nosem, tereny pofabryczne (nie wiadomo co jest w ziemi) i do tego użytkowanie wieczyste. Pomijam już nawet markę Dolcana, bo każdy zainteresowany zna sytuację :)
  • Gość: baska IP: *.play-internet.pl 05.03.11, 15:52
    Nie chce nikogo martwic, ale na osiedlu teczowym maja nie mały problem. Cała zime w garażach stała woda a firma nie bardzi wie co robic. Wycofałam sie z mieszkania. Tam bedzie podchodzic woda a dolcan umyje pózniej ręce.
  • Gość: Ja IP: 195.184.83.* 07.06.11, 21:32
    A jak ze zwrotem wpłaconych środków? Bo ja po rozwiązaniu umowy nie mogę sie na doczekać...a to już kilka miesięcy.
  • Gość: sm IP: *.180.29.92.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 09.09.11, 11:53
    Chcę rozwiązać umowę przedwstepną z Dolcanem. Firma odmawia mi rozwiązania umowy jako ze opóznienie nie wynika z ich winy tylko jest spowodowane siła wyższą (podeszły wody gruntowe). prawdopodobnie skonczy sie to w Sądzie. Czy ktoś jest może w podobnej sytuacji?
    Zastanwiam się jak innym osobą udało się z firma polubownie rozwiązać umowę?
  • Gość: Rose_22 IP: 178.73.48.* 26.09.11, 21:27
    W podobnej sytuacji sa wszyscy klienci Dolcana, ktorzy kupili tam mieszkania. Tylko ze Ci, ktorzy interesuja sie budowa wiedza, ze podniesienie wod gruntowych to ostatni powod opoznien.
  • Gość: Piotr IP: *.play-internet.pl 05.03.11, 21:11
    Ostrzegam uczciwie osoby, które maja mieszkania na Osiedlu Tęczowym, to prawda, co napisała jakas tam Baska. Mój kolega pracuje przy budowie bloków i mówił że cała zimę woda stała, zalewało budynki w kondygnacji garazowej. później zało,,zycie wspólnote mieszkaniowa i sami bedziecie sie martwic i płacic , żeby wan nie zalewało.
  • Gość: paweł IP: *.play-internet.pl 06.03.11, 21:13
    Czy ktos kupuje w marcu mieszkanie na Tęczowym?
  • Gość: Fajans IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.09.11, 23:35
    W marcu nie, ale teraz są w Dolcanie promocje. Jeśli chodzi o wody gruntowe - w tym miejscu akurat nie koniecznie. Jesli jednak myślicie, że grozi wam zalanie - popatrzcie na osiedle Orla. W tamtym miejscu wszędzie stoi woda... Ciekawe tylko jak z piwnicami. Śledzę forum i póki co cisza - a oni powinni się o to martwić najbardziej bo w tamtym miejscu gruntowe są stosunkowo najwyższe.
  • Gość: ja IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.09.11, 08:43
    ja własnie mieszkam na Orlej
    jeśli chodzi o piwnice i garaże to są zalane wodą, wszędzie wilgoć i pleśń, pęcznieją tynki i trzeba je skuwac i kłaśc od nowa

    ludzie trzymajcie się z dala od tych oszustów i złodziei, jest bardzo wiele innych firm gdzie kupicie dla siebie mieszkanie
  • Gość: zainteresowana IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.02.12, 11:50
    czy problemy na tym osiedlu są cały czas aktualne?
    kiedyś interesowałam się zakupem ale zrezygnowałam w związku ze zbyt dużym obciążeniem hipoteki... jak wygląda obecnie ta kwestia?
    generalnie to strach kupic mieszkanie na osiedlu gdzie jest obciążenie bo deweloperzy robią różne dziwne akcje i na akt notarialny można czekać latami.
    z tego co wiem to chyba ciężko jest znaleźć osiedle gdzie nie ma kredytu...
  • Gość: zimno IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 28.02.12, 21:23
    Np. na osiedlu Orla już wydają - natknąłem się anwet na artykuł, reklamujący dni otwarte, że przy podpisaniu umowy od razu dostaje się akt notarialny, a to wlasnie chyba tam najdłużej ludzie czekali na wspomniany papier. Nie wiem, jak jest na osiedlu "tęczowa" ale sledzę artykuły z branży deweloperskiej i od czasu do czasu wpada mi jakis smaczek. pozdrawiam
  • Gość: daniel IP: *.centertel.pl 12.04.12, 19:55
    tak, ja kupilem
  • Gość: Daniel IP: *.centertel.pl 12.04.12, 19:51
    Ja już kupilem. za za 4 dni robotnicy kończą wykończenie. i bedzie piekne mieszkanko. Mogę polecic naprawde dobrych fachowców , u mnie wyszlo bajka.
  • Gość: ANIA IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.06.12, 15:14
    Na osiedlu Tęczowym mają niejasny stan prawny działek, w związku z tym nie możliwe jest wydzielenie mieszkania jako odrębnej własności i podpisanie aktu notarialnego.
  • Gość: karolina IP: *.ideabank.pl 01.07.13, 20:02
    Ania, skąd wiesz o tym, że nie może być wyodrębnienia lokalu? Jak to można sprawdzić? Kupiłaś tam mieszkanie? Ja mam podpisane umowę rezerwacyjną i mam problem z doradcą finansowym z Dolcana.
  • Gość: ania IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.09.13, 19:18
    Kupiłam mieszkanie i do dzisiaj nie mam aktu notarialnego. Co miesiąc dzwonię i co miesiąc mówią mi, że podpisanie będzie w następnym miesiącu.

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.