Dodaj do ulubionych

psychiatra dziecięcy ??

08.05.09, 18:12
kogo mozecie mi polecić ??,dziecko z ADHD z,epi i tikami,leki nie pomagają (
Edytor zaawansowany
  • 09.05.09, 14:31
    Napisz o jakie miasto chodzi - może ktoś będzie mógł Ci kogoś polecić.
  • 09.05.09, 15:01
    zwykle jak nie ma wymienionej nazwy miasta, to chodzi OCZYWISCIE o
    Warszawe, bo na Warszawie konczy sie cywilizowany swiat..zgadlam? wink
  • 12.05.09, 08:40
    Witam,
    nie podaje Pani miasta, w którym szuka Pani lekarza.
    Zastanawiam się, czy rozmawiała Pani o swoich wątpliwościach i
    obserwacjach z lekarzem, pod którego opieka aktualnie pozostaje
    pani dziecko?
    Może warto , oprócz leczenia farmakologicznego, zastanowić sie nad
    równoległą terapią psychologiczną?
    Pozdrawiam, A.M.
  • 21.05.09, 19:43
    przepraszam że sie nie odzywałam,byłam z dzieckiem w szpitalu,mieszkam w Gizycku-mazury,z lekarzem rozmawiam,własnie mamy czerwone światło,tiki i napady zwiększyły sie saddr.będzie załatwiała instytut psychiatrii i neurologii w w-wie,on ma super neurolog ,ale musimy znaleźć dobrego psychiatre,prawdopodobnie mały ma zespoł ST sad
  • Gość: ja IP: *.aster.pl 22.05.09, 07:50
    Nigdzie nie mogę znaleźć takiej nazwy...
  • 22.05.09, 12:45
    Zespół Touretta,sorki za literówke miało być zt,na widoku jest centrum,psychiatrii i neurologii w w-wie
    neurologa mamy super ,tylko ten psychiatra...sad(
  • 22.05.09, 17:06
    TZ mialo byc ,ech zyje w ciaglym stresie,synek bardzo sie "roztikal" do tego te napady sad((
  • 22.05.09, 17:14
    A kto zlecal dziecku leki? I jakie leki dziecko dostaje? Nie mnie
    musisz odpowiadac, ale lekarzowi, ktory prowadzi dziecko, bo byc
    moze same leki nasilaja tiki. Z tego powodu np. moje dziecko nie
    zazywa lekow , majacych zlagodzic objawy ADHD, bo kapsulek nie jest
    w stanie polknac, a inne preparaty, wystepujace np. w postaci
    plynnej, moga nasilic tiki (moje dziecko ma rowniez zdiagnozowany
    zespol Touretta). I tak sie bujamy. Porozmawiaj z lekarzem
    prowadzacym, moze uda sie potwierdzic lub wykluczyc wplyw lekow na
    nasilenie tikow, moze uda sie zmodyfikowac, zmienic lub przerwac
    leczenie pewnymi preparatami, moze sie okaze, ze samo leczenie jest
    gorsze od choroby.... Pisalas, ze dziecko ma tez padaczke, a tu przy
    leczeniu majstrowac sie nie da. Ktos zdiagnozowal Twoje dziecko,
    moze ten ktos jest w stanie tez pokierowac do konkretnych lekarzy,
    pytalas?
  • 22.05.09, 22:03
    synek dostaje 2 leki p/padaczkowe,ma padaczkęlekooporna sad,na ADHD,nie ma lekow,halperidol dostał na tiki od psychiatry,ale po rozmowie z jego neurolog,prawdopodobnie,przez ten lek zwiekszyła sie ilość napadów sad,do tego ilość tików tez ostatnio znaczaco wzrosła,cały dzień tika sad
    leki p\padaczkowe zostały zwiększone,nie można ich odstawić
    u kogo leczysz swojego malucha ?,z leczeniem jestesmy na samym początku,tiki ma od 1.5 r,ale były diagnozowane jako mioklonie,cały czas sie zmieniaja,teraz widać które to tiki a ktore mioklonie
    w piatek wizyta u jego neurolog,własie mówiła że spróbuje załatwić mu konsultację-poyt na oddziale w centrum psychiatrii i neuroogii na sobieskiego w w-wie

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.