20.09.04, 15:00
Dziewczymy jak czułyście się w trakcie brania tego preparatu - ja jestem
strasznie senna. Czy to normalne
Edytor zaawansowany
  • 20.09.04, 16:46
    Wydaje mi sie, ze to nie spowodu brania tego leku jestes senna, tylko dlatego
    ze jestes w ciazy. Ja tez bralam go bralam i nie zauwazylam aby cos
    nadzwyczajnego ze mna sie dzialo. A senna i ciagle zmeczona jestem do dziiaj
    (30tc). Pozdrawiam serdecznie wszystkie senne przyszle mamy.
  • 23.09.04, 13:58
    Jestem w piątym miesiącu ciąży i chciałabym się podzielić moimi doświadczeniami
    z duphastonem. Ponieważ moja ciąża była od początku zagrożona więc biorę ten
    lek od momentu gdy dowiedziałam się że jestem w ciąży. Też byłam senna ale
    potwierdzam wypowiedz poprzedniczki że to objaw raczej ciąży a nie
    tabletek.Chciałam tylko ostrzec że lepiej brać go regularnie w malutkich
    ilościach np. 1/2 tabl. 2 razy dziennie niż wcale. Ja po odstawieniu duphastonu
    (może przedwczesnym) wylądowałam w szpitalu czego nikomu nie życzę.
    Gorące pozdrowienia dla wszystkich przyszych mam.
  • 20.10.04, 15:52
    ja bardzo długo brałam duphaston bo moja ciaża była zagrożona i też bardzo mi
    sie chcialo spać. Mój mąż się smiał że gożej jak dziecko ja po prostu o 14
    musiałam się przespac z godzinkę bo umierałam ze zmęczenia. Byłam w stanie
    zasnąć wszędzie nawet na stojąco. Obecnie jestem w 35 t.c. i jakoś wcale mi sie
    nie chce spać odkąd odstawilam leki. Więc sądzę że może w Twoim przypadku jest
    podobnie. Nie martw się wszysko przejdzie jak go odstawisz.
    Pozdrawiam
    Edyta i 35 tygodniowa Emilka

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.