Dodaj do ulubionych

praca w warszawie

07.02.11, 19:32
Witam, jestem Czechem od lutego mieszkajacym w Warszawie. Szukam pracy z j. czeskim lub wegierskim. Jestem po studiach, do tej pory pracowalem w kulturze jako organizator, bibliotekarz i tlumacz. Mam doswiadczenie w pracy w bibliotece oraz w muzeum. Ewentualnie moge pracowac jako lektor (lub korepetytor) wegierskiego i czeskiego. Jakby ktos o czyms wiedzial, z gory dziekuje! Jiri
Edytor zaawansowany
  • jaceksko 21.04.11, 17:41
    witam
    Mam etat dla osoby z językiem czeskim ,praca w Piasecznie koło Warszawy, w sklepie internetowym sprzedającym w Czechach
    pracujemy od pon do pt od 8 do 16
    płaca 2500 netto
    Jacek Skowron
    508358437
  • emilia_samul 13.05.11, 13:44
    Witam!
    Szukamy osoby znającej język czeski bądź słowacki. Oferujemy pracę dodatkową polegającą na obsłudze allegro z domu. Więcej informacji udzielę ewentualnie w bezpośredniej rozmowie mailowej lub telefonicznej.
    Pozdrawiam!
  • daghda.irish.pub 13.05.11, 13:45
    emilia_samul napisała:

> Witam!
    > Szukamy osoby znającej język czeski bądź słowacki. Oferujemy pracę dodatkową po
    > legającą na obsłudze allegro z domu. Więcej informacji udzielę ewentualnie w be
    > zpośredniej rozmowie mailowej lub telefonicznej.
    > Pozdrawiam!

Ahoj,

na czym konkretnie to ma polegać?
    --
    [i]Jak je to s pravdou? S pravdou se šetří, možná proto, aby zbyla. Je flekatá jak dalmatin, je černobílá...[/i]
  • emilia_samul 13.05.11, 13:53
    Praca polega głównie na prowadzeniu aukcji i odpowiadaniu na maile od klientów z Czech. Maksymalnie pochłonie to 2 godziny dziennie. Jak pisałam: praca w domu.
  • hesloheslo 22.08.11, 23:19
    Witam,
    szukam pracy z jerzykiem czeskim lub słowackim.
    Dziękuję

emilia_samul napisała:

> Praca polega głównie na prowadzeniu aukcji i odpowiadaniu na maile od klientów
    > z Czech. Maksymalnie pochłonie to 2 godziny dziennie. Jak pisałam: praca w domu
    > .