Dodaj do ulubionych

** SIERPNIOWE DZIENDOBERKI **

01.08.19, 08:39
http://i65.tinypic.com/eqv7cy.png

zycze Wszystkim pieknych letnich dni


--
*
Vistula
*
gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
Edytor zaawansowany
  • kendo 01.08.19, 08:52
    do Babci Vistulowych,
    wypowiedzi z ostaniego lipca...

    tak,tak,pesel "w drodze" by calkowicie sie poswiecic wnuczostwu,
    na krotka mete jest OK...
    zobaczymy co Lusia bedzie mowic pilnujac Else.


    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • lusia_janusia 01.08.19, 09:09
    Witajcie... https://www.gify.net/data/media/1369/miesiac-ruchomy-obrazek-0188.gif

    To juz jestesmy na polmetku lata, u mnie sie ochlodzilo
    i nie zapowiadaja powrotu upalow, moze to i dobrze, byle by
    nie padalo.

    Wczoraj mosialam wejsc na I pietro do kolezanki ktora jest na urlopie
    i poszukac kwitu od zlotnika i zalatwic jej sprawe ktora sie skomplikowala
    i w kolanie poczulam ... niestety...
    Sasiadka z podworka ma juz zoperowane i zaczela chodzic bez laski, ale
    szew po operacji az na 20 cm wzdluz kolana.

    Tez babciowalam swojej Elsie 2 godziny razem z Kendo i jak pojechali mliodzi
    do domu to czulam sie zmeczona, dziwnie, chociaz pilnowanie sprawialo
    mi przyjemnosc, Kruszynka spala caly czas.
    Starsze wnuczeta Dorki i Jagi wymagaja wiekszego zaangazowania w ich
    spedzania z nimi czasu.

    Przyjemnego miesiaca Nam zycze w zdrowiu.

    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • jaga_22 01.08.19, 09:46
    Witajcie.Dzień bez słoneczka na razie,dzień wspomnień dla nielicznych,
    my tylko sobie poczytamy,posłuchamy i oddamy hołd którzy oddali życie
    za Wolność.
    Mam nadzieję,że jeszcze ciepełko wróci.Ma być 24, a jest ...24 to może być,
    bo było 17.
    Czuwanie przy małym dziecku,czy aby wszystko w porządku też jest męczące,
    bo odpowiedzialność ciąży.
    Dobrego czwartku.
    Dopiero jeden słoneczniczek zakwitł.

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/180e038daaff.jpg
  • lusia_janusia 02.08.19, 08:31
    Witajcie...
    U Jagi piekny slonecznk rozkwitl, bardzo lubie o tej porze
    te dlugie, slonca ktora kroluja na wysokosciach ogrodu lub
    balkonu, tez jednego roku tutaj mialam na balkonie 3 sztuki,
    wszyscy sasiedzi je podziwiali, moze na drugi rok bedzie bardziej
    kreatywny w kwiaty na moim balkonie.?.

    Juz przed weekendem, trzeba jakies zaopatrzenie zrobic,
    na jutro zapowiedzieli sie mlodzi z "Kruszynka".

    Przyjemnego piatku ze sloncem nad glowami zycze.


    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • jaga_22 02.08.19, 10:44
    Witam...
    Dzień pochmurny jak wczoraj,rano było 16st. teraz 21.5 jeszcze parę st. urośnie.
    To znaczy Lusiu,że czujesz się lepiej jak myślisz o mopie o ciasteczkach.
    Za małą doniczkę dałam,w przyszłym roku też posieję.A zakwitł najmniejszy ,jeszcze będą 5
    Coraz bardziej wcielasz się w rolę Babci.
    Dobrego dnia.

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • kendo 02.08.19, 12:07
    *Jagus,
    obys wiedziala,ze to juz Babcia "cala geba"jak to sie mowi,
    jestesmy w sklepach,to nie opusci zadnego stoiska z ciszkami/ksiazkami/zabawkami...
    tez sobote mam "zaklepana " na spotkaniu z Kruszynka,
    a patrzac na zdjecia to ladnie sie rozwija...

    *Jagus,
    slicznie roskwitl slonecznik,
    ja mam tylko pitruszke i szczypiorek i kartofle we wiaderku,
    zobacze co bedzie z tego,
    na wsi zrobilam taki eksperyment,
    to urodzaj byl na dwa obiady...

    goraco tu od rana..

    milych chwilek Wsiem

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 02.08.19, 13:19
    Parę lat temu też sadziłam ziemniaki w pojemniku,było na jeden obiad.Czy przypadkiem to nie my sadziłyśmy te ziemniaki?

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • lusia_janusia 03.08.19, 08:20
    Witajcie,....
    Odpoczynek zasluzony po calym togodniu pierwszy w sierpniu.
    Juz jestem po porannej kawie i gotowe pierogi mam dla mlodych
    i ew. jak beda mieli ochote to placuszki z cukini tez moge zaserwowac.

    Dzien zapowiada sie na razie sloneczny? wiec na luzie bez streu
    i tez tego Wam zycze.

    Ziemniakow nigdy nie sadzilam w wiaderku, ale w hacjendzie z kompostu
    same sie rozmnozyly miedzy innymi warzywami i bylo na kilka obiadow.


    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • jaga_22 03.08.19, 11:24
    Witam..
    Poszukałam ziemniaczki i znalazłam zdjęcie z ogrodu Kendo.
    Mam też i coś dla Dorki smile

    A to moje kartofelki z 2012r big_grin

    http://i48.tinypic.com/28mppx3.jpg

    http://i61.tinypic.com/15rb5lv.jpg

    http://i61.tinypic.com/ibe55g.jpg

    dorka556 07.05.12, 19:12

    http://i47.tinypic.com/kdwio3.jpg
  • jaga_22 03.08.19, 13:24
    kendo 02.09.10, 11:34

    http://i51.tinypic.com/nm0n48.jpg

    Moich wykopków nie ma,a było 7 ziemniaków jak doczytałam.Zdjęcia nie ma
    bo znikło,tylko znaczek został.
  • lusia_janusia 04.08.19, 07:52
    Witam przy niedzieli...

    Slonce nie proznuje, moze obejdzie sie bez deszczu?
    Jaga, ale zadalas sobie trudu i wyszukalas stare zdjecia,
    Wasze plony( Twoje i Kendo) z wiadeka okazale, wczoraj jeszcze widzialam
    to zdjecie dla Dorki a dzisiaj juz tylko plac po nim zostalo,

    Dzisiaj odpoczywam , obiad tez mam gotowy.
    Przyjemnej niedzieli zycze Wszystkim.


    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • jaga_22 04.08.19, 09:07
    Witam i ja,pogoda jako tako,może będzie lepiej.
    Ja widzę wszystkie te zdjęcia.Niestety z tych starszych często zamiast zdjęcia mam kółeczka.
    Zaświeciło słoneczko i zaraz na balkonie skoczyło na 28.
    Miłej niedzieli.

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • kendo 04.08.19, 10:28
    Jagus
    dzieki wielkie za powtorke zdjec z wykopkpw/ogrodu i Dorki gorskich pejzazy..

    witajcie Zalogo,
    slonce znowy wylazi zza chmur a wydawalo sie,ze za chwile lunie,
    jest juz parno,


    milych chwilek niedzielnych zycze Wsiem

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • lusia_janusia 05.08.19, 08:08
    Witajcie...
    Po wczorajszych przelotnych deszczach jest slonecznie,
    bardzo rzesko, przez otwarty balkon wchodzi chlodzik, ktory
    moze ochlodzi nagrzane sciany sloncem.

    Mam nowy projekt , ktory malymi kroczkami nabiera tempa,
    jak bedzie gotowy to Wam pokaze.

    Przyjemnego tygodnia Nam zycze oraz dzisiejszego poniedzialku.


    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • kendo 05.08.19, 08:46
    Hej Lusia i nieobecne Forumki,

    poniedzialek rospoczety z nowymi planami,
    ciekawe ile z tego sie zrealizuje..

    chlodnikawo na razie a ma byc ponad +20 stopni,
    czyli czas upalow juz minal.

    milych chwilek Zalodze zycze

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 05.08.19, 10:26
    Witam... u mnie jest teraz 22 jest cieplej niż wczoraj,bo nie ma takiego wiatru
    a słonko co prawda niemrawe,ale od czasu do czasu błyśnie http://s17.rimg.info/7ed565a01544199fd984e2dc6dcc3e05.gif
    Nowy projekt Lusiu,to ma na imię wnusiowe? big_grin
    Życzę realizacji planów na dziś.

    https://e-kartki.net.pl/kartki/72/4/d/41827.gif
  • lusia_janusia 06.08.19, 08:14
    Witajcie...
    Jaga przyjemnym obrazkiem nas przywitala wczoraj, zgadla tez
    ze projekt a na imie "Kruszynka".

    Przelotne opaday zapowiedzieli, juz jedna chmurka deszczowa sie
    rozplynnela, jest rzesko, chyba trzeba jakis sweterek lekki na ramiona
    zarzucic.

    Przyjemnego dznia Nam zycze.


    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • jaga_22 06.08.19, 10:24
    Witam...u mnie bardzo cieplutko,ma być 26 st,teraz na balkonie mam 31,bo słonko.
    Trochę posiedzę na balkonie,bo jestem jak śnięta ryba.Nie mogłam usnąć,
    w końcu musiałam sobie pomóc.
    Jak najmłodszy był mały,to mama zrobiła mu pajacyki ściegiem ryżowym.
    Do dziś rana myślałam,że wtorek to był wczoraj.
    Dobrego dnia.

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • kendo 06.08.19, 19:37
    no Jagusia,
    zyczylas nam w poniedzialek milego wtorku,
    a todzis wlasnie wtoreczek jest...

    bylam zajeta pracka,
    chcialam pozakanczac bo od jutra URLOPIK SOBIE BIORE i juz...

    popadalo dwa razy,juz chlodniej jest,koniec lipcowych upalow tutaj.

    milego wieczoru zycze Wsiem

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • lusia_janusia 07.08.19, 08:36
    Witam...
    Wieczorami pozniej sie klade do lozka to rano i pozniej czasem jakos tez
    wstaje, opoznione tez mam sniadanie, ale jak zmienia czas na
    zimowy to bede rannym ptaszkiem?

    Zabawek dla Elsy jeszcze nie robie, ale mam oczywiscie w planie.

    Kendo, zdrowego i przyjemnego urlopiku Ci zycze.
    Nam Wszystkim przyjemnej srody.

    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • jaga_22 07.08.19, 10:33
    Ciepło na dworze,to i krew szybciej krąży 26st.tylko słonko marne.
    Kendo jaki urlop,teraz możesz mieć codziennie urlop,
    chyba że przestaniesz sobie gotować i wystarczy nie brudzić big_grin i będą nudy na pudy.
    Co sobie jeszcze dokupiłaś ,skoro pozbyłaś się rzeczy już niepotrzebnych?
    Ja odwrotnie niż Lusia,zaczęłam chodzić spać wcześniej,a rano się budzę,czasami za wcześnie.
    Dziś o 5.30 to w sam raz.

    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcShP6YpTLrbNKIgZuflxAwQk2dHwQV7vEa5CRKaaRVrctFxMHD5JA


  • lusia_janusia 08.08.19, 13:13
    Witajcie...
    Jestem na pol urlopie od swojego mieszkania, Kendo ma
    urlop i ja jej w nim wtoruje i nocowalam u niej, do pozna w nocy
    gadalysmy, ale rankiem Kendo juz dreptala, zaraz tez jade do niej,
    tylko przyjechalam sprawdzic poczte.

    Wiej, i przelotny deszczyk juz przelecial, muslalam ze porowerkuje,
    ale autobus wezme.

    Przyjemnego czwartku Nam zycze.


    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • dorka556 09.08.19, 08:31
    Witam z pięknym słoneczkiem i w dobrym nastroju. Ikea wreszcie zakończyła reklamację i mam kuchnię taką jak chciałam. Teraz czekam, by zabrali swoje graty. Umyję okna i wreszcie będę mieszkać, jak ludzie.
    Kendo, nawet nie zdajesz sobie sprawy, jakie miałaś szczęście. Tobie poszło gładko a ja męczyłam się ponad 2 m-ce. Dobrze, że to już prawie koniec.
    Lusia, wspominałaś o zabawkach dla Kruszynki. U nas jest takie czasopismo Amigurumi, z setkami pięknych szydełkowych i na drutach zabawek. Myślę, że to międzynarodowy miesięcznik/ kwartalnik. Ciekawa jestem, czy i w Szwecji jest?
    Dobrego dnia i całego weekendu.


    --
    http://s.rimg.info/ee7b90bc32c9bc087b41a663d4aa07c4.gif

    byle do wiosny...
  • lusia_janusia 10.08.19, 10:18
    Witajcie....
    Wpadlam, zeby podpisac liste obecnosci, nawat dobry sposob
    sobie zrobilam na urlop.

    Temperatura akurat, z przelotnymi deszczmi, wiec trzeba byc
    przygotowanym na rozna pogode, a zeby lepiej krew krazyla to wspomagam
    sie ekstra kawa.

    Dorka dziekuje za tipsa o czasopismie z kreatywnoscia dla dzieci, jak bede
    w kraju to zwroce na to uwage.

    Przyjemnego weekendu Nam zycze.


    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • lusia_janusia 11.08.19, 08:56
    To juz niedziela, sierpniowa,
    jesienia pachnie, szczegolnie
    poranna pora i wieczorami, slonce przyswieca, ale goraca sie nie
    czuje, dobra pogoda na marsze lub rowerkowanie, co dzisiaj rowniez
    uczynie i zabiore swoje rzeczy od Kendo rowerem, to nie bedzie
    mnie musiala odwozic samochodem.

    Przyjemnej niedzieli Nam zycze.


    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • lusia_janusia 12.08.19, 15:49
    Nowy tydzien rozpoczety, wybieram sie na urlop.
    Pogoda dopisuje, zeby tylko nie padalo zbyt czesto.

    Przyjemnego tygodnia Nam zycze i zdrowka rowniez.

    --
    Serce miej otwarte dla wszystkich,
    zaufaj niewielu
    W. Shakespeare
  • kendo 13.08.19, 14:53
    koniec urlopu,
    zmiana,Lusia teraz sobie urlopuje,
    nawet chyba sobie nie wierzycie,ze podczas tych wolnych dni ani razu "nie odpalilam laptopta"
    dobrze mi bylo w towarzystwie Lusi,czasm i dziecie wpadlo i bylo milo,

    *Jagus,
    soffa skorzana,
    to pozostalos po Synu,fajnie sie na niej spalo ale nie siedzialo,byla juz "wysiedziana"zabraliz zachwytem,bo skora ciemny granat jak nowka,
    obrazy tez oddalam,bo tu juz nie beda pasowac,zostawilam troche z egipskimi motywami i w rokoko ramach,bo w konturze taki wystroj zrobie..
    dokupilam tylko soffe i pralke,ktora swietnie sie "spisuje"-odpukac-odstukac...
    soffa bedzie pozniej dostarczona,
    reszte mebli poprzestawiam w pokoi do pokoju, inieszczesny remoncik mnie czeka i nie moge sie zdecydowac na jak??

    *Dorka
    nareszcie szczesliwa,ze juz mieszka "jak czlowiek",

    pozatym ,deszczowy dzionek i 13 stopni bylo tylko o 7:30.

    milych chwilek na reszte dnia


    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 13.08.19, 16:01
    Aha,to taka zamiana,to za wiele się nie naurlopowałaś.Myślałam,że w tym czasie robisz sobie remont.
    A masz już umówionych fachowców?
    U nas bardzo ciepło,teraz mam 26st. w cieniu.
    Zależy jaki będzie remoncik,malowanie,czy tapetowanie.
    To nawet dobrze,że sofa będzie później.
    Miłego popołudnia.

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • alfredka1 13.08.19, 18:50
    Lubie przemeblowania, zmianę mebli niektórych też .A remont musisz jakoś przecierpieć . Włącz wyobraźnię !!! już ??? no widzisz jak ładnie jest ....
    Czy dziecinka Twoja mieszka blisko Ciebie ???
    ..................................
    a u nas zimny wiatr od morza / to chyba wasz smile)/
    pozdrawiamy ...
  • dorka556 14.08.19, 06:33
    Witam, czy dobrze zrozumiałam, że był to urlop od komputera? Ja mam dłuższy urlop od TV. Ponieważ od dawna nie oglądam, to tutaj nawet nie został podłączony. Wcale mi nie brakuje.
    Mieszkaniem zacznę się cieszyć, gdy Ikea zabierze swoje zabawki. W tej chwili, to jest magazyn. Syn dzisiaj przyjeżdża z wiertarką. Powiesi mi obrazy i wtedy będę mogła cieszyć się mieszkaniem. Nie lubię żadnych zmian. Jak śp. Ciocia postawiła wazonik na stoliku, to tak stał tam przez 20 lat (w Zakopanem).
    Jest pochmurno i znacznie ochłodziło się. Ma być zaledwie 20*C i padać.
    Miłego dnia.


    --
    http://s.rimg.info/ee7b90bc32c9bc087b41a663d4aa07c4.gif

    byle do wiosny...
  • kendo 14.08.19, 08:24
    *Alfredko,
    spiesze sie z remontem powoli,nie moge sie zdecydowac co do Hallu,
    mam szafy-garderoby po dwoch scianach ,jedne calkowicie likwiduje a drugie chyba wymienie na nowe i tu dylemat,
    zmiany w przemeblowaniach lubie,
    tylko sil na to brak by co rusz zmieniac rostaw mebli...

    *Dorka
    urlop byl calkowity od komputera,z telewizorem zyje od rana,bo "kawiarenki" na dwoch kanalach i wiadomosci slucham,
    wieczorem znowy wlanczam...
    dziwne,ze majstry nie pazabierali ze soba narzedzi po skonczonej pracy,tu robia od razu...
    dzwon do IKEA az sie naprzykrzysz ,niech zabieraja narzedzia....
    bo inaczej podliczysz ich za "zmagazynowanie narzedzi"

    *Jagus
    z tym remoncikiem to tak,
    zostawilam swe telefony,mieli oddzwonic po urlopach i cisza,
    od nowa bede musial przejsc ture majstrow...
    pokoj bedzie malowany po tapecie,ale najpier trzeba nakleic cos w rodzaju "oslonowej tapety",podloga zmieniana,
    hall-szafy i podloga ufffff

    za oknem slonecznie,
    rzesko,delikatny wiaterek
    zaraz na marsz sie wybiore,chociazby z 3 000 krokow zrobic.

    milej srody Wsiem


    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • kendo 15.08.19, 09:14
    *Dorka,
    chyba wszystkie obrazy na miejscu i ciesza oczy??

    witajcie "szczuple grono Vistulowe"

    za oknem pochmurnie,
    pod wieczor ma znowu popadywac,
    widac,caly sierpien bedzie "mokry"
    na marszu bylo tylko +12 stopni

    milych chwilek Wsiem

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • kendo 16.08.19, 18:29
    nie wiem kogo przywitac,
    moze sama ze soba popisze..

    rozne sprawy mamy,
    ktore nas pochlaniaja.

    witam jednak wieczorowo,
    tu juz typowo sierpniowo,tz.chlodniejsze poranki,slonko juz nie grzeje jak w lipcu.

    milych chwilek wieczorowych.


    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 17.08.19, 09:33
    Dziś ja wcześniej witam.Kto ma pisać i do kogo,skoro sama się nie odzywasz i ciągle bierzecie urlopy.
    Jest dziś pięknie na dworze ze słoneczkiem,ma być 26st,teraz 29 ze słonkiem.
    Miłej niedzieli.

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/cdc0271166a6.jpg


  • kendo 17.08.19, 12:15
    jaga_22 napisała:

    > Dziś ja wcześniej witam.Kto ma pisać i do kogo,skoro sama się nie odzywasz i ci
    > ągle bierzecie urlopy.
    > Jest dziś pięknie na dworze ze słoneczkiem,ma być 26st,teraz 29 ze słonkiem.
    > Miłej niedzieli.
    >
    > https://naforum.zap
> odaj.net/thumbs/cdc0271166a6.jpg
    >
    >
    cha,cha...urlop kazdemu sie nalezy ....
    odpoczynek od netu tez,
    sa rozne sprawy rodzinne,ktore pochlaniaja caly czas,wiec jestesmy,kiedy jestesmy
    szkoda,ze nie Wszyscy to rozumieja...

    podpisuje wiec dzis liste obecnosci

    witajac sobotnio lunczowo..

    zycze milych sobotnich wrazen.




    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • kendo 18.08.19, 10:07
    witajcie nieobecne Vistulani niedzielnie,
    za oknem nie za bardzo sloneczko chce lapki wystawiac,
    juz chlodno,jak w jesienne poranki,
    czyli jesien tu juz sie skrada duzymi krokami,

    milych chwilek Wsiem zycze

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 18.08.19, 14:00
    Witaj Kendo,a mnie słoneczko dogadza,teraz w cieniu mam 28st.miły wiaterek powiewa.
    Dziś rozkoszuję się w domku,na spacer za gorąco. Nawet nie gotuję,właśnie przywieźli pizzę.
    W nocy jeszcze ciepło, wszystko pootwierane,ale niebawem to się zmieni.
    Miłej niedzieli smile

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • alfredka1 18.08.19, 15:09
    a co to za motyl wieloskrzydły nas wita ????
    piękny smile
  • kendo 19.08.19, 10:39
    *Alfredko,
    dziekuje za" motyla"
    lubie je ogladac,
    na spacerach rozniaste mozna spotkac,ale kiedy zblize sie by zrobic fotke to odfruwaja..

    *Jagus
    ciesz sie ciepelkiem,
    niebawem nastana chlody,i wyjdziesz na balkon tylko upiora rozwiesic,

    witajcie,

    tu powiewa,
    po poludni,jak zwykle ma popadywac,rano bylo +16 stopni,

    milego poniedzialku i calego tygodnia

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 19.08.19, 13:48
    Witam...
    nareszcie jestem wolna,robiłam ryby w zalewie do słoików.
    Dziś jeszcze bardziej gorąco,miało być 30st i jest. A o jakim motylu Alfredzia mówi,bo nigdzie nie widzę.

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • alfredka1 19.08.19, 14:00
    .. na zaproszeniu do wejscia do Vistulanek ..
    tydzień rozpoczęłam od ... leżenia sad(
    ale będzie lepiej, jestem starą !!! optymistką .
  • jaga_22 19.08.19, 14:45
    Widzę kwiatki,rozwinęłam i dalej motylka nie widzę big_grin
    Leż Alfredziu jak to pomaga,jutro będzie lepiej.

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • jaga_22 19.08.19, 14:48
    Pytam...gdzie tu jest motylek ???

    http://i67.tinypic.com/qstcec.jpg


  • alfredka1 19.08.19, 17:01
    Motylek otwiera sierpniowe dzionki smile))
  • kendo 20.08.19, 09:28
    oj Jagusia,
    Gapiszon jestes,
    Alfredka juz Ci wytlumaczyla,ze to w tym watku na samej gorze jest motyl..

    witajcie,
    Alfredzia poleguje,
    ja tez to robie,bo jak mam sie krecic w fotelu to wole sie na soffie polozyc,
    Jagus,
    tu ledwie do +20 stopni ma byc ciepelka,
    powiewa juz chlodnym wiatrem,wiec cieplej juz sie ubieram,cos marzne tego lata,

    milych wtorkowych chwilek zycze Wsiem

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 20.08.19, 09:51
    Witam... u mnie ciągle bardzo ciepło ma być 26,a słonko mocno grzeje.
    Domyśliłam się w końcu ,mimo żem gapiszon wink Niby nikt nie pisze,a sporo się uzbierało.
    A jak się czują nowe foteliki na balkonie? stolik też masz?
    Miłego dnia.
    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • kendo 20.08.19, 10:07
    Jagus,
    fajnie sie siedzi na balkonie w fotelikach,
    poduszek nie musialam kupowac,
    mialam z lawki,ktora zostawilam u syna,ale mam tez ide zrobic z innych poduszek siedziska a te obecne miec na oparcie,

    stolik mam tz.brik stolik,
    www.chilli.se/inredning/sm%C3%A5m%C3%B6bler/brickbord-sm%C3%A5bord/brickbord-marocco-p138004
    warto by bylo go pomalowac,bo z naturalnego drzewa zrobiny ,niczym nie traktowany..

    milego dzionka

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 20.08.19, 11:08
    Podobny do mojego,tylko u Ciebie jest naokoło obramowanie i mój jest kwadratowy 55x55 w sam raz na mój balkon.
    Zamiast pomalować,może potraktuj bejcą ,będą widoczne słoje drewna.Powinno się co rok zaimpregnować.
    Bardzo lubię drewno.

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • dorka556 21.08.19, 06:02
    Witam. Dzień zaczął się deszczem, trochę ochłodziło się. Jest 16*C. Deszcz potrzebny, ale wybierałam się na targ i chyba będę musiała zrezygnować. Potrzebuję trochę owoców, jajka i miód. Miód mam, ale lejący się. Nie mam cierpliwości czekać aż stężeje. Chcę kupić gęsty, tu jest bardzo duży wybór przeróżnych miodów.

    Gdybym miała normalny balkon, kupiłabym taki stolik jak ma Kendo. Blat wygląda jak taca, są nawet miejsca na uchwyty. Kendo, czy ten blat jest zdejmowany?
    Miłej środy Kendo Lusia i Jagusia. Czy wiecie co dzieje się z Marią, dlaczego nie pisze?


    --
    http://s.rimg.info/ee7b90bc32c9bc087b41a663d4aa07c4.gif

    byle do wiosny...
  • kendo 21.08.19, 11:15
    witajcie Vistulanki,

    Jagus,
    dziekuje za tips,
    chyba tak zrobie bo mam jeszcze "kwietnik" z tego samego drzewa,
    a drugi juz bejcowany na braz-na razie w piwnicy stoi,
    stolik,ma wymiary 43x43,akuratny na moj balkon,

    Dorka,
    tak ,blat,jak taca z uchwytami,bardzo praktyczny,
    na zime planuje go w salonie postawic przy nowej sofie-zobacze czy bedzie pasowac,jako podreczny stolik,

    o,wspomnialas o miodach,
    co roku kupowal nam maz Mlodej,teraz tez zamowilismy i czekamy,
    tu w aptece tez mozna kupic miod,
    musze sie rozejzec nastepnym razem,jak tam bede,bo bez potrzeby nie wchodze by nie nalapac jakiegos "badziewia na siebie"

    wczoraj tez myslalam o Mari,
    nieraz na poczte gazetowa zajze,ale nic nie ma od Niej,
    ostanio wspominala ,ze psiuna chory i sama tez dostala klopoty ze zdrowiem,
    zycze zatem Im zdrowia...
    nam rowniez i milego dnia.

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 21.08.19, 13:19
    Witajcie,czekałam aż Myszka zejdzie z fotela i nie doczekałam się.Musiałam ją przenieść.
    Obydwie dziś śpią jak zabite.
    Bardzo pochmurno,w nocy padało,teraz mamy 17 st,a miało być 21.
    Zmoczyło mi balkon i stolik.Na przyszłość położę kawałek folii na noc jak będzie miało padać.
    Idę poszukać sobie pracy,wezmę się za obiad.
    Pozdrawiam ciepło smile

    --
    http://s20.rimg.info/5767edd00a04f533d5d25764213cc27c.gif
  • kendo 22.08.19, 08:53
    *Jagus,
    nam wczoraj po poludniu wlalo sporo deszczu,
    balkon mam z rozsuwanymi oknami,wiec zamykam przed deszczem,

    witajcie czwartkowo,
    tydziej jakos mi szybko umyka,
    nic specyjalnego nie mam do zrobienia,
    ale jakos pracke sobie wynajde,odlozone tygodniki/miesieczniki musze posortowac-czesc na makulature odniesc,

    za oknem na razie slonecznie i ma nie padac
    co mnie bardzo cieszy

    nasze psiuny nieraz tez tak spali "snem kamiennym"podczas deszczowej aury,

    milych chwilek Wsiem zycze

    --
    *
    Vistula
    *
    gram milosci ma wieksza wartosc niz tona luksusu
  • jaga_22 22.08.19, 09:44
    Fajnie jest...dalej ciepło,a ma być za parę dni znowu gorąco.
    Dopóki mam słonko,to zaraz idę na balkon trochę posiedzieć.
    To prawda,dni uciekają w szaleńczym tempie,dopiero co była niedziela.
    Chciałabym zaliczyć choć park,ale boję się czy podołam z kijkami,bo bolą ramiona,
    a bez jest też ciężko,ale spróbuję.
    Z rana zawsze jestem chętna,ale z upływem godzin,zapał maleje https://liubavyshka.ru/_ph/15/2/954086089.gif?1566459150
    https://liubavyshka.ru/_ph/222/2/258096088.gif?1566459810

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka