Dodaj do ulubionych

"N*I*E*D*Z*I*E*L*A* :)))))))

22.06.03, 01:47
Niedziela, ach niedziela.. czas odpoczynku, czas wytchnienia smile

Życzę by dla Wszystkich był to dobry dzień smile
--
prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
- może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
Edytor zaawansowany
  • aniouek1 22.06.03, 01:51
    dobranocka dla Tych co szukają podusi, i wesołanocka dla Tych, Którzy szukają
    kwiatu paproci wink
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • jtka 22.06.03, 09:55
    <dyg, dyg> kłaniam się wszystkimsmile
    --
    ita

    "Jeśli chodzi o szczęście, to warto się po nie bardzo nisko schylić" smile
  • transoptor 22.06.03, 10:34
    a ja za itą,trzasnę obcasami:witam i pozdrawiam cię szuflandio smile
  • kendo 22.06.03, 11:45
    Milutkiej niedzieli Wam zycze,,,,PA;..
  • kasikk 22.06.03, 12:06
    a ja niedzielnie sie kłaniam, dmuchając na pęcherze po pokrzywach wink)
    miodek znieczulił tylko chwilowo smile)
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • kendo 22.06.03, 12:24
    Witaj,
    Oj kasikk! bidulko Ty moja,
    ciekawe ,jak transus sie czuje????
    Pozdrawiam,,,,
  • kasikk 22.06.03, 13:02
    on sobie lepiej poradził smile)
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • kendo 22.06.03, 13:22
    spryciasz z niego,,,,
    popros o rade ,to ulzy Ci cierpirniu,,,,
  • kasikk 22.06.03, 14:39
    on gdzieś w siną dal odpłynął - nie będę mu głowy zawracać.

    może znajdzie się ktoś, kto podmucha na te bąble? wink)
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • kendo 22.06.03, 15:29
    moge podmuchac kasikk na babelki,
    jezeli to cos pomoze,,,,

    chyba nie odplynal nam ,
    jak wianek swietojanski do morza,,,,
  • mala20033 22.06.03, 16:59
    Przy niedzieli..Mala Wam..

    Upij się ze mną na wesoło
    Agnieszka Osiecka



    Upij się ze mną na wesoło.
    Zechcesz coś chlapnąć, no to chlap.
    I niech raz się zamknie koło
    moich mężczyzn, twoich bab.
    Upij się ze mną na wesoło.
    Zechcesz coś zburzyć, no to zburz.
    I niech raz się zamknie koło,
    jak przebaczać, no to już...

    Moje oczy zapłakane,
    twoje szanse zmarnowane
    i wydatki ponad stan,
    jakaś pani, jakiś pan.

    Długie listy od tej pani,
    przeprowadzki z walizkami,
    jakieś nieba, czyje, gdzie?
    niewesołe gwiazdy dwie.

    Nowi ludzie, nowe sprawy,
    niebezpieczne gry, zabawy,
    jakieś noce, jakieś dni,
    nieudane rififi.

    I ucieczki do Podkowy,
    zawracanie ludziom głowy,
    odbijanie się od dna,
    z jakąś ty i z tamtym ja...

    Upij się ze mną chińską wódką
    i złotą rybkę dla mnie złów.
    Życie zazwyczaj trwa za krótko,
    chcesz coś powiedzieć - no to mów.

    Upij się ze mną za niewinność,
    kilka zabawnych nieprawd złóż.
    Zapominanie - miła czynność,
    jak zapominać - no to już.

    Moi chłopcy, twoje baby,
    i to życie aby, aby,
    i to picie, nigdy dość,
    i ta jędza - głucha złość.

    Nagłe wstydy i bezwstydy,
    i uśmiechy - okryjbidy,
    i pieniądze. Jakie, skąd?
    Telefony. To był błąd.

    Długich kaców poniewierka,
    kruchy talent jak iskierka,
    samolotem nagle w dal,
    do rozwodu - jak na bal.

    Jakieś listy, jakieś kwiatki
    i ucieczki - gdzieś do matki.
    Później klęski gorzki smak.
    Przekonanie, że nie tak.

    Uprzątanie bałaganu
    bez jasności i bez planu.
    I tęsknoty - za kim że?
    I powroty - takie złe...

  • kasikk 22.06.03, 17:53
    malutka, nostalgiczna jesteś, ale i pogoda też...
    moja ulubiona - jesienna troszkę smile)
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • kendo 29.06.03, 00:23
    Przyprowadzilam Niedziele do porzadku nocnego.

    Moze sie tu kto zjawi spozniony na sobotnie festowanie.
    Kanapeczki zostaly,ciasto tez ,Moruh bardzo milutko na nie zaprasza.
    Marucha .herbatke i kawcie serwuje z serkami roznymi.
    Jednym slowem wszystko jest,nawet zdziebko szampanika zostalo....
    tylko gosci brak.....
  • jtka 29.06.03, 07:37
    Witam Szuflandię niedzielniesmile))))
    To może jeszcze dzisiaj poświętujemy???
    --
    ita

    "Jeśli chodzi o szczęście, to warto się po nie bardzo nisko schylić" smile
  • kendo 29.06.03, 08:07
    Witam Jtka!
    o dzisiaj niedziela ,
    to i tak swietujemy.

    Pozdrawiam Cieplutko,,,,
    Miejcie sobie dobrze Wszystkie dobrze duszki szufladowe,,,,
  • marucha1 29.06.03, 08:48
    kendo napisała:

    > Witam Jtka!
    > o dzisiaj niedziela ,
    > to i tak swietujemy.
    >
    > Pozdrawiam Cieplutko,,,,
    > Miejcie sobie dobrze Wszystkie dobrze duszki szufladowe,,,,

    Witam Cie serdecznie Jtka i Ciebie Kendusiu.Ale z Was ranne ptaszyny!
    Myslalem,ze to tylko ja wstaje bladym switem.Witam wszystkie szufludki.
    Otwierajcie swoje piekne oczeta bo przespane minutki zycia juz nigdy
    do Was nie powroca.A szkoda.


  • kendo 29.06.03, 08:54
    Witaj Marucho,,,

    Oj z tym spaniem,
    zawsze obiecuje,ze poloze sie wczesnie
    i w rezultacie ,czlapie do luzeczka prawie o swicie.
    A rano mij psiuna zawsze mnie obudzi i tak

    Pozdrawiam Cieplutko....
  • marucha1 29.06.03, 09:04
    kendo napisała:

    > Witaj Marucho,,,
    >
    > Oj z tym spaniem,
    > zawsze obiecuje,ze poloze sie wczesnie
    > i w rezultacie ,czlapie do luzeczka prawie o swicie.
    > A rano mij psiuna zawsze mnie obudzi i tak
    >
    > Pozdrawiam Cieplutko....

    Bo to tak jest Kendusiu,ze to pieski wyprowadzaja swoich wlascicieli na spacer.
    Ale to ma swoje dobre strony bo mozesz sie cieszyc poranna rosa i swiezym
    powiewem wiatru.Lubie rano wstawac gdy wszystko budzi sie do zycia i jest
    takie moje i nie tkniete przez trudy nowego dnia.Zycze Ci aby byl dla Ciebie
    radosny i przyjazny i usmiechal sie do Ciebie tak jak Ty sie w tej chwili
    usmiechasz.


  • kendo 29.06.03, 09:18
    AJ! Marucho,
    no i usmiechnelam sie,

    samo wstawanie to nieprzyjemnosc
    bo tak raniutko,jak moj psiuna chce to nie lubie,
    idzie z nim slubne.
    Ja kiedys chodzilam z nim raniutko,to wiem
    bylo wspaniale.
    Ptaszki budzily sie,sianko gdzies zapachem necilo,
    i sloneczko niesmialo sie wychylalo ze swoich poscieli,
    a sam zapach wczesnego poranka to cudownosci
    nie do opisania,,,,PA;..
  • kasikk 29.06.03, 11:07
    witam niedzielnie-upalnie smile)
    ja mojego piesa też zabrałam na poranny spacerek, a że spotkaliśmy jego
    koleżnakę z panią na spaerze - pie szczęście było pełne tego ranka smile)
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • mala20033 29.06.03, 15:03
    moje dwa psie spunkaja teraz....Mala
  • ulalka 29.06.03, 22:35
    witanko smile))

    przyszlam sie zareklamowac wink)) i zaprosic Was na letnie forum smile))

    ps. zeby nie bylo, ze jestem taka swietna wink) to Rzulwik smile))
    --
    praca jest swietnym srodkiem, aby w cierpieniu znowu nas postawic na nogi.
    /Johann Peter Eckermann/

    Zawsze lat☼

    P☼gaduchy d☼ p☼duchy
  • ulalka 29.06.03, 22:39
    jej... <zawstydzilam sie>.. w kopiowaniu i wklejaniu, prawda?? wink
    --
    praca jest swietnym srodkiem, aby w cierpieniu znowu nas postawic na nogi.
    /Johann Peter Eckermann/

    Zawsze lat☼

    P☼gaduchy d☼ p☼duchy
  • marucha1 06.07.03, 09:23
    Dzien dobry duszki szufladkowe i szufludki wszelkiej masci,
    wstawac spiochy moje kochane.Niedziela smieje sie do Was
    sloncem,wiatrem,deszczem i wiatrem.Smieje sie
    radoscia ,zamysleniem,miloscia,pragnieniem.Moze nawet pozadaniem?
    Wszystko jedno,smieje sie w kazdym razie szczerze wiec wychodzcie ze swoich
    cieplych babetlow i usmiechnijcie sie do tego,kogo ujzycie jako pierwsza osobe
    na swej dzisiejszej drodze.Usmiechnijcie sie tez prosze do mnie tak jak ja do
    Was wszystkich sie usmiecham.Do Was wszystkich szczerze i z wielka radoscia w
    sercu,ze Was spotkalem na swej drodze przez zycie.


  • kendo 06.07.03, 10:33
    i ja tez juz nareszczie wstalam,

    Witam Cie Marucha,,,,tak zawsze Wszystkich pieknie witasz,,,,
    usmiechnelam sie do mojego psiunka,
    co lezal przy moim lozku na podlodze,
    bo zapowiada sie nareszcie upalny dzien.

    Posylam Wam Wszystkim moje usmiechy na powitanie dnia,
    pozdrawiam cieplutko zyczac pieknego dnia,,,,,PA;..
  • kendo 06.07.03, 10:55
    Witaj Rzulwiku....
    gratuluje wczorajszego osiagniecia cyferkowego,

    a teraz ide z psiunka na spacer....
    o! u nas nareszcie zaczyna byc lato,,,,
    Pozdrawiam Wszystkich cieplutko,,,,PA;..
  • aniouek1 06.07.03, 11:40
    Dzieńdoberek Wszystkim smile

    Gratulacje dla Poduchowców smile
    U mnie siąpi, zimno i na dodatek zaraz wyjść muszę na ten deszcz sad

    Pozdrawiam Wszystkich serduszkowo i niech Wam słoneczko świeci smile
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • aniouek1 13.07.03, 00:24
    > Niedziela, ach niedziela.. czas odpoczynku, czas wytchnienia smile

    Życzę Wszystkim, by był to dobry dzień, i właśnie takim dniem,
    dobrego odpoczynku i wytchnienia był kiedy minie dobranoc wink

    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • kendo 13.07.03, 09:07
    Witajcie Aniolki Skrzydlate
    I co ,jeszcze spicie,????? wstawajcie juz,
    ptaszki juz Was dawno przywitaly,,,
    sloneczko pieknie swieci,,,,

    Stoliczek sniadaniowy czeka na pierwszych spiochow....Ja juz po kwauni z
    mleczkim i kromeczce,jak zwykle,,,,

    Pozdrawiam Cieplutko,,,,Zyczac Udanego Odpoczynku Niedzielnego,,,,,PA;..
  • kasikk 13.07.03, 09:29
    witam wszystkich ciepłosmile
    placek ze śliwkami w piecu, więc zapraszam cierpilwych za jakąś godzinkę wink
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • kendo 13.07.03, 09:55
    ,,Kasikk,,,
    o! ranny ptaszek jestes,,,juz cos w piekarniku siedzi z samego rana,
    jak u mojej siostry.
    Ja nastawilam upiora i sie pierze,
    chociaz nie mam tego zwyczaju w niedziele.,
    ale ze najprawdopodobniej juz we wtorek bede jechala
    to czas mnie goni,zeby slubnemu nic brudnego nie zostawic hi,hi,
    Jak nie zapomne to zjawie sie na poczestunek za godzinke,,,PA;....
    Pozdrawiam Cieplutko,,,
  • mrouh 13.07.03, 12:14
    kendo napisała:


    > Ja nastawilam upiora i sie pierze,

    endo, czy dobrze rozumiem, że upiór t pralka? Jeśli tak,
    to ja kupuje to słówko. Świetne. Zapłacić mogę kawąsmile
    albo... albo... śliwkami. Bez ciastasmile


    --
    WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W
    SZUFLADZIE NAJLEPIEJ
  • mrouh 13.07.03, 12:16

    Kendo, czy dobrze rozumiem, że upiór to pralka? Jeśli tak,
    to ja kupuje to słówko. Świetne. Zapłacić mogę kawąsmile
    albo... albo... śliwkami. Bez ciastasmile
    --
    WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W
    SZUFLADZIE NAJLEPIEJ
  • kendo 13.07.03, 21:18
    ,,Mrouh,,
    OK! jak Ci sie podoba to mozesz sobie wziasc tego "upiora" hi,hi,
    a sliweczkami sie bardzo chetnie poczestuje bo umnie jeszcze ich niema,,,,,
    beda dopiero wczesna jesienia a sa naprawde pyszne i duze "Wiktoria sliweczki"
    tak sie nazywa ten gatunek.
    Pozdrawiam z goracej nareszcie skandynawi,,,,
  • aniouek1 13.07.03, 09:57
    dzieńdoberek smile
    Jak tu milusio i cieplunio, a u mnie zimno..mokro..
    Przycupnę sobie w kąciku, poniucham aromatów z Twojego piekarnika wink
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • kasikk 13.07.03, 10:30
    a pachnie wanilią, cytryną i śliwkami smile
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • aniouek1 13.07.03, 10:44
    czy...... można już okruszka skosztować?
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • kendo 13.07.03, 12:02
    Przyczlapalam na poczestunek,,,,,
    gdzie te pachnace i smaczne ciasto,,,,,?????
    Kasikk !!!! wystaw na stoliczek,chyba sie udalo.....
  • aniouek1 13.07.03, 12:11
    nie widać Kasikk... ciasta nie widać... tylko ten zapach... mniammniammniam wink
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • kendo 13.07.03, 12:16
    Chyba musialo wyjsc pyszne
    i schowala sie w kociu i sama papusia pychotki ,,,,,hi,hi,

    Kaaasssiiikkkkkkk !!!!!! gdzie ciasto sliwkowe,,,,??????
  • kasikk 13.07.03, 21:02
    ależ ono stało na stoliczku!! lytko ja musiałam niestety wybyć sad
    a dla wszystkich spragnionych i głodnych druga porcja ciasta i herbatka
    lub kawka, wedle uznania wink
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • slo-onko 13.07.03, 13:15
    Witam wszystkich usmiechem smile))))).
    Zwykle w niedziele zaprasza sie gosci na obiad, wiec zapraszam wszystkich
    szufladopisow na niedzielny obiadek smile a dzis podaje : steki z rusztu,
    pieczone ziemniaczki, salatka na slodko-kwasno smile
    ........i wystarczy dla wszystkichsmile reflektujecie?
    --
    Żaden człowiek nie jest samoistną wyspą;
    każdy stanowi ułomek kontynentu, część lądu.
  • mrouh 13.07.03, 13:22
    Tak, tak, bo nie mam pojęcia co na obiad zrobić!smile
    Tylk, Slo... dużo masz tej sałatki? Bo ja bezmięsna
    jestemsmile I już zaczynam być głodnasmile
    --
    WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W
    SZUFLADZIE NAJLEPIEJ
  • kendo 13.07.03, 21:23
    ,,,Slo-onko,,
    dzieki za obiadek,,,,smaczny,,,,
    wczesnie dzis zjadlam hi,hi,
    a na deser wcisnelam ciasto sliwkowe Kasikka....

    ,,,Kasikk,,,
    ale ze mnie gapa,
    pisalas,ze za godzine przeciez bedzie gotowe
    a ja zrobilam z Ciebie wilka lakomczuszke-przepraszam.

    Pozdrawiam Panie cieplutko z lekkim zefirkiem,,,,PA;..
  • kasikk 13.07.03, 21:47
    nie ma sprawy wink
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • kendo 13.07.03, 22:02
    Ludziki,tez mieliscie tak goraco ,
    jak my dzisiaj ???? .
    Juz po 22:00 a w domciu mamy +28stopni,
    pootwieralam wszystkie okna i drzwi,
    bo nie bedzie mozna usnac.
  • kasikk 13.07.03, 22:08
    lało niestety, ale grill się udał smile
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • jtka 13.07.03, 22:11
    pozdrowionka wieczorowo-niedzielnesmile
    --
    ita_w_kable_zaplątanawink

    "Jeśli chodzi o szczęście, to warto się po nie bardzo nisko schylić" smile
  • kendo 13.07.03, 22:42
    a my , Kasikk,,,,uzywamy elektrycznego grila,
    mniej balaganu i pracy,
    zawsze stoi na altanie i nie kopci.


    A Itka,,,,
    wiecznie zaplatana,albo remontowa ,
    jak to znajduje czas na wszystko ???
    Pozdrawiam Cie Itus...
  • kasikk 20.07.03, 11:06
    witam wszystkich niedzielno-leniwie wink
    i zapraszam do stoliczka smile)
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • aniouek1 27.07.03, 11:56
    > Niedziela, ach niedziela.. czas odpoczynku, czas wytchnienia smile
    > Życzę by dla Wszystkich był to dobry dzień smile
    pogodny, uśmiechnięty, wypełniony ludzką życzliwością
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • rzulw 27.07.03, 21:37
    wieczorkowy dzieńdoberek smile
    --
    klik,klik
  • rb13 03.08.03, 00:31
    ..idę spać.Pa
    --
    Prius quam exaudias ne iudices - Nie sądż, zanim nie wysłuchasz
  • aniouek1 03.08.03, 08:37
    Dzieńdoberek Szufludkowie smile

    Miłego dzionka Wszystkim życzę, szerokich gładkich dróg, przyjaznych uśmiechów
    i życzliwych rąk smile)))))))))))))))))))))

    A teraz musze lecieć, macie dzisiaj ode mnie urlop wink

    Pozdrawiam serduszkowo smile

    Rb13, Ty może już nie śpij?
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • rb13 03.08.03, 17:12
    Och spałem dzis długo spałem i w góry nie pojechałem...A tu w Krakowie żar leje
    sie z nieba ...whisky stoi na stole i tylko lodu potrzeba.
    Ech dla ochłody chyba kolejny prysznic bedzie jednak bardziej wskazany
    --
    Prius quam exaudias ne iudices - Nie sądż, zanim nie wysłuchasz
  • aniouek1 11.08.03, 07:18
    była wczoraj, ale we mnie i dzisiaj ciepłymi wrażeniami żyje, więc chcę Wam
    powiedzieć, że bardzo, bardzo się ciesze, że była TA niedziela wink
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • rb13 17.08.03, 22:39
    Kocham korki !Ale już nareszcie jestem w domu.
    --
    Prius quam exaudias ne iudices - Nie sądż, zanim nie wysłuchasz
  • jtka 24.08.03, 07:20
    witam Szuflandię niedzielnąsmile)))
    kawę w express wstawiam.... a wy ją wypijecie , jak dogoniciewink)))))
    --
    ita
    p.s. ciekawo , gdzie ten express pojechałwink)))

    "Jeśli chodzi o szczęście, to warto się po nie bardzo nisko schylić" smile
  • kendo 24.08.03, 10:29
    jtka napisała:

    > witam Szuflandię niedzielnąsmile)))
    > kawę w express wstawiam.... a wy ją wypijecie , jak dogoniciewink)))))

    Jtko,,,
    kawusie zlapalm i popilam,,,,

    a ten "expres" gdzies tak goni,
    ze mnie omija
    i niechce zatrzymac sie na "mojej stacji"
    i chyba dlatego gardelko mnie boli
    Pozdrawiam Wszystkich Milutko i Zdrowo,,,PA;..kendo
  • ulalka 24.08.03, 16:08
    aniouek1 napisała:

    > Niedziela, ach niedziela.. czas odpoczynku, czas wytchnienia smile
    >
    > Życzę by dla Wszystkich był to dobry dzień smile
    zeby wszsystko bylo takie proste... nie moge jeszcze tak bezkarnie wypoczywac..
    ale juz niedlugo.. juz niedlugo smile)) poza tym po drodze troche sie pobyczylam
    slodko smile)) witam pourlopowo i milego dzionka zycze smile)

    --
    Zawsze lat☼

    P☼gaduchy d☼ p☼duchy

    U diabła
  • aniouek1 24.08.03, 16:24
    czasem krzywe daje sie prostować wink
    Dla Ciebie też miłego, dobrego dnia Ulalko smile
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • aniouek1 31.08.03, 10:16
    Niedziela, ach niedziela.. czas odpoczynku, czas wytchnienia smile
    Życzę by dla Wszystkich był to dobry dzień smile

    ..sobie także dobrego dnia życzę... bardzo mi jest potrzebny dobry dzień..
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • kendo 31.08.03, 16:48
    ,,,hmmmm,,,
    moja niedziela,dzis nieco "zwariowana"
    ale mozna z tym zyc,,,,,
    Pozdrawiam cieplutko Wszystkich....
  • kendo 31.08.03, 16:55
    a,,,,aaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!! ,zobaczcie co ja dzis zrobilam,,,,,
    parzysty wpis wpisalam.....
    gratuluje sama sobie i Wszystkim....
    stoliczek z szampanikiem starym zwyczajem czeka,
    grzaneczki z kawiorem i awokado gotowe.....
    prosze sie czestowac,,,,mniam,mniam,,,,,,slurp,,,,pychotki same......
  • jtka 31.08.03, 17:14
    gratuluję, gratuluję, gratuluję!!!smile)))
    i o szampanik poproszę, a kawiorka już bioręwink
    --
    ita

    "Jeśli chodzi o szczęście, to warto się po nie bardzo nisko schylić" smile
  • slo-onko 31.08.03, 17:17
    Gratuluje z calego slonecznego serduszka Kendo smile)))))
    I zycze wszystkim wieeeeeeelu tysiecy tak milych jak do tej porysmile
    I wznosze toast szampanikiem za te piekne cyferki smile))))))
    --
    Życie to raj, do którego klucze są w naszych rękach.

    Fiodor Dostojewski
  • kasikk 31.08.03, 17:29
    kenduś!! gratulacje smile)
    --
    miłego dnia miłym ludziom smile)
  • aniouek1 31.08.03, 17:46
    Kendo, Tobie dziekuję za kolejne w szufladzie zaokrąglenie wink

    Szufludkowie.. JESTEŚCIE WSPANIALI i...kocham Was!
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • kendo 31.08.03, 19:42
    ,,ciesze sie Dziewczatka razem z Wami
    i wznosze toast za jeszcze nastepne tyle wpisow ciekawych.....
  • mrouh 31.08.03, 22:01
    Gratuluję, Kendo i obiecuję się przykładać również do następnych zaokrągleńsmile

    Muszę już iść spać, bo jutro pierwszy dzień do pracy i to z samiutkiego rankasmile
    To będzie szok, po 2 m-cach wakacji... Dobranoc wszystkim Szufludkom, dobrego
    poniedziałku smile i kolorowych snów!

    --
    WSZĘDZIE DOBRZE, ALE W
    SZUFLADZIE NAJLEPIEJ
  • kendo 31.08.03, 22:16
    ,,,Mrouh,,
    Dobrej Nocy,,,,,pieknych snow,,,,,

    a jutro udanego pierwszego dnia pracy....PA;..
  • slo-onko 07.09.03, 12:27
    Witam wszystkich bardzo mocno w piekna sloneczna niedzele smile
    I zycze przyjemnego odpoczynku smile
    --
    Życie to raj, do którego klucze są w naszych rękach.

    Fiodor Dostojewski
  • marucha1 07.09.03, 22:59
    Witam Was moje duszki.Chcialem sie tylko przypomniec,ze jeszcze sie nie
    poddalem i zyje.Baaaardzo Was lubie i bede do Was wpadal czasami aby sobie
    naladowac akumulatorki waszym ciepelkiem.Nie moge teraz czesto byc z Wami lecz
    to nie znaczy wcale,ze o Was zapomnialem.Buziaczki i wszystkiego dobrego dla
    wszystkich dobrych duszkow (Niedobre tu przeciez nie bywaja),
    Wasz Marucha1


  • kendo 07.09.03, 23:19
    Witaj Marucho.....
    bardzo sie ciesze z Tojego pojawienia sie,,,,,
    juz chcialam poczac jakies poszukiwania,,,,
    milutko ,ze sie "zameldowales" hi,hi,
    miej sobie dobrze obojetnie gdzie jestes i odwiedzaj nas,
    jak tylko czesto mozesz,,,,czekamy,,,,
    pozdrawiam cieplutko
  • kendo 14.09.03, 10:12
    i znow ja Was witam

    miejcie sobie przyjemniutko,wesolutko i cudownie w gronie rodzinnym czy
    przyjaciol,,,,,pozdrawiam cieplutko,,,,PA;..
  • kasikk 14.09.03, 12:50
    witam wszystkich smile)
    --
    "I am not the one who loves -
    It's love that chooses me."
    L.C.
  • mala20033 14.09.03, 16:05
    Przynioslam wam troszke malin..Smacznego!!Mala
  • kendo 14.09.03, 16:08
    hmmmm,,,malinki,,,,,
    zawsze mi sie przypomina wiersz "w malinowym gaiku" hi,hi
    juz cala garscia sie czestuje,,,,mniam,mniammm,,,,
    cieplutko Cie pozdrawiam Malenka,,,
  • aniouek1 14.09.03, 21:03
    zapraszam na ciasto, kawe i kieliszeczek deserowego winka.
    Wiem, wiem co to za pora itd, ale.. może Ktoś mimo pory da się zaprosić?
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • kasikk 14.09.03, 21:11
    smile)
    bardzo dobra pora. ja poproszę!!
    winko na dobranoc robi baaardzo dobrze wink)
    --
    "I am not the one who loves -
    It's love that chooses me."
    L.C.
  • aniouek1 14.09.03, 22:50
    masz rację Kasikk - dobrze robi wink
    --
    prosze...piszcie listy do szuflady nie czekając na odpowiedź
    - może...cud się zdarzy...?! smilewww.szufladalistopisow.prv.pl
  • aniouek1 02.08.13, 22:47
    Wy to widzicie co ja?
  • marucha1 04.08.13, 10:03
    Widzę Aniouku. Widzę, że od 26 maja nikt nie zaglądnął do szufladki. Widzę, że jest wszystko inaczej niż było. Widzę, że nie ma czasu dla przyjaciół. Widzę, że nie ma do kogo buzi otworzyć a jak już ktoś ją otworzy to tylko praca, brak czasu i pieniądze. Widzę to wszystko i bardzo jest mi przykro. Coraz bardziej chowam się we własnym świecie. Coraz mniej ten mnie otaczający jest mi bliski. Stał się całkiem nie mój. Szukam swojego małego kąta gdzie mógłbym się schować. Nie chce mi się już patrzeć na ten świat. W końcu go znajdę.
  • mala200333 11.08.13, 21:38
    Senna, upalna..
    --
    Moje forum: KSIAZKI,MUZYKA ..i Remarque
  • megxx 01.09.13, 17:48
    układam dni?
    wypoczynku życzę, ponad rok nie pracuję w niedziele, jeszcze bardziej je cenię
    pozdrawiam
  • babaja.ga 12.10.13, 23:36
    Za chwile niedziela.
    Pięknej, słonecznej, jesienej niedzieli życzę smile
  • aniouek1 28.10.13, 02:32
    Niepostrzeżenie minęła ostatnia październikowa w tym roku niedziela. Piękna, słoneczna była i...jakoś tak...nostalgią nasycona...jesienną...
  • marucha1 09.02.14, 20:46
    Dobry wieczór szufladkowe ludziki smile Czas przywrócić nasz szufladowy kalendarz. Kto wie? Może "cud się zdarzy?" Miłego wieczorku i samych pięknych snów.
  • babaja.ga 09.02.14, 21:33
    Niedziela, u nas piękny pogodny dzień. Byłam na dalekim spacerze, zrobiłam kilka ciekawych zdjęć. Tak mi się wydaje. Owiedziłam w parku dzikie kaczki, których pływa całe mnóstwo
    po rzeczce, przepływające przez park, który jest kolo mojego domu.
    Kaczek każdego roku jest więcej, to znaczy, że rzeczka jest coraz czystrza i kaczki mają czym się żywić, a jeszcze całkiem niedawno, bardzo często musiałam zamykać w mieszkaniu okna,
    bo taki smród bił z rzeki.
    Dzień był wiosenny. Ciekawe, czy zima jeszcze do nas wróci ?
    Miłego wieczoru niedzielnego big_grin
    ......
    Baba Jaga z jaskini Raj

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka