Dodaj do ulubionych

horarna - rozmowa o pracę - pusty bieg księżyca

05.11.16, 13:41
Moi Drodzy, nie znam się na horarnej, ale bardzo nurtuje mnie jedno pytanie, nie mogę przez nie spać smile 8.11.2016 o 15.00 mam rozmowę o pracę. Oferta wydaje mi baaardzo interesująca. Naprawdę chciałabym tą pracę dostać. Jeśli chodzi o tranzyty w tym dniu, to: Jowisz koniunkcja Jowisz, Pluton trygon Merkury, Uran trygon Neptun i opozycja Pluton. Saturn kwadratura Merkury. Wenus nie tworzy aspektów do planet urodzeniowych. Przypadkiem odkryłam, że właśnie koło 15.00 Księżyc wejdzie w pusty bieg. Księżyc będzie w kwadraturze do ur. Urana sad będzie tranzytował przez mój 11 dom. I tego pustego biegu się boję, może spróbować przenieść rozmowę na 14.00? Coś innego może mi pomóc?
Edytor zaawansowany
  • 07.11.16, 07:30
    A jakie konkretnie jest Twoje pytanie ? Bo astrologia elekcyjna , a astrologia horarna to nie to samo...
    Mniemam ze chodzi o wynik rozmowy kwalifikacyjnej ?
    Pytanie nalezy zadac scisle , najlepiej na tak lub nie , bo "pusty bieg ksiezyca" nic nie znaczy jesli nie ma zadanego pytania w konkretnej sprawie ....
  • 07.11.16, 20:58
    No to może dwa pytania:
    1. Czy w listopadzie dostanę pracę? (mam już 3 rozmowy, kto wie może jeszcze coś wpadnie)
    2. Czy dostanę pracę w wyniku rozmowy z 8.11?

• 07.11.16, 21:26