16.05.05, 15:33
jak ktoś coś wie o verteksie to niech się wiedzą podzieli. uprzejmie proszę
oczywiście smile
Edytor zaawansowany
  • makaryna 16.05.05, 16:40
    Swietnie, ze zalozylas watek....tez nad tym myslalam, dzieki.
    Kiedys mi sie obilo o uszy, ze Vertex to sprawa karmiczna...

    Sprawa vertexu powraca znowu w zwiazku z poznaniem
    forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=11132&w=23897288&a=23897288
    Otoz mam juz dane i wychodzi, ze vertex mamy w zerowej koniunkcji (12 min. roznicy), poprocz
    zerowego vertexu na dsc. w momencie poznania....
  • mmk7 18.05.05, 22:07
    A mnie jeszcze interesuje, co oznacza Uran w koniunkcji z Vertexem?
  • arcoiris1 19.05.05, 12:39
    w porównawczej wychodzi na to, że jest to tzw challenging factor, grupuja tam
    rozne aspekty, nadajac im wage punktowa gdzie +4 to najsilnijeszy harmonijny
    synastryczny aspekt a -4 to tzw red alert, kobyły w stylu Saturn w koniunkcji z
    Marsem. Uran w kon z vertexme ma kategorie -3

    znalazlam to na tej astrology cafe

    wiesz, ty masz chyba taka sama kon urodzeniowa Ksiezyca z Plutonem o ile
    pamietam dobrze, i siedzi nam tam teraz Jowisz.. jak to znosisz?
  • mmk7 19.05.05, 22:14
    Miałam na mysli natalnego Urana na Vertexie smileTak, mam tę koniunkcję - Jowisz
    nieco się odsunął i teraz robi mi kwadraturę do Słońca, ale jeszcze wróci.
    Bezpośrednią koniunkcję zniosłam fatalnie - wszystkie Plutonowe cechy doszły do
    głosu. Teraz męczę się z efektami, a wkrótce powtórka... Ale zastanawia mnie
    to, że taką samą koniunkcję w 1993 r. bardzo korzystnie wspominam.
  • arcoiris1 20.05.05, 22:53
    a mnie rozsadza energia i power. Mam ochote na rzadzenie i wrecz wymuszanie
    swojej własnej woli, zwłaszcza na moim beztestosteronowym szefiewink Generalnie
    czuje wzrost obesesji wszelkiej masci ale tez duzo energii, czekam az mi Jowisz
    wejdzie w Pazdziernku na MC, teraz jest na końcówce 8 domu... ostatnio na
    Jowiszu na MC dostałam sie na oblegany filologicznie kierunek chociaz zdawałam
    na inny strasznie to było pokręocne wszystko...i to z odwołaniam którego nie
    pisałam, na początku byłam załamana a jak sie pozniej okazało na dobre mi
    wyszło wink

    no poczekamy... a jest jakis taki aspekt nazywany małżęnskim, że no nie ma
    innej rady tylko na kobierzec on prowadzi?
    mam podwójne nelsony słońce-uran w trygonie i sekstylu, koniunkcja słońca z
    wenus i inne kon Jowisza, miedzy innymi z Księzycem.
    pozdrawiam

  • dori7 20.05.05, 00:48
    Ja tez uprzejmie posze smile)
    Chodzi mi zwlaszcza o opozycje i koniunkcje Vertexa ze swiatlami.
  • kaby23 20.05.05, 12:12
    znalazlam strone z roznymi artykulami, m.in. o vertexie:
    www.azastrologers.org/articles.htm
    krotki,ale zawsze cos,
    pozdrawiam
  • makaryna 05.10.05, 21:17
    Jak podejsc do podwojnej scislej (13 i 18 minut) koniunkcji Vertex/ascendent w synastrii ?
    Co to moze oznaczac ?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.