Dodaj do ulubionych

Skarga na UKE

IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 27.10.09, 10:34
Czy wiecie dlaczego skarga napisana na formularzu strony UKE nie powoduje
automatycznego potwierdzenia przyjęcia tej skargi do wiadomości. Za duży
problem informatyczny ?
Edytor zaawansowany
  • Gość: anibe,anime IP: *.internetdsl.tpnet.pl 27.10.09, 13:46
    faktycznie tak jest?
  • Gość: jerzyn IP: *.146.37.53.nat.umts.dynamic.eranet.pl 27.10.09, 14:32
    A co dlaczego bym miał kłamać, dla uzupełnienia tematu .dostałem po chyba 3 godzinach "ręcznie" pisane potwierdzenie.Wszędzie automat odpowiada na formularze ,tutaj człowiek .Szkoda czasu na pisane "recznie' potwierdzenia.
  • uleczka_k 27.10.09, 14:34
    Faktycznie tak jest. Poczekaj teraz, bo UKE, jako strażnik komunikacji
    elektronicznej będzie Ci odpowiadał na piśmie, posługując się pocztą. A tak,
    zupełnie na marginesie, to muszę przyznać, że kiedyś ich pochwaliłam, co okazało
    się, niestety czynem dość pochopnym;)
    No, ale niech tam, dzięki ich interwencji mój problem się rozwiązał. Nie będę
    więc narzekać.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości :)
  • odchodzi4 05.11.09, 13:23
    jest możliwość otrzymywania korespondencji drogą elektroniczna.
    wystarczy napisać zgodę na taka korespondencję. ja prowadze korespondencje z UKE
    droga elektroniczna email


    --
    odchodzi4
  • Gość: jerzyn IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 13.11.09, 12:35
    Nie mam ochoty prowadzić korespondencji z UKE , mam natomiast ochotę mieć potwierdzenie wysłania skargi i tylko to mnie interesuje.Wysłana skarga na Ere spowodowała "spuszczenie " mnie w kanał i odesłanie do miejscowej placówki UKE, wszystko to bez sensu,Era to nie jest firma lokalna z moich okolic i podejrzewam ze i tak po ewentualnym zgłoszeniu skargi w miejscowym oddziale UKE i tak powinna być przesłana do centrali UKE, czyli stare kelnerskie przyzwyczajenie zadziałało "to nie ja, to kolega" Na razie cisza ,poczekam z miesiąc i znowu się odezwę.Temat bardzo jest ciekawy z Erą , Era obciąża mnie za telefon domowy bez podpisanego aneksu na taka usługę i UKE to nie interesuje widać.A tak podobnież jest w tej korespondencji z EKE miło i życzliwie.
  • natalia_sankowska1 13.11.09, 18:22
    Wyjątkowe pieniactwo.
    Pan potwierdzenie otrzymał - powinno być Panu wszystko jedno, czy
    generowane automatycznie, czy pisane i wysłane ręcznie.
    Ekspert dokładnie wytłumaczył przyczyny - zasadne. A Pan nadal swoje.
    Wstyd, naprawdę. Zamiast skoncentrować się na prawdziwym problemie,
    wymyśla Pan problem nieistniejący i jeszcze wysuwa bezsensowne
    żądania.
    Odesłali Pana do lokalnej Delegatury UKE, bo nie musi wszystkim
    zajmować się Warszawa. Lokalna Delegatura może tak samo sensownie
    wyjaśnić wszystkie zawiłości sytuacji. I nie jest to
    żadne "spuszczenie w kanał" i nie rozumiem, dlaczego urąga to
    Pańskiemu "JA".
    Nie znam szczegółów, ale Pańska wzmianka o tym, że operator obciąża
    Pana za domowy telefon bez podpisania aneksu na tę usługę może mówić
    o: 1) zamówieniu usługi przez telefon (czy ktoś z domowników przez
    przypadek tego nie zrobił?); 2)ew. kontynuacji wcześniejszej usługi
    w trybie umowy na czas nieokreślony po spóźnieniu się z
    zawiadomieniem o nieprzedłużeniu umowy; 3) rzeczywistej omyłki
    operatora. Jeżeli 2 pierwsze punkty Pan wyklucza, to ten ostatni
    można ując w sensie prawnym jako rodzaj prowadzenia cudzych spraw
    bez zezwolenia (Tytuł XXII KC). Art.754: kto prowadzi cudzą sprawę
    wbrew wiadomej mu woli osoby, której sprawę prowadzi, nie może żądać
    zwrotu poniesionych wydatków i odpowiedzialny jest za szkodę, chyba
    że wola tej osoby sprzeciwia się ustawie lub zasadom współżycia
    społecznego. Wniosek z tego artykułu: operator świadcząc usługę
    wbrew woli klienta (jeżeli został o braku tej woli powiadomiony)nie
    ma prawa żądać zapłaty.
  • Gość: jerzyn IP: *.146.141.229.nat.umts.dynamic.eranet.pl 13.11.09, 21:28
    Nie przywykłem ublizać kobietom ,ale to co prezentuje ta Pani będąca na
    garnuszku Pani Streżyńskiej jest poniżające ...
  • unhappy 25.11.09, 12:34
    Poniżające (ale dla ciebie) jest twoje pieniactwo.

    Chcesz załatwić jakąś sprawę czy ponarzekać na pier*oły?

    --
    nie-tak: Czy to o podsłuch chodzi, zastanów się na co mogły wpłynąć fale jakimi
    podsłuchiwał rozmowy? [...]dla mnie włączenie się na frekwencje samolotu jest
    przestępstwem a wręcz morderstwem.
  • ekspert.uke 06.11.09, 09:17
    w odpowiedzi na post uprzejmie wyjaśniam, iż nie przesyłanie
    automatycznego potwierdzenia przyjęcia skargi, nie stanowi żadnego
    problemu informatycznego.
    Zarówno na skrzynkę mailową uke@uke.gov.pl jak i poprzez formularz
    skarg zamieszczony na stronie www. uke.gov.pl wpływają nie tylko
    skargi, ale również zapytania w sprawach związanych z zakresem
    działalności Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zatem
    generowane „z automatu” potwierdzenia przyjęcia skargi, w takim
    przypadku mogłyby wprowadzać w błąd.
    Każdy, kto prześle wiadomość e-mail na skrzynkę mailową lub
    skorzysta z formularza na stronie internetowej otrzyma oczywiście
    potwierdzenie przesłane przez pracownika Urzędu Komunikacji
    Elektronicznej wraz ze wskazaniem, która komórka (Departament,
    Delegatura UKE) merytorycznie zajmuje się sprawą.
    W naszej opinii ta forma przesyłania potwierdzenia, skierowana
    indywidualnie (personalnie) jest korzystniejsza dla konsumenta.
    --
    Z poważaniem
    Paweł Kucharczyk
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Gość: jerzyn IP: *.nat.umts.dynamic.eranet.pl 13.11.09, 12:37
    Pytanie było proste i jakoś Pan Ekspert nawet się nie zająknął w
    odpowiedzi,gdzie można wysyłać skargi na działalność UKE ?
  • Gość: a IP: *.internetdsl.tpnet.pl 13.11.09, 13:34

    poczytaj w przepisach regulujących działalność UKE, tak myslę, że
    skargę możesz złożyć do organu administracji, któremu podlega UKE,
    albo choćby Prezes UKE ządając odpowiedzi na piśmie.

    Prezes UKE składa roczne sprawozdanie z działalności UKE chyba w
    sejmie, więc może do Marszałka Sejmu?

    Niech się jakiś prawnik wypowie.
  • jerzynzbazin 13.11.09, 18:51
    Tak też myślałem i popytam ludzi,dzięki.
    Pozdrawiam
  • Gość: misz IP: *.chello.pl 14.11.09, 00:47
    o proszę, kolejny niedowartościowany .. bo nie otrzymał od "automatu" potwierdzenia :) ludzie, koleś z uke pisze mu, że przesyłane są potwierdzenia i do tego pisane "ręcznie" ze wskazanie co jak i do kogo, a ten jeszcze ma pretensje. Żenada! Znalazł się patrzcie jaki i szuka dziury w całym. Wnieś skargę przez skrzynkę podawczą jak w każdym urzędzie i dostaniesz to swoje potwierdzenie od automatu (regulamin epuap), może nawet dwa potwierdzenia dostaniesz hehehe, a na maila urząd nie ma obowiązku potwierdzania, że maila otrzymał.
    Brawo Pani Natalio pięknie to Pani wyjaśniła.
    A skargę może sobie składać gdzie tylko chcesz, gdzie Ci się tylko podoba, to Cie wyśmieją, myślisz, że niby kim jesteś? Najpierw trzeba się trochę zastanowić nad tym, co się pisze.
    A od Streżyńskiej to z daleka, dzięki pracy tej kobiety mamy korzyści wszyscy. Streżyńska robi coś dla ludzkości, pomaga i dba o nasze interesy, a Ty co zrobiłeś, kim jesteś, że innych oczerniasz i podpisujesz się jerzynzbazin, co??? tak wygodniej bo anonimowo?, nie masz odwagi nawet się podpisać własnym nazwiskiem, a innych będziesz oczerniać? Taki się znalazł proszę. Wstyd! tyle Ci powiem! a tym urzędnikom to tylko mogę współczuć, bo zamiast zająć się ważnymi sprawami, to muszą odpisywać takim jak Ty. U mnie w firmie, to od razu byśmy wykasowali Twojego maila i już :)
    Umowa z erą pewnie przeszła na czas nieokreślony, a ten teraz zaskoczony ma pretensje do urzędu, że sam chyba nie czytał umowy i teraz szuka winy w innych tylko nie w sobie.

  • jerzynzbazin 14.11.09, 11:08
    Widzę ze istnieje tutaj całe kółko różańcowe pod wezwaniem Anny S.Nic złego o
    UKE nie wolno pisać,fajnie macie,płacą jakoś za te peany pod wezwaniem UKE i A.S. ?
  • Gość: misz IP: *.chello.pl 14.11.09, 11:43
    A może Tobie płacą? Znam dobrego lekarza, może ?
  • Gość: a IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.11.09, 07:49
    A od kiedy obywatel PR nie może się skarżyć?
    Oburza Ciebie to? Na tym polega wolność w tym kraju.
    A że sama skarga może dotyczyć bzdury lub być bezzasadna, to
    odpowiednią odpowiedź dostanie skarżący.
  • natalia_sankowska1 16.11.09, 10:44
    Właśnie dlatego uchodzimy za naród pieniaczy i żądających
    wywyższenia samolubów. Zamiast się zmitygować, wysyłamy bezzasadne
    skargi, które a) muszą być przyjęte, b) mają być rozpatrzone, c)
    poruszają całą lawinę procedur, d) zabierają czas, który należy
    spożytkować likwidując rzeczywiste naruszenia.
    Hańba!
  • jerzynzbazin 16.11.09, 12:56
    Błąd w rozumowaniu,należy zapomnieć ze jest to ogólnodostępna lista dyskusyjna poruszająca ważne sprawy takie jak się szary człowiek może obronić przed molochami telekomunikacyjnymi,to jest Kółko Różańcowe Anny S. gdzie należy być zaakceptowany,gdzie to koło różańcowe zatwierdzi czy skarga jest zasadna i dopiero później można czekać na odpowiedz Eksperta UKE, czasami szefowa kołka sama odpowiada mimo tego ze e-mail nie był do niej kierowany.Nie wolno skarżyć się na UKE , a już o Annie S. nawet źle pomyśleć nie wolno.Inaczej delikwent będzie "zbadany", obsobaczony i wyzwany od trolli i co wszystkiego najgorszego.Świadczy to o poziome dyskutantów,bo zamiast spokojnie wytłumaczyć co należy zrobić to pytający za chwile dowie się na co jest chory lub na co choruje jego rodzina.
  • natalia_sankowska1 16.11.09, 14:32
    Nie jest błędem w rozumowaniu zwrócenie uwagi na niewłaściwe i
    bezsensowne pieniactwo, zabierające czas i siły potrzebne dla
    rzeczywistej walki z naruszeniami prawdziwych interesów klientów
    telekomów.
    Szary człowiek może bronić swych interesów przede wszystkim idąc po
    rozum do głowy.
    A żeby się skarżyć, należy przede wszystkim wiedzieć, na co - to
    oznacza, że należy wiedzieć, jakie funkcje z mocy prawa
    pełni podmiot,
    na który się chce poskarżyć, oraz zrozumieć
    , czy w świetle tegoż prawa czegoś zaniechał lub coś naruszył
    . W przeciwnym wypadku skarga będzie oczywiście bezzasadna, a
    jej autor wykaże wszystkie przymioty pieniacza.
  • Gość: misz IP: *.chello.pl 16.11.09, 19:41
    Otóż nikt nie powiedział, że nie możesz się skarżyć? Pisz gdzie chcesz, tylko gdzie tu sens gdzie tu logika? Najpierw pomyśl co piszesz, sam oskarżasz i myślisz że wszyscy będą ci przyklaskiwać? Odp. ci ten z uke cały ekspert, że tak jest i koniec, więc czego chcesz jeszcze? Nikt nie powiedział, że uke to idealny urząd, ale właśnie dzięki nim i dzięki p Streżyńskiej np. ja zachowałem 1000zł w kieszeni, bo pomogli mi w sporze z operatorem. I to właśnie uke coś robi dla nas wszystkich, a nie żąda tylko uzupełnień czy opłaty skarbowej. ktoś tam siedzi i chyba czyta te maile i pomaga. A Ty się czepiasz o jakieś potwierdzenie? I po co? co ci to da? jakaś mania żeby wyszło na Twoje?
    Pani Sankowska1 ładnie napisała, że "uchodzimy za pieniaczy", bo skarżymy się na wszystko. Uke działa też z moich podatków i chyba nie stać nas na to, żeby zajmował się głupotami, bo na skargę musi odpowiedzieć i do tego pisemnie (zasada pisemności wynikająca z kpa) a to kosztuje znaczek i tak dalej. chyba lepiej żeby czas uke wykorzystywało siły potrzebne dla rzeczywistej walki z naruszeniami w obronie i ciebie i mnie i nas wszystkich. Dlaczego sami nie umiemy zadbać o to co dla nas ważne?
    Daje spokój z tym forum, bo szkoda nerwów na czytanie niektórych postów.
  • jerzynzbazin 16.11.09, 19:53
    Jest Pani doskonałym "zderzakiem " dla UKE ,więcej powiem ,lepszego "dupochrona" to Pani Anna S. by nie znalazła.Ale jeśli pisze do urzędu ze Era rznie mnie na kasie kierując każdy zbyt późno odebrany telefon przez przekierowanie i co mnie dodatkowo kosztuje, to naprawdę przegięcie .W odpowiedzi na moja prośbę do UKE o pomoc dostaje odpowiedz od jakiejś panienki z urzędu ze mogę coś wybrać,ze podobne bzdety, to mnie trafia i pisze na sztandarowa listę UKE i która jest reklamowana na urzędowej stronie urzędu i tutaj ktoś mnie w słowach niezbyt eleganckich też olewa to już trudno wierzyć w pomoc.Napisze o tym wszystkim do Marszałka Sejmu,Premiera i Ministra któremu podległy jest Urząd i zobaczymy, może ktoś w Urzędzie potrafi i podległych urzędników Pani Anny S.zmusić do pracy.Może to nazwać jak to się Pani podoba ale za swoje pieniądze chce mieć dobry "towar"
  • natalia_sankowska1 16.11.09, 22:04
    Rozumiem emocje - nie rozumiem sposobu zachowania się.
    Owszem, jest denerwujące, gdy coś jest nie po naszej mysli, lecz by
    osiągnąć pozytywny wynik, pierw należy się dowiedzieć, z czego tak
    naprawdę problem wynika (a może, z istniejących warunków
    technicznych, których nie da się zmienić jednostkowo), a nie ryczeć
    jak obrażone dziecko.
    Na początku należało wyjaśnić sprawę u operatora - jeżeli
    przekierowanie rzeczywiście odbywa się zbyt szybko. A jeżeli sam Pan
    odbiera telefon zbyt późno, po prostu trzeba nie pyskować, ale
    położyć go bliżej. Bo w tym wszystkim sprawia Pan wrażenie jakiegoś
    niedołężnego, rozkapryszonego i zgorzkniałego osobnika.
    Z operatorami należy komunikować się na piśmie - pisano o tym
    wielokrotnie. Ale to "na piśmie" powinno mieć określoną ustawą formę
    reklamacji, a nie burzliwego potoku emocji. I słowa należy
    odpowiednio dobierać, bo nie jedynie Pan potrafi innych obrażać.
    Jakby wszyscy przez Pana obrażeni w podobnych słowach do Pana
    napisali, myslę, nie spodobałoby się to Panu.
    Myslę także, że, mimo iż jest Pan podatnikiem, nie upoważnia to
    nikogo (i Pana też)do urządzania ordynarnych pyskówek i zgłaszania
    bezpodstawnych żądań - a tym bardziej obwiniania wszystkich wokół,
    bo sprawy układają się nie po Pańskiej myśli.
    Życzę trzeźwości myślenia.
  • Gość: Piotr S. IP: *.chello.pl 16.11.09, 23:50
    Natalia moim zdaniem masz w pełni racje. A ten debilny Jerzyn to
    poskarżyć się powinien ale do Europejskiej Komisji Zdrowia hihi;-)
    Jestem kretynem, mam problem, jak nie pomożecie to napiszę skargę.
    Jorzin;-)
  • Gość: xyz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.11.09, 08:05
    i tym budującym stwierdzeniem o debilności niektórych z nas
    proponuję zakończyć ten ambitny temat skargi na UKE :)
  • jerzynzbazin 17.11.09, 10:57
    To w domu sobie synku możesz sobie pisać tak , a ze niektórzy się przedstawiają
    to już nie moja wina.
  • Gość: xyz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.11.09, 12:52
    j.w.
  • jerzynzbazin 17.11.09, 11:19
    "...Na początku należało wyjaśnić sprawę u operatora - jeżeli
    przekierowanie rzeczywiście odbywa się zbyt szybko. A jeżeli sam Pan
    odbiera telefon zbyt późno, po prostu trzeba nie pyskować, ale
    położyć go bliżej. Bo w tym wszystkim sprawia Pan wrażenie ..."
    Do operatora pisałem i cisza,chociaż potwierdzili odbiór.
    Postanowiłem jednak Pani odpisać bo widzę ze nie bardzo rozumie Pani problemu i chyba nawet trochę Pania polubiłem.Parę słów wyjaśnienia ,telefon domowy Ery to taka usługa ze gdy jestem poza wirtualnym domem na który ludzie mogą dzwonić korzystając z taryfy zbliżonej do stacjonarnej, na moja prośbę włączono mi taką usługę przekierowania i klient dodzwania się do mnie po przełączeniu jego rozmowy na numer komórkowy gdy brak reakcji, ale po dodatkowej opłacie.Po wzroście rachunków i przeanalizowaniu moich bilingów doszedłem do wniosku ze każda rozmowa która do mnie trafiała i była odebrana trochę później, bo telefon zostawiłem na pięterko i nim doszedłem to już był przekierowany za dodatkowa oplata.Nikt nie musi telefonu nosić na sznureczku,to ma działać dopiero po opuszczeniu promienia 500m. od miejsca zamieszkania. A wracając do chamskich odzywek na liście to UKE powinno zapewnić kulturę wypowiedzi i wycinać "buraków'' odzywajacych sie po "domowemu", przecież UKE firmuje listę
  • natalia_sankowska1 17.11.09, 12:52
    Szkoda, że Pan, zamiast w dziwny sposób rozpoczynać wątek, dopiero
    teraz szczegółowo opisuje sprawę. Trudno zrozumieć rzecz, która nie
    została opisana. W telepatię się tu nie bawimy.
    1. Jeżeli składał Pan w związku z zaistniałą sytuacją REKLAMACJĘ, to
    w niej miał wysunąć żądania - takie, które przewiduje aktualne
    ustawodawstwo. Jeżeli dotyczyły one obniżenia opłaty, a operator na
    reklamację nie odpowiedział w przepisowym czasie (30 dni od daty
    otrzymania reklamacji - licząc do daty wysłania odpowiedzi przez
    operatora),
    uważa się, że została uznana.
    2. Jak w regulaminie usługi została opisana procedura
    przekierowania? Wiem, co to telefon na pięterku i bieg po schodach,
    dlatego chcę wiedzieć, po jakim czasie Era Domowy przekierowuje
    sygnał, czy czas ten odpowiada deklarowanemu przy zawarciu umowy.
    Jeżeli czas ten jest krótszy od obiecanego, stanowi to podstawę do
    złożenia reklamacji.
    3. Ten punkt zapewne Panu się nie spodoba. Otóż chciałam
    zapytać, czy dobrze ocenił Pan swoje możliwości "dogonienia" sygnału
    telefonu na pięterku? W moim przypadku mam słuchawkę na biurku (lub
    w kieszeni) tak długo, ile się da, ale gdy stawiam ją na
    doładowanie,
    muszę biec, by odebrać telefon (z powodów technicznych nie mogę bazy
    przenieść gdzie indziej). Nie zawsze się wyrabiam.
    Rozumiem, że liczył Pan, iż przekierowanie będzie działać jedynie
    gdy nie ma nikogo w domu, a nie liczył, że chwila zwłoki w odbiorze
    spowoduje to samo. Cóż, w podobnym przypadku - jeżeli nie istnieje
    techniczna możliwość wydłużenia czasu oczekiwania (a podejrzewam, że
    nie istnieje: nikt chyba nie będzie zmieniał programu dla jednego
    numeru) - trzeba by się zastanowić nad rezygnacją z dodatkowo
    płatnej usługi lub ćwiczyć biegi ;-)
    4. Jeżeli do UKE pisał Pan tak jak tu - "nieformalnie", można
    zrozumieć, dlaczego brakuje reakcji. Wymóg przestrzegania form jest
    całkowicie zasadny, ponieważ pozwala rozpatrzeć skargę jako taką nie
    kierując się emocjami, które mogą być zawodne.
    5. Też uważam, że brak na tym forum sensownej moderacji.
  • jerzynzbazin 21.11.09, 13:04
    Ad1: zadałem tylko pytanie gdzie można napisać o swoich wnioskach na temat pracy
    UKE i to było najważniejsze.Tutaj zaraz usłyszałem ,won od Streżyńskiej itd.Moze
    sama Streżyńska jest tutaj najmniej winna i nawet jestem jakimś jej fanem.
    Ad2:Powtarzam już któryś raz, nie podpisywałem żadnej umowy do tej usługi i
    żadnego regulaminu na oczy nie widziałem.Usługa ma tak działać ze w promieniu
    500m. od miejsca zamieszkania jestem traktowany jak telefon "domowy" z drugim
    numerem,po opuszczeniu tego obszaru jestem traktowany jako komórka i jeśli sobie
    zażyczę to te rozmowy wybierane na telefon "domowy" są kierowane na komórkę i
    jej numer, a nie wszystko, bo nie odebrałem po pewnym czasie, nie czas a obszar
    przebywania.
    Ad3:patrz punkt 2 ,nie na czasie i kondycji to polega :-)
    Ad4: No niestety nie mogę pisać do UKE nieformalnie ,chociaż ta mała zgrabna
    brunetka nawet mi się podoba ,a szkoda.Moze zna Pani adres na priva ,z
    przyjemnością przekaże tej Pani ukłony.
    Ad 5:Wielka szkoda ze buractwo tutaj się wynurza i psuje grupę firmowana przez
    tak sympatyczna szefowa
  • natalia_sankowska1 21.11.09, 13:46
    Ma Pan usługę "Era Numer domowy", regulamin "wisi" na stronie ERY.
    Napisał Pan, że usługę zamówił i aktywował telefonicznie. Rozumiem,
    że reklamował Pan pisemnie jakość wykonywanej usługi z powodu
    nieprzestrzegania przez operatora tzw. "Strefy domowej" znajdującej
    się w obrębie do 500m od adresu podanego przez Pana jako miejsca
    świadczenia usługi. A co odpowiadał Operator? Jak tłumaczył
    przekierowanie z nr "domowego" na nr komórkowy? Nie potwierdzał
    faktów - że aż przyszło kierować skargę do UKE? I co w sprawie
    powiedział/zrobił/nie zrobił urząd?
  • jerzynzbazin 21.11.09, 16:02
    Dosłownie NICI operator nie odpowiada i UKE pouczał co ma prawo operator zamiast napisać co mam dalej zrobić.
  • natalia_sankowska1 21.11.09, 20:33
    Czy Pan wysłał do operatora REKLAMACJĘ na piśmie i jakiej treści?
    Kiedy? A czy może Pan zacytować tekst, z jakim Pan się zwrócił do
    UKE i odpowiedź Urzędu (oczywiście, bez danych osobowych)?
  • jerzynzbazin 23.11.09, 07:04
    Szkoda czasu na klepanie,Pani sama przyczynia się do zamętu informacyjnego,z braku szansy na rzeczowa odpowiedz padają słowa jak wyżej,w niewybredny określające osobowość piszącego.(-;
  • natalia_sankowska1 23.11.09, 14:06
    Coż, jest Pan prymitwnym pieniaczem. Sam nie opisał swej sprawy,
    nawet tego, jekie były odpowiedzi operatora na ew. reklamację
    (domyslam się, że jej faktycznie nie było - była prymitywna
    telefoniczna awantura wszczeta przez Pana), co odpowiedziało UKE.
    Wszyscy obserwujacy watki na tym forum wiedzą, że na skargi
    odpowiadają grzecznie i w zgodności z możliwościami danymi przez
    ustawodawcę.
    Próbowałam jednak dojść do sedna sprawy, bo nie wszystko jest w
    stanie zrobić UKE, natomiast Pan jako klient może skorzystać ze
    swoich praw zgodnie z kc - jeżeli ku temu są podstawy.
    Nic sensownego Pan nie napisał, z Pańskich postów nie da się
    wyciągnąć żadnej informacji nt przeprowadzonych procedur, a obwinia
    innych, w tym mnie, o wprowadzenie zamieszania.
    Cóż, mamy do czynienia z klasycznym przypadkiem zakompleksienia i
    pieniactwa. I jak Pana widzą, tak też piszą. Pretensje proszę
    kierować do siebie.
  • jerzynzbazin 23.11.09, 14:19
    Nigdy nikogo nie obrażam a Pani robi już to kolejny raz i dlatego nie widzę
    powodu aby z taka plotkara dyskutować.Prowokuje pani do określenia i Pani
    "zalet" ducha i zdrowia .
  • natalia_sankowska1 23.11.09, 19:18
    1. Gdzie w moich postach są plotki? Pytałam Pana o konkrety Pańskiej
    sprawy, ponieważ a)chciałam pomóc znaleźć jakieś rozwiązanie, b) by
    to zrobić, potrzebowałam konkretnych danych, nie zaś emocji.
    2. Do niczego nie prowokuję. Po prostu uważam, że ten, kto nie jest
    w stanie sensownie i po kolei opowiedzieć o swoich kłopotach, a
    rości sobie pretensje do całego świata, jest co najmniej
    niezrównoważony. I występuje w roli pieniacza.
    3. Z Pańskich postów dało się wywnioskować, że nie umie Pan
    sensownie wystepować we własnej sprawie, umie jedynie pyskować. Cóż,
    niech tak będzie.
  • Gość: arbiter IP: *.chello.pl 23.11.09, 21:42
    Natalia ustąp upornemu bo i tak nie zrozumie - po co wdawać się w
    jakąś dyskusję jak on i tak nie zrozumie hehe;-)
  • jerzynzbazin 27.11.09, 19:30
    Szybko synku do domu ,mamusia kaszanka dzieli a Ty mądralo się wypowiadasz i to
    głupio ... HE! HE!
  • jerzynzbazin 01.12.09, 09:19
    Pytanie było jedno i dość wyraźne, gdzie można składać zażalenia na działanie
    UKE
    .Te kretyńskie uwagi proszę zachować dla siebie ! Mnie nie interesują
    Pani przemyślenia okraszane inwektywami
  • natalia_sankowska1 01.12.09, 10:24
    Cóż, pozostaje napisać jedno, choć jest to niby sprzeczne z regułami
    dyskusji: głupi z Pana człowiek, nie ma co ukrywać.
  • Gość: MiChCiO IP: *.2.142.169.tvksmp.pl 25.11.09, 12:32
    "A od Streżyńskiej to z daleka, dzięki pracy tej kobiety mamy korzyści wszyscy.
    Streżyńska robi coś dla ludzkości, pomaga i dba o nasze interesy,"

    No troszkę się uśmiałem. Jakie mamy korzyści? Konkurencja? Jaka konkurencja!?!
    Sztuczne regulowanie rynku patrz ceny Play. Brak inwestycji innych operatorów w
    sieć telekomunikacyjną - robi to tylko gnojona niemiłosiernie TPSA.
  • unhappy 25.11.09, 12:37
    Zapomnij, dużo urzędów boryka się z ludźmi mającymi, delikatnie rzecz ujmując
    problemy w tym miejscu powyżej szyi. Ostatnia historia z kolesiem zasypującym
    urząd setkami wniosków o udostępnienie informacji publicznej (typu typ
    kserokopiarki na której mu kserują materiały) :D

    --
    nie-tak: Czy to o podsłuch chodzi, zastanów się na co mogły wpłynąć fale jakimi
    podsłuchiwał rozmowy? [...]dla mnie włączenie się na frekwencje samolotu jest
    przestępstwem a wręcz morderstwem.
  • jerzynzbazin 27.11.09, 19:33
    Ta TEPSA guzik robi ,każe czekać na podłączenie Neostrady tydzień i potem
    zobaczymy ...
  • Gość: ale... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 30.11.09, 07:38
    ale się pieni ten temat...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka