pytanie do UKE: automatyczne przedłużenie umowy Dodaj do ulubionych


Witam,
Mam problem z siecią Orange, problem dość istotny i wręcz absurdalny. Prowadzę wraz z ojcem firmę i mamy w sieci Orange 4 telefony komórkowe. W lutym skończyła się pierwsza z umów, w marcu druga, kolejne dwie teraz w maju. W piątek skontaktowaliśmy się z siecią Play gdyż po przeanalizowaniu wszystkich ofert, play okazało się najkorzystniejsze. W sobotę dostaliśmy sms od orange z informacją o zgodzie na przeniesienie i terminem. I tu szok, trzy telefony mają termin na 15 lipca, jeden na marzec 2012r.!!! Dziś skontaktowałem się z orange i okazało się że na jednym z telefonów gdzie umowa skończyła się w marcu, operator sam, bez mojej zgody i wiedzy przedłużył umowę o kolejne 12 miesięcy!!! Tłumaczenie orange to przepis prawa unijnego kwestionujący umowy na czas nieokreślony. Absurdu całej sytuacji dodaje fakt że umowę orange przedłużyło sobie tylko na jednym telefonie, a na pozostałych nie..... Oczywiście złożyłem reklamację. Czy orange może jej nie uznać?? Dodatkowo ta sytuacja pokrzyżowała moje plany o przeniesieniu numerów, gdyż muszę czekać do 30 dni na odpowiedź z orange. Czy to normalna praktyka? Niczego nie podpisywałem, żadnej oferty nie otrzymałem, wszystko odbyło się za moimi plecami? Jak z tym walczyć?
Przeczytaj całą dyskusję
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.