Gość: Marcin
IP: *.czarnet.pl
26.10.11, 13:40
Witam. Mam problem, który wygląda następująco. W czerwcu bieżącego roku przedłużyłem telefonicznie umowę. Telefon przyszedł po paru dniach, ale w pudełku była także umowa wraz z nowym numerem, którego nie chciałem, gdyż chciałem tylko przedłużyć swoją umowę, a nie podpisywać kolejnej na nowy nr.
Zgłosiłem reklamację, dzwoniłem dziesiątki razy, jeździłem do salonów Orange i pani z Orange mówiła, że wszystko będzie ok, wyślemy skorygowaną umowę jeszcze raz.
Od czerwca otrzymywałem rachunki do płacenia razem z nowym numerem, którego nie chciałem.
Minęło 30dni kolejne telefony, kolejne nerwy i znów to samo- ok naprawimy to. Bez skutku.
Teraz jest październik i przyszedł mi kolejny rachunek na ten numer. Ostatnio dzwoniłem po raz enty do Orange i naprawili ich błąd, który jest kuriozalny!! Dostałem fakturę, gdzie pisze, iż muszę zapłacić 1200zł moje nie wywiązanie się z umowy.
Zamiast uznać moją reklamację, załatwili moją reklamację tak, że to ja nie wywiązałem się z umowy, kiedy to ja nie chcąc i nie używając tego numeru płaciłem za niego rachunki.
Proszę o pomoc w tej sprawie o poradę, gdzie mogę się zgłosić. Z góry dziękuje.
Pozdrawiam
Odpowiedz
Link
Zgłoś
Edytor zaawansowany
Opublikuj