Dodaj do ulubionych

T-mobile Chojnice i okolice

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 02.11.11, 10:05
Witam
Od 20 października mamy ogromne problemy z połączeniami oraz z dostępem do sieci tego operatora w Chojnicach i okolicach. Zgłaszanie awarii/usterki w biurze obsługi nic nie daje i rozmowa z konsultantami jest poniżej poziomu - potrafią jedynie poinstruować jak zresetować modem/telefon lub zablokować i odblokować "kontrakt" jak to nazywają. 22 i 31 października nie było w ogóle dostępu do sieci na terenie Chojnic i okolic - oczywiście w BOK uzyskałem informację że jest awaria i tyle oraz że zostanę poinformowany sms-em jak zostanie usunięta. Do białej gorączki doprowadził mnie sms o treści iż nie stwierdzono problemów po stronie sieci podczas gdy sieć T-mobile nie działała w całym mieście i to nawet paradoksalnie w sklepie T-mobile gdzie zaczęli przychodzić klienci pytając się co się dzieje. Pan ze sklepu T-mobile również nie potrafił udzielić żadnych informacji co się dzieje z siecią.
Krótkie samodzielne śledztwo w sieci i można przeczytać o :www.telix.pl/artykul/startuje-networks!--orange-i-t-mobile-lacza-sieci-3,42305.html oraz o: www.telepolis.pl/news.php?id=22697&limit=1000 - ten drugi artykuł jest chyba kluczowym gdyż wynika z tego że Chojnice i Stary Sącz zostały wybrane jako króliki doświadczalne. Pani z BOK powiedziała że nie mogą komentować powyższych artykułów!!! Jednocześnie na stronach T-mobile na mapie zasięgu zniknął zasięg UMTS w Chojnicach - aktualizacja 24.10. 2011. Pytanie co zrobić z tym fantem? oczywiście telefony do BOK oraz mailowe reklamacje nic nie dają a T-mobile nie przyznaje się do niczego oprócz awarii. Uważam że zasłanianie się awaria podczas gdy w sieci można znaleźć informacje na temat zmian w sieci operatora jest chyba "olewaniem" klientów? P

Proszę o instrukcję jak zgłosić do UKE tudzież innej instytucji prośbę o zbadanie działania sieci T-mobile oraz jak uzyskać jakąkolwiek pomoc?
Edytor zaawansowany
  • Gość: jagi48-60 IP: *.net.azartsat.pl 07.12.11, 09:57
    T-mobile to nic innego tylko Era i nie można się dziwić, że właśnie takie jest postępowanie tej sieci w stosunku do klientów bo tj. Era pod płaszczykiem f-my niemieckiej. Trzeba im przyznać, że mieli bardzo dobrą łączność poprzednio, ale i niespotykanie zły sposób traktowania swoich klientów. A więc ... !
  • Gość: filozof IP: *.adsl.inetia.pl 27.12.11, 01:21
    kolego, który masz problemy, pytanie biznesowe:
    gdybyś ty był szefem tmobile, orange albo podobnej spółki, jakbyś testował np. nowego dostawcę sprzętu?
    czy uwierzyłbyś w zapewnienie producenta zgodne z jego prezentacjami w powerpoincie, że wszystko będzie ok jak kupi się od niego sprzęt za xx miliardów PLN?
    a może chciałbyś przetestować jego sprzęt w mieście wielkości Warszawy (duże ryzyko problemów)? a może na nadajniku w jakiejś wiosce w borach tucholskich (testy z których niewiele można wyciągnąć wniosków)?

    przemyśl plusy i minusy tych potencjalnych propozycji (jako szef firmy telekomunikacyjnej) i proszę wtedy wyraź swoją opinię.
  • Gość: ktos IP: *.204.3.200.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 06.09.12, 15:40
    Gdyby taka wpadka zdarzyła się w Warszawie to na pewno naprawiliby to migiem, ale takie Chojnice czy Stary Sącz można traktować z pozycji fotela przy Jerozolimskich?
    Za chwilę minie rok a problemy jak były tak są ....

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka