Kara umowna z T-mobile Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Witam. Opiszę mój problem. Przeniosłem numer do rbm z t-mobile. Na umowie o przeniesienie mam napisane "z końcem okresu wypowiedzenia przewidzianego umową z t-mobile " która kończy się w lutym 2012 a przeniesienie zostało wykonane w listopadzie 2011. Teraz przyszła kara 126,58zł z t-mobile za rozwiązanie umowy przed terminem. Kwota nie duża ale wkurza mnie że ktoś poleciał sobie w klocki - konsultant rbm lub ktoś z t-mobile .co można z tym fantem zrobić oprócz zapłacenia w/w kwoty ?
    • Najlepiej będzie wyjaśnić to.

      --
      zniewieściały pierdziel
    • Gość: asandrzej IP: *.xdsl.centertel.pl 12.12.11, 19:56
      zaznaczając taką opcję zdecydowałeś się przenieść numer z zachowaniem okresu wypowiedzenia u aktualnego dostawcy, tj generalnie 30 dni. Innymi słowy w abonamencie masz cykl rozliczeniowy, załóżmy od 17 do 16 każdego miesiąca; decydując się na przeniesienie numeru z w/w opcją w dniu 1 grudnia numer zostanie pzreniesiony 16 stycznia, gdyż trzeba odczekać do końca cyklu rozliczeniowego, czyli 16 grudnia + 30 dni. Jeśli umowa z t-mobile była zawarta do 16 lutego to zapłaciłeś karę umowną proporcjonalnie za 1 miesiąc. Czyli jest prawidłowo :). Gdybyś zaznaczył na koniec okresu promocyjnego nie byłoby kary od t-mobile.
      • Gość: Marcin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.12.11, 17:51
        bGdyby konsultant napisał to co mu mówiłem przez telefon to kary by nie było. Dwa razy się upewniałem że 12 lutego a wyszło jak wyszło. Rozmowa była nagrywana ale jak to ugryźć ? Konsultant rbm kasę wziął t-mobile też dostanie czyli wilk syty owca cała tylko ja w plecy :(
        • Gość: lilka IP: *.play-internet.pl 13.12.11, 20:24
          Możesz zażądać odsłuchania rozmowy telefonicznej, choć szczerze mówiąc nie sądzę, aby coś to dało, bo przecież umowy nie rozwiązałeś - zawarłeś przez telefon, musiałeś ją fizycznie podpisać, a więc zapoznać się z jej postanowieniami i je zaakceptować.
          Jak właściwie doszło do zmiany operatora. Piszesz tu o rozmowie tel ale to była rozmowa z BOK T-Mobile, czy z telemarketerem rbm?
          • Gość: Marcin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.11, 17:55
            Rozmowa z konsultantem rbm . Z t-mobile nikt się ze mną nie kontaktował . Konsultant zapewniał mnie że przejście nastąpi po zakończeniu umowy z t-mobile czyli 12 lutego 2012.
            • Gość: asandrzej IP: *.xdsl.centertel.pl 14.12.11, 18:16
              wal reklamacje z i zadaj zwrotu tej kasy oraz dodatkowo 100 zł ekstra. i tak nic nie osiągniesz w tej sieci ale warto próbować. albo cofnij przeniesienie jeśli nie jest za późno.
              • Gość: Marcin IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.12.11, 18:48
                Cofnąć przeniesienia już nie da rady :( Konsultant rbm zrobił mnie bez mydła . Reklamację do rbm -play pisać ? Chyba napiszę skargę do uke .
      • Gość: angus IP: *.play-internet.pl 12.05.12, 10:55
        Nie jest prawidłowo gdyż każda szanująca się firma, sama sobie dolicza miesiąc wypowiedzenia a nowy operator doskonale wie o tych terminach i odpowiednio ustala terminy w nowej umowie. A więc zostaliśmy zrobieni przez erę i nowego operatora. Miesiąc wypowiedzenia wynika z umowy z erą podpisanej 2 lata temu, więc wciąganie klienta w nową gierkę pdtt. czy aby napewno akceptuję podpisane 2 lata temu warunki żeby wydoić klienta jest NIEUCZCIWE.
        Proszę nie wmawiać komukolwiek że jest to normalne. Taką samą logikę stosują złodzieje twierdząc że przecież okno było uchylone no to ukradli. Z czymś takim spotykam się drugi raz w życiu. Pierwszy raz to kara w bph za ratę wpłaconą przed terminem. Czyli coś co we wszystkich szanujących się firmach jest standardem, w niektórych wykorzystywane jest do dojenia swoich dobroczyńców (klientów). Ale "to jest normalne, prawidłowe". Gratuluję braku jakichkolwiek zasad.

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.