• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

"Zawsze rozmawiaj" w T- Mobile... WTH Dodaj do ulubionych

  • 18.12.11, 12:05
    Na ostatniej fakturze z T- Mobile widnieje pozycja: Abonament za usługi dodatkowe Zawsze rozmawiaj - 39,84
    Ja niczego nie aktywowałam, nie zgadzałam się na żadne super propozycje z ich strony... Co to do cholery jest? Oczywiście próby wyjaśnienia tego na infolinii są żadne- oczekiwanie rzędu 10 min i więcej i nikt się nie zgłasza.

    Z automatycznej informacji wynika, że można to cholerstwo wyłączyć samemu, ale tak czy owak co to za samowolne akcje?? Czy Urząd Ochrony Konsumentów nie może się icm dobrać do d..., w końcu już to ich Granie na czekanie wkurzyło na maxa wiele osób....

    Czy ktoś wie co to w ogóle jest i jak z tym sobie poradzić? W końcu prawie 40 pln nie chodzi piechotą, a pomnożone przez ilość klientów....
    Zaawansowany formularz
    • 18.12.11, 14:23
      pewnie taki był zapis w umowie - że usługa jest aktywna i przez np. pierwszych 6 miesiecy jest za darmo, a potem za te 39 zł. Ponieważ nie została deaktywowana, to zaczęli naliczać opłatę...
      ja bym sie też na to nabrała, na szczęscie pani w salonie, w którym przedłużałam umowę, była na tyle uczciwa, że mi o tym powiedziała. Można sie oczywiscie przyczepic, ze konsumenci nie czyatją umów, ale z drugiej strony czy uczciwe jest przedstawianie umów na 10 stronach drobnym maczkiem? uważam, że przede wszystkim tego powinni zakazać: wielostronicowych umów pisanych drobnym drukiem i językiem, którego nawet człowiek z wyższym wykształceniem nie rozumie
      • 18.12.11, 16:51
        Przede wszystkim Operator powinien być zobligowany do wcześniejszego powiadomienia np. sms-em o fakcie. Tak jak jest zobligowany przez UK do powiadomienia o zmianie warunków umowy. No, cóż, to frycowe jakie zapłacę. Faktycznie, z odp.uzyskanej z BOA wynika, że jest jak piszesz powyżej- to automatyczny zapis, który się właśnie aktywował....

        Ciekawe, ile jeszcze ludzi tak nabrali.
      • Gość: Worsz IP: *.internetdsl.tpnet.pl 19.12.11, 09:20
        Umowy małym druczkiem - to jest bardzo nieuczciwe. Na moją prośbę o umowę większym drukiem odpowiedziano, że taki mają standard! Co do licha?czcionki zmienić nie można? Paranoja i bezczelność
        • 19.12.11, 14:45
          miałam w tym roku sprawę z asterem, która skończyła się w UKE. Jednym z punktów, które poruszyłam, było to, że warunki umowe przesłane mi przez operatora pocztą były napisane drobnym drukiem, że z trudem dało się to przeczytać bez lupy, a poza tym dokuemnt był odbitką xero w paru miejscach przetartą (zamiast tekstu białe plamy). dostałam od operatora odpowiedź, że taka forma nie narusza prawa, a każdy klient może poprosić w BOK-u o wydrukowanie warunków w większym formacie...(już widzę, jak jakaś 80-letnia babcia jedzie przez pół miasta to BOK i stoi tam pó dnia w kolejce, żeby dostać czytelna umowę0
          UKE natomiast w ogóle olało sprawę... widocznie uznają, że tak jawna kpina z konsumentów jest jak najbardziej w porządku...
      • Gość: usługi????? IP: 178.212.121.* 24.01.12, 19:02
        wciskanie bez wiedzy i akceptacji usług jest przestępstwem.T-Mobile jest przestępcą.Od kiedy kupili ERę zaczęły się dopłat,wpłaty.Przy każdej fakturze coś nowego!!!!t-ńobile to banda,która okrada swoich naiwnych klientów.Ludzie trzeba się z nimi żegnać,nie przedłużajcie umów.Ja to zrobię i moich paru znajomków równiez.Zegnaj bandycka T-Mobile debile......
    • 18.12.11, 18:45
      Od 1996 roku, czyli od powstania tej sieci w Polsce pod marką Era, zawsze ta firma stosowała tanie triki marketingowe.
      Na początku duże pakiety, dużo minut, tanie telefony. Dlatego ta sieć była taka popularna.
      Ale nikt nie chciał pamiętać, że te bonusy to tylko na 3, na 6 miesięcy.
      Proszę sobie zobaczyć w internecie ofertę T-mobile. Wyraźnie jest napisane na jaki okres czasu włączane są te pakiety dodatkowe bez opłat.
      • 18.12.11, 20:24
        do mnie zaczęły też przychodzić smsy pt "dowcip dnia" i jakieś wiadomości sportowe wraz z informacją, że "od dziś przez 7 dni otrzymasz za darmo sms ... itd.", zapomnieli tylko dodać, ze po upływie 7 dni smsy nie będą już bezpłatne, a jesli nie deaktywuje usługi bedą przychodzić nadal. w BOK powiedzili, że tak mam w umowie- fakt, na pięćdzisiątej stronie, w punkcie 122 był taki zapis. tylko kto by się w to wszystko wczytywał? gdybym się nie wykazała czujnością i tego nie wyłączyła, smsy przychodziłby nadal - każdy za 50 gr. +VAT (czyli za 2 smsy dziennie, 1,23 zł), łatwo sobie policzyć, że już po miesiącu robi się z tego prawie 40 zł. a niech tak naciągną 1000 osób... albo 10000. zaczyna się robić niezła kasa z tego całego dowcipu dnia.
        dlatego zawsze będę się upierać, że wielostronicowe umowy, napisane niezrozumiałym językiem i zaeirające liczne cenniki, załączniki i glosy niezrozumiałe dla normalnego człowieka powinny być uznawane za naruszające interes konsumenta
        • 19.12.11, 13:44
          Jest na to rada. Udzielenie odmowy przekazywania ofert marketingowych w jakiejkolwiek postaci.
          Nikt nie zmusza do podpisania umowy, nawet jak telefon jest super. Często jest tak, że jak klient nie chce podpisać umowy bo nie zgadza się z takim a takim punktem, szybko znajduje się alternatywna umowa i oferta wygrzebana z systemu.
          • Gość: lilka IP: *.play-internet.pl 19.02.12, 15:10
            chris1970
            to mnie teraz zaciekawiłeś stwierdzeniem, że Era zaczynała tak jak teraz Play. To ich uważam za specjalistów od bonusów na parę miesięcy.
            A co długich umów, to w Play np. jest niecała strona, też drobnicą napisana. I nic tam nie ma, oprócz nazwy oferty, a co to właściwie jest, to się czyta w regulaminach promocji na www. Nie no dobra, drukują regulamin i wkładają do teczuszki, ale ludzi są przyzwyczajeni do hasła "czytać umowę" więc wszystko co podejrzane to się obecnie upycha w innych dokumentach.
            Czy tak jest dobrze?
            A udzielenie odmowy przekazywania ofert marketingowych nie uchroni nas przez usługami wpakowanymi do naszej umowy! To chroni tylko od reszty i od telemarketingu.
            Pozdrawiam
        • Gość: anonim IP: *.centertel.pl 22.12.14, 05:47
          Witam. Możesz napisać jak wyłączyłaś dowcip dnia?
          • 27.12.14, 00:16
            Za stroną T-Mobile:

            HUMORSMS ANULUJ na numer 8717

            --
            Najdzielniejszy pośród dzielnych, prowadzony przez najpodlejszych wśród podłych.
          • Gość: marslo7902 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.07.15, 09:48
            Wyślij bezpłatnego smsa o treści DP ANULUJ na 8717
    • 27.12.11, 22:54
      Taka sama sytuacja, w Punkcie dowiedziałam się, że 3 miesiące było za darmo a teraz trzeba było ją sobie wyłączyć. Tylko, że nie wiedziałam o jej istnieniu! Poza tym w umowie nie ma o tym ani słowa, bo podpisałam tylko aneks do umowy, o dziwo 2 kartki, które dokładnie przeczytałam. Innych załączników nie było i nie zamierzam zapłacić za tą usługę! Dodatkowo została wyłączona Sieć Rodzinna, za którą płacę co miesiąc.. Nie zostawię tej sprawy.
    • Gość: zły IP: *.schulz.com.pl 28.12.11, 14:54
      Taka sama sytuacja. Z dnia na dzień faktura 2 razy wyższa bez żadnego ostrzeżenia. Po analizie znalazłem dziwną pozycję pt. usługa - "Zawsze rozmawiaj" 39 złotych. Naprawde wkurzające jest to Tmobile. Ja jestem w stanie zareagować ale jest pełno osób, które nie potrafią tylko płacą. Czy naprawde nic z tym nie można zrobić?
      • Gość: Daniel IP: *.play-internet.pl 30.12.11, 17:13
        T-mobile to oszuści ,do mnie dziś też przydryfował rachunek z tajemniczą usługą "zawsze rozmawiaj ". Wcześniej zapłaciłem prawie 100 zł więcej za jakieś sms gra o milion ! To jest moja ostatnia przygoda z T-mobile do końca umowy !!
        • Gość: zniesmaczony IP: *.extreme-net.one.pl 30.12.11, 19:16
          Operatorzy, konsultanci i osoby wypowiadający się na tym forum są tak samo uczciwi i warci siebie. Wystarczy poczytać wpisy na tym forom aby dojść do wniosku że jedni i drudzy kręcą, kombinują, przeinaczają fakty, kręcą, byleby racja była po ich stronie.
          • Gość: lilka IP: *.play-internet.pl 19.02.12, 15:19
            @zniesmaczony , może jakieś przykład, a nie tak na sucho?
            A co gier o milion, to naprawdę nie jest operatora wina, że wysyłacie smsiki na konkursiki, które na początku może i są za darmo albo za drobną opłatą, ale zawierają na końcu stwierdzenie "regulamin na www.***" i nikt go nie przeczyta, a wysyłając pierwszego zgadzacie się na przysyłanie wam płatnych trzy razy dziennie. Tak tak, sami sonie robicie kuku. Oczywiście to nie jest fair, że o tym nie wiecie, że info. jest zakamuflowana na jakiejś szemranej stronce, ale to już prztyczek w stronę UKE.
            Do operatorów mam żal tylko o jedno - sposób, w jaki wprowadzają na rynek numery, które wróciły do ich puli (zostały zdezaktywowane). Ktoś sobie uruchomił coś takiego na numerze na kartę, sparzył się i go przestał używać, a potem operator beztrosko daje go kolejnej osobie z tym całym chłamem. Nie jestem pewna, czy właśnie tak się dzieje, ale mam pewne przypuszczenia, które mi potwierdza przypadek w rodzinie.
          • Gość: ja IP: *.180.175.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl 23.04.12, 21:29
            DO ZNIESMACZONY : spieralaj baranie i nie siej tu fermentu ĆWOKU Z T-MOBILE
      • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.12, 15:49
        1.Dzwonisz do BOA, wybierasz opcje -rozmowa z konsultantem. Zgłaszasz reklamacje dotyczącą tej usługi z prośbą o oddanie pieniędzy, jak i o zwrot kosztów poniesionych w związku z ze stratą czasu jak i opłat pobieranych za rozmowę z konsultantem.
        2. Zapisujesz imię i nazwisko osoby z którą rozmawiasz. Gdy odmówi przyjecia reklamacji, powołujesz sie na Ustawę:Prawo telekomnikacyjne z dn. 16.07.2004 art. 106 i rozporządzenie ministra infrastruktury z dn. 1.10.2004 par 5 ust.1. Jeżeli odmówi jeszcze raz, to:
        3. Piszesz maila do uke@uke.gov.pl, podajesz swoje dane, i opisujesz że , konsultant z BOA odmówił przyjęcia reklamacji, w związku z tym, prosisz U.K.E. o pomoc.
        www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=223&layout=9
        4. Następnie piszesz maila do Prezesa Urządu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
        Plac Powstańców Warszawy 1
        00-950 Warszawa
        uokik@uokik.gov.pl, gdzie opisujesz sprawę, i w związku z dużą ilością osób które maja ten sam problem prosisz o sprawdzenie rzetelności umowy z t-mobile.
    • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.01.12, 16:01
      1.Dzwonisz do BOA, wybierasz opcje -rozmowa z konsultantem. Zgłaszasz reklamacje dotyczącą tej usługi z prośbą o oddanie pieniędzy, jak i o zwrot kosztów poniesionych w związku z ze stratą czasu jak i opłat pobieranych za rozmowę z konsultantem.
      2. Zapisujesz imię i nazwisko osoby z którą rozmawiasz. Gdy odmówi przyjecia reklamacji, powołujesz sie na Ustawę:Prawo telekomnikacyjne z dn. 16.07.2004 art. 106 i rozporządzenie ministra infrastruktury z dn. 1.10.2004 par 5 ust.1. Jeżeli odmówi jeszcze raz, to:
      3. Piszesz maila do uke@uke.gov.pl, podajesz swoje dane, i opisujesz że , konsultant z BOA odmówił przyjęcia reklamacji, w związku z tym, prosisz U.K.E. o pomoc.
      www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=223&layout=9
      4. Następnie piszesz maila do Prezesa Urządu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
      Plac Powstańców Warszawy 1
      00-950 Warszawa
      uokik@uokik.gov.pl, gdzie opisujesz sprawę, i w związku z dużą ilością osób które maja ten sam problem prosisz o sprawdzenie rzetelności umowy z t-mobile.
      • Gość: abonent IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.12, 07:02
        Również złożę reklamację a włączenie tej usługi bez mojej zgody ale doradźcie proszę, w jaki sposób to wyłączyć ?
        • 03.01.12, 09:35
          Zadzwonić na infolinię i wyłączyć za pomocą automatycznego wybierania wg instrukcji, nie potrzeba czekać na konsultanta.
        • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.12, 15:16
          Problemem nie jest wyłączenie usługi, lecz zwrot pieniędzy jakie się zapłaciło, jak i kosztów poniesionych w związku z podjętymi działaniami interwencyjnymi (np. rozmowa z konsultantem BOA która jest płatna, porada prawnika, itp). W moim aneksie do umowy, nie ma zawartej tej umowy. Maila na te praktyki należy wysłać też do Rzecznika Konsumentów:
          info@federacja-konsumentow.org.pl
        • Gość: marslo7902 IP: *.internetdsl.tpnet.pl 01.07.15, 09:52
          Zalogować się na IBOA na swoim koncie i w zakładce usługi znaleźć tą opcję i wyłączyć.
      • 03.01.12, 14:24
        Niestety, sprawdziłam, podpisałam jakiś czas temu aneks do umowy, którego częścią była "Oferta Promocyjna"... Trzy bite strony maleńkim drukiem. Obawiam się, że reklamacja w tym wypadku jest bezzasadna.
        Jednak mój stosunek do operatora, którego klientem jestem prawie od początku jest coraz mniej entuzjastyczny, że się tak oględnie wyrażę. I nigdy nie zrozumiem, jak można w taki pokrętny i nieuczciwy sposób konstruować pomysły na biznes, psuć wizerunek dla kilku dodatkowych złotych i wkurzać lojalnych klientów. Obrzydliwe.
        • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.12, 15:19
          Proszę zeskanuj ten fragment "oferty promocyjnej" Bo ja takeigo czegoś nie mam. Dzięki.
          • 04.01.12, 12:57
            Proszę bardzo, oto fragment Regulaminu, który jest częścią umowy:

            7.16.Usługa „Zawsze rozmawiaj”:

            7.16.1. Usługa „Zawsze rozmawiaj” dotyczy nielimitowanych połączeń do Abonentów T-Mobile* i Użytkowników Tak Tak T-Mobile na kartę** w Polsce oraz z numerami T-Mobile za granicą, które zaczynają się od prefiksów wymienionych w Załączniku nr 1 do Warunków Oferty Promocyjnej „Nielimitowane rozmowy z milionami numerów T-Mobile w kraju i na świecie”. W niniejszych Warunkach przez * Abonenta T- Mobile rozumie się abonenta będącego stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z Operatorem zawartej na piśmie:
            do dnia 4 czerwca 2011r. na warunkach Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów z dnia 6 lipca 2009r., Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. z dnia 1 października 2003r. (z późn. zm.) albo Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów Era Mix obowiązującego od dnia 28 września 2009r. albo,
            od dnia 5 czerwca 2011r., której załącznik stanowi Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów T-Mobile obowiązujący od dnia 5 czerwca 2011 r. albo Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych na rzecz Abonentów Mix obowiązującego od dnia 5 czerwca 2011r.
            ** Użytkownik Tak Tak - T-Mobile na kartę - abonent będący stroną umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przedpłaconych z Operatorem zawartej w drodze czynności faktycznych (nie w formie pisemnej) obowiązującej w chwili zaakceptowania niniejszych Warunków w oparciu o jeden z następujących regulaminów:
            Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową Sp. z o.o. (z dnia 1 października 2003r.)
            Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przedpłaconych w systemie Tak Tak na rzecz Użytkowników (z dnia 2 stycznia 2010 r.),
            Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przedpłaconych w systemie Tak Tak - T-Mobile na kartę (z dnia 5 czerwca 2011 r.).
            Powyższe definicje mają zastosowania wyłącznie w stosunku do Warunków Oferty Promocyjnej „Nielimitowane rozmowy z milionami numerów T-Mobile w kraju i na świecie

            7.16.2. Usługa będzie aktywowana na warunkach promocyjnych automatycznie w ciągu 48 godzin od momentu podpisania Aneksu, a promocyjna opłata abonamentowa będzie obowiązywać w zależności od wybranej taryfy przez okres opisany w tabeli w pkt. 7.

            7.16.3. Zmiana Zestawu spowoduje wydłużenie okresu obowiązywania promocyjnej opłaty za usługę „Zawsze rozmawiaj”, pod warunkiem, że zdarzenie to nastąpi maksymalnie w ciągu 60 dni od daty zawarcia Aneksu. W przypadku zmiany Zestawu po 60 dniach licząc od daty realizacji Aneksu do Umowy w ramach niniejszej Oferty promocyjny okres obowiązywania promocyjnej opłaty abonamentowej za usługę nie ulegnie zmianie;

            7.16.4. Po okresie promocyjnym opisanym w tabeli w pkt., 7 opłata za usługę będzie naliczana w kwocie 49 zł z VAT miesięcznie, do momentu wyłączenia usługi przez Abonenta.

            7.16.5. Abonent ma możliwość wyłączenia usługi w każdym kolejnym Cyklu Rozliczeniowym następującym po dacie aktywacji usługi. Ponowna aktywacja usługi na tym samym zestawie spowoduje naliczenie opłaty w wysokości 49zł z VAT.

            Obowiązuje od dnia 2011-07-06 ze zmianami z dnia 2011-08-01 2 Warunki Oferty Promocyjnej „Pakiet Ekstra I” (I/07/2011)

            I nie, ja podpisałam tę umowę fizycznie.
        • Gość: gość IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.01.12, 15:24
          Reklamacja zawsze jest uzasadniona, w szczególności należy się osobom, które podpisywały umowy przez internet, lub za posrednictwem BOA, bo NIKT nie informował o takiej "ofercie promocyjnej"
    • Gość: nabity IP: *.dynamic.chello.pl 10.01.12, 14:11
      Też zostałem naciągnięty na tę usługę przez podpisanie aneksu. Przekonałem się o tym dzisiaj kiedy zobaczyłem fakturę z opłatą z usługi dodatkowe w wysokości 39,84 zł netto! Podpisywałem aneks przez kuriera i nie zauważyłem informacji o usługach dodatkowych, mimo to uważam, że jest to postępowanie nieuczciwe względem klienta.
      Na pewno dłużej nie zostanę klientem T-mobile!
    • Gość: mkrafal IP: *.motorola-solutions.com 10.01.12, 17:09
      Też zostałem naciągnięty przez operatora na 39 zł, początkowo nie wiedziałem skąd się wzięła dodatkowa opłata. Uważam że sprawa powinna zostać zgłoszona, mam nadzieję że pozostali pokrzywdzeni również zajmą się tą sprawą i nie odpuszczą.

      Ciekawy jest fakt że zgłosiłem podczas zawierania aneksu do umowy, że mają zostać wyłączone wszystkie usługi dodatkowe za które będę ponosił koszty gdyż nie chcę pamiętać o tym że muszę jakąś usługę sobie wyłączyć. Jak widać prośba została zlekceważona przez konsultanta w salonie lub sieć automatycznie aktywowała ją nie zważając na moje zdanie na ten temat.
      • Gość: temp IP: *.dynamic.chello.pl 11.01.12, 14:26
        Dołączam do grona nabranych przez T-Mobile. Także nie doczytałam o "promocji" i także, jak przedmówca prosiłam w salonie o wyłączenie wszystkich dodatkowych usług płatnych teraz, czy za rok... Niestety mimo to ostatnia faktura była zaskakująco wysoka.

        Proponuję wszystkich, by podjęli ten wysiłek i wysłali e-mail do uke@uke.gov.pl. Tylko jeśli będzie dużo takich głosów, jest szansa, że zwrócą na problem uwagę.
        • Gość: megann IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.01.12, 16:01
          Mnie również nabrali.Umowa przedłużona była przez iboa i też żaden z konsultantów mnie nie raczył poinformować o tej opcji. Przed końcem usługi powinien być przynajmniej wysłany sms od operatora ,że usługa dobiega końca etc . Zastanawiam się ,czy złożenie reklamacji w ogóle coś da, skoro podpisaliśmy się im pod aneksem, co oznacza ,że przyjmujemy wszystkie ich warunki do wiadomości i że jesteśmy świadomi tego , co podpisujemy. . Ciekawe ile osób tak oszukali... Klientem firmy jestem 7 lat , ale jak istniała Era nigdy nie było tego typu kłopotów , w sumie nie było żadnych.Ale za rok będzie bajbaj timobajl !!!! Wkurw dokumentny.
          • Gość: Enya IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.01.12, 22:16
            Mnie tez oszukali, aneks podpisałam w punkcie TMOBILE ale tam nikt mnie o takiej usłudze nie poinformowal a w aneksie o niej nie ma mowy.Tym bardziej ze gdy podpisywałam aneks prosiłam o najmniejszy abonament bez nowego tel gdyz jestem za granica i nie bede im za darmo płaciła.
            Kiedy zadzwonilam na infolinie to konsultant powiedział mi ze w aneksie pisze o tej usłudze ale tam jest pusta rubryczka przy dodatkowych usługach.Wkurzyłam sie i poszłam do goscia u którego podpisałam aneks i on powiedział ze mowa o tej usłudze jest tylko w regulaminie którego oni nie dają, a kiedy mu powiedziałam ze nie poinformował mnie o tej usłudze to w odpowiedzi usłyszałam ze nie udowodnie mu tego ze mnie nie poinformował ani on mi ze o tym wiedziałam i ze to jest tak sprytnie zrobione zeby naciągnąc ludzi na kase. Byłam w tej sieci 13 lat ale takich akcji nie było teraz nie dosc ze oszukuja to jeszcze nie mam nigdzie zasięgu, aby do listopada i trzeba zmienic siec ale i tak składam reklamacje.
            • Gość: Dominik IP: 194.242.104.* 21.01.12, 07:43
              W T-mobile działa system SZJ. Jeżeli konsultant powiedział, że nie udowodni się proponowanej oferty, to wydaje mi się, że powinny być nagrane rozmowy z klientami jako dowody (zapisy), które funkcjonują w organizacji.
              • Gość: olkape IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.12, 12:38
                Hej Mam podobny problem z tym, że aneks do umowy podpisalam 8.10.11 okres rozliczeniowy mam do 17. Skoro wiec te opcja miala byc za darmo przez 3 miesiace to powinna byc za darmo do 8.01.12. Natomiast dostalam fakture za okras 17.12.11-16.01.12 i tam naliczyli mi cale 39 a chyba powinni policzyc (jesli juz w ogole) za okras od 8.01.12-16.01.12? A tak poza tym babka w punkcie przekonywala mnie ze nie musze pamietac kiedy odlaczyc te opcje bo dostane smsa o koncu promocji.
          • Gość: www3 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.01.12, 13:30
            Na pewno wiele osób oszukali. Mnie również.
            Czekam tylko na koniec umowy i się przenoszę z 3-ma numerami i to nie z niskimi abonamentami.
            Ja także nie miałem ŻADNEJ informacji przy przedłużaniu umowy.
            • Gość: Ola IP: *.gdynia.mm.pl 28.01.12, 11:15
              a wie ktoś może jak wyłączyć tą usługę?
              • 28.01.12, 12:13
                najlepiej przez internetowe BOA - wejdź w "usługi" i kliknij "deaktywuj"
    • Gość: Anula IP: *.adsl.inetia.pl 29.01.12, 16:55
      Ja też właśnie jestemw szoku. Faktura dwa razy wyższa. To dranie.
      • Gość: ander IP: *.63.classcom.pl 30.01.12, 16:01
        mam to samo, moje 2 numery już niebawem podziękują tej sieci..
        • Gość: voytecc IP: *.dynamic.chello.pl 30.01.12, 22:48
          Dzisiaj prawie nie spadlem z fotela jak zobaczylem swoja fakture na iboa 2 x drozsza niz zwykle. Nie dosc tego skurw....le nie przysłali mi smsa z inforamcja o wystawieniu faktury i wlasnie leci nastepny abonament ale wlasnie to gowno wylaczylem tylko jestem ciekaw czy policza sobie tez za nastepny pelny miesiac czy tylko za te pare dni z nowego abonamentu. BARDZO ZAWIODLEM SIE NA T-MOBILE umowe przedluzalem przez centrum utrzymaniowe Jestem w tej sieci juz 7lat. Czekam do konca umowy i przenosimy z zona sie gdzies indziej. ZLODZIEJSTWO W BIALY DZIEN. DO WSZYSTKICH OSZUKANYCH CO POWIECIE NA POZEW ZBIOROWY pisac na voytecc@poczta.fm
          • 01.02.12, 11:24
            Coś się dzieje, bo po tym jak grudniowa faktura była o te 39 pln wyższa (swoją drogą skąd taka kwota, skoro w regulaminie jest 49?) i zwróciłam się do BOA o wyjaśnienie, faktury za styczeń nie dostałam, a na moim koncie jest jakieś 15 zł nadpłaty... Niewiele z tego rozumiem, ale poczekam na fakturę w połowie lutego. Aha, po tym jak się zorientowałam, natychmiast wyłączyłam usługę "Zawsze rozmawiaj", gdzieś tak w okolicy 18 grudnia (po informacji o wystawieniu faktury). A jak inni nabrani?
            • Gość: oszukany kurde IP: *.fortes.com.pl 14.02.12, 21:36
              niby nastąpi zwrot, chyba jutro pobiegnę do salonu i niech mi wytłumaczą oszustwo, syf i tyle...
    • Gość: m IP: *.icpnet.pl 07.02.12, 22:51
      też się nacięłam.. i nie doczytałam w umowie dostarczonej przez kuriera jaką promocją mnie T-mobile uraczyło. Uważam, że to chamstwo i chętnie przyłącze się do wysyłania skargi na takie postępowanie. Może ma już ktoś wzór pisma? chętnie bym skorzystała.
      • Gość: kasia d IP: 91.184.161.* 08.02.12, 14:37
        Witam
        również jestem w gronie oszukanych osób " ZAWSZE ROZMAWIAJ" i z miłą chęcią dołączę się do pospolitego ruszenia na T-MOBILE.
        • Gość: Heniek IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 11.02.12, 21:52
          Przeczytałem wszystkie Wasze wypowiedzi i dalej nie wiem, czy dezktywacja usługi kończy sprawę ?? Bo rozumiem niektórzy jeszcze w 2011 roku wycofali sie przez telefon z niej. Tyle wypowiedzi, ale nic z nich nie wynika, czy wycofanie sie z niej przez telefon coś daje ????
          • 15.02.12, 23:23
            tak, dezaktywacja konczy sprawę, ale co Ci naliczą do tego czasu to ich. ech, szkoda gadać na te zbójeckie chwyty
      • Gość: abcnie IP: *.166.rev.vline.pl 18.02.12, 20:15
        Automatycznie dołączana usługa "zawsze rozmawiaj" to naciąganie. Najbardziej narażeni są nań klienci przedłużający/zawierający umowę przez telefon i otrzymujący umowę przez kuriera. Sam uaktywniałem ją przez panel abonenta na stronie internetowej T-mobile i nie widziałem nigdzie wyraźnej i czytelnej informacji o owym kukułczym jaju. Mało tego, z takiego gratisu nie można zrezygnować w momencie podpisywania umowy (podobnie np. jak automatycznej zgody na e-fakturę). Należy pamiętać o dezaktywacji wszystkich gratisów (które mogą nas coś kosztować po upłynięciu okresu promocyjnego) w momencie uaktywnienia umowy, czyli po otrzymaniu umowy przez operatora (po podpisaniu przy kurierierze i jej powrocie do T-mobile).
        Jak widać po powyższych wpisach niezadowoleni naciągnięci prze T-mobile nie są małą grupą. O ich liczbie świadczy choćby fakt, że w automatycznym biurze obsługi jednym z pierwszych zdań jakie usłyszymy (stan na dzień dzisiejszy) jest: "jeśli chcesz wyłączyć/włączyć usługę zawsze rozmawiaj, wciśnij...." Liczba telefonów do BOK musiała być więc znaczna.

        Z tego co usłyszałem opłata ta naliczana jest "z góry" za okres abonamentowy, czyli jeśli dziś otrzymałem informację o dużej fakturze wynikającej z owego "cudka", to oznacza że T-mobile chce abym zapłacił za okres dopiero nadchodzący. Rezygnując z usługi "zawsze rozmawiaj" w teorii należy mi się zwrot nadpłaty za dany miesiąc. Tyle teoria w praktyce może być różnie.

        Swoją drogą ktoś powinien zająć się tego typu nieuczciwymi praktykami. Wiele lat jestem abonentem ery/t-mobile, niestety takie traktowanie klienta nie skłania mnie aby w tej sieci pozostać.
        • 19.02.12, 00:06
          owszem, ktoś powinien się zająć ale się nie zajmie, bo wszystko jest zgodnie z prawem. szczerze mówiąc wpienia mnie już to, że żyję w kraju, w którym różne instytucje (w tym zaufania publicznego) zastawiają na ludzi takie pułapki i notorycznie uchodzi im to na sucho. niby wszyscy wiedzą, że to jest przekręt i służy podstępnemu wyciąganiu pieniędzy od ludzi, ale tak być musi. tylko dlaczego musi, pytam się?
          ostatnio w programie Jaworowicz pokazywali kobietę, której wart 4 miliony majątek komornik zlicytował za 10% wartosci. i też tak ma być i to jest zgodne z prawem i nic poradzic na to nie można. paranoja!
    • Gość: Maciej IP: *.snydernet.net 19.02.12, 09:55
      Ludzie.... Wy chyba naprawdę czytać nie umiecie... Usługa "zawsze rozmawiaj" prezentowana była na KAŻDEJ ulotce promocyjnej!!!! Był tam też podany okres promocyjny!!! W regulaminie w głównej tabelce informacyjnej też był ten zapis!!!
      Sam jestem konsultantem i MÓWIŁEM O TYM KAZDEMU klientowi który podpisywał umowę... MÓWIŁEM O TYM JAKIE BĘDĄ OPŁATY PO OKRESIE PROMOCYJNYM (WŁAŚNIE PO TO ABY UNIKNĄĆ OSKARŻEŃ O OSZUSTWO)... i co ... i tak wracają z pretensjami że nie wiedzielii!!!!! Ludzie .. przyznajcie się po prostu, że nie słuchacie co się wam tłumaczy!!!!

      DEAKTYWACJA USŁUGI *100*67*2#
      • 19.02.12, 13:43
        O jakich ulotkach mówisz, człowieku? ja przedłużałam umowę w salonie, nie dostałam żadnych ulotek! nie widziałam też żadnych ulotek w salonie. fakt, zostałam uprzedzona o tej promocji przez pracownika salonu i dlatego w odpowiednim czasie wyłączyłam usługę, ale jak może domyślasz się na podstawie powyższych wpisów 90% ludzi nie miało takiego szczęścia. A ty zawsze jesteś taki cwany i czytasz (ze zrozumieniem) wszystkie umowy od deski do deski wraz ze wszystkimi glosami, przypisami i aneksami drobnym druczkiem? zobaczymy, czy będziesz taki mądry, jak ciebie ktoś tak wpuści w maliny - bank, ubezpieczyciel albo operator kablówki
        • Gość: Maciej IP: *.torservers.net 19.02.12, 14:58
          Brawo, słuchałaś co mówił konsultant. Większość niestety tego nie robi albo zapomina o tym i nie chce się do tego przyznać, wiem co mówię jestem konsultantem i mimo, że wszystkich uprzedzałem to i tak niektórzy wracają z pretensjami... przykre to ale najłatwiej powiedzieć "oszuści i złodzieje". A co do regulaminów .. tak czytam regulaminy a jak mi się zdarzy, że nie przeczytam to wtedy nie mam prawa powiedzieć że zostałem oszukany!!!!
          • 19.02.12, 15:57
            Brawo, informowales klientow o włączonych usługach. A masz pewnośc, że inni konsultanci byli tak samo uczciwi? i czy uczciwa jest firma, która aktywuje usługi i dopiero samemu trzeba je wyłączyć, by nie płacić? przecież wiadomo, o co tu chodzi. że ktoś nie doczyta, nie zostanie poinformowany albo zwyczajnie zapomni i będzie musiał bulić za usługi, których nie zamawiał i które nie są mu potrzebne. na to wlasnie liczy firma T-mobile i sądząc po wpisach na tym forum wcale się nie przeliczyła.
            • Gość: Maciej IP: *.torservers.net 19.02.12, 16:38
              Zakładam, że każdy o tym mówi ale najważniejsze jet to, że ta informacja była wyraźnie zaznaczona w regulaminie tuż pod informacją o darmowych minutach ... nigdzie nie była ukryta. Oczywiście masz rację, operator liczy na to, że część klientów jej nie wyłączy, ale nie można nazwać oszystwem czy naciąganiem postępowanie zgodnie z regulaminem promocji!!!
              Gdyby nie to, to o większości NOWYCH usługach nikt by się nigdy nie dowiedział...
              Dodatkowo trzeba zwrócić uwagę na to, że na tym forum wypowiadają się osoby którym nie obce jest korzystanie z internetu i jak chcą to potrafią dotrzeć do informacji... Wystarczy zrobić to samo przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy... przeczytać regulamin!!! Po co wylewać żale po czasie.. to jest ICH WINA!
              • 20.02.12, 00:04
                Nie, klienci nie są winni. Winna jest firma, która włącza usługi bez ich wiedzy. Powinno być tak, że podpisuje się umowę i samemu włącza się te usługi, które chce się mieć.
                inaczej nikt by się nie dowiedział o nowych usługach? No sorry, a od czego te wszystkie działy marketingu, reklamy, PR-u i Bóg jeden wie co jeszcze i fachowcy-menedżerowie? chyba nie za darmo pobierają swe wielotysięczne pensje, niech więc kombinują jak dotrzeć do klienta. a takie podejście to prostackie naciągactwo, które zemści się w długim okresie, bo niesmak wśród ludzi pozostanie...
                • Gość: Maciej IP: *.ssp.dialog.net.pl 20.02.12, 08:46
                  I tu znowu docieramy do sedna "Winna jest firma, która włącza usługi bez ich wiedzy" to, że nie wiedzą o włączonej usłudze to ICH WINA. Takie są warunki PROMOCJI. Nikt im nie bronił wyłączyć tej usługi już następnego dnia!!!!
                  • Gość: ZiomekZiomosławski IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.03.12, 12:49
                    Kurde dostałem dzisiaj rachunek i momentalnie wyłączyłem tą usługę. Niby zostałem o niej poinformowany przy podpisywaniu aneksu ale kto po pół roku pamięta o wyłączeniu jakiegoś badziewia gdzie co miesiąc dostaje fakturę i nie było żadnej wzmianki na temat dodatkowego pakietu "zawsze rozmawiaj". Obiecano mi, że nie poniosę żadnych dodatkowych kosztów z tą usługą związanych dlatego się na nią zgodziłem. Tak nawiasem mówiąc pakiet "zawsze rozmawiaj" jest na BOA w zakładce "usługi obniżające koszty" (śmiechu warte). Gdyby T-mobile było uczciwą firmą, wysłałoby powiadomienie sms o kończącej się promocji a nie liczyłoby na tzw. czynnik ludzki. Co dziwniejsze przy podpisywaniu aneksu do umowy prosiłem o dodatkowy pakiet "wieczory i weekendy" a wyłączenie grania na czekanie, granie na czekanie zostało a wieczory i weekendy nie... i to jest całe T-mobile. Bardzo się zawiodłem na tej sieci a jestem w niej od 11 lat
                • Gość: Maciej IP: *.ssp.dialog.net.pl 20.02.12, 08:50
                  .. a i jeszcze nie zapomnij, że "Zawsze Rozmawiaj" przy wyższych taryfach dawana była bezpłatnie przez cały okres umowy, i dla niektórych klientów był to właśnie powód do wyboru właśnie tej wyższej taryfy
                  • Gość: abnie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.12, 09:43
                    Kolego konsultancie. Miło z Twojej strony, że Ty informujesz klientów o konieczności dezaktywacji, ale zapominasz, że Ty to nie wszyscy konsultanci/sprzedawcy oraz nie tylko przez konsultanta zawiera się umowę. Tak, wciśnięcia tej usługi nie można nazwać czystym oszustwem, to legalne naciąganie klientów na kasę, nic nie mające wspólnego z uczciwym podejściem do klienta.
                    Ja przedłużałem umowę przez internet (bez konsultanta), nie zauważyłem że uruchamia mi się to "cudo" bo celowo nie opisano tego czytelnie i wyraźnie. Uważam, że klientowi należy się czytelna i rzucająca się w oczy informacja o konieczności dezaktywacji. Uważam, że klient w takim wypadku powinien mieć możliwość jednoczesnej rezygnacji z takiego bonusu, np przez odhaczenie tej opcji w wypełnianym zgłoszeniu przedłużenia. Byłą taka opcja? NIE.
                    Miałem to szczęście że zauważyłem że jednocześnie wciska mi się e-fakturę a kwadracik do "odkliknięcia" jest nieaktywny tzn domyślnie zaznaczony na "zgadzam się" bez możliwości odznaczenia. To też według Ciebie jest ok?
                    Generalnie procedura wygląda tak, wypełniasz formularz, system sam za ciebie zaznacza opcje dodatkowe (których nie potrzebujesz i nie chcesz), a ty nie możesz ich zmienić na "nie", aby tego dokonać musisz poczekać a) aż kurier przyjedzie z umową, b) podpisać umowę c) poczekać aż umowa wróci do centrali d) pamiętać o wykonaniu dezaktywacji
                    Legalne? TAK
                    Uczciwe? NIE
                    Klient poleci T-mobile innym? Chyba NIE
                    Klient przedłuży znów umowę? Chyba dobrze się ZASTANOWI
                    • Gość: abnie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.12, 09:50
                      i małe PS:
                      Piszesz:
                      "tu znowu docieramy do sedna "Winna jest firma, która włącza usługi bez ich wiedzy" to, że nie wiedzą o włączonej usłudze to ICH WINA. Takie są warunki PROMOCJI. Nikt im nie bronił wyłączyć tej usługi już następnego dnia!!!!"

                      Tu właśnie jest sedno legalnego przekrętu: NIE MOŻNA WYŁĄCZYĆ PROMOCJI OD RAZU, musisz poczekać co najmniej jeden dzień. Nie masz możliwości dezaktywacji w salonie/u konsultanta/ na stronie internetowej w momencie podpisywania umowy lub choćby 5 min po. Musisz poczekać i PAMIĘTAĆ a T-mobile liczy że zapomnisz i na tym polega ten legalny przekręt i niewłaściwe traktowanie klienta
                      • Gość: Maciej IP: *.ssp.dialog.net.pl 20.02.12, 10:21
                        ... jak grochem o ścianę, własne lenistwo, zapominalstwo itp. najlepiej wytłumaczyć "zostałem naciągnięty i oszukany winni są wszyscy, winny jest operator nie JA" ..... w końcu każdy miał min 3 miesiące aby to wyłączyć...

                        dalsze komentarz są zbyteczne
                        Pozdrawiam
                        • Gość: abnie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.12, 11:33
                          Jak grochem o ścianę... ;)

                          Nie napisałem, że owa pseudopromocja to czyste i nielegalne oszustwo. To naciąganie klienta i to legalne naciąganie.
                          Jeśli kupisz na allegro przedmiot za 100pln np buty i okaże się, że kupiłeś zdjęcie butów, o czym wyraźnie pisze gdzieś drobnym druczkiem w opisie aukcji (aukcja dotyczy zdjęcia butów choć nie ma tego w nazwie aukcji, gdzie widnieje "sprzedam buty"), to wina kupującego, bo nie doczytał. Takie jest Twoje rozumowanie, które jako konsultant przedstawiasz na tym forum. Nie można mu odmówić słuszności. Nie zmienia to faktu, że stosujący taką praktykę sprzedawca to naciągacz, pomimo tego, że niby wszystko jest legalne.

                          Firma która dba o swoją pozycję i markę na rynku nie powinna pozwalać sobie na taką anty reklamę.

                          Obserwując fora internetowe, wypowiedzi "obdarowanych" i sposób działania np automatycznego BOK T-mobile jednak coś jest na rzeczy i nie jest to problem kilku jednostek. Oczywiście zaraz przeczytam, że: "przecież wszystko jest napisane w regulaminie tylko ludzie dokładnie ich nie czytają" . Natomiast problem leży w tym, że racje bytu mają firmy, które wykorzystują to zjawisko aby dodatkowo napchać sobie kasę - "o co chodzi, przecież wszystko jest legalne?". W swojej chciwości jednak nie zauważyły, że może odbić się to na nich niekorzystnie w przyszłości, bo dobra opinia jest ważniejsza niż chwilowy przypływ kasy.
                          • 20.02.12, 12:15
                            Abnie, nic dodać nic ująć. szczytem bezczelności jest robienie ludzi w balona, a potem wmawianie im, że to ich wina. jednak bez wątpienia jest to zgubna strategia, sądząc po wpisach na tym forum, jak również opiniach zasłyszanych od znajomych wszyscy są mocno rozczarowani działaniami firmy po zmianie z ery na t-mobile i rozliczą operatora w odpowiednim czasie
      • Gość: Ewa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.12, 12:40
        Bardzo dobrze Maćku , że jesteś uczciwym konsultantem. Niestety nie wszyscy są tacy. A co z klientami po 50 , którzy nie bardzo wiedzą jak z tych wszystkich usług korzystać. Czy po wpisaniu tego kodu deaktywacji , który podałeś *100*67*2# to załatwi sprawę i usługa zostanie wyłączona. Faktura przyszła w 17.02.12 po raz pierwszy z opłatą za abonament ,,Zawsze rozmawiaj".
        • Gość: Maciej IP: *.ssp.dialog.net.pl 20.02.12, 12:51
          *100*67*2# deaktywuje "zawsze rozmawiaj", powinien przyjść sms potwierdzający deaktywację,
          jeśli deaktywujesz ją w cyklu rozliczeniowym to otrzymasz proporcjonalny zwrot opłaty za okres po deaktywacji do końca cyklu rozliczeniowego
        • Gość: abnie IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.02.12, 13:10
          Ewo, zawsze możesz zalogować się na stronie internetowej do panelu abonenta i sprawdzić w usługach czy masz wyłączone (nieaktywne) teraz rozmawiaj. Inna opcja - telefon do Biura Obsługi i zapytanie konsultanta jak wygląda to dla Twojego numeru.
          Faktura z 17.02 opłata naliczana z góry, zgodnie z tym co usłyszałem od konsultanta wyłączając ją nie powinna być naliczana za m-c, czyli oczekiwanie na zwrot nadpłaty. Mam nadzieje, że informacja jest pewna i nie zostałem wprowadzony w błąd. Choć z drugiej strony, chyba trzeba sprawdzić czy w regulaminie drobnym druczkiem znów gdzieś nie napisano np. że dezaktywacja usługi po rozpoczęciu m-ca rozliczeniowego (np 18.02, bo pewnie wtedy przyszedł do Ciebie sms z wysokością f-ry) nie zwalnia z opłaty za dany miesiąc. Po T-mobile wszystkiego można się już chyba spodziewać ;)

          post notting_hill z 01.02.12, 11:24 wskazywałby że po wyłączeniu opłata za miesiąc naliczony z góry jest zwracana (pomniejszane saldo na koncie)
          • 23.02.12, 19:51
            Tak jest, w parę dni po tym dostałam pocztą korektę faktury.
            Trochę się dziwię, jak to się firmie opłaci, ale w zasadzie już nie powinnam się niczemu dziwić. Bo raz- wkurzenie abonentów, co zawsze działa na niekorzyść wizerunku firmy, dwa- całe to zamieszanie z wystawianiem korekty, no i koszty wysyłania tego zwykłą pocztą.... No, ale może komuś wyszło, że globalnie jakąś kasę z tego zrobili. Niesmak jednak pozostał. Tym bardziej, że całe to rozliczanie jest dość zagmatwane, potrafię sobie wyobrazić, że paru mniej zorientowanych ludzi mało zawału nie dostało, otrzymując pocztą jakieś faktury... Słowo daję, sama kiedyś miałam problem z wytłumaczeniem dość wiekowej znajomej, że korekty z nadpłatą się nie płaci. Czy całe ta akcja wygenerowała jakiś realny finansowy zysk dla firmy (minus czarny PR), tego jestem ciekawa.
            • Gość: anula IP: *.adsl.inetia.pl 25.02.12, 17:57
              Tak jak pisałam wcześniej ja tez dostałam podwojona fv w styczniu. Natychmiast anulowałam usługę w sieci.
              Wczoraj dostałąm kolejną FV której byłam bardzo ciekawa i jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłam sumę 8,50.
              Więc chyba jednak to prawda, że usługa została naliczona z góry a fv bierząca pomnijszona o kwotę usługi "zawsze rozmawiaj".
              Mam nadzieję, że za miesiąc nie będzie kolejnej niespodzianki.
              Ale i tak nie mam już zaufania do T-mobile.
    • Gość: Andrew IP: *.internetia.net.pl 01.03.12, 21:44
      Ja także jestem ofiarą "Zawsze rozmawiaj" Mam 2 nr w tym syfie a 1 w mBank mobile.
      Obecnie najtańszym operatorem jest mBank mobile - Minuta połączenia głosowego do sieci Plus, Orange, T-mobile oraz na krajowe numery stacjonarne to tylko 0, 19 zł. SMS do wszystkich sieci 0, 10 zł. MMS do wszystkich sieci 0, 20 zł. Bezpłatny pakiet 50 MB/miesiąc. W T-mobile za 30 zł miałem w PROMOCJI 100 min. W mBank mobile za 30 zł mam 150 min. Sprawdźcie sami - Starter PLASKI mBank mobile.
      Śmigają po nadajnikach POLKOMETELA, a więc zasięg i pokrycie mają taki sam jak PLUS tylko, że cennik maja tańszy. Polecam.
      • Gość: Jarek IP: *.ssp.dialog.net.pl 03.03.12, 15:14
        Mała reklama mBank? Bo do tematu nic nie wniosła.
        Weź pod uwagę, że mBank nie ma zarabiać ale być tylko sposobem aby przyciągnąć klientów do mBanku.
      • Gość: cezar IP: *.eturbo.pl 14.03.12, 17:37
        Ja również mam abonament w tym żałosnym T-Mobile... To są zdziercy. Wziąłem abonament 35zł, a faktury mi wystawiają tak średnio na 80zł. Postanowiłem to sprawdzić i w fakturze istotnie widniała usługa "Zawsze rozmawiaj" za 30zł... Oczywiście samemu wyłączyć się nie da, więc musiałem poprosić panią z BOA. Podobno ma być zwrot kasy. Gdybym mógł cofnąć czas, NIGDY bym nie przeszedł do tego g**na. Cóż, człowiek uczy się na błędach...
        • Gość: gosciowa IP: *.dynamic.chello.pl 19.04.12, 19:49
          u mnie podobnie abonament za ponad 40 zl a faktura dzis na prawie 100 i co samowolka-wlaczenie zawzze rozmawiaj nie informujac nikogo i niczego...mam ich dosyc juz...nie przedluzylabym z nimi wcale umowy gdybym wiedziala
    • Gość: mario IP: *.adsl.inetia.pl 12.12.12, 19:52
      Złodzieje. Brak zapisów gdziekolwiek, jedyny zapis zawarty jest w ofercie. Zapis "za sześć miesięcy 0 zł. " i tyle brak informacji o jakiejkowik opłacie
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.