Dodaj do ulubionych

pytanie do UKE

IP: *.dynamic.chello.pl 07.03.12, 20:16
co UKE zrobiło z oszustami z Telekomunikacji Novum? jakie działania Urząd podjął, żeby wyeliminowac proceder oszustwa? co UKE zrobiło w tej sprawie za nasze pieniądze, za pieniądze podatników??
Edytor zaawansowany
  • ekspert.uke 15.03.12, 16:21
    Witam,
    w odpowiedzi na Pana post wyjaśniam, iż w każdej indywidualnej sprawie (skardze) abonenta, jaka wpływa do Urzędu Komunikacji Elektronicznej dot. nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli Telekomunikacji Novum S.A., Urząd podejmuje interwencję i występuje w sprawie do przedsiębiorcy wnosząc o przedstawienie szczegółowych wyjaśnień. W przypadku stwierdzenia w danej sprawie podstaw do podjęcia przez Prezesa UKE działań, Prezes UKE podejmuje stosowne kroki prawne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
    Urząd Komunikacji Elektronicznej prowadzi postępowanie w zakresie dotyczącym prawidłowości naliczania (wysokości) przez Telekomunikację Novum S.A. opłat za rozwiązanie umowy. Ponadto, w sytuacji, w której okoliczności sprawy uzasadniają podejrzenie, że mogło dojść do oszustwa lub fałszerstwa podpisu na umowie, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej kieruje zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do Prokuratury.
    Dodatkowo informuję, iż Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej pismem z dnia 15 lipca 2011 r. zasygnalizował przedmiotową sprawę dot. nieprawidłowości w procesie zawierania umów ze strony Telekomunikacji Novum S.A. Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    --
    Z poważaniem
    Paweł Kucharczyk
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 15.03.12, 19:13
    mam wrażenie, że próbuje mnie Pan zbyć: o jakich konkretnie krokach Pan napisał? Co UKE robi w tym zakresie? Pisze Pan o jakimś piśmie z połowy ubiegłego roku a wystarczy zobaczyć na pierwszym lepszym forum co Ci oszuści z Novum wyprawiają w tym roku!!! przecież schemat tego procederu jest bardzo prosty: dzwonią oszuści do starszej osoby mówiąc, że są z TP i ktoś przyjdzie z lepszą ofertą, przychodzą, starsza osoba podpisuje bo wierzy, a Pan pisze, że wszystko jest w porządku?? Proszę napisać jakie są konkretne efekty Waszych działań? Osoba pokrzywdzona zwraca się do Was i co? proszę odpowiedzieć merytorycznie a nie zdawkowo i olewczo bo chyba jesteśmy poważnymi ludźmi?? Novum oszukało moją babcię a Wy nie stwierdziliście niczego złego - śmiech na sali - co UKE robi z oszustami z Novum??? pokazaliście się przez pięć minut w programie interwencja i co z tego jak ogląda to tylko mała grupa ludzi! proszę o konkrety!!!
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 19.03.12, 20:46
    proszę się nie bać tylko odpowiedzieć, proszę nie chować głowy w piasek bo regulatorowi to nie przystoi - albo traktujecie poważnie swoją pracę albo olewacie - na razie wszystko wskazuje na tę drugą część - olewacie, Novum pluje wszystkim (Wam także) w twarz a Wy twierdzicie, że deszcz pada...
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 22.03.12, 21:29
    kiedy otrzymam odpowiedź z UKE? ktoś w ogóle wchodzi na to forum? ktoś je redaguje?
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 24.03.12, 12:41
    czegoś w tym nie zrozumiałeś??? to może napisz jakie działania powinien podjąć - tylko nie pisz o tych działaniach które należą do policji sądu prokuratury itd...

    Witam,
    w odpowiedzi na Pana post wyjaśniam, iż w każdej indywidualnej sprawie (skardze) abonenta, jaka wpływa do Urzędu Komunikacji Elektronicznej dot. nieuczciwych praktyk stosowanych przez przedstawicieli Telekomunikacji Novum S.A., Urząd podejmuje interwencję i występuje w sprawie do przedsiębiorcy wnosząc o przedstawienie szczegółowych wyjaśnień. W przypadku stwierdzenia w danej sprawie podstaw do podjęcia przez Prezesa UKE działań, Prezes UKE podejmuje stosowne kroki prawne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).
    Urząd Komunikacji Elektronicznej prowadzi postępowanie w zakresie dotyczącym prawidłowości naliczania (wysokości) przez Telekomunikację Novum S.A. opłat za rozwiązanie umowy. Ponadto, w sytuacji, w której okoliczności sprawy uzasadniają podejrzenie, że mogło dojść do oszustwa lub fałszerstwa podpisu na umowie, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej kieruje zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do Prokuratury.
    Dodatkowo informuję, iż Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej pismem z dnia 15 lipca 2011 r. zasygnalizował przedmiotową sprawę dot. nieprawidłowości w procesie zawierania umów ze strony Telekomunikacji Novum S.A. Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

    --
    Z poważaniem
    Paweł Kucharczyk
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 29.03.12, 00:25
    tego nie zrozumiałem, że Novum gra UKE na nosie (czytaj pluje) a UKE mówi, że deszczyk popaduje... Poczekajmy na odpowiedź UKE - jeżeli są poważni to się do tego odniosą konkretami merytorycznymi - dajmy im szansę!!! Nie możę być tak, że operator oszukuje a regulator nie reaguje!
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 29.03.12, 11:46
    nadal WAldi nic konkretnego nie piszesz...
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 29.03.12, 23:37
    bo UKE nic konkretnego mi nie odpowiedziało... a Ty natomiast tak piszesz, jakbyś pracował w UKE i ich bronił... Poprosze o konkrety i zamykamy temat... Tylko obawiam się tego, że tych konkretów po stronie UKE to nie ma za dużo (o ile w ogóle są i nie mam na myśli jakiegoś pisma sprzed kilku lat wysłanego do UOKiK - no chyba, że to zdaniem UKE jest wszystko na co ich stać)
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 30.03.12, 08:46
    "bo UKE nic konkretnego mi nie odpowiedziało... a Ty natomiast tak piszesz, jakbyś pracował w UKE i ich bronił... " tego typu teksty sobie daruj bo jak w innych postach dotyczących TP, Orange czy Play odpowiadam (bo komuś np. nie chciało się czytać umowy i żądać cennika) to wtedy też jest, że u nich pracuję.... a chciałbym w UKE b1o to raczej łatwa i państwowa praca (za nic nie robienie pensję się dostaje i do tego 13)

    a nic konkretnego to również Ty nie piszesz, więc jak UKE ma TObie odpowiedzieć konkretnie...
    W powyższej sprawie UKE powinno odpowiedzieć Tobie zgodnie z prawdą, czyli:
    Każdy przypadek oszustwa jest (przynajmniej powinien być) rozpatrywany indywidualnie. Ze ze strony UKE możemy tylko naskoczyć operatorowi.... i nic więcej... bo dowodów na oszustwa najczęściej nie ma bo jak mówić o oszustwie skoro pełnoletnie osoby podpisują umowę, czyli swoim podpisem poświadczają, że zgadzają się na warunki przedstawione w umowie... a jeżeli podpis został sfałszowany to dalej UKE może jedynie "naskoczyć" operatorowi... bo w tych sprawach postępowanie może prowadzić tylko, policja, prokuratura, i sąd... karę za to poniesie nieuczciwy pracownik a nie firma... firma tylko sprostuje w takim przypadku ewentualne faktury... (z tym poniesie karę to nie do końca prawda bo pewnie nasza piękna prokuratura umorzy sprawę - mała szkodliwość społeczna i po krzyku... no chyba, że to ktoś z rodziny prokuratora będzie....)

    Aby wygrać z operatorem, trzeba po prostu reklamować, reklamować i reklamować.Oni skupili się na sprzedaży – tak jak każda firma i zatrudniają mało osób do obsługi posprzedażowej, czyli często nie potrafią odpowiedzieć w terminie 30 dni na reklamację lub na któryś wątek. Pewnej starszej sąsiadce też wcisnęli umowę więc napisaliśmy pismo, w którym odstępowaliśmy od tej umowy (było już po 10 dniach od jej podpisania – pełną swiadomość mieliśmy) i jednocześnie w tym samym piśmie była napisana reklamacja – opisany proceder oszustwa i podszywania się pod TP + reklamacja tego, że nie zgadzamy się dlatego na karę za zerwanie umowy. Tak jak przeczuwałem, jak są 2 wątki – odstąpienie i reklamacja to oni już nie ogarnęli tego bo to za dużo dla pracowników z łapanki, więc odpowiedzieli tylko na odstąpienie… nic na temat zarzutów…. Po 30 dniach wysłana kolejna reklamacja z informacją, że na poprzednią nie odpowiedzieli w ciągu 30 dni. Oczywiście oni że nie uznana + kara i tyle – skarga do UKE z opisaniem całej sytuacji i musieli uznać – karę anulowali…

    A jak nie uda się reklamować skutecznie również przez UKE i np. jesteś zmuszony do korzystania z ich usług to jak najczęściej reklamuj cokolwiek, aby tylko reklamować. Wymyślaj cokolwiek, co nadaje się do reklamowania + dodawaj za każdym razem nowe wątki. W ten sposób zwiększysz im koszty posprzedażowe i tyle… nie będzie czystego zysku z Twoich abonamentów. Najlepiej jeszcze sprawdzić czy operator przez neta pozwala składać reklamację – wtedy Ty nie będziesz miał również kosztów…
    Pozdrawiam
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 30.03.12, 20:31
    hehe napisałeś: "Ze ze strony UKE możemy tylko naskoczyć operatorowi.." czyli mam rację, że pracownicy UKE podszywają się na tym forum pod "forumowiczów" Ehhh ta nasza polska administracja... To jak możecie jako UKE im "naskoczyć" to po cholerę w ogóle występować? czy robicie to tylko po to, żeby odfajkować sprawę a z góry wiecie, że i tak nic z tego (no chyba, że łaskawie oszuści zgodzą się na mediację)? ale porażka.....
  • Gość: hol IP: *.opera-mini.net 31.03.12, 13:58
    po tym twoim odpisie widze, ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem... Wiec nie dziwie sie ze tacy jak ty sa oszukiwani przez operatorow...
    Przeczytaj jesze raz, spokoinie w jakim sensie napisalem poprzedni post i jak go zruzumiesz to wtedy odpisz... Jak dalej bedziesz twierdzil ze pracuje w UKE to niestety ale bede musial wtedy stwierdzic ze jestes idiota...
    Po za tym napisz w koncu jakie konkrety powinny byc ze strony UKE. Bo jak narazie to niemerytorycznie psioczysz i tyle.....
    I przepraszam za brak polskich znakow.... Mala awaria sprzetu.....
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 02.04.12, 19:40
    przecież jak byk napisałeś cytuję: "Ze ze strony UKE możemy tylko naskoczyć operatorowi.." a teraz jeszcze mnie niepotrzebnie atakujesz w taki perfidny sposób - to forum ma chyba służyć rozwiązywaniu problemów a nie obrażaniu innych i zamiataniu problemów pod dywan a to teraz się dzieje! Napisałeś, że ze strony UKE możecie tylko naskoczyć Novum a teraz każesz mi czytać ze zrozumieniem... przeczytałem i jak byk jest tam napisane to, co napisałeś....
    Proszę o konkrety co UKE robi w stosunku do oszustów z Novum? Dlaczego mam wrażenie, że przy sprawach poszkodowanych osób tylko podejmujecie się mediacji? kto jest tutaj regulatorem rynku a kto oszustem??
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 02.04.12, 21:49
    masz Tu cytat z mojego postu bo z rozumieniem masz problemy...

    "W powyższej sprawie UKE powinno odpowiedzieć Tobie zgodnie z prawdą, czyli:
    Każdy przypadek oszustwa jest (przynajmniej powinien być) rozpatrywany indywidualnie. Ze ze strony UKE możemy tylko naskoczyć operatorowi.... i nic więcej... bo dowodów na oszustwa najczęściej nie ma bo jak mówić o oszustwie skoro pełnoletnie osoby podpisują umowę, czyli swoim podpisem poświadczają, że zgadzają się na warunki przedstawione w umowie... a jeżeli podpis został sfałszowany to dalej UKE może jedynie "naskoczyć" operatorowi... bo w tych sprawach postępowanie może prowadzić tylko, policja, prokuratura, i sąd.."

    dalej nie kumasz tej części - tam w odpowiednim momencie jest dwukropek... i moje zdanie co powinno UKE Tobie odpisać a by była to prawda...

    Dalej Ty żadnego konkretu nie napisałeś co wg. Ciebie UKE powinno zrobić i dalej psioczysz...

    I taka mała podpowiedź.... Przeczytaj regulamin tego forum bo nigdy nie doczekasz się odpowiedzi ze strony Eksperta UKE... pewnie go tak samo czytałeś jak umowę zawieraną z Novum.... i jak mój post... czyli bez zrozumienia...

    I już więcej nie będę polemizował z Tobą, bo problemu nie rozwiąże się żadnego jak konkretów nie podajesz tylko wymyślasz, że ktoś pracuje tu i tam, a nie koncentrujesz się na merytoryce..

    Pozdrawiam i w przyszłości proszę umowy czytać przed podpisaniem łącznie z regulaminem i cennikiem...


  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 04.04.12, 00:22
    i po co ta irytacja? przytoczyłeś wspaniały cytat dobitnie wskazujący, że napisał go pracownik UKE i jeszcze pretensje! to nie ja mam wskazywać co UKE ma zrobić ale to regulatorpracujacy za pieniądze podatników powinien pokazać jakie konkretne działania zostały podjętę, żeby wyeliminować proceder oszustwa!!! Nie uciekajmy od tego tematu! Na co może liczyć konsument w sytuacji w której ewidentnie doszło do oszustwa?? Prosze nie pisz, że radzisz czytać umowy bo na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że są oszukiwane zwłaszcza starsze, schorowane osoby, którym wręcz podkładają do podpisania umowę!
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 04.04.12, 19:28
    ja nie mogę... koleś dalej nic nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem...
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 05.04.12, 22:12
    to wypunktuj mi konkrety: punkt za punktem, co UKE zrobiło z oszustami z Novum?? Jakie działania przez ostatnie kilka lat zostały podjęte? poproszę o konkrety a nie lanie wody!!! chciałbyś, żeby kogoś z Twoich bliskich oszukali??? chciałbyś, żeby "fachowiec" z UEK odpowiedział "trzeba było czytać przed podpisaniem"??? tutaj chodzi o naciąganie starszych, schorowanych ludzi, ludzi, którzy często są w naprawdę podeszłym wieku i ledwo na oczy widzą!!!! przecież Novum jest operatorem telekomunikacyjnym a UKE regulatorem tego rynku!!! Co UKE robi????
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 05.04.12, 23:00
    jak na razie Ty nic nie napisałeś, to ja mam Ci punktować? najpierw Ty napisz co powinno wg. Ciebie UKE zrobić - tylko nie pisz o tym co powinna policja, prokuratura i sąd...
    Po za tym, skąd mam wiedzieć co UKE zrobiło? Mi ten urząd tylko kojarzy się z regulowaniem Cen na rynkach i nie zezwalaniem operatorom wiodącym na zmniejszanie cen... i jeszcze mi się kojarzy z byłą Panią prezes (czy jaka tam funkcję miała Pani Streżyńska), która tylko wielkie kary nakładała na TP, za cokolwiek i medialnie to nagłaśniała, a później sądy anulowały ogromną większość tych kar... ale tego już ta Pani tak nie nagłaśniała....

    a co do tego co piszesz o oszustwach powiedz mi co UKE może zrobić skoro jest tylko regulatorem rynku a nie stroną umowy...tzn. Kl. zgłasza - oszukali mnie przy podpisaniu umowy - wyjaśnienie od sprzedawcy (operatora?) - nie oszukałem, ofertę przedstawiłem prawidłowo i Klient przy mnie podpisał umowę z którą prędzej się zapoznał. = w tym momencie pat bo słowo przeciwko słowu (i po stronie Klienta minus bo poświadczył swoim podpisem, że przeczytał umowę) - czyli koniec postępowania. Jak Klient czuje się oszukany to sprawa dla policji , sądu i prokuratury, które i tak w tej spawie nic nie zrobią.

    A jakie są Twoje spostrzeżenia, że niby co UKE powinno zrobić?


  • Gość: niezależny IP: *.adsl.inetia.pl 10.04.12, 14:16
    proszę nie zaśmiecać tego forum - nie ważne czy to pracownik UKE czy nie podszywa się pod forumowicza fakt jest taki, że na nszym krajowym rynku pojawił się operator telekomunkacyjny, który żeruje na niewiedzy i naiwności starszych osób i z tego też czerpie zyski (wystarczy prześledzić inne fora internetowe - to nie przypadek, że konsultanci novum dzwonią, mówią, że są z tp, że przyjdzie kurier, że trzeba szybko podpisać, że będzie taniej) Dla osób, które patrzą na to z boku jest to śmieszne, że ci ludzie dają się tak nabrać - jednak weźmy poprawkę na to, że w zdecydowanej większoći oszukiwane są osoby naprawdę w podeszłym wieku, którym telekomunikacja kojarzy się tylko z TP i taki jest fakt. A UKE jest regulatorem rynku telekomunikacyjnego i prezes tego urzędu powinien stać na straży porządku w tym obszarze. Jeżeli do UKE docierają takie sygnały to powinien wezwać tego operatora i podjąć wszelkie możliwe kroki, żeby zaprzestali takiej złodziejskiej działalności. Nie znam się dokładnie na Pt ale jeżeli nie ma w prawie takiego rozwiązania to może najwyższy czas iść w kierunku zmian legislacyjnych - i tutaj pytanie do experta UKE: czy od kilku lat, czyli od momentu pierwszych oszustw novum, UKE sygnalizowało potrzebę zmiany prawa, tak, żeby chronić konsumenta? Przecież wiemy jak postępuje novum i wiemy, że (chyba) UKE nic nie może... Wystarczy wykreślić złodzieja z rejestru przedsiębiorców i po temacie..
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 11.04.12, 00:30
    wystarczy poczytać to forum i zaraz się zauważy, że te praktyki o których mowa stosują wszyscy operatorzy nie tylko novum ( o i pewnie w tym momencie ktoś powinien odpisać że w novum pracuję hahaha). Każdy operator ma nieuczciwych pracowników których należy tępić - a tępić możemy tylko my oszukani osobiście (zgłoszenie do prokuratury, policji lub sąd) bo operatorzy umywają ręce i tyle bo tak naprawdę "sprzedaż jest najważniejsza"... a UKE nic nie może bo musi udowodnić, że doszło do oszustwa (nie wystarczy słowo Klienta), czyli postępowanie dla policji i prokuratury, które są do tego uprawnione...

    i proszę nie wypisywać bzdur typu - proszę nie zaśmiecać tego forum... bo widać po wypowiedzi że regulamin forum nieprzeczytany skoro w połowie postu zadajesz pytanie do eksperta UKE....
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 11.04.12, 00:37
    pisząc o regulaminie miałem na myśli ten zapis (nie regulamin):

    Masz problem z operatorem? Nie wiesz, kto ma rację? Zadaj pytanie ekspertowi UKE - rozpocznij na forum nowy wątek, w tytule wpisz: pytanie do UKE.
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 14.04.12, 02:21
    Ehh człowieku albo jesteś całkowicie oderwany od rzeczywistości albo novum przesłoniło Ci umysł... zadaj pytanie UKE w stosunku do jakiego operatora mieli na przestrzeni ostatnich np. 3 lat najwięcej skarg jeżeli chodzi o oszustwa - jeżeli novum nie będzie na zdecydowanym czele to "się nie nazywam". Zejdź na planetę o nazwie Ziemia...
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 14.04.12, 14:50
    dobrze już schodzę... i więcej z krętaczem i pieniaczem nie koresponduję... bo przez tyle wątków ani jednej propozycji co UKE powinno zrobić...

    a swoją drogą... ciekawe skąd taki pieniacz jak Ty może mieć statystyki na kogo było najwięcej skarg... otrzeźwiej człowieczku o niskich lotach...

    A resztę forumowiczów przepraszam za ton mojej wypowiedzi.
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 16.04.12, 19:53
    weź coś na uspokojenie! to taka moja propozycja - napisałeś wcześniej, że nie jesteś z UKE (chociaż jeszcze wcześniej napisałeś, że Wy w UKE nic nie możecie zrobić) a teraz sugerujesz, że nie dałem Wam (tzn. UKE;) żadnych propozycji. Człowieku zejdź na Ziemię, gdybyś był niezależny to byś takich tekstów nie pisał! a gdyby UKE było ogarnięte to by nie pozwoliło na to, co teraz Novum i z nimi i z abonentami wyprawia - swoim zachowaniem próbujesz temat przenieść na inne kwestie, obrazić, zaatakować - zero konkretów, dużo krzyku! a Novum jak oszukiwało tak oszukuje a regulator rynku na to nie reaguje.
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 17.04.12, 20:19
    Tak Pieniaczu - jestem z UKE - zgadłeś - tylko dlaczego wypłaty na koncie z UKE nie widzę - chyba zgłoszę to do PIP... :P
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 17.04.12, 20:48
    jako, że Ciebie nie obrażam to sobie nie życzę obrażania mojej osoby. Jeszcze raz się to powtórzy to zgłoszę do organów ścigania obrazę mojej osoby i jak wyjdą na jaw Twoje dane osobowe to wyjaśnimy raz na zawsze ten wątek (Ty z wszystkimi konsekwencjami płynącymi z ustawy o służbie cywilnej). Prosze także nie zmieniać tematu. Dlaczego ekspert UKE nie odniósł się do pytania "niezależnego"? Dlaczego tak bronisz Novum, oszustów z Novum?? Człowieku zrozum, że oszukują dziennie dziesiątki osób a Ty twierdzisz, że wszystko jest ok! Co UKE na to???
  • Gość: BR IP: *.extreme-net.one.pl 17.04.12, 21:17
    Niestety, 'hol' w większości swoich wypowiedzi ma rację. Takie praktyki stosują również inni operatorzy, w innych branżach też bywa podobnie. A TPSA na ich tle wypada bardzo dobrze, mimo że tak wiele osób na nią psioczy ;)
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 18.04.12, 18:36
    ja tylko chciałbym usłyszeć jakie konkretnie (przez tyle lat) działania podjął regulator, żeby to wyeliminować a dyskusja zeszła na całkiem inne kwestie. Niech się wypowie ekspert UKE jakie zmiany legislacyjne przez ten okres zostały zaproponowane, żeby takie praktyki nie miały miejsca? Myślę, że żadne ale proszę mnie poprawić jeśli się mylę! Nie ma nic prostszego, żeby powiedzieć, że nic się nie da zrobić, jak się nie chce nic zrobić! a novum jak oszukiwało tak i dalej oszukuje. Widzę jednak, że ekspert "odfajkował" sprawę i nie ma tematu, a temat był, jest i niestety wszystko wskazuje, że jeszcze długo będzie, bo państwo (w postaci UKE) to akceptuje. Taka jest prawda!!! Najlepiej zamieść temat pod dywan i udawać, że nie ma problemu.
  • Gość: BR IP: *.centertel.pl 18.04.12, 20:37
    Ale jakie Ty tu widzisz oszustwa? To że pełnoletnia osoba podpisuje umowe nie czytajać jej to jest oszustwo?
    Czy nowum po podpisaniu tej umowy nie realizuje jej? nie świadczy usług? O co Ty masz pretensje do UKE? Chyba raczej chcesz tutaj jedynie wylac swoje żale i tyle!
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 18.04.12, 22:52
    widać, że zielonego pojęcia nie masz o metodach w jaki sposób działa novum! albo nie masz pojęcia, albo udajesz, że nie masz pojęcia, albo po prostu piszesz pod innym nickiem będąc ciągle tą samą osobą... Ehhh.... to forum po prostu nie ma racji bytu.. jak pojawia się jakiś temat, ciekawy temat, który należałoby wyeliminować to pracownicy UKE pod przykrywką niby to niezależnych osób wmawiają, że wszystko jest ok, bo dorosła osoba podpisała umowę... Ludzie!!! tutaj mamy do czynienia z profesjonalnym oszustem, który jak widać pod parasolem ochronnym uke działa i ma się dobrze bo inaczej mieć się nie może (przy takim nastawieniu pracowników uke). Nie pozostaje mi nic innego jak zgłosića to do organu, który nadzoruje pracę tego Urzędu jak i do premiera i prezydenta - niech wiedzą, jak działa państwowy urząd!!! Gratulacje dla założycieli tego forum, czujcie się spełnieni - a ekspert uke jak milczał tak i milczy (przynajmniej oficjalnie).
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 19.04.12, 21:23
    "Jeszcze raz się to powtórzy to zgłoszę do organów ścigania obrazę mojej osoby i jak wyjdą na jaw Twoje dane osobowe to wyjaśnimy raz na zawsze ten wątek (Ty z wszystkimi konsekwencjami płynącymi z ustawy o służbie cywilnej)."
    Waldi Pieniaczu przez duże P - możesz mi tylko naskoczyć i nic więcej.
    Zgłoś w końcu swoją sprawę do organów, które są do tego uprawnione a nie przedłużasz czas - im dłużej zwlekasz tym trudniej będzie Ci cokolwiek udowodnić...
    Po za tym ekspert UKE odpowiedział już Tobie więc po co ma z Tobą polemizować. Po to żebyś mógł do niczego prowadzącą dyskusję prowadzić. I tak nic nie zrozumiesz bo czytać ze zrozumieniem nie umiesz i będziesz tylko oskarżał ze ktoś pracuje tu albo tu.... i skupisz się na tym śledztwie jak ktoś nie po Twojej myśli odpowie bo innych zdania nie potrafisz uszanować a sam konkretów żadnych nie dajesz!!!
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 23.04.12, 21:08
    Pawle, IP: *.CNet.Gawex.PL czy jak wolisz tzw. ekspercie UKE: masz we wszystkim racje: mój 92 letni dziadek nie przeczytał ze zrozumieniem umowy, moja 89 letnia sąsiadka także nie przeczytała ze zrozumieniem umowy, ich sąsiad 96 letni staruszek także nie podołał temu zadaniu - ich wina, podpisali bo ktoś im kazał - można łatwo powiedzieć - trzeba było pomyśleć - tak najprościej ekspercie, nie patrzmy na to, że to osoby schorowane, nie patrzmy na to ile mają lat, patrzmy na to, że podpisali umowę!!!! Nie życzę Ci, aby oszukali kogoś z Twojej rodziny, nie widzisz i na bank nie chcesz widzieć problemu, lepiej podejść do tego na zasadzie odfajkowania problemu na forum i po temacie. Gratulację za podejście do sprawy!! Niech żyje UKE, niech żyją eksperci UKE!!! Vivat!!!
  • Gość: kadrrr IP: *.extreme-net.one.pl 24.04.12, 19:40
    Sugerujesz aby twojemu dziadkowi, sąsiadce itd. odebrać prawo do głosowania w wyborach?
    Przecież aby oddać głos na konkretną partię/osobę powinno się zapoznać ze zrozumieniem z ich programem itp. itd. a nie tylko pooglądać reklamówki wyborcze?? Dostrzegasz w tym jakąś analogie?
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 24.04.12, 21:21
    Dziękuję za uznanie!!! jeszcze nikt mnie ekspertem UKE nie nazywał ale dziękuję!
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 24.04.12, 21:46
    żenada, że jedna osoba podszywa się pod kilka nicków i w taki prymitywny sposób próbuje "bronić" swojego zdania i swoje zawodowe interesy przedkłada ponad interesy osób starszych, schorowanych i to wszystko za moje podatki!!! żenada!!! UKE powinno bronić konsumenta a nie oszusta telekomunikacyjnego!!!
  • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 24.04.12, 23:38
    Tak, teraz wszędzie spiski widzisz!!! Idź się leczyć!!! Nie podoba Ci się zdanie innych to ich zaczynasz oskarżać że pracują tam i tam aby podważyć ich zdanie? Pomyśl trochę...
    żenada to chyba masz na drugie człowieczku niepotrafiący czytać ze zrozumieniem...
  • Gość: Waldi IP: *.dynamic.chello.pl 27.04.12, 23:52
    i po co znowu te nerwy?? Gdybyś nie miał żadnego interesu, żeby bronić UKE to byś już dawno dał sobie spokój - a z każdym postem coraz bardziej się pogrążasz i świadczy to tylko o jednym... Schodzisz z głównego tematu oszustwa Novum i plujesz całkowicie niepotrzebnie jadem - nie tędy droga ekspercie (UKE).
  • Gość: gosc IP: *.extreme-net.one.pl 28.04.12, 20:41
    Jak brak argumentów, to "ekspert UKE" itp., itd. Trzeba być naiwniakiem aby sądzić że to ekspert UKE pisze posty pod innym nickiem. Niejaki Wister też ma na tym forum wizje że na jego posty odpowiadają tylko pracownicy Orange ;)
    Nawiążcie kontakt może razem jakieś ekstra doznania będziecie mieć............
  • kael_1 30.07.12, 18:48
    A ja z innej beczki.Czy mieliście taką sytuacje.Zona dzwoni z telefonu stacjonarnego w Novum na moją komórkę /puszcza strzałkę/ abym oddzwonił .Na wyświetlaczu komórki brak numeru dzwoniącego.Nadmieniam że numer nie został zastrzeżony.Odbieram więc komórkę łapię dzwoniącego i NABIJAM KASE NOVUM...........
    Taka sytuacja jest u mnie bardzo często.Po reklamacji kilka dni jest dobrze a potem znów to samo.Mam dwie komórki w różnych sieciach i na obu się to dzieje.Ale gdy żona zadzwoni do córki numer widać.Tak jakby najczęściej uzywany numer został blokowany.Jest to naciąganie na drogie rozmowy na komórki.Czy może to być podstawa do rozwiązania umowy ?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka