Dodaj do ulubionych

Oszustwo Orange

IP: *.trzebinia.mm.pl 29.06.12, 06:45
Wczoraj ja tez padlam ofiara oszustwa Orange. Niestety.... a myslalam, ze takie rzezczy przytrafiaja sie tylko starszym paniom. (mam 35 lat). Zadzwonil telemarketer... a reszte juz znacie. Powiedzial, ze za duzo place, ze lepiej, jesli zmienie abonament na nieco wyzszy, wtedy bede miala mniejsze rachunki. Powiedzial, ze nie musze przedluzac umowy, ze to jest po prostu ta sama umowa, ktora konczy sie za rok itd, itd.
nastepnego dnia w drzwiach pojawil sie kurier. Maz podpisal kurierowi to, o co prosil. Okazalo sie, ze jest to umowa!!!! Wieczorem usiadlam z umowa przy stole i odkryla,,ze jej tresc zupelnie nie jest zgodna z rozmowa telefoniczna. Podpisalam zupelnie nowy abonament, na nowy numer telefonu, na kolejne 24 miesiace!!!!!

Jestem bezsilna, nie wiem co dalej.
!!!!Chce zebrac jak najwiecej oszukanychprzez Orange osob!!!!
- piszcie na adres oszustwoorange@gmail.com
tagi Oszukani, taryfa, orange, oszustwo, przez telefon, odstapienie od umowy orange, wypowiedzienie umowy.
Edytor zaawansowany
  • konsument22 29.06.12, 10:14
    Wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy, za potwierdzeniem odbioru i zażądać potwierdzenia przyjęcia odstąpienia od firmy na piśmie.
  • orangeekspert1 29.06.12, 17:29
    Jestem pracownikiem Orange i chętnie pomogę w wyjaśnieniu Twojej sprawy. Skorzystaj z formularza, który znajdziesz na naszym oficjalnym profilu Orange Polska:
    www.facebook.com/orangepolska?sk=app_278559028851067
    Podaj dane do weryfikacji (imię, nazwisko, adres, data urodzenia) oraz szczegółowy opis sprawy.
  • konsument22 30.06.12, 11:40
    trochę dziwny sposób zgłaszania reklamacji. Radziłabym prowadzić jednak taką korespondencję w formie, w której pozostaje ślad, a udostępnianie danych osobowych nie odbywa się bez bezpiecznego logowania.
  • sosen86 30.06.12, 12:14
    mi osobiście zdarzało się korzystać z tej formy komunikacji i nie mogę narzekać. Szybciej niż w BOK. a Połączenie na FB jest już od dłuższego czasu szyfrowane.
  • konsument22 30.06.12, 12:33
    no a przy okazji następuje przekazanie danych zgromadzonych w indywidualnym profilu, wszyscy chyba wiedzą jak działają i jaki cel mają aplikacje na fejsie.
    Chodzi mi o to, żeby rozważnie udostępniać dane o sobie.

    A wracając do meritum tego wątku - opisanie problemu pracownikowi POSu zgodnie z sugestią, w tej sytuacji nie pomoże, bo tu trzeba po prostu odstąpić od umowy. Więc jeżeli Orange namawia do kontaktu w takim przypadku, to raczej chodzi o zatrzymanie, a przy okazji pozyskanie danych do kampanii marketingowych.
  • Gość: Kasia IP: *.dynamic.chello.pl 26.06.13, 22:00
    Hahah dobre pomożesz szkoda, że wysłałam zarówno odstąpienie w ciągu 10 dni jak i oświadzczenie o uchyleniu się od skutków prawnych, oświadczenie woli złożonego pod wpływem błędu na podstawie art. 84 kc i co reklamacji nie uwzględnia się bo odstąpienie od umowy jest możliwe tylko w przypadku osób fizycznych a ja miałam działalność. Szkoda tylko, że na mojej umowie jest paragraf który mówi że mam prawo skorzystać z tego odstąpienia i nie ma wzmianki że nie jest to możliwe w przypadku osób pr. działalność. Jak dobrze wiemy umowa musi być jasna i czytelna dla obu stron.. Oszuści i tyle !!!! Ja mam sprawę w sądzie mam nadzieję, że dowody będą dla sądu jasne kto ma rację w tym sporze !!
  • Gość: gość_1 IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 26.07.12, 17:09
    Swoją drogą to dziwne praktyki-umowę podpisuje osoba, na której widnieją jej dane. Pewnie jeszcze mąż podpisał się twoim imieniem i nazwiskiem ;), czyli sfałszował podpis. Bez łaski możesz odstąpić od tej umowy do 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia jej podpisania.
  • Gość: pigoolka IP: *.dynamic.chello.pl 21.11.12, 10:50
    Mam identyczny problem, co autorka wątku, ale jestem w zdecydowanie gorszej sytuacji - jako osoba posiadająca działalność gospodarczą jestem osobą prawną a nie cywilną, więc mogę złożyć jedynie skargę - nie mogę odstąpić od umowy. Przynajmniej taką informację uzyskałam od konsultantki (jeżeli będzie potrzeba to poradzę się prawnika). Czekam na odpowiedź na moją skargę / reklamację. Człowiek, który ze mną rozmawiał oferując nową taryfę słowem nie wspomniał o nowym numerze. Jestem klientem Orange (dawnej Idei) od chyba 12 lat - tak się nie traktuje stałego klienta!!
  • Gość: Kasia IP: *.dynamic.chello.pl 26.06.13, 22:10
    To samo mam co Pani. W umowie jest paragraf, że można odstąpić „Abonentowi przysługuje prawo od dokonanej zmiany warunków umowy o których mowa w ust.3 pkt.1 niniejszego paragrafu, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia od operatora. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem .” oni tylko informują dopiero przez telefon, że nie tyczy się osób prowadzących działalność. Podpisując umowę godzi się pani na wszystkie i na ten że przysługuje pani odstąpienie też. Nie ma wzmianki, że nie może pani z tego skorzystać. Tak !!!??? Nie musi pani znać się na prawie, że zgodnie z artykułem jakimś tam jest to możliwe w przypadku osób fizycznych. Z drugiej strony jest pani konsumentem zgodnie z art.2 dyrektywy 85/577 a tam jest już duże pole do popisu by podważyć ich argumenty. Ja będę się bronić w sądzie bo z nimi pisanie reklamacji to porażka zupełny brak kompetencji pracowników zatrudnianych. Zero pojęcia. Powodzenia
  • Gość: L.Grubba IP: *.adsl.inetia.pl 09.11.12, 14:23
    Ja bym zrezygnował z usług tej złodziejskiej firmy.Mój problem polega na tym że dzisiaj dostałem esemesa o treści ,,w tym miesiącu wydałeś już 35 PLN na serwisy premium,, kiedy ja nie wysyłałem ani nie prosiłem o żadne premium.Jestem chętny żeby złożyć się na prawnika i na pozew zbiorowy jeśli ktoś miał taką sytuacje.
  • orangeekspert1 10.11.12, 15:40
    Gość portalu: L.Grubba napisał(a):

    > Ja bym zrezygnował z usług tej złodziejskiej firmy.Mój problem polega na tym że
    > dzisiaj dostałem esemesa o treści ,,w tym miesiącu wydałeś już 35 PLN na serwi
    > sy premium,, kiedy ja nie wysyłałem ani nie prosiłem o żadne premium.Jestem chę
    > tny żeby złożyć się na prawnika i na pozew zbiorowy jeśli ktoś miał taką sytuac
    > je.

    Witam, mam na imię Tomek jestem Orange Ekspertem i chciałbym Ci pomóc wyjaśnić tą sytuację. W dniu wczorajszym mogły być wysłane w niektórych przypadkach SMS-y z taką właśnie informacją, ale nie wiązało się to z pobraniem opłat. Ale bez numeru nie mam możliwości podać więcej szczegółów. Chciałbym to dla Ciebie wyjaśnić, dlatego zachęcam Cię kontaktu ze mną korzystając z formularza Pomoc Orange na profilu Orange Polska na Facebooku. Sprawdzę to i pomogę w wyjaśnieniu tej sytuacji. Link do formularza znajdziesz tutaj www.facebook.com/orangepolska/app_278559028851067

    Pozdrawiam
    Tomek
    Orange Ekspert

  • konsument22 11.11.12, 20:48
    Niepełnych informacji udzielasz tomku-ekspercie;
    takie SMSy nie są wysyłane przypadkowo lub na skutek błędu, ale w wyniku obowiązku, jaki nakłada m.in Orange na swoich kontrahentów. Otrzymuje je osoba, która przekroczyła taki limit, w tym przypadku klient prawdopodobnie ma włączoną subskrypcję płatną przy odbiorze SMSa, którą powinien wyłączyć.

    czemu po prostu nie powiesz, że nabijasz sobie bazę na fejsie, nie ma się czego wstydzić.
  • orangeekspert1 12.11.12, 13:05
    W przypadku usług premium każdy klient ma w tym momencie większą możliwość kontrolowania swoich wydatków m.in. dzięki zmianom, które obowiązują od pewnego czasu. Dlatego też tego typu SMS-y informacyjne. Natomiast, jeśli autor wpisu ma jakieś wątpliwości, co do naliczonych opłat to jest możliwość sprawdzenia tego, ale aby móc to zrobić muszę posiadać wgląd do konta abonenckiego. Dlatego też propozycja kontaktu przez formularz Pomoc Orange. W ten sposób będzie możliwość bezpiecznego przekazania niezbędnych danych.
  • konsument22 12.11.12, 16:00
    jest kilka kanałów, poprzez które można jako klient Orange uzyskać pomoc. Orange on-line, zapytanie reklamacyjne za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefon do konsultanta itd. Ale przede wszystkim klient powinien zwrócić się bezpośrednio do podmiotu świadczącego usługę, za którą ponosi opłatę, a Orange nim nie jest.

    Załóżmy że skorzystam z pomocy Orange, co stanie się z moją prywatnością i danymi, znajdującymi się na moim profilu? "przejdz do aplikacji pomoc Orange" oznacza wyrażenie zgody na pakiet czynności, czy zatem:
    1. na mojej tablicy pojawią się reklamy, jeśli tak, czy Orange czy również partnerów Orange?
    2. kto i w jaki sposób będzie przetwarzał informacje zawarte w moim prywatnym profilu?
    3. kto i w jaki sposób będzie przetwarzał mój adres poczty elektronicznej?
  • Gość: Oszukany przOrange IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.06.13, 12:10
    My niestety też zostaliśmy perfidnie oszukani przez orange.
    W marcu tego roku zawarliśmy umowę w punkcie Orange na ulicy Sienkiewicza w Białymstoku
    Pan Jacek zaproponował nam na firmę abonament korzystny 450 trzy razy się pytaliśmy oto co ile będzie nas kosztować abonamętu mieliśmy płacić 55zł plus vat w tym mieliśmy mieć 450minut do wszystkich sieci połowę za wybrany numer zagranicę unas to była Belgia pełna opłata za 1minutę do Belgi miała wynosić1.48 z vatem ( tak zapewniał nas pan Jacek) z resztą na ich stronie znależliśmy to samo .A teraz napiszę co odpisali na naszą reklamację potym jak dostaliśmy kosmiczną fakturę Cytuję Informujemy że dzięki bezpłatnej usłudze promocyjnej taniej do play , center net i mobyland możliwe jest w planie taryfowym korzystny 450 obniżenie cen połączeń(w ramach abonamętu i poza nim w Polsce) do tych operatorów na 0,36 groszy z vatem za minutę zaleciliśmy taką zmianę w dniu dzisiejszym dla pana numeru.Z tego wynika że 450 gratis do wszystkich w abonamęcie to fikcja i mam się cieszyć że płacę tylko 36 groszy z vatem czysta kpina i robienie w h... Klienta a teraz odpowiedź w sprawie telefonów do Belgi cytuje przypominam że koszt połączenia międzynarodowego to suma dwóch opłat:stawki za minute obowiązującej w danym planie taryfowym (połączeńie do granicy) czyli w pana przypadku 0.36zł z VAT i stawki zawartej w cenniku połączeń międzynarodowych w orange
    (połączenie od granicy do odbiorcy) a więc do Belgii koszt połączeńnia na numery komórkowe
    Wynosi 1,91zł VAT oraz stacjonarne 1,48 zł z VAT . Pan Jacuś słodkimi pierdami przekonował mnie trzy razy że 1 minuta do Belgi kosztuję 1.48 z VAT w moim przypadku połowę czyli 0.74 z VAT zresztą dzwoniłem do innych punktów w Orange pod pozorem nowego abonamętu wypytywałem się o stawkę za minutę do Belgii i każdy mówił mi że to 1.48 zł z VAT nawet na ich stronie piszą to samo tam nikt niepisze że minuta do Belgii kosztuję 0.36 z VAT + 1,91 z VAT. Dziś poszłem do punktu obsługi pan Jacek miał już wydrukowany cennik usług w Orange o którym nawet się niezająknął jak podpisywaliśmy umowę a póżniej jak chodziliśmy do niego z reklamacjami to cały czas nam wciskał że niewie o co chodzi z tymi taryfami u nas że się wszystko wyjaśni.A jednak kłamał mam nadzieję że nato znajdzie się jakiś paragraf i że pan Jacek I inni pracownicy infolini Orange niebędą mogli tak bezkońca robić ludzi w h..
    Z Poważaniem były klijent Orange .
  • orangeekspert1 26.06.13, 09:06
    Usługa Wybrane Kraje w Planach Korzystnych polega na obniżeniu o 50% opłaty za połączenie międzynarodowe, od cen wskazanych w obowiązującym Cenniku połączeń międzynarodowych. W przypadku, gdy posiadasz bezpłatne minuty, pierwsza część połączenia zostanie pobrana z minut abonamentowych (połączenie „do granicy”), a druga zostanie policzona zgodnie z Cennikiem połączeń międzynarodowych (połączenie międzynarodowe, czyli „od granicy” do odbiorcy), zostanie obniżona o 50% w zależności od tego, czy dzwonisz na numer stacjonarny, czy na numer komórkowy i będzie rozliczona poza abonamentem. Przepraszamy, jeśli nie uzyskałeś od naszych pracowników wystarczających informacji w tej sprawie.
  • Gość: MiChCiO IP: *.96.234.9.tvksmp.pl 27.06.13, 08:43
    Nie zostałeś oszukany tylko nie zapoznałeś się z ofertą albo źle ją zrozumiałeś. Podpisując umowę oświadczasz, że zapoznałeś się m.in. z cennikiem usługi. Sprzedawca zawsze będzie ci przedstawiał najbardziej korzystną stronę oferty - to co mówią trzeba traktować zawsze jak tekst z *. Pretensje możesz mieć tylko do siebie.
  • Gość: Zniesmaczony IP: *.jmdi.pl 28.01.15, 17:07
    Z przykrością informuję że Orange łamie przepisy prawa w tym własny regulamin usługi.
    Orange włączyło bez zgody abonenta usługę "Zamów z Orange". W regulaminie jest wyraźnie napisane że włączenie tej usługi jest możliwe po zapoznaniu się z jej regulaminem i zaakceptowaniu przedstawionej oferty.
    Orange nie wywiązało się z tego, nie przesłało żadnej informacji o włączeniu usługi, nie przysłało regulaminu aby abonent mógł się z nim zapoznać oraz nie uzyskało w żadnej formie zgody abonenta na włączenie usługi płatnej.
    W tym konkretnym przypadku abonent o usłudze dowiedział się dopiero z faktury a Orange nie przyjmuje reklamacji odsyłając abonenta do Sprzedawcy usługi gdzie ma składać reklamacje.
    W wyniku zapytania skierowanego do sprzedawcy abonent otrzymuje odpowiedź że na jego koncie nie figuruje żaden zakup co jest zgodne z tym że abonent żadnego zakupu nie dokonał.
    Abonent zwraca się z prośbą do Orange o przedstawienie dokumentacji rzekomego zakupu i tu następuje całkowity brak odzewu a abonament otrzymuje nadal informacje że reklamacja nie została uznana.
    To bardzo przykre jak Orange traktuje osoby mające numery telefonów jeszcze od czasów Idei.
    Takie postępowanie Orange zakończy się sprawą sądową chyba że wreszcie wezmą się za wyjaśnienie zaistniałej sytuacji a nie tylko pisanie że reklamacja nie została uwzględniona.
  • orangeekspert1 09.02.15, 11:57
    Każda tego typu płatność musi być zaakceptowana przez użytkownika. Przed zakupem konieczna jest również akceptacja regulaminu. Szczegółowe informacje na temat usługi znajdziesz tutaj www.orange.pl/kid,4003931783,id,4003931811,article.html. W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu z nami pomoc.orange.pl. Wyjaśnimy wszystkie wątpliwości.




    Gość portalu: Zniesmaczony napisał(a):

    > Z przykrością informuję że Orange łamie przepisy prawa w tym własny regulamin u
    > sługi.
  • mistrzglobusa 25.10.13, 14:01
    Najtaniej do Belgii z TANIORAZEM.PL 1 minuta rozmowy 29 groszy stacjonarne 16 groszy. Bez umowy podpisywania kwitów z komórki i ze stacjonarnego. Stały kod klienta bez wpisywania ciągów cyfr, doładowanie online na stronie taniorazem.pl polecam.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka