• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Wypowiedzenie umowy w TPSA Dodaj do ulubionych

  • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 08.07.12, 13:01
    Witam, z dniem 27.04.2012r. złożyłem w Punkcie Obsługi Klienta TPSA (Umowa była na żonę - Ja tylko zaniosłem pismo podpisane przez żonę do w/w punktu czyli pismo napisane i podpisane przez abonenta ja pełniłem funkcję "listonosza") wypowiedzenie umowy na świadczenie telefonu stacjonarnego z dniem 31.05.2012r. Telefon został odłączony w dniu 21.05.2012r. Otrzymaliśmy w miesiącu czerwcu tj, dokładnie 08.06.2012r. fakturę na abonament za czerwiec, wobec powyższego złożyliśmy reklamację(" oczywiście trzeba było skorzystać z telefonu sąsiada" - bo nasz był wyłączony) z pytaniem na jakiej podstawie otrzymaliśmy FV za czerwiec jeżeli umowa została wypowiedziana oraz poinformowaliśmy, że telefon został już odłączony w dniu 21.05.2012r. Pani w infolini stwierdziła, że telefon nie był wyłączony tylko mieliśmy usterkę i przyjęła reklamację usterki telefonu, oraz reklamację wystawienia FV. Po 3 dniach pani z infolini zadzwoniła na telefon komórkowy z informacją, że wypowiedzenie jest nie ważne bo nie zostało złożone zgodnie z regulaminem, bo abonent nie złożył pisma osobiście, wobec teko poprosiłem panią o zacytowanie tego punktu, który o tym mówi. Pani na infolini powtarzała tylko, że nie zgodnie z regulaminem ale zacytować punktu nie potrafiła. A brzmi on następująco:
    - "§ 20 pkt.1. Umowa może być rozwiązana przez Abonenta w każdym czasie, z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia i ze skutkiem na
    koniec okresu rozliczeniowego, przez pisemne oświadczenie dorę-
    czone TP na adres korespondencyjny wskazany w fakturze VAT lub
    do Punktu Obsługi Klientów. W okresie wypowiedzenia TP pobiera
    należne opłaty zgodnie z obowiązującymi cennikami TP."


    No i moje pytanie brzmi gdzie w tym pkt. regulaminu jest napisane, że abonent wypowiedzenie musi złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klientów?
    Według mnie spełniliśmy wszystkie kryteria tzn. abonent wypowiedzenie napisał osobiście i złożył swój podpis na tym piśmie, dostarczone zostało do POK z dniem 27.05.2012r. a wypowiedzenie było na dzień 31.05.2012r. czyli zachowany został okres 30 dni na koniec okresu rozliczeniowego. Aha pani , która przyjęła wypowiedzenie przybiła pieczątkę POK, podpisała się( przybiła swoją pieczątkę imienną), oraz wpisała datę złożenia pisma. Zrobiła tylko adnotację, że:" pismo składa osoba trzecia, brak możliwości weryfikacji tożsamości abonenta oraz wpisała mój nr dowodu osobistego, pesel, imię i nazwisko"
    Po tygodniu otrzymaliśmy listownie odpowiedz na w/w reklamację gdzie napisane jest, że nasze wypowiedzenie traktuje się jako nieważne, ponieważ pismo zostało złożone przez "Klienta nie będącego Abonentem". Według mnie to albo się jest Abonentem i jednocześnie Klientem albo nie ma przeciwieństwa, bo jeżeli nie podpiszę z nimi umowy na Abonament to nie zostanę Klientem. Proste - i tyle , ale widać , że dla pracowników TPSA jest to rzecz nie zrozumiała. W dniu dzisiejszym tj. 08.07.2012r.otrzymaliśmy kolejną FV za telefon. To teraz TPSA będzie nam faktury do końca życia posyłać? Oczywiście składamy kolejne reklamacje, i czekamy na rezultaty bo jak na razie to wygląda mi to na jawne oszustwo i proszę o poradę gdzie ewentualnie szukać pomocy. P.S. Do FV za miesiąc czerwiec doliczone były odsetki nie wiadomo za co ? Składając reklamację usłyszeliśmy, że tak muszą widocznie być, system sam automatycznie nalicza, gdy dążyliśmy do prawdy skąd te odsetki to najpierw przyszedł sms, że nasza reklamacja została uznana, a następnie po tygodniu przysłano nam na email fakturę korygującą. Czyli to pokazuje, jak TPSA i Orange robi klientów w bambuko!
    Zaawansowany formularz
    • Gość: case IP: *.centertel.pl 09.07.12, 00:43
      no w sumie też zaraz idę złożyć wypowiedzenie umowy dla kogoś kogo nie lubię :) Najlepiej, aby miał ważną umowę lojalnościową, dostanie na dodatek karę za jej zerwanie, bosko :) Wypowiadałem ostatnio umowę na abo tel w salonie Play, solidnie mnie zweryfikowali, sprawdzili dowód osobisty. Tak powinno być, nie wyobrażam sobie aby wypowiedzenie umowy mogła złożyć za mnie osoba trzecia.
      • Gość: Kaczus (Tomek) IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.07.12, 08:43
        No patrz, a ja w standardzie mamy z żoną, że załatwiamy za siebie różnego rodzaju rzeczy (w tym podpisanie umów itp) wystawiając sobie wzajemnie upoważnienia do wykonania konkretnych czynności cywilnoprawnych.
        • Gość: case IP: *.centertel.pl 09.07.12, 19:46
          No jeśli masz upoważnienie to jak najbardziej jest prawidłowo.
      • Gość: hol IP: *.CNet.Gawex.PL 10.07.12, 22:29
        nie ważne kto zaniósł rezygnację - jest ważna jeśli zawiera podpis abonenta. Jakby była wysłana pocztą to byłaby taka sama pewność że ją złożył abonent jak w tym przypadku. W końcu to firma telekomunikacyjna i można telefonicznie z klientem potwierdzić złożoną rezygnację...
    • 10.07.12, 09:06
      Witaj, mam dla Ciebie propozycję. Jeśli zechcesz przesłać zgłoszenie wraz z danymi (imię i nazwisko żony, nr. tel. na którym świadczone są/ były usługi oraz dane do kontaktu) przez formularz on.fb.me/GQ5r9u - sprawdzę jak wygląda Twoja sprawa i dokonam wszelkich starań aby Ci pomóc w jej rozwiązaniu.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.