Dodaj do ulubionych

TPSA - drwiny z klienta

17.03.13, 21:28
I ja dołożę swoje 3 grosze. Jakieś 2 tygodnie temu chciałem moje mamie - emerytce - załatwić tańszy abonament. Znalazłem na stronie chyba za 18 zł/mc. Więc próbowałem dzwonić na infolinię ale tam "nie mają takiej oferty". W punkcie stacjonarnym powiedzieli, że na Świętokrzyskiej (w Warszawie). Zadzwoniłem, odbiera pani nie przedstawiąjąc się: "Słucham". Pytam o ta ofertę a ona mnie przedrzeźnia. To pan nie wie, że to czy tamto? A skąd mam wiedzieć? A z MOPS ma pan zaświadczenie? A co to jest MOPS? I znowu: jak pan nie wie to o czym my rozmawiamy. Dopiero po chwili zorientowałem się, że oferta jest przeznaczona dla najuboższych i trzeba mieć poświadczenie z jakiejś organizacji zwanej MOPS.
Miałem dość. Nie jestem biedakiem a moja matka też (używa komórki a stacjonarny ma tylko dla dzwoniących do niej żeby nie narażać ich na koszty więc dlatego chciałem jej obniżyć koszty). Oczywiście tej z tp tego nie mówię ale pytam o nazwisko. "Nie podam". Jak to nie? Przecież pani reprezentuje firmę i ponadto chyba odpowiada za swoje słowa? "Nie odpowiadam i nie podam a pan jest niemiły". Idiotka. Postraszyłem ja, że rozmowa została zarejestrowana wraz z datą, godziną i numerem telefonu i pożegnałam ją. Chyba łyknęła. :)
Oczywiście zrezygnowałem z usług tej firmy. Niech ją szlag trafi (firmę, bo durniów na pęczki i tez muszą żyć). Bo to nie pierwszy raz z tym badziewiem. Od TPSA chyba tylko Plus jest gorszy ale o tym pisałem gdzie indziej.
Edytor zaawansowany
  • orangeekspert1 21.03.13, 10:48
    Przykro mi z powodu tej sytuacji. Takie zachowanie nie powinno mieć miejsca. Niestety bez podania szczegółowych danych nie jestem w stanie wyjaśnić sprawy.
  • monalisa-is-one 26.03.13, 17:54
    wszystko zależy od tego, na jaką osobę się trafi. Ja niedawno chciałam się czegoś dowiedzieć u swojego operatora (mam telefon w nomie), zadzwoniłam bo gdzieś przeczytałam, że są nowe promocje. Okazało się, że akurat z danej promocji nie mogłam skorzystać, ale pani powiedziała mi dlaczego to nie dla mnie, była miła i jak zadawałam kolejne pytanie, bardzo podobne do poprzedniego (pytałam o to samo po kilka razy, bo chciałam mieć pewność, że wszystko dobrze rozumiem:) cierpliwie tłumaczyła mi dalej. Szczerze mówiąc współczuję trochę tym ludziom pracującym na liniach obsługi klienta, ale choć mają niewdzięczną pracę nie zwalnia ich to z kultury i tego, by informowali klientów o wszystkim.
  • jolka112u 25.09.13, 13:00
    No cóż ja powiem tyle LUDZISKA TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA OD ORANGE. Ja z tel. firmowym przeszłam z firmy x do orange czyli tpsa tel. firma x zdała na dzień 09.08.2013 i od tego czasyu nie mam tel. składałam dyspozycje w salonie tpsa , po czasie jaki mieli na zainstalowanie linii, która de fakto istnieje i na której jest internet z orange, zadzwoniliśmy na info linie i okazało się że pracownica salonu nie ma prawa przyjąć takiej dyspozycji, trzeba to zrobić tel. ok złożyliśmy dyspozycje telefonicznie i co??? i nic drodzy państwo można składać zażalenia skargi i to nikogo nic nie interesuje, za każdym razem mówią że oddzwonią ja przy głuchym telefonie firmowym czekam już 1,5 miesiąca i jak słyszę sprawa jest rozbudowana. Chyba muszę poczekać aż orange z tepsą skona. Oby jak najszybciej
  • Gość: Orange Ekspert IP: 212.160.172.* 26.09.13, 11:45
    @ jolka112u , przepraszamy za tą sytuację. Ponieważ nie posiadamy Twoich danych/ numeru Twojej usługi , ciężko nam powiedzieć, dlaczego usługa nie została przeniesiona/uruchomiona. Prześlij do nas zgłoszenie przez formularz pomocy on.fb.me/SewMJC. Sprawdzimy oraz wyjaśnimy sprawę i skontaktujemy się z Tobą. Pozdrawiam Orange Ekspert
  • jolka112u 26.09.13, 12:00
    sprawdzacie już 2 miesiące, sprawa już jest uke, za tą niedogodność jak to dziś określono zaproponowano mi 40 zł zniżki :)))))))))))), ubawiłam się. Dziś oddzwoniono do mnie tylko i wyłącznie dlatego że we wstępie zaznaczyłam że sprawie nadałam nowy bieg w uke. I niestety tłumaczenie było mgliste, otóż były operator złożył dyspozycję zablokowania mojego nr w Tpsa, na pytanie kiedy, pani nie wie, a co z moimi dyspozycjami na podpisanie umowy, pani nie wie.
    Gratuluje podejścia do klienta
  • Gość: Orange Ekspert IP: 212.160.172.* 26.09.13, 12:23
    @jolka112u , na forum niestety nie mamy możliwości szczegółowej weryfikacji opisanej przez Ciebie sytuacji. Ponawiam prośbę o kontakt, pomożemy w wyjaśnieniu Twojej sprawy.
  • Gość: jac IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.10.13, 12:39
    NAJGORSZA FIRMA TP S.A. OSZUŚCI !!!!!!!!!!!!!!
  • Gość: jac IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.10.13, 12:52
    NAJGORSZA FIRMA TP S.A. OSZUŚCI !!!!!!!!!!!!!PO PODPISANIU UMOWY OKAZAŁO SIĘ ,ŻE NIE MORZE BYĆ ŚWIADCZONA Z POWODÓW TECHNICZNYCH ,ALE I TAK MUSZĘ ZA NIĄ PŁACIĆ [BO PRZECIEŻ MOGŁEM WIEDZIEĆ CZY BĘDZIE DZIAŁAĆ CZY NIE] NAJWAŻNIEJSZE ,ŻE ZŁAPALIŚMY FRAJERA.
  • slkjhya 24.10.13, 21:26
    Wygląda na to, że przepędzona w 1989 roku komuna też tam się gnieździ. Są takie skanseny czerwoniaków jak np. (z innej branzy) Hala Mirowska gdzie trzeba uważac by nie kupić przeterminowanych art. spożywczych. Przyjeżdżają tam starsi ludzie więc nagminnie leżą np. przeterminowane batony, rozkładająca się kiełbasa, itp.
  • Gość: MiChCiO IP: *.96.234.9.tvksmp.pl 27.10.13, 13:03
    Co za bzdura!
  • Gość: piotr IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 02.06.14, 23:28
    telefonia stacjonarna internetowa orange to porażka
    konsultanci nie wiedzą nic, tylko standardowe formułki
    po telefonie na infolinie (płatną), gdzie chcę się dowiedzieć o stan zlecenia, bo trawa to długo, zakładając nowe zlecenie i czas płynie od nowa
    jak tylko można , natychmiast rezygnuję z tego złodziejstwa
    potrafią tylko przysyłać maile o terminie płatności faktury
    w firmie mają bałagan, nie wprowadzają numeru nowego sprzętu, a za wszystko odpowiada ktoś inny
    nie można skontaktować sie z osobą bezpośrednio odpowiedzialną za zlecenie
    nie ma telefonów do przełożonych ani rozsądnego telefonu, gdzie można złożyć skargę, tylko ta durna infolinia, w której siedzą niekompetentni i niedouczeni pracownicy
    ogólnie, trzeba jak najszybciej rezygnować
  • xxy_yzz 28.01.17, 14:57
    Czwarty raz namówiono na podpisanie umowy PTsa (Sokołow Podl.) klnę ich 5 rok.Monter mówi że ruter psuje się po południu taki mądry,dali swój i to samo było.Po południu przestaje ruter działać,jest ze 3 mies. spokoju mamy 28 01 2017 niepodołaja zaspokoić 6 Mbps to szybkość najmniejsza,śmiech oferują 100 nawet 300 ! Żadne emile z fotką pomiaru ich szybkości nic nie dają nie odpisują mam tego dużo z 5 lat.Od 26 do 28 01 2017 po 14-tej z 31 ms jest 186 ms i przerwy do zera.Z 6 Mbps jest 0,59 Mbps.Tel odbiera automat i nas olewa,Plusa nie zapomnę do końca życia z 2,5 godz 660 zł do zapłacenia skończył się abonament ! Nie wiem gdzie zdzwonić kto jest wyższy od lokalnego tpsa ?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka