Gość: Crowman
IP: *.acn.waw.pl
06.07.08, 15:48
Witam.
W zeszłym roku zawarłem z TELE2 Polska umowę na BSA. Do tej pory byłem Ich
klientem WLR. Gdy podłączyli usługę okazało się, że zamiast 6Mbit/s max to
1Mbit/s, a do tego ciągłe problemy z synchronizacją modemu (co było
wielokrotnie zgłaszane poprzez infolinię techniczną TELE2). Po kilku
tygodniach TELE2 stwierdziło, że nie ma możliwości technicznych na 6mbit/s i
max jest to co jest. Odmówiliśmy, bo umowę podpisaliśmy na inną opcję. TELE2
przysłało pismo, iż rozwiązują z nami umowę BSA. Sytuacja wyglądała tak, że
TELE2 stwierdziło, że rozwiązują z nami także umowę WLR. Powrót z telefonem do
TP kosztował mnie prawie 3 miesiące, mnóstwo nerw na TELE2 (brak np. wysłania
dokumentacji rezygnacji WLR do TP) oraz kosztów. Przez te trzy miesiące
zmuszony byłem dzwonić do Rodziców mieszkających poza granicami kraju z
telefonu komórkowego, co kosztowało mnie znacznie więcej niż gdybym miał
możliwość wykonywania połączeń z telefonu PSTN. Czy jest możliwe uzyskanie
zwrotu różnicy poniesionych przeze mnie kosztów (pomiędzy stawkami
międzynarodowymi w PLAY a stawkami w TELE2 w danym okresie)? Chciałbym aby
TELE2 uznało w końcu swój błąd.
Pozdrawiam
Krzysztof