Dodaj do ulubionych

Play to oszust

26.04.09, 18:06
Tydzień temu postanowiłam przenieść numer z siecie Era do Play Fresh. Złożyłam
wniosek o przeniesienie numeru i zakupiłam zestaw startowy. Otrzymałam
informację, że w nocy z piątku na sobotę nastąpi przejście z Ery do Playa.
Sprawdziło się w połowie - Era odłączyła mnie ale Play nie aktywował mojej
karty. Czekałam do niedzieli ale nadal była cisza. Pojechałam do punku Playa
żeby wyjaśnić sprawę, tam Pan poradził żebym włączała i wyłączała telefon co
jakiś czas aż zaskoczy, gdy roześmiałam się to powiedział żebym zadzwoniła na
infolinie. Powiedziałam, że nie mam skąd bo mój telefon nie działa.
Ostatecznie udostępnił mi służbowy. W BOK powiedziano mi, że owszem - usługa
miała być od soboty ale z przyczyn technicznych najwcześniej będzie we wtorek,
przepraszamy. Na te kilka dni odmówiono mi udostępnienia rozwiązania
zastępczego, jedynie zaproponowano zakup kolejnego startera play! Nowy starter
przyda mi się również gdybym chciała skontaktować się drogą elektroniczną, bo
przecież hasło dostępu wysyłają sms-em, a mój telefon obecnie nie działa.
Parodia, firma jest zupełnie nieodpowiedzialna i niepoważna. W punkcie obsługi
poprosiłam o druki reklamacyjne ale takowych nie ma, bo to podobno pierwszy
przypadek niezadowolenia klienta....
Podsumowując:
1) przez kilka dni nie mam telefonu, chyba ze poniosę kolejny koszt zakupu
startera
2) w ciągu tygodnia wydałam 80zł (przeniesienie numeru oraz starter)na usługę,
która zgodnie z umową nie została zrealizowana
3) przy rezygnacji z Playa tracę zainwestowane pieniądze oraz swój
dotychczasowy numer tel.
4) kontakt z biurem obsługi klienta jest bardzo ograniczony, gdybym nie mogła
pojechać do punktu Playa w zasadzie w ogóle bym go nie miała (tel. nieaktywny,
mail tylko po wpisaniu jednorazowego hasła podawanego sms-em)
No i co robić?
Edytor zaawansowany
  • natalia_sankowska1 26.04.09, 21:00
    Co robić? Wysłać listem poleconym reklamację lub złożyć ją za
    potwierdzeniem na kopii w autoryzowanym punkcie PLAY.
    A w ogóle to nim się podejmie jakąkolwiek decyzję, należy przezornie
    dowiedzieć się jak najwięcej o nowym operatorze. Nie byłoby dramatu.
  • Gość: polo IP: *.acn.waw.pl 27.04.09, 19:40
    No i widzisz, Play ma bardzo slaba obsluge klineta. Teraz wychodzi kto ma jaka.
    Najprostsza rzecz i juz sie schody zaczynaja. No coz musisz walczyc o swoje w
    koncu to twoje pieniadze i coz powodzenia... Ja bym nie przenosil nr do nich.
    Wole troszke drozej, ale pewniej i spokojniej.
  • robertbmw 28.04.09, 00:57
    Nie do pomyślenia.

    5) Stracony czas, nerwy i zamęt w głowie w wyniku braku racjonalnego
    rozumowania zaistniałej sytuacji....a to tylko "głupi drobiazg".

    W ostateczności pozostaje Ci pomarudzenie pod własnym nosem, że
    chciałaś dla siebie dobrze, a wyszło źle.....bo końcem końców wyszło
    najpaskudniej.....a to dopiero początek.

    Tak.....tak są traktowani klienci....jak gó........jak
    kłopot.....jeszcze tylko brakuje aby powiedzieli szczerze: a
    niechże Pani się nie gorączkuje z powodu jakiegoś głupiego
    telefonu....jak ma działać to będzie działać, ale później, nie
    teraz.....proszę czekać i nie zawracać gitary


    ......no bo cóż Ci pozostało.....nikt Ci przecież nie pomoże.

    ...ale wiesz.....dobro klienta jest najważniejsze....jak widać,
    tylko w reklamie, bo rzeczywistość jest przerażająca.

    A może by tak stworzyć spot reklamowy w oparciu o rzeczywistość ??
    ....dobra myśl i do dzieła.
  • Gość: Polo IP: *.acn.waw.pl 28.04.09, 20:00
    Niestety taka jest obsluga klienta i sporo w Play i jak na razie operator nic z
    tym nie robi.
  • Gość: nahunte IP: *.chello.pl 29.04.09, 09:54
    Szanowna Pani rozumiem niezadowolenie i rozczarowanie z zaistniałej
    sytuacji.Miałem dokładnie taki sam przypadek z jakiś przyczyn technicznych
    trwało to troszkę dłużej niż zwykle i również wydałem 80zł.Teraz stwierdzam,że
    warto było wydać te pieniądze tym bardziej,że PLAY zwrócił mi je.Po 10 latach u
    innego operatora nie sądziłem,że można przestać patrzeć kto ma jaki numer i w
    jakiej sieci. Po prostu tanio dzwonie.Proszę więc uzbroić się w cierpliwość,a na
    pewno będzie Pani zadowolona:)
  • robertbmw 29.04.09, 19:55
    Czyli to już dwa podobne przypadki.....nooooo nieźle się zapowiada.

    Tyle sieci komórkowych istnieje już od dłuższego czasu a wciąż mają
    jakieś problemy techniczne......nie uczą się na błędach innych, czy
    też może nie chcą.

    Wszystko ładnie i pięknie, tylko po jaką cholerę komu te nerwy
    potrzebne.
  • Gość: arE IP: 87.119.27.* 30.04.09, 10:10
    Dwa przypadki na kilkadziesiąt tysięcy przeniesionych numerów to chyba nie za
    dużo. Nie bronię playa, ale wydaje mi się, że sytuacje odstające od normy mają
    prawo wystąpić.
    Przed napisaniem reklamacji warto byłoby się jeszcze upewnić ile dni w
    regulaminie operator rezerwuje sobie na przeniesienie numeru.


  • robertbmw 30.04.09, 22:20
    Dwa przypadki na kilkadziesiąt tysięcy przeniesionych numerów to
    chyba nie za dużo.


    Biorąc pod uwagę fakt , że to dwa przypadki w jednym temacie i tylko
    na tym jednym forum, mogę w zupełności stwierdzić, że o dwa za dużo.
    Ile jest takich for, na których społeczność wylewa swoje smutki, ile
    jest sytuacji, których ludzie nie opisują wogóle w internecie.

    Tego typu zjawisko nie powinno się wogóle zdarzyć, a co dopiero
    tłumaczyć pod kątem statystyki.

    Od normy odstaje całokształt traktowania i sposobu podejścia do
    klienta.....i nie tylko przez play-a
  • Gość: arE IP: 87.119.27.* 01.05.09, 20:57
    Niestety standardem jest to, że klinet jest dobrze traktowany do momentu
    podpisania umowy. Po tym podejście się zmienia...
  • robertbmw 02.05.09, 00:50
    Niestety standardem jest to, że klinet jest dobrze traktowany do
    momentu
    podpisania umowy. Po tym podejście się zmienia...


    ....i tu się z Tobą zgodzę.

    Potem, w oparciu o literę prawa, które ma domyślne chronić
    wszystkich i regulować zawiłe konflikty oraz nieporozumienia,
    zaczyna się wyłudzanie, wbrew jakimkolwiek zasadom pieniędzy na
    uczciwych obywatelach......taka miała być demokracja ??? Oparta na
    prawach człowieka z którego celowo robi się idiotę ??

    A może do sądu skierować rozpatrzenie sprawy, który opierać się
    będzie iwyłącznie na namacalnych dowodach i w oparciu o to samo
    prawo wyda orzeczenie na....jakże z góry przewidzialne w skutkach
    działania usługodawcy......niekorzyść usługobiorcy.

    Pozostaje jeszcze trybunał europejski.....tam przynajmniej wiedzą,
    czym są prawa człowieka, prawo do wolności, uczciwości i
    sprawiedliwości oraz moralnego traktowania.

    Kto złoży zażalenie ???.....nikt tyłka nie ruszy, każdy woli płacić
    i mieć z głowy problem, bo nie warta gra świeczki.....na tym
    usługodawcy również bazują w podstępnych podchodach.
    Podobnie myślałem, gdy w polsce mieszkałem. Teraz mieszkam poza
    granicami i smaku prawdziwej tolerancji w demokracji posmakowałem.

    Czekam tylko na jakiś impuls.....odpowiedź z instytucji próbujących
    ogarnąć moje wyjaśnienia.....czyli z WindykaCji.

    Tworzenie standardów leży w rękach obywateli i nie będę przytaczał
    tu przykładów z historii......bo w kupie leży siła rażenia.
  • Gość: nahunte IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.05.09, 08:38
    Słuchajcie jaki to ma znaczenie,że cos trwało trochę dłużej!Ważne,że
    w końcu zaczołem tanio rozmawiać,a to było moim celem. Nie
    twierdze,że PLAY jest siecią idealną... Są młodzi więc trzeba im
    wybaczyć pewne niedociągniecia.
  • Gość: omega IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 04.05.09, 13:49
    Nie trafia do mnie taki argument. obsługa Play jest słaba, mówią per "ty" i
    myślą, że to wystarczy. takich przypadków w necie jst opisanych więcej
  • critto 09.04.10, 17:13
    obsługa w samych BOK-ach jest miła, przynajmniej w Gdańsku. Ale dział techniczny
    i centrala to co innego, dostali zlecenie i co? w BOK-u mi powiedziano, że
    wystarczy max. 24 godziny, okazuje się, że jednak niekoniecznie... Odradzam.

    --
    -------------------------------------------
    ~ Nie nam zamorskich znać mesjaszy
    I drogi nam Swaroga Znak! ~ (A. Wacyk)
  • Gość: nasenny IP: *.nplay.net.pl 30.04.09, 18:26
    rezygnację w ERZE może Pani odwołać i ponownie podłączyć numer.
  • Gość: Andrzejek IP: *.adsl.inetia.pl 01.08.09, 17:11
    Mnie okradli wprost i na bezczela, od miesiąca z nimi walczę bez skutku. Olewają
    klientów i łamią prawo na każdym kroku. W swych odpowiedziach wprost śmieją się
    bezczelnie w twarz ,, okradliśmy cię i co nam zrobisz :). Ludzie zastanówcie się
    za czym pomyślicie o Play - to mega złodzieje !!!!!
  • Gość: Roastron IP: *.chello.pl 01.08.09, 22:56
    Jakoś tego nie widać, u wszystkich są problemy !!!!!
  • Gość: AKA IP: *.adsl.inetia.pl 12.09.09, 09:09
    Ale nie tak bezczelni jak Play. Poczytaj sobie w sieci ile osób oszukali i w
    jaki sposób a zrozumiesz.
    Play nastawił się na ofertę dla ubogich 29 gr. za minutę ( a resztę dopłacą
    znajomi ) a z ubogimi nikt się nie liczy ( tak sobie kombinują hehehe.. cwaniaczki )
    Zero szacunku dla PLAYA
  • gormar7796 12.09.09, 11:56
    Nie obrażaj ubogich bo w Polsce to w stosunku do zachodu wszyscy jesteśmy ubodzy.

    Nie wypowiadam się na temat domniemanej "bezczelności" Play bo akurat nie
    musiałem z nimi o co "walczyć". Mogę jedynie powiedzieć, że tego co czytałem w
    sieci o PLAY wyłania się niestety spostrzeżenie, że ich procedury są zbyt
    "sztywne" i nie do końca frontem do klienta. Ale jak pan uważa, że w innych
    firmach nie popełniają błędów i nie naliczają niezasadnych opłat to proszę
    poszukać informacji (nawet tu na forum) o SMS'ach premium w Erze a podobnych
    przypadków było u innych operatorów wiele.
    Oczywiście w żadnym wypadku nie usprawiedliwia to PLAY'a w momencie, gdy łamie
    prawo (jeżeli tak faktycznie było w pańskim przypadku). Jak otrzymają słoną karę
    to może poprawią procedury i zmienią co poniektórych pracowników.
    A co do "pieniaczy", którzy napadają na P4 gdyż z nie do końca wyjaśnionych
    przyczyn nie może przenieść numeru na czas to już ich problem. Ja przenosiłem
    trzy numery i z żadnym nie miałem problemu. A proszę poczytać o problemach ok
    5tyś użytkowników zabierających numery z Plusa (nie tylko do PLAY).
  • Gość: autor IP: *.acn.waw.pl 03.08.09, 13:17
    Z Playem tak jest, słaba obsługa i tyle. Mówili i zaręczali że są już w stanie
    przenosić numery a jednak tylko Era sukcesywnie to robi. I teraz pytanie czy
    warto było odchodzić z Ery do Play ? Dobra cena za minute mniejsza ale kosztem
    obsługi, braku przechodzenia minut z miesiąca na miesiąc i tym że ktoś dzwoniąc
    ma do nas naprawdę drożej. Ja tam zostaje w Erze, przynajmniej jak reklamują
    telefon nowy że wchodzi do ich oferty to faktycznie wchodzi. A nie tak jak w
    Play "telefon na życzenie".
  • zlotyszczur 12.09.09, 22:17
    Jak dzwoni i ma drożej, to przeważnie nie dzwoni. Gdy masz firmę i świadczysz
    usługi i wybierzesz Play to nie nastawiaj się na zbyt wiele roboty :))))
    Ja tak miałem . Kiepski zasięg, zrywanie połączeń , niewiele przychodzących i
    tak musiałem wykupić kartę w plusie. Żadna oszczędność raczej rozrzutność :)))))
  • Gość: wujek dobra rada IP: 217.98.20.* 13.09.09, 00:08
    I co jak wykupiłeś kartę w Plusie to się tobie zasięg polepszył?
    Poza tym do firmy polecam telefon stacjonarny Era Firmowa.
  • Gość: Anna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 13.03.10, 18:59
    Mam identyczny problem z PLAY. Zawarłam umowę na przeniesienie dwóch numerów do
    ich sieci. Warunkiem zawarcia umów było utrzymanie dotychczasowych numerów
    telefonu. W dniu, kiedy telefony miały się uaktywnić w sieci PLAY, dotychczasowy
    operator wyłączył telefony. W sieci PLAY numery nie zostały aktywowane. Na moje
    interwencje, W PLAY udzielano mi coraz to nowych informacji:
    - że wniosek o przeniesienie numeru się przedawnił,
    - że dotychczasowy operator odmówił zgody na przeniesienie numerów,
    - że nie udzieliłam im pełnomocnictwa, więc sama miałam załatwiać przeniesienie,
    - że nie zostało złożone wypowiedzenie u dotychczasowego operatora.
    Wszystkie powyższe wyjaśnienia są nieprawdziwe, PLAY nie próbował nawet
    przenieść numerów których dotyczyła umowa, wciskając mi teraz swoje numery.
    Ponieważ w mojej ocenie PLAY nie wywiązał się z zawartych umów, wniosłam o
    rozwiązanie umów z ich winy,
    Na obecnym etapie oni ślą mi wezwania do zapłaty, a ja wniosłam sprawę do sądu.
    Wszystkich, którzy czują się oszukani w podobny sposób proszę o głośne
    informowanie Internautów o podobnych przypadkach.
    Proszę o nie zabieranie głosu przez osoby zatrudnione w sieci PLAY (osoby, które
    za wystawianie opinii otrzymują stosowne wynagrodzenie).
  • Gość: andrzej IP: *.adsl.inetia.pl 15.03.10, 12:32
    mnie tez okradli beszczelnie obarczając mnie nienależną im kwotą do
    zapłacenia. Play to największe dziadowstwo tylko patrzą by wykiwać
    klienta. Ludzie jak najdalej od tej firmy !!!!!!
  • Gość: aaa IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 18.03.10, 09:30
    Nie dajcie się naciągać !!!
  • Gość: ofiara Play IP: 109.243.9.* 01.04.10, 01:10
    Zgadzam się z Tobą, że Play to firma nieodpowiedzialna i niepoważna.
    Miałam problemy z usługą telefoniczną a teraz od kilku miesięcy
    użeram się o prawidłową usługę internetową. Nie opisuje wszystkich
    zdarzeń i moich "przygód" z Play bo samych dokumentów mam już
    kilkadziesiąt stron. Pisma otrzymywane od Play to beszczelne kpiny z
    klienta. Kontakty z Play mogę porównać do znanego kabaretowego
    monologu Kobuszyńskiego, który opowiada jak pisał książkę skarg i
    zażaleń. Obecnie czekam na interwencje Rzecznika Konsumentów w
    obronie moich praw. Tylko jakoś tak dziwnie się składa, że pan
    Rzecznik neguje np. informacje internetowe UTE oparte o ustawę i
    rozporzadzenia. Nie wróży to skutecznej pomocy.
  • natalia_sankowska1 01.04.10, 22:53
    Jakiś czas temu pisałam, że, niestety, rzecznicy mając małą praktykę
    w stosunkach z operatorami (a niektórzy w ogóle mając małą praktykę
    i, niestety, wiedzę) nie potrafią sprawnie posługiwać się UPT.
    Dlatego radzę zwracać się także do prawnika Federacji Konsumentów w
    Warszawie przy al.Stanów Zjednoczonych, ktory się specjalizuje w
    skargach na operatorów telekomunikacji. Telefony na stronie FK.
  • critto 09.04.10, 12:55
    Federację popieram. Sam się tam udam dzisiaj albo zadzwonię.
    --
    -------------------------------------------
    ~ Nie nam zamorskich znać mesjaszy
    I drogi nam Swaroga Znak! ~ (A. Wacyk)
  • critto 09.04.10, 12:54
    fajny wątek bo pokazuje, że w ciągu roku niewiele się zmieniło:) Mój problem
    jest zupełnie inny, opisuję go w wątku "Play fresh - problemy z blokadą
    antyspamerską". Nie rozsyłałem spamu, telefonu używam do kontaktów z dziewczyną
    i rodzicami, wysyłam 5-10 smsów dziennie o różnych porach, a i tak mi
    zablokowali. Dziadostwo i tyle, nie polecam. Rok temu opisywano podobny problem
    w Telepolis
    telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=32516&postdays=0&postorder=asc&start=120
    (uwaga, HTTPS, będzie marudził o certyfikat) i widać, że niewiele się
    zmieniło... W dodatku tamtego gościa mieli prawo podejrzewać o spamowanie, bo
    wysłał 90 sms w ciągu minuty (automatem), w moim przypadku nie ma takiego powodu...
    Myslę że przeproszą i odblokują dziś ok. 17, tak czy inaczej dla mnie
    załatwianie tego wszystkiego to duża strata czasu, mam więc ich gdzieś na
    przyszłość i innym również odradzam. Co z tego że oferują tanie połączenia,
    skoro robią takie numery? Nie miałem nigdy podobnych problemów u innych
    operatorów, korzystałem z Samych Swoich, Ery itp.

    --
    -------------------------------------------
    ~ Nie nam zamorskich znać mesjaszy
    I drogi nam Swaroga Znak! ~ (A. Wacyk)
  • Gość: Alba IP: *.internetdsl.tpnet.pl 09.04.10, 14:44
    Masz rację dziadowstwo i tyle :))))
    Sami tworzą spam, miałem tam tel. to wiem.
    Nie polecam, a raczej radzę omijać szerokim łukiem tą dziadowską pseudofirmę !!!!!
  • critto 09.04.10, 17:12
    dziś mi powiedzieli że jeszcze 2 dni mam czekać :[:[:[ do 11 kwietnia 2010.
    Napisałem do Federacji Konsumentów. Jak 11. o 17:00 nie będzie działał telefon,
    to piszę skargę do UKE.
    A przy okazji - tutaj mamy o ludziach, którzy kupili startery Play Fresh i
    wyjechali na wakacje; na drugi dzień im je zablokowano, nie mieli nawet gdzie
    pójść ich zarejestrować itp. bo byli nad jeziorem, 50 km od miasta...
    forum.di.com.pl/showthread.php?t=10556
    tu pisał człowiek do którego teoretycznie mieli prawo się przyczepić ale też
    okazało się,ze niesłusznie
    telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=32516&postdays=0&postorder=asc&start=0
    a mój wątek na Telepolis jest tutaj:
    telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=41775
    zachęcam Cię do opisania Swoich przygód na Telepolis, użytkownicy zobaczą, jak
    jest naprawdę.
    Serdecznie Pozdrawiam!!
  • paolaa07 17.12.10, 22:43
    Również zostałam oszukana!
    przeniosłam swój numer z orange do play.
    Doładowałam konto za 30 zł i włączyłam taryfę PLay Fresh Darmowe
    rozmowy i SMS-y w Play (umożliwiając sobie na miesięczne smsy i rozmowy w Play za darmo.) Korzystam, korzystam, aż tu nagle konczą mi się pieniądze na koncie, loguje się na play24 i widzę, że za wszzzzsytkie wykonane połączenia i wiadomosci do Play przez cały czas miałam pobierane pieniądze z konta. Wysyłam sms *111*33*2# by sprawdzić czy oby na pewno korzystam z tej opcji, okazuje się, ze owszem, na play24 tak samo. Więc o co chodzi? idę do salonu Baba rozkłada ręce, dokonuje "zgłoszenia", dzis dostałam odpowiedz od Beaty Bandoch:

    "(...) Kolejna zmiana taryfy miała miejsce 23 listopada 2010 roku z Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich na PLay Fresh Darmowe rozmowy i SMS-y w Play.Wszystkie zmiany taryf zostały poprawnie przez nas zrealizowane. Wszystkie bonusy były prawidłowo aktywowane na Pani koncie abonenckim.
    Na podstawie powyższego Pani reklamacja została uznana za niezasadną. Tym samym Pani oczekiwania dotyczące ponownego przyznania bonusów uznane zostały za niezasadne (sic!)"

    PYTAM JAK TO DO CHOLERY MOŻLIWE? Naprawdę robią z ludzi idiotów i myślą, że ujdzie im to na sucho. Ale ja NIE PODARUJĘ. nie chodzi o głupie 30zł! Wmawia mi, ze mam włączoną usługę i , ze działa poprawnie!

    Odwołałam się od reklamacji, wysłałam historię kosztów i połączeń, gdzie jest czarno na białym, jakie koszty za jaki okres poniosłam. Doładowanie umożliwiające mi korzystanie z tej taryfy ważne było do 18.12.2010, ale doładowałam już dziś, także za 30 zł,(nie zmieniając już nic w taryfach) ku mojemu zdziwieniu nie pobrało za sms do play! I powiedzcie o co im chodzi? włączona cały czas, raz działa, raz nie, raz pisze za darmo, innym razem płace. P A R A N O J A
  • Gość: zawiedziony IP: *.internetia.net.pl 07.07.11, 15:25
    Podobnie jak ja przeszedłem z ERA do Play.Podpisałem umowę na dwa lata w abonamencie i tak zaczął się mój problem,gdy zadzwoniłem do Niemiec.Rozmawiałem w sumie 10 do 13 sekund myśląc,że idzie to z mojego konta abonamentowego,ale to jest pikuś w porównaniu z tym co Play chce naciągnąć mnie na 60 złotych za rozmowę poza abonamentem dopisując do mojego konta pół godziny rozmowy z numerem z Niemiec.Przed rozmową i zaraz po rozmowie sprawdzałem stan konta.Na drugi dzień otrzymałem informację,że bieżące saldo niezapłaconych faktur to 156 złotych z paroma groszami póżniej zrobiło śię na kwotę 102.19. Jestem w !00% pewny,że Play manipuluje faktycznymi danymi okradając w ten sposób swoich klijentów.Oszust z zachodu szkoli oszustów w Polsce.Kim byłby Play gdyby Polacy zrezygnowali z usług złodzieja.W skali kraju przy nacąganiu niechcianych usług to miliony czystego zysku Masz abonament to kontrolują Cię wyspecjalizowani naciągacze.Zastanów się dziesięć razy zanim podejmiesz decyżję nie kusząc się na ich lukratywne oferty.Darmo w życiu nic nie ma.
  • Gość: Arni IP: *.static.kutno68.tnp.pl 30.07.11, 11:45
    Tu akurat sie mylisz. Dzwoniles od operatora niemieckiego, wiec Play musi chwile zaczekac az splyna od niego bilingi dotycace Twojej rozmowy, to nie dzieje sie online.
    Wiec sprawdzajac stan konta po rozmowie miales stan jeszcze BEZ tej rozmowy. Poza tym jezeli nie masz wykupionego pakietu roamingowego rozmowy poza granicami sa zawsze POZA pakietami rozmow darmowych w abonamencie. Przeczytaj dokladnie regulamin, swoja umowe i cennik. To dziala tak samo u kazdego operatora.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.