Dodaj do ulubionych

Pytanie do UKE rozwiazanie umowy z Cyfra zmiana re

IP: *.chello.pl 01.07.09, 17:48
Witam,
Mam nastepujaca sprawę:
Cyfra+ zmieniła regulamin umowy o abonament w dwóch terminach, od
1.06.2009, i w punktach dotyczacych oplat od 1.07.2009, nowy
regulamin zostal wydrukowany w "gazetce maj/czerwiec" cyfry,
dołaczanej do druków opłat, wysyłanej listem zwykłym, którego nie
otrzymałem,(w mojej okolicy ginie duzo przesyłek zwykłych jak i
poleconych). O zmianach dowiedziałem sie z "innych mediów" jak
również z wersji internetowej "gazetki abo" w dniu 22.06.2009,
nigdzie nie bylo informacji o zmianie regulaminu (tylko wydrukowany
tekst regulaminu), ani informacji o możliwosci rezygnacji z umowy ze
wzgledu na zmianę regulaminu !!! jak tylko powziołem te informacje
przeslałem listem poleconym (22.06.2009) wypowiedzienie umowy ze
wzgledu na zmiane w regulaminie. W odpowiedzi otrzymałem pismo że
nie mozna uwzglednić mojego wypowiedzenia, ze względu na upłyniecie
terminu 14 dniowego od otrzymania nowego regulaminu !!!! a cyfra nie
otrzymując zwrotu przesyłki listowej zwykłej, uznaje ją za
dostarczoną !!! Jednoczesnie piszą że regulamin obowiazuje od
1.06.2009 mimo iż wyraznie piszą w regulaminie iż "punkty z nowymi
cenami obowiazuja od 1.07.2009.
Czy moge jakoś rozwiazac te umowę?, jak ma sie to do prawa ?

serdecznie pozdrawiam

Roastron@wp.pl
Edytor zaawansowany
  • ja1ja1 11.07.09, 13:58
    ja podłaczam się do pytania, bo to sa jaja poprostu
  • Gość: michał IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 20.07.09, 15:38
    mam ten sam problem, cyfra+ twierdzi, że jak nie otrzymali zwrotnej
    przesyłki to ją skutecznie dostarczyli, pozdrawiam
  • Gość: jarste2@o2.pl IP: 212.160.172.* 21.07.09, 15:52
    Mam ten sam problem i są to kpiny. Też nie dostałem regulaminu, więc
    próbuję sprawę ruszyć od sstrony wycofania tvn lingua, jednakże dziś
    też mi odpisali, że była informacja w przesłanym regulaminie. Wielka
    prośba o info, jakby ktoś miał rozwiązanie na maila: jarste2@o2.pl
  • Gość: Roastron IP: *.chello.pl 21.07.09, 21:21
    !
  • Gość: lotan IP: *.cable.ubr19.live.blueyonder.co.uk 01.08.09, 02:59
    Jezeli ktos otrzyma odpowiedz lub do niej dojdzie prosze o informacje:
    Leviatan82@wp.pl
  • Gość: wik IP: *.centertel.pl 21.01.11, 16:52
    ja otrzym. rachun o 115% wiekszy ale sms pzerazila mnie kwota,dalej niemialem rach na papier otrzymalem go dopiero 15 w sob wiecz a mialem zapl do18 w wt od razu w pon rano zapl ale otrzym go zapewne 21(zapl za 2 mies z gory)i teraz grozi mi kolejne podwysz abon za spuzn gdyz strace 50% znizki pzez 9 mies trace czas nerwy i kase zeby to wyjasnic to coraz wiecej bo listy pol za 5zl i pol. godz rozm bo caly czas muza gra coraz wiecej spotyk ludzi co sie przejechalo na cyfrze regul niescisly i zawily ze sami prac cyfry sie gubia a moj adwok juz 3 dni go stud pozdro dla wszystkicz anty sympatykow cyfry
  • Gość: mis78poznan@op.pl IP: *.icpnet.pl 22.07.09, 12:43
    Jestem w podobnej sytuacji, jednak jeszcze nie dostałem odpowiedzi - w pisemku
    powołałem się na art 59 pkt. 2 Prawa Telekomunikacyjnego (poza informacją o
    zmianie regulaminu muszą jeszcze poinformować o możliwości rezygnacji)
  • Gość: wik IP: *.centertel.pl 31.01.11, 20:51
    teraz moi sasiedzi i niektorzy znajomi tez dostali ponad dwukrotnie wyzsze rach przy zastosowaniu ruznych podstepow ze strony cyfry i tak ja majac miec multiroom za 1 zl place za niego wicej niz moj pierwotny pakiet czyli 35 zl a mial byc 1zl a sasiadowi skladajac zyczenia dali na prube ful pakiet ale nie powiedzeli ze aby z migo zrezygnowac musi wyslac list
  • Gość: lotan IP: *.cable.ubr19.live.blueyonder.co.uk 01.08.09, 02:57
    jestem kolejnym oczekujacym na odpowiedz.Rowniez po wypowiedzeniu i zazaleniu
    odrzuconym z reszta.Jak dla mnie gazetka (ktorej notabene nie otrzymalem) nie
    jest ani obowiazkowa w czytaniu ani tym bardziej nie stanowi aneksu do
    umowy.Doszedlem juz do podobnych spraw UOKiK,gdzie zarzucono nieprawidlowy
    sposob informowania nt zmian cennika ale czekam na oficjalna opinie w tym
    przypadku i droge postepowania...Po tylu latach terminowego oplacania totalny
    brak szacunku z ich strony.Zachowuja sie ponizej krytyki
  • Gość: lotan IP: *.cable.ubr19.live.blueyonder.co.uk 01.08.09, 03:01
    Jezeli ktos otrzyma odpowiedz lub do niej dojdzie prosze o informacje:
    Leviatan82@wp.pl
  • Gość: Vitaliy = ) IP: *.opera-mini.net 06.09.10, 14:11
    Ku = ) jak sie mash zadzvon abo napish vitocs@ukr.net
  • Gość: Roastron IP: *.chello.pl 01.08.09, 22:41
    trzeba o sprawie napisać do UOKIK bo zdaje mi sie że UKE ma nas w
    d..., pewnie maja cyfre gratis ...., trzeba by sie zebrac razem...
    dziwi mnie tylko ze jest nas tak mało !!!!
  • Gość: Roastron IP: *.chello.pl 01.08.09, 22:50
    Wysłałem w tej sprawie pismo do UOKiK, jak cos bede wiedział dam
    znać ...
    Mozecie też pisać do swoich rzeczników konsumentów, adres tu:
    www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecznicy/art7.html
  • Gość: lotan IP: *.cable.ubr19.live.blueyonder.co.uk 02.08.09, 21:08
    ja do swojego dzwonie jutro wiec rowniez napisze.Jesli chcesz zostaw kontakt i
    rowniez podziele sie informacjami a jezeli bedziesz cos wiedzial pierwszy(lub
    kto inny) to prosilbym o to samo.Ja tego nie odpuszcze nie ze wzgledu na kwote
    podwyzki tylko na beszczelne zachowanie
  • Gość: Roastron IP: *.chello.pl 05.08.09, 16:06
    Dokładnie tak !!!! przecież to jawna kpina z prawa ponoć
    obowiazujacego w tym bantustanie !!!!!
    roastron@wp.pl
  • ekspert.uke 06.08.09, 15:30
    Gość portalu: Roastron napisał(a):

    > Witam,
    > Mam nastepujaca sprawę:
    > Cyfra+ zmieniła regulamin umowy o abonament w dwóch terminach, od
    > 1.06.2009, i w punktach dotyczacych oplat od 1.07.2009, nowy
    > regulamin zostal wydrukowany w "gazetce maj/czerwiec" cyfry,
    > dołaczanej do druków opłat, wysyłanej listem zwykłym, którego nie
    > otrzymałem,(w mojej okolicy ginie duzo przesyłek zwykłych jak i
    > poleconych). O zmianach dowiedziałem sie z "innych mediów" jak
    > również z wersji internetowej "gazetki abo" w dniu 22.06.2009,
    > nigdzie nie bylo informacji o zmianie regulaminu (tylko wydrukowany
    > tekst regulaminu), ani informacji o możliwosci rezygnacji z umowy ze
    > wzgledu na zmianę regulaminu !!! jak tylko powziołem te informacje
    > przeslałem listem poleconym (22.06.2009) wypowiedzienie umowy ze
    > wzgledu na zmiane w regulaminie. W odpowiedzi otrzymałem pismo że
    > nie mozna uwzglednić mojego wypowiedzenia, ze względu na upłyniecie
    > terminu 14 dniowego od otrzymania nowego regulaminu !!!! a cyfra nie
    > otrzymując zwrotu przesyłki listowej zwykłej, uznaje ją za
    > dostarczoną !!! Jednoczesnie piszą że regulamin obowiazuje od
    > 1.06.2009 mimo iż wyraznie piszą w regulaminie iż "punkty z nowymi
    > cenami obowiazuja od 1.07.2009.
    > Czy moge jakoś rozwiazac te umowę?, jak ma sie to do prawa ?
    >
    > serdecznie pozdrawiam
    >
    > Roastron@wp.pl

    Szanowny Panie,

    w odpowiedzi na przesłane przez Pana zapytanie uprzejmie przedstawiam
    następujące wyjaśnienia.

    Przedmiotem umowy zawartej pomiędzy abonentem operatora telewizji cyfrowej a tym
    operatorem jest dostarczanie treści. Treść ta dostarczana jest za pomocą usługi
    telekomunikacyjnej. W związku z powyższym umowa ta jest regulowana w zakresie
    dotyczącym przedmiotu umowy (dostarczania treści) przez przepisy Kodeksu
    Cywilnego. Prawo telekomunikacyjne będzie odnosiło się jedynie w sposób pośredni
    do przedmiotu umowy w zakresie usługi telekomunikacyjnej (przekazywania sygnału
    w sieci telekomunikacyjnej) oraz w zakresie systemu dostępu warunkowego
    (dostarczanie udogodnień towarzyszących). Zatem w tym opisanym przez Pana stanie
    faktycznym nie będą miały zastosowanie przepisy Prawa telekomunikacyjnego.

    Do zmian warunków świadczenia usługi przez operatora telewizji cyfrowej będą
    miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. W szczególności art.
    384 ze zn. 1 Kodeksu Cywilnego, który stanowi, że "Wzorzec wydany w czasie
    trwania stosunku umownego o charakterze ciągłym wiąże drugą stronę, jeżeli
    zostały zachowane wymagania określone w art. 384, a strona nie wypowiedziała
    umowy w najbliższym terminie wypowiedzenia."

    Pragnę nadmienić, że ostatnia informacja o zmianie wysokości przedmiotowych
    opłat została przekazana abonentom Canal+ Cyfrowy w magazynie abonentów Cyfry+
    "Plus+" (maj-czerwiec 2009 nr 27), który stanowi jedną z przyjętych form
    komunikacji z abonentami. Informacja ta została przekazana w formie aneksu do
    umowy o abonament i Regulaminu umowy o abonament. Jednocześnie abonenci
    operatora mogą uzyskać informacje o zmianie wysokości opłat na stronie
    internetowej Canal+ jak również w punktach sprzedaży usług.

    Urząd Komunikacji Elektronicznej nie ma został wyposażony przez ustawodawcę w
    kompetencje do nadzoru nad umowami, jakie zawierają operatorzy telewizji
    cyfrowych z abonentami. W tym zakresie będą miały zastosowanie standardowe
    przepisy dotyczące zobowiązań umownych.

    Mam nadzieję, iż przekazane wyjaśnienia będą pomocne.

    W przypadku pytań bądź wątpliwości zapraszam do kontaktu z naszym Centrum
    Informacji Konsumenckiej UKE 0801 900 853 (koszt połączenia wg taryfy operatora
    lokalnego) lub (22) 53 49 174 od poniedziałku do piątku w godzinach 07:15 –
    16:15 lub mailem uke@uke.gov.pl

    Z poważaniem
    Piotr Combik
    Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego
    Urząd Komunikacji Elektronicznej
  • Gość: gruda IP: *.dint.wroc.pl 07.08.09, 11:09
    Ja i tak bede walczyl o swoje. W tresci umowy wyraznie jest napisane, ze zmiany
    sa wiążące o ile zostana "doręczone Abonentowi". Nikt mi nie powie, ze
    udostępnienie treści w siedzibie, u dystrybutorow i na stronie WWW jest forma
    "doręczenia". Zgodnie z definicją słownikową: «doręczyć - przekazać komuś coś
    osobiście».
    Niestety gazetka z taka informacja do mnie nie dotarla...
    Dzisiaj wyslalem pismo do CYFRY+ pismo w tej sprawie. Nie odpuszcze. Tak jak
    ktos pisal - nie chodzi mi o te kilka zlotych, tylko o partyzancki sposob dzialania.
    Jak ktos ma wiecej informacji prosze o kontakt:
    gruda1@wp.pl
  • Gość: mis78poznan@op.pl IP: *.icpnet.pl 12.08.09, 10:23
    Dostałem odpowiedź z UKE i wynika z niej, że niewiele możemy zrobić:
    "Szanowny Panie,
    w odpowiedzi na przesłane przez Pana zapytanie do Urzędu Komunikacji
    Elektronicznej z dnia 22 lipca 2009 r., poniżej uprzejmie wyjaśniam, co następuje.

    W opisanym przez Pana przypadku, po upływie wyznaczone przez dostawcę terminu na
    wypowiedzenie umowy tytułem braku wprowadzonych zmian do Regulaminu i cennika,
    nie ma możliwości rozwiązania umowy z tego tytułu. Każdemu Abonentowi
    przysługuje prawo rozwiązania umowy w każdym czasie, a w przypadku, gdy
    rozwiązanie następuje w trakcie trwania okresu lojalnościowego umowy, należy
    liczyć się z tym, iż dostawca uprawniony będzie do żądania zwrotu przyznanych
    Panu ulg przy zawieraniu umowy.

    Należy wskazać, iż przepis art. 59 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawa
    telekomunikacyjnego (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 wraz ze zm.) nakazuje
    poinformowanie abonenta o prawie wypowiedzenia umowy w związku ze zmianą
    regulaminu, brak informacji o prawie wypowiedzenia powoduje istotną wadliwość
    oświadczenia woli w sprawie zmiany regulaminu, która może prowadzić do jego
    nieważności. Jeśli chodzi o termin wypowiedzenia należy stosować postanowienia
    umowy, która obligatoryjnie rozstrzyga tę kwestię (czas rozwiązania,
    wypowiedzenia umowy). Prawo wypowiedzenia przysługuje tylko w najbliższym
    terminie wypowiedzenia. Po upływie tego terminu, jeżeli abonent nie wypowiedział
    umowy, zmieniony regulamin wiąże abonenta. Przepisy ustawy nie nakładają na
    dostawcę obowiązku przesłania powiadomienia listem poleconym czy też w jakiś
    specjalny sposób, a zatem przesłanie listem zwykłym czy umieszczenie informacji
    w gazetce informacyjnej przesłanej okres rozliczeniowy przed wprowadzeniem
    zamian do Regulaminu wraz z fakturą, należy uznać za właściwe poinformowanie. W
    przypadku braku poinformowania reklamację należy kierować do dostawcy usług.

    Liczę, iż przedstawione przeze mnie wyjaśnienia będą dla Pana pomocne. W
    przypadku jakichkolwiek pytań zapraszam Pana do kontaktu z naszym Centrum
    Informacji Konsumenckiej UKE pod numerem infolinii 0801-900-853 (koszt
    połączenia wg taryfy operatora) lub 022 534-91-74 od poniedziałku do piątku w
    godz. 07:15-16:15 lub mailem uke@uke.gov.pl".

    Tak mnie Cyfra+ wqrzyła swoim podejściem do klienta, że chciałem zerwać umowę
    przed końcem Okresu Minimalnego ze świadomością konieczności zapłacenia karu
    umownej - w odpowiedzi z BOKu Cyfry dostałem odpowiedź, że jest to możliwe
    "rozwiązanie Umowy przed upływem Okresu Minimalnego może nastąpić jedynie w
    szczególnych przypadkach losowych. Każda taka prośba jest rozpatrywana
    indywidualnie na podstawie przesłanego do CYFRY+ wniosku wraz z dokumentami
    poświadczającymi trudną sytuację zdrowotną lub finansową (zaświadczenie o
    przyznanej rencie lub emeryturze, zaświadczenie z Urzędu Pracy) czy też wyjazd
    za granice kraju (kopia wizy, biletu lub zaświadczenie o podjęciu pracy za
    granicą)." - ŻENADA.

    Jak będziecie mieli jakieś bliższe informację proszę o info: MIS78POZNAN@OP.PL
  • Gość: byly abonent C+ IP: *.dint.wroc.pl 12.08.09, 12:28
    Ale to wszystko co stwierdza UKE sie zgadza... Tyle, ze to nic nie zmienia. Na
    pierwszym miejscu jest Umowa podpisana miedzy Abonentem a Cyfra+. Dopiero jezeli
    w owej umowie/regulaminie nie ma pewnych zapisow, sa one niejasne badz sprzeczne
    z prawem - wowczas regulowac beda je inne rozporzadzenia...
    Cyfra+ na tyle dba o swoich abonentow, ze w Umowie (przynajmniej tej ktora ja
    podpisalem) kwestia zmiany regulaminu jest dosc dokladnie opisana. Nie ma tam
    mowy o "poinformowaniu" o zmianie... Jest natomiast mowa o "dostarczeniu nowego
    regulaminu abonentowi" badz w innym miejscu o "doreczeniu aneksu". I nie jest to
    ani niejasne, ani nie zgodne z prawem. Po prostu operator (Cyfra+) zobowiazal
    sie do pewnych rzeczy.
    Niestety do mnie przesylka z gazetka nie dotarla, a wiec co za tym idzie nowy
    regulamin nie zostal mi doreczony. Malo mnie interesuje, czy to z winy Cyfry+,
    czy z winy Poczty Polskiej, a moze jakiegos innego gonca. Nie dostalem nowego
    regulaminu - wiec sprawa jest jasna.
    Takze to nie jest kwestia szukania ogolnych przepisow i apelacji w UKE, a
    jedynie dokladnie przeczytanie Umowy i wymog realizacji zawartych tam
    postanowien. Jezeli komukolwiek Cyfra+ odmowi dotrzymania warunkow umowy ma
    prawo ja zerwac na mocy zapisow mowiacych o "niedotrzymaniu warunkow umowy". Ten
    paragraf obowiazuje OBIE strony. Mozna rowniez wystapic z powodztwa cywilnego.
    Oczywiscie bedzie to trwac... Ale zapewniam Panstwa, ze strona wygrana bedzie
    ta, ktora dotrzymuje warunkow umowy.

    Takze podsumowujac: Nie chodzi o zlamanie prawa przez Cyfre+. Wszystko co
    zrobili bylo legalne. Chodzi jedynie o pare paragrafow z umowy, ktora powaznie
    traktowac musza obie strony.

    Zachecam Panstwa do trwania przy swoim... Zapewniam, ze gdyby to Panstwo nie
    dotrzymali warunkow umowy Cyfra+ by Wam tego nie odpuscila. I jak juz pare osob
    napisalo - nie chodzi o ta drobna kase, ale chodzi o zasady i podejscie do klienta.
  • Gość: Roastron IP: *.chello.pl 10.08.09, 01:39
    Rozumiem że UKE umywa ręce, bo z tego co napisał Pan Ekspert UKE
    wlaściwie nic nie wynika, a ja postawiłem konkretne pytania !!! i
    podałem konkretne zachowanie cyfry ....
  • Gość: lotan IP: *.cable.ubr19.live.blueyonder.co.uk 16.08.09, 02:13
    Ja z wypowiedzi pisemnej UKE wnioskuje jedno: to co niezgodne z prawem nie
    znajduje sie w ich gestii( nie poinformowanie o mozliwosci wypowiedzenia umowy w
    zwiazku ze zmiana regulaminu)a jest to uchybienie,nie jedyne z reszta , z ktorym
    udac sie nalezy do UKKiK albo jak jeden z Przedmowcow napisal dorga postepowania
    cywilnego.Ja rowniez nie odpuszczam bo kilka lat "wspolpracy" powinno
    zobowiazywac nie tylko jedna strone do poszanowania drugiej.Dziekuje rowniez
    osobom uczestniczacym w dyskusji za kontakt rowniez mailowy.Ja ze swojej strony
    staram sie rowniez odpowiadac i pomoc w miare mozliwosci w przypadku kazdego
    zapytania.Jestem nadal gotowy podpowiedziec kazdemu potrzebujacemu
    informacji,jezeli moja wiedza bedzie wystarczajaca i czekam na dalsze informacje
    a najbardziej na te dotyczace pozytywnego rozwiazania sprawy czego poszkodowanym
    i oszukanym przez cyfre zycze.mail dostepny w poprzednich postach
  • natalia_sankowska1 16.08.09, 15:11
    Niech Pan zrozumie: UKE może zajmować się jedynie tymi zagadnieniami
    i w taki sposób, na jaki pozwala PRAWO. I może stzwiać zarzuty
    operatorom, jeżeli naruszają oni prawo specjalne (także w związku z
    innym prawem). Pewne działania prawo rezerwuje wyłącznie dla
    klientów firm jako stron umów - i o tym także napisał pracownik UKE.
    UKE nie jest takim Panem Bogiem, który nadzoruje absolutnie wszystko
    i ma zastąpić sobą klienta we wszystkich dziedzinach.
    Dostał Pan odpowiedź - ale jej nie zrozumiał. A z niej wynika tryb
    dalszego postępowania w stosunku do operatora. Niech Pan jeszcze raz
    to przeczyta.
  • Gość: lotan IP: *.cable.ubr19.live.blueyonder.co.uk 22.08.09, 12:18
    udalo mi sie i mam ich z glowy.Nie bylo to latwe ale jest sukces!:) Swoja wiedze
    wzbogacalem min tutaj i stad formulowalem wnioski dlatego z checia podpowiem i
    podam swoja droge postepowania dla chetnyh.pozdrawiam i powodzenia.(mail
    dostepny w wyzszych postach)
  • Gość: lotan IP: *.cable.ubr19.live.blueyonder.co.uk 27.08.09, 14:47
    Przekazalem juz dosc sporej ilosci osob moja droge i argumenty na zerwanie
    skuteczne umowy jednak nie wiedzialem ze zainteresowanie bedzie tak duze.Staram
    sie zawsze odpisac aczkolwiek zaczyna przerastac to moje mozliwosci( skala
    zjawiska jest naprawde dosc duza!).Dlatego moj apel aby zglosily sie kolejne
    osoby, ktore otrzymaly ode mnie pomoc lub same poradzily sobie z problemem o
    ogloszenie sie tutaj z oferta pomocy innym.
  • Gość: mis78poznan IP: *.icpnet.pl 28.08.09, 14:24
    lotan mi pomogł (czekam na odpowiedź Cyfry) i jeżeli ktoś jest zainteresowany
    mogę przesłać podpowiedzi lotana. mis78poznan@op.pl
  • Gość: mis78poznan IP: *.icpnet.pl 03.09.09, 08:37
    HURRA - a jednak można - od wczoraj nie jestem już związany z Cyfrą umową -
    szkoda tylko, że w taki "dziwny" sposób podchodzą do klienta
  • Gość: kolejny byly IP: *.dint.wroc.pl 07.10.09, 12:55
    Podejscie CYFRY+ do abonenta jest zenujace... Ale finalnie koniec.
  • Gość: wik IP: *.centertel.pl 21.01.11, 17:19
    to gratuluje ja musze wytrzymac jeszcze 19 miesiecy teraz juz wiem czemu kliejentow cyfry nazywaja frajerami
  • Gość: hagal IP: *.wroclaw.vectranet.pl 20.10.09, 19:44
    mam problem jak rozwiązac umowe z cyfra + bo jest to dlamnie firma
    oszukana i zakłamana
  • natalia_sankowska1 20.10.09, 22:03
    Tryb rozwiązania umowy jest opisany w tejże umowie, ewentualnie w
    regulaminie.
  • Gość: ja IP: *.dint.wroc.pl 21.10.09, 14:17
    Jest dokladnie taka jak piszesz... Rozwiazac umowe mozesz na wiele sposobow. W
    tym temacie akurat poruszony zostal niewlasciwy sposob poinformowania o zmianie
    Regulaminu (badz w ogole brak informacji) - i na tej podstawie ludzie
    rozwiazywali umowe.
    I mimo oczywistej racji klienta, cyfra dlugo walczy o swoje... Przy tym pojawia
    sie klamstwo i arogancja. Szkoda, bo oferte maja nawet ciekawa.
    Ja osobiscie rozwiazalem umowe z powodu zmiany Regulaminu. Uczynilem to dopiero
    we wrzesniu, bo nie dostalem wczesniej informacji.
    Chamski sposob, w jaki cyfra traktuje klientow powoduje, ze nigdy do nich nie
    wroce i jednoczesnie zdecydowanie NIE POLECAM nikomu ich uslug.
  • natalia_sankowska1 21.10.09, 14:49
    JA bym na Pańskim miejscu skierowała skargę do UOKiK, a także do
    Rzecznika Konsumentów, bo to oni zajmują się naruszeniem praw
    konsumentów.
  • Gość: wik IP: *.centertel.pl 04.02.11, 00:04
    mam prosbe o wzor pism i sugestie jak rozwiazac umowe o multiroom podpisalem umowe 14 grudnia i wg regulam mam prawo po 2 pelnych mies rozw umowe o ten dodatkowy pakiet ale czort wie jak oni to licza(a przy okazji dostalem ponad dwukrotnie wiekszy rach na te usluge a miala byc po 1 zl a z pakietem glownym spruboje wytrwac do konca gdyz wczesniejsze zakancz by mnie zrojnowalo ale netu i od znajomych wiem ze koniec nie bezie latwy(moze bysmy stworzyli 1 forum '' milosnikow cufry'' w jednosci sila
  • Gość: wik IP: *.centertel.pl 04.02.11, 00:12
    prosba o oinformacje jak rozwiazac umowe o multiroom


Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka