dariuszd12
09.08.09, 23:02
Witam,
Proszę Wszystkich Państwa o informacje, jeżeli ktoś spotkał się z
podobnymi sytuacjami w sieci PLAY. Jeżeli skala tego problemu nie
dotyczy jedynie mnie, to może warto by było skierować jakieś
zbiorowe zgłoszenie do UOKiK. Bardzo również proszę i będę wdzięczny
za okazanie ewentualnej jakiejkolwiek formy pomocy w tej sytuacji.
Korespondencja z Play:
01-02-2009
Szanowni Państwo, proszę o wyjaśnienie kwoty naliczonej mi poza
abonamentem w ostatnim miesiącu (14 do 28 styczeń) w wysokości 85
gr. Skąd wynika ta naliczona za smsy, mmsa i tr. danych kwota, skoro
posiadałem na koncie jeszcze pakiet złotówek w ramach abonamentu, a
nawet zakończyłem miesiąc z niewykorzystanym do końca pakietem i
minutami promocyjnymi?
28-02-2009
Szanowni Państwo, mam już serdecznie dość tej całej sytuacji. Proszę
o pilną odpowiedź na tą jak i poprzednią reklamację finansową! Dnia
27-02-09 od 15.52 do 18.21 naliczona łącznie kwota 1.73 zł poza
pakietem złotówek! Ja nie będę tutaj ciągle sprawdzał, czy mam
wszystko w porządku z rachunkami! O kwotę tą pomniejszę bieżącą
należność! Zaznaczam, że nadal posiadam pakiet złotówek i dziś nie
zamierzam nie korzystać z telefonu, więc to po 18.21 również proszę
sprawdzić!
10-03-2009
Szanowni Państwo, proszę o pilne wyjaśnienie pochodzenia kwoty 2,03
zł, która widnieje w moim obecnym cyklu rozliczeniowym. Wydaje mi
się, że w poprzednim okresie rozliczeniowym nie przekroczyłem
pakietu złotówek, jak również nadal posiadam obecny pakiet.
01-04-2009
Szanowni Państwo, w tym miesiącu pomniejszyłem moją należność
względem Państwa o 2,63 zł niesłusznie naliczone. Problem pomimo
wcześniejszych zapewnień nie został jak widać wyeliminowany, dlatego
w przypadku braku kontaktu z Państwa strony w przeciągu kilku
najbliższych dni, w którym oczekuję wyjaśnienia ostatecznego
błędnych naliczeń oraz ostatecznego rozliczenia mojego konta, sprawę
tą skieruję do innych odpowiednich instytucji.
(czego nie zrobiłem w efekcie).
Tutaj w międzyczasie z wyżej przedstawionego powodu
rezygnacja i przejście na PLAY FRESH.
Dodam, że wszystkie zgłoszenia były rozpatrywane przez Play na moją
korzyść, tzn. był błąd w fakturze, powstawała korekta i otrzymywałem
rekompensatę w postaci minut.
Dodatkowo raz dowiedziałem się, że sytuacja ta była spowodowana
błędem systemu, albo później też, że system naliczał mi kwoty
z „wyprzedzeniem” (pomimo ciągle obecnego w danym cyklu bilingowym
pakiecie bezpłatnych złotówek w ramach abonamentu).
Myślałem, że w końcu będę mógł zapomnieć o błędnie naliczanych
fakturach. Niedawno postanowiłem aktywować sobie pakiet „Tani
Internet w Play Fresh” 5mb za 5 zł. Po kilku zaledwie godzinach
korzystania z komunikatora gg mój pakiet pomniejszył się o ponad
połowę! Kiedy powinien taki pakiet wystarczyć spokojnie na miesiąc
korzystania z komunikatora.
Treść zgłoszenia:
08-08-2009
Szanowni Państwo, wyszło na to, że od momentu aktywacji pakietu 5MB
od godziny 09:30:10 do jedynie 16:04:33,gdzie we wszystkich sesjach
jak od miesięcy, korzystałem tylko z komunikatora gg tego samego co
zawsze ver. 1.2b11356,przesłałem w sumie 2MB danych (tyle zeszło z
pakietu). Cóż to więc za cudowny pakiet pytam się??
Następnie zauważyłem jeszcze coś: W regulaminie pisze, że transmisja
danych naliczana jest: „12gr/100kB”. Nie wymaga to chyba dodatkowego
tłumaczenia.
Tym czasem przykładowo-co jednocześnie zgłosiłem zauważyłem niemal
wszędzie:
08-08-2009
Proszę o pilne wyjaśnienie następującej kwestii: Na stronie PLAY
FRESH w tabeli i regulaminie piszecie Państwo, że "transfer danych-
12gr/100kB", co rozumiem jako dwanaście groszy za każde rozpoczęte
100 kB. Dlaczego więc przykładowe połączenie z dnia 03.08.2009 z
godz.08:10:26 na 150kB kosztowało 3,36 zł?? Czy nie powinno
kosztować ono 24 gr, zgodnie z tym, że dwa razy w tym czasie
rozpoczęło się 100kB???
Dwa ostatnie zgłoszenia są rozpatrywane, konfiguracja mojego
połączenia ani telefonu od momentu aktywacji pakietu nie uległa
zmianie.