Dodaj do ulubionych

Play błędne naliczanie opłat

09.08.09, 23:02
Witam,
Proszę Wszystkich Państwa o informacje, jeżeli ktoś spotkał się z
podobnymi sytuacjami w sieci PLAY. Jeżeli skala tego problemu nie
dotyczy jedynie mnie, to może warto by było skierować jakieś
zbiorowe zgłoszenie do UOKiK. Bardzo również proszę i będę wdzięczny
za okazanie ewentualnej jakiejkolwiek formy pomocy w tej sytuacji.
Korespondencja z Play:
01-02-2009
Szanowni Państwo, proszę o wyjaśnienie kwoty naliczonej mi poza
abonamentem w ostatnim miesiącu (14 do 28 styczeń) w wysokości 85
gr. Skąd wynika ta naliczona za smsy, mmsa i tr. danych kwota, skoro
posiadałem na koncie jeszcze pakiet złotówek w ramach abonamentu, a
nawet zakończyłem miesiąc z niewykorzystanym do końca pakietem i
minutami promocyjnymi?
28-02-2009
Szanowni Państwo, mam już serdecznie dość tej całej sytuacji. Proszę
o pilną odpowiedź na tą jak i poprzednią reklamację finansową! Dnia
27-02-09 od 15.52 do 18.21 naliczona łącznie kwota 1.73 zł poza
pakietem złotówek! Ja nie będę tutaj ciągle sprawdzał, czy mam
wszystko w porządku z rachunkami! O kwotę tą pomniejszę bieżącą
należność! Zaznaczam, że nadal posiadam pakiet złotówek i dziś nie
zamierzam nie korzystać z telefonu, więc to po 18.21 również proszę
sprawdzić!
10-03-2009
Szanowni Państwo, proszę o pilne wyjaśnienie pochodzenia kwoty 2,03
zł, która widnieje w moim obecnym cyklu rozliczeniowym. Wydaje mi
się, że w poprzednim okresie rozliczeniowym nie przekroczyłem
pakietu złotówek, jak również nadal posiadam obecny pakiet.
01-04-2009
Szanowni Państwo, w tym miesiącu pomniejszyłem moją należność
względem Państwa o 2,63 zł niesłusznie naliczone. Problem pomimo
wcześniejszych zapewnień nie został jak widać wyeliminowany, dlatego
w przypadku braku kontaktu z Państwa strony w przeciągu kilku
najbliższych dni, w którym oczekuję wyjaśnienia ostatecznego
błędnych naliczeń oraz ostatecznego rozliczenia mojego konta, sprawę
tą skieruję do innych odpowiednich instytucji.
(czego nie zrobiłem w efekcie).

Tutaj w międzyczasie z wyżej przedstawionego powodu
rezygnacja i przejście na PLAY FRESH.
Dodam, że wszystkie zgłoszenia były rozpatrywane przez Play na moją
korzyść, tzn. był błąd w fakturze, powstawała korekta i otrzymywałem
rekompensatę w postaci minut.
Dodatkowo raz dowiedziałem się, że sytuacja ta była spowodowana
błędem systemu, albo później też, że system naliczał mi kwoty
z „wyprzedzeniem” (pomimo ciągle obecnego w danym cyklu bilingowym
pakiecie bezpłatnych złotówek w ramach abonamentu).
Myślałem, że w końcu będę mógł zapomnieć o błędnie naliczanych
fakturach. Niedawno postanowiłem aktywować sobie pakiet „Tani
Internet w Play Fresh” 5mb za 5 zł. Po kilku zaledwie godzinach
korzystania z komunikatora gg mój pakiet pomniejszył się o ponad
połowę! Kiedy powinien taki pakiet wystarczyć spokojnie na miesiąc
korzystania z komunikatora.
Treść zgłoszenia:
08-08-2009
Szanowni Państwo, wyszło na to, że od momentu aktywacji pakietu 5MB
od godziny 09:30:10 do jedynie 16:04:33,gdzie we wszystkich sesjach
jak od miesięcy, korzystałem tylko z komunikatora gg tego samego co
zawsze ver. 1.2b11356,przesłałem w sumie 2MB danych (tyle zeszło z
pakietu). Cóż to więc za cudowny pakiet pytam się??
Następnie zauważyłem jeszcze coś: W regulaminie pisze, że transmisja
danych naliczana jest: „12gr/100kB”. Nie wymaga to chyba dodatkowego
tłumaczenia.
Tym czasem przykładowo-co jednocześnie zgłosiłem zauważyłem niemal
wszędzie:
08-08-2009
Proszę o pilne wyjaśnienie następującej kwestii: Na stronie PLAY
FRESH w tabeli i regulaminie piszecie Państwo, że "transfer danych-
12gr/100kB", co rozumiem jako dwanaście groszy za każde rozpoczęte
100 kB. Dlaczego więc przykładowe połączenie z dnia 03.08.2009 z
godz.08:10:26 na 150kB kosztowało 3,36 zł?? Czy nie powinno
kosztować ono 24 gr, zgodnie z tym, że dwa razy w tym czasie
rozpoczęło się 100kB???
Dwa ostatnie zgłoszenia są rozpatrywane, konfiguracja mojego
połączenia ani telefonu od momentu aktywacji pakietu nie uległa
zmianie.
Obserwuj wątek
    • gormar7796 Re: Play błędne naliczanie opłat 23.08.09, 13:41
      dariuszd12 napisał:
      > Proszę o pilne wyjaśnienie następującej kwestii: Na stronie PLAY
      > FRESH w tabeli i regulaminie piszecie Państwo, że "transfer danych-
      > 12gr/100kB", co rozumiem jako dwanaście groszy za każde rozpoczęte
      > 100 kB. Dlaczego więc przykładowe połączenie z dnia 03.08.2009 z
      > godz.08:10:26 na 150kB kosztowało 3,36 zł?? Czy nie powinno
      > kosztować ono 24 gr, zgodnie z tym, że dwa razy w tym czasie
      > rozpoczęło się 100kB??????

      Chyba pomyliłeś się w podanej kwocie opłaty za transfer.
      Miałeś na myśli 0,36 zł ?
      U mnie nalicza oddzielnie za wysłane i odebrane dane czyli przy transferze 150kB
      zapłaciłem 0,36 zł (2x100kb + 100kb).
      Szkoda tylko, że to nie jest dokładnie zapisane w regulaminie :(.
    • Gość: Marek Re: Play błędne naliczanie opłat IP: 163.244.63.* 17.09.09, 11:41
      Witam,
      Play naliczył mi 600zl oplat poza abonamentem za transfer danych ktory
      zostal rzekomo wykonany na telefonie nokia z klapka o wlasnej pamieci
      25mb gdzie transfer danych byl na ponad 1gb... Polaczenia te w
      bilingach trwaly przez 5dni co dwie minuty po 10kb... paranoja. W
      dodatku wtedy lezalem w szpitalu a telefon zamkniety w domu... Play
      twierdzi ze telefon aktualizowal sobie pprogramowanie.... Jak wczesniej
      wspomnialem telefon ma 25mb pamieci wlasnej nie rozszerzalnej... Jesli
      ktos spotkal sie z podobna sytucaja i wie jak z nimi postepowac w takim
      przypadku prosze o kotntak krzesakm@gmail.com
      • Gość: Marta Re: Play błędne naliczanie opłat IP: *.adsl.inetia.pl 04.12.10, 13:21
        Nie płać. Ja dopiero od 2 miesięcy korzystam z Play i jest delikatnie mówiąc bardzo niezadowolona. Dzisiaj właśnie odkryłam, że mam poza abonamentem naliczone 100zł. Na tą kwotę składa się również niezapłacona faktura, płatna do 16, a więc ją dzisiaj opłaciłam, niech mają. A więc zostaje 50zł. 20zł sama sobie nabiłam korzystając z internetu zanim zainstalowałam na telefonie program do blokowania połączeń i korzystam teraz jedynie z Wi-Fi, co jak każdy wie - jest bezpłatne. A więc skąd kolejne 30zł? Dodam, że w historii połączeń nie ma żadnych płatnych usług, więc wygląda na to, że to 30zł spadło po prostu z nieba. Dzisiaj albo jutro idę do salonu i się grzecznie o to zapytam.
        I pomyśleć, że przeniosłam się z Orange, gdzie jak teraz pomyśle to miałam jak kuźwa w niebie.
        • paolaa07 Re: Play błędne naliczanie opłat 17.12.10, 22:27
          Również zostałam oszukana!
          przeniosłam swój numer z orange do play.
          Doładowałam konto za 30 zł i włączyłam taryfę PLay Fresh Darmowe
          rozmowy i SMS-y w Play (umożliwiając sobie na miesięczne smsy i rozmowy w Play za darmo.) Korzystam, korzystam, aż tu nagle konczą mi się pieniądze na koncie, loguje się na play24 i widzę, że za wszzzzsytkie wykonane połączenia i wiadomosci do Play przez cały czas miałam pobierane pieniądze z konta. Wysyłam sms *111*33*2# by sprawdzić czy oby na pewno korzystam z tej opcji, okazuje się, ze owszem, na play24 tak samo. Więc o co chodzi? idę do salonu Baba rozkłada ręce, dokonuje "zgłoszenia", dzis dostałam odpowiedz od Beaty Bandoch:

          "(...) Kolejna zmiana taryfy miała miejsce 23 listopada 2010 roku z Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich na PLay Fresh Darmowe rozmowy i SMS-y w Play.Wszystkie zmiany taryf zostały poprawnie przez nas zrealizowane. Wszystkie bonusy były prawidłowo aktywowane na Pani koncie abonenckim.
          Na podstawie powyższego Pani reklamacja została uznana za niezasadną. Tym samym Pani oczekiwania dotyczące ponownego przyznania bonusów uznane zostały za niezasadne (sic!)"

          PYTAM JAK TO DO CHOLERY MOŻLIWE? Naprawdę robią z ludzi idiotów i myślą, że ujdzie im to na sucho. Ale ja NIE PODARUJĘ. nie chodzi o głupie 30zł! Wmawia mi, ze mam włączoną usługę i , ze działa poprawnie!

          Odwołałam się od reklamacji, wysłałam historię kosztów i połączeń, gdzie jest czarno na białym, jakie koszty za jaki okres poniosłam. Doładowanie umożliwiające mi korzystanie z tej taryfy ważne było do 18.12.2010, ale doładowałam już dziś, także za 30 zł,(nie zmieniając już nic w taryfach) ku mojemu zdziwieniu nie pobrało za sms do play! I powiedzcie o co im chodzi? włączona cały czas, raz działa, raz nie, raz pisze za darmo, innym razem płace. P A R A N O J A

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka