Dodaj do ulubionych

jade na majorke ktos jeszcze???

04.05.05, 18:04
?
Edytor zaawansowany
  • cosmo21 04.05.05, 23:25
    no nareszcie ktos:))) ja jade na majorke:) wylatuje 22 maja:) z krakowa, a
    ty????:)))) nareszcie jakas pokrewna dusza:) ehh..moze nie bede tam sama:)
  • juanita80 05.05.05, 09:03
    ja jeszcze nie wiem dokladnie kirdy bo nie mam jeszcze rodziny!a jade tylko na
    wakacje!tak jakos ok 27 czerwca do 4 wrzesnia!a wiesz juz gdzie bedziesz?i
    jakimi liniami lecisz?i w ogole napisz mi jaka masz rodzine itd i czy znasz
    dobrze hiszpanski!ja jade z kolezanka ale nie bedziemy pewnie w jednym miejscu
    wiec im wiecej znajomych tym lepiej!pozdrawiam!
  • cosmo21 05.05.05, 11:24
    ja nie jade tylko na wakacje. Rodzinka super sie zapowiada, ale jak to zwykle
    bywa wszystko sie wyklaruje na miejscu. Hiszpanski znam slabo, ale mam dobry
    angielski, a rodzinka jest anglo jezyczna:). Hiszpanskiego jade sie dopiero
    uczyc:). Bede w Palma de Mallorka:) A z krakowa do Barcelony lece liniami Sky
    Europe, a z Barcelony na Majorke -Air Berlin...tak wyszlo poprostu duzo taniej
    niz lotem bezposrednim. Pozdrawiam
  • juanita80 05.05.05, 12:32
    ja jade podszkolic hiszpanski!fajnie ze na rok!ja w polsce mam zbyt wiele osob
    i rzeczy ktore kocham zeby jechac na rok!tez bym chciala byc w palmie!mam
    nadzieje ze sie uda!a napisz mi dokladnie jak zalatwialas bilet i ile dokladnie
    kosztowal!pisz na maila jak mozesz!pozdrawaiam
  • cosmo21 05.05.05, 13:13
    no to napisalam ci maila, masz gg?
  • katka34 14.05.05, 19:29
    z jakiej agencji mozna wybrac sie na Majorke?i to jeszcze na wakacje??
  • estera_ja 14.05.05, 22:41
    Eh,Majorka...Ja operuje w holandii.Powodzenia:)
    --
    Wystrzegam sie plomienia.Zamykam drzwi za soba.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka