Dodaj do ulubionych

Jak Wam idzie???

14.06.08, 08:48
Witam wszystkich. dziś mój 2 dzień dietki, własnie wypiłam na
śniadanie kawusie ;) Efektów chyba jeszcze nie widac, ale czuje sie
dobrze. zaraz zmykam na spacerek, żeby nie kręcić sie po kuchni,
hehe. najgorzej było wczoraj wieczorem, ale dałam rade. Pozdrawiam i
dajcie znać jak Wam idzie?!
Obserwuj wątek
    • atka_7 Re: Jak Wam idzie??? 14.06.08, 11:41
      hej:) u mnie dzisiaj 6 dzień, jak mi idzie? hmmm, czasami lepiej czasami
      gorzej:))) jak jestem w pracy i nie mam czasu myśleć o jedzeniu to idzie całkiem
      nieźle, jak przyjdzie weekend to już gorzej:))), ale póki co daję radę:), ciuchy
      robią się luźniejsze i ludzie zaczynają widzieć u mnie efekty, więc to dodaje mi
      skrzydeł:))), powiem Ci, że dużą motywacją dla mnie jest to, że codziennie piszę
      na forum jak mi dzień minął, jakoś mi tak łatwiej jest dietkować sobie:)) więc
      pisz asib i melduj jak Ci idzie dietkowanie:))) razem łatwiej:) pozdro
      • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 14.06.08, 12:40
        jest już przed 13, własnie w piekarniku robi sie mój befsztyk.
        jestem już głodna, bo dziś rano tylko kawa z cukrem była:-( Od
        tego niejedzenia nawet zabardzo brzucha nie musze wciągać, bo czuję
        się pusta w środku (a to dopiero 2 dzieN!!!). kupiłam sobie w tamtym
        roku dzinsową spódniczkę mini (w której zresztą nawet nie chodziłam
        bo za mała) i mam nadzieję, że po tej dietce uda mi się w nią wbić.
        pozdrawiam i piszcie wszyscy jak Wam idzie
        • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 14.06.08, 19:02
          hejka. dzis koniec 2 dnia dietki, zjadłam na kolacje to co było w
          menu;-) Dlaczego nikt sie nie odzywa? Powinnyśmy się nawzajem
          wspierać. Mi tak jakoś lepiej, jak sobie popiszę...
          • monteblack Re: Jak Wam idzie??? 14.06.08, 19:56
            Witaj asib:)
            Meldujemy sie meldujemy a jak cos zapraszam na watek "kto zaczyna
            kopenhaska od 9.06".
            U mnie dzis koniec 5 dnia.Dzis sie zle czulam.Bolala mnie glowa,w
            pracy ledwo siedzialam.Musialam wypic 2 kawy (oczywiscie bez mleka i
            cukru) a w jadlospisie nie bylo zadnej:(
            Jutro dzien 6-ty.Na obiad kupilam piers z kurczaka,ugotuje ja w
            osolonej wodzie.Wieczorem chyba tylko marchewka i 2 jajka,tez mi
            zestawienie,hihihi,ale co zrobic;D
              • monteblack Re: Jak Wam idzie??? 15.06.08, 10:32
                Hehe,startujac z mojej wagi to moze po 3 miechach kopenhaskiej
                byloby cos widac;P
                Ale tak powaznie to czuje sie lzej.Tym razem postanowilam sie nie
                wazyc az do konca dietki to nie wiem ile kg mniej,ale brzuchal na
                pewno spadl i nie wystaje zza biustu;)
                Powodzonka!
                • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 15.06.08, 10:59
                  Monteblack, a ja słyszałam że z im większej wagi startujesz, to
                  więcej zrzucisz, nawet ok 10+kg, zresztą zależy jeszcze ile się
                  waży. mi to wystarczy 5 kilosów i bedzie git;) powodzonka i
                  pozdrowionka
                    • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 15.06.08, 12:54
                      jest problem, bo ja nie mam wagi. ale miesiac temu wazyłam 62, wiec
                      mysle ze jak zaczynalam diete to tyle samo. zważe sie po zakączeniu
                      kuracji :-) a ty oliwka jak tam???
                      • oliwka1989 Re: Jak Wam idzie??? 15.06.08, 13:24
                        ja się ważę prawie codziennie bo mnie to po prostu motywuję, gdy
                        widzę chociaż te 0,5 kg mniej :) więc wczoraj się ważyłam - czyli 7
                        dzień i 58,6kg. :) cieszę się bardzo i ciągle mam nadzieję na te
                        55!:) jak tam już po obiadku?
                        • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 15.06.08, 13:41
                          ja juz po obiadku, marny dzis był obiadek (szpinak,pomidor+owoc) ale
                          na wieczor 2 jajeczka i sałata, dam rade! A ty Oliwka od jakiej wagi
                          zaczynalas i przy jakim wzroście?
                            • vivian89 Re: Jak Wam idzie??? 15.06.08, 16:25
                              ja mam 169-170 cm i waże....63 kg :( migdy chyba tyle nie miałam, nie jestem
                              gruba, bytniego sadła tez nie mam ale chcialabym wrocic do tych czasow kiedy
                              bylo 55-57 kg. Jestem na diecie - nie na kopenhaskiej - mam nadzieje ze na
                              trwale zrzuce :D
                              • oliwka1989 Re: Jak Wam idzie??? 15.06.08, 16:40
                                widzę tylko ja taki kurdupel na tym forum :( moim marzeniem było na
                                początku 50 kg. ale chyba nie da rady do końca dietki schudnąć
                                jeszcze 8 kg. może gdybym od początku regularnie biegała to dałoby
                                radę, ale przy tych posiłkach się po prostu nie da!
                                • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 16.06.08, 13:26
                                  właśnie zajadam mój dzisiejszy obiadek (jajo, marchewka i twarożek)
                                  super, bo już myślałam że umrę z głodu. Oj, dużo wyrzeczeń nas ta
                                  dieta kosztuje, a to dopiero mój 4 dzionek....
                                    • oliwka1989 Re: Jak Wam idzie??? 17.06.08, 19:58
                                      ja właśnie usiadłam pierwszy raz tego dnia:P zjadłam kolacyjkę... i
                                      tak sobie myślę, jutro czeka mnie trasa a ja mam najmniej ulubiony
                                      obiad w całej diecie :( jako, że jutro będzie dzień 11-jajo,
                                      marchewka i twarożek... za to jutro popołudniu robię sobie koktajl
                                      bananowo-truskawkowy z jogurtem naturalnym w ramach sałatki
                                      owocowej :) chociaż tyle na pocieszenie. zazdroszczę tej rybki już
                                      też się nie mogę jej doczekać :)
                                      • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 18.06.08, 14:03
                                        heh, fajnie ze odkąd jestem na tym forum, wszyscy sie razem
                                        trzymamy! Ale widzę, porządna ekipa się nas zebrała (bo chyba nikt
                                        nie odpadł?!) no i oby tak dalej. Oliwka to Ty jeszcze 2 dni i masz
                                        koniec, a ja jeszcze cały tydzień! to powiedz mi jak tam efekty w 11
                                        dniu? Pochwal się, ile Ci ubyło.
                                        • oliwka1989 Re: Jak Wam idzie??? 18.06.08, 20:55
                                          tak, jeszcze dwa dni... ale szczerze powiem, że czuję lekki
                                          niedosyt. tak jeszcze tydzień by mi się pzydał :))) właśnie ostatni
                                          raz ważyłam się w 7 dniu to waga pokazała 58,6 kg. jutro
                                          postanowiłam się zważyć, bo przez ostatnie dni byłam w punkcie
                                          kulminacyjnym okresu, a wtedy zawsze mam 2 kg. więcej i nie chciałam
                                          się przestraszyć cyferek ;) także jutro zamelduję na pewno :)
                                          zobaczysz jak szybko zleci Ci ten tydzień. mi np. pierwsze siedem
                                          dni tak się ciągnęło, że to porażka... a teraz to migiem :) no a jak
                                          Ty oceniasz swoje efekty?:)
                                          • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 19.06.08, 14:17
                                            dzis dzien 7. własnie zjadlam jedyny dzis posiłek! ale cos czuje ze
                                            o 17 jeszcze jakis owoc zjem, chyba nie zaszkodzi. a ja waze 58, a
                                            zaczynalam od 62, wiec mysle ze jeszcze 1-2kg i styka.. heh, nigdy
                                            nie ważyłam mniej niż 60, więc jestem zadowolona...
                                                • oliwka1989 Re: Jak Wam idzie??? 19.06.08, 21:29
                                                  jak obiecałam, piszę- dzisiaj miałam na wadze 57,5 kg. w sumie tylko
                                                  kg. w dół od ostatniego ważenia, ale w czasie okresu to i tak
                                                  megasukces. myślę, że jak pojutrze stanę na wadze będzie jeszcze
                                                  mniej :) jak idzie dietkowanie?:)
                                                  • monteblack Jak Wam idzie??? 20.06.08, 08:52
                                                    O losie dziewczynki,jak czytam o Waszych 58-60 kg...W zyciu tyle nie
                                                    wazylam,nio moze w 6 klasie podstawowki:P
                                                    Ale nic tam,walcze,walcze,kazdy kilogram mniej jest wazny.
                                                    Dzis 11 dzien kopenhaskiej:)
                                                    Pozdrowionka!
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 20.06.08, 13:54
                                                    a ja dzis dzien 8. zajadam wlasnie dzisiejszy obiadek. juz mam
                                                    troche dosyc tego mięcha i jajek. od jutra licząc zostało mi 5 dni!
                                                    super, juz sie nie mogę doczekać końca! mam ochote na coś
                                                    pysznego... ale do końca wytrzymam, teraz już z górki...
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 21.06.08, 09:27
                                                    hejka. wlasnie zaczelam dzien 9. wszystko jest oki, czuję, ze
                                                    schudlam, ale nie wiem ile, bo sie nie wazylam. poczekam na efekt
                                                    końcowy. mam pytanko: jak robicie rybe, żeby była zjadliwa?? czym
                                                    przyprawiacie? ja ostatnio zrobiłam w samych ziołach i była
                                                    paskudna, a rybke mam za 2 dni więc proszę o radę.
                                                  • atka_7 Re: Jak Wam idzie??? 21.06.08, 11:28
                                                    ja swoją ostatnio piekłam w piekarniku, w folii aluminiowej w ziołach typu
                                                    koperek, pietruszka zielona, skropiłam ją cytrynką, folię troszkę posmarowałam
                                                    oliwą z oliwek
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 21.06.08, 11:51
                                                    już mam dosyć sałaty z cytryną. bokiem mi wychodzi. dziś zrobię
                                                    sobie małą podmienę. zamiast sałaty do befsztyku zjem gotowane
                                                    buraczki;) też mają mało kalori.
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 21.06.08, 13:47
                                                    zjadłam obiadzio, pychotka było. teraz tylko czekac do kolacji
                                                    (2xjogurt naturalny+kawałek szyneczki). a moja mama dziś na obiad
                                                    robiła naleśniki. masakra!!! jeszcze zostały mi 4 dni, wiec luzik. a
                                                    Ty Monteblack jakie efekty pod konec diety? dużo spadło, czy uparcie
                                                    jeszcze się nie ważyłaś?
                                                  • monteblack Re: Jak Wam idzie??? 21.06.08, 17:47
                                                    Hehe,twardo czekam do poniedzialku:)Tymbardziej,ze waga nawet po
                                                    kopenhaskiej nie wskaze nic pocieszjacego:(
                                                    Zlecialo sporo,po czuje po sobie,szczegolnie po biustonoszu;)Zreszta
                                                    zawsze napierw mi leci z twarzy,z biustu a na koniec stamtad,skad
                                                    powinno;)
                                                    Ja juz nagotowalam sobie kolacyjke,z rozpedu tylko dodalam olej i
                                                    cytryne do salaty,a dzis powinna byc sucha;)
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 21.06.08, 20:41
                                                    podziwiam was dziewczyny, ze macie tak silną wolę, zeby robić dietę
                                                    po diecie bez żadnej przerwy. ja jutro zaczynam 10 dzien
                                                    kopenhaskiej, ale szczerze mówiąc na dalsze diety nie miałabym siły.
                                                    jak pomyśle ze jutro do jedzenia znowu sałata i szpinak to aż mnie
                                                    rzuca. mam dosyć tego ,,zdrowego" jedzenia. już dzisiaj szpinak
                                                    zastąpiłam sobie buraczkami, mam nadzieję, ze nie przerwało to mojej
                                                    diety, bo nadal ją kontynuuje. jak myślicie?
                                                  • prynia1 Re: Jak Wam idzie??? 21.06.08, 23:33
                                                    ja także podziwiam wszystkie osóbki które się tego podjęły. cholera ja mam
                                                    trzeci dzień dziś a już zgrzeszyłam i zjadłam ciasteczko polane czekoladą:( i
                                                    mam wyrzuty sumienia no ale silna wola niestety mnie zawiodła:( menu czwartego
                                                    dnia jest bardziej urozmaicone niż trzeciego więc mam nadzieje że się nie skusze
                                                    bo jeśli tak to chyba już się poddam:(
                                                  • prynia1 Re: Jak Wam idzie??? 22.06.08, 00:08
                                                    przeczytałam wasze wpisy dziewczynki i kurcze mi daleko do was:( chociaż jutro
                                                    będę miała czwarty dzień więc może jeszcze się na koniec zdziwie. ja zaczynałam
                                                    od 68kg a teraz mam 66 więc chyba najgożej nie wypadam? chociaż marzy mi się 55
                                                    kilogramów ale już na tej diecie tyle nie zjade:(
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 22.06.08, 09:04
                                                    hej. dziś mój 10 dzień. zaczynałam z wagą 62, teraz waze 58 i od 4
                                                    dni waga mi stoi w miejscu (nic nie podjadam!!), więc juz chyba dam
                                                    se spokoj z tą dietą... wydaje mi sie, że już wiecej nie schudne,
                                                    zresztą teraz dobrze się czuje... więc jeszcze sie zastanowie... jak
                                                    myślicie, ciągnąć diete do końca, czy już se dać na luz?
                                                  • monteblack Re: Jak Wam idzie??? 22.06.08, 09:51
                                                    Trwac,trwac i jeszcze raz trwac;)
                                                    To jest wlasnie podstepnosc codziennego wazenia sie,ze jak waga sie
                                                    zatrzymuje to wiekszosc osob wymieka.A dieta nie bez powodu jest
                                                    dieta 13-dniowa!
                                                    Asib,tyle juz wytrwalas ze szkoda zmarnowac efekt koncowy!
                                                    Przetrzymaj jeszcze te 3 dni,dla samej siebie.
                                                    Ja mam dzis 13 dzien.Sama nie wierze,ze tyle przetrwalam:D
                                                    Jutro uroczyste wazenie,hihihi:)
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 22.06.08, 11:32
                                                    heh, rano miałam doła, chciałam przerwać dietke, no ale rzeczywiście
                                                    szkoda przerywać, skoro to już mój 10 dzień. wypiłam dzis kawke i
                                                    zjadłam grzanke i teraz czekam do obiadku tzn. szpinak i pomidor
                                                    (bleee, już dosyć mam!!) +owoc. kolacja też dziś nieapetyczna (znowu
                                                    jajca i sałata). hehe no ale juz od jutra dobre jedzonko. A Ty
                                                    Monteblack serio już jutro startujesz z 5-dnióweczką? Podziwiam Cie
                                                    i gratuluje! To melduj tu jutro koniecznie ile ci zleciało!
                                                  • monteblack Re: Jak Wam idzie??? 22.06.08, 23:19
                                                    Hello!
                                                    Do Pryni:gdzies pod spodem jest link do pieciodnioweczki.Napisalam
                                                    tam caly jadlopsi,jakbys miala problem ze znalezieniem daj znac.
                                                    Do Asib:super,ze nie wymieklas!Nio i rzeczywiscie od jutra startuje
                                                    z 5-dniowka,mam juz zakupki na nia:)
                                                    Czasu zostalo niewiele,trzeba dzialac;)Zreszta juz jakos sie
                                                    przyzwyczailam,ze jestem na diecie i zadne pokusy poki co mnie nie
                                                    dopadaja (dzis tez mialam gosci,byly drineczki,ciacho,a nawet
                                                    chlopaki jedli przy mnie hambixy i nic!).Sama nie wiem jak to sie
                                                    dzieje-chyba efekty kopenhaskiej tak na mnie dzialaja.
                                                    Jutro rano oficjalne wazenie.Oczywiscie dm znac co tam wskazowa
                                                    pokazala.
                                                    Ide jeszcze na swoj watek,hihi.
                                                    Buziale wszystkim!Asib-juz tylko 3 dni,trzymam kciuki!!!
                                                  • nolda Re: Jak Wam idzie??? 23.06.08, 08:17
                                                    U mnie wczoraj był siódmy dzień. Trochę zawalilam bo zjadłam pierś
                                                    na obiad i zapomniałam o owocu i jak pojechałam na działkę do
                                                    rodziców to mi się przypomniało i zjadłam 15 czereśni trochę
                                                    poziomek i czerwonych porzeczek pewnie za dużo ale trudno.
                                                    Ale już do wieczora byłam twarda i nawet upiekłam ciasto z
                                                    czereśniami pachniało obłędnie i nie zjadłam nawet kawałeczka !
                                                    Mój wynik dzisiaj rano Było 87 kg jest 81,9 :)
                                                  • prynia1 Re: Jak Wam idzie??? 23.06.08, 11:38
                                                    monteblack nie wiem gdzie ten link się znajduje. możesz mi go przesłać będę
                                                    bardzo wdzięczna.. ja mam dziś piąty dzień a moja waga nadal mi pokazuje jedynie
                                                    dwa kilogramy spadku, zatrzymała się w miejscu:((
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 23.06.08, 13:10
                                                    dzis mój 11 dzien. zjadłam wlasnie dzisiejszy obiadzio. oj
                                                    Monteblack współczuje Ci z tymi jajami, ja już też mam ich dosyc. to
                                                    ile pozostało ci jeszcze do zrzucenia?
                                                  • monteblack Re: Jak Wam idzie??? 24.06.08, 07:53
                                                    Hihihi;-)Duuuuuzo:-(
                                                    Szczerze mowiac wagowo na to nie patrze,bo bym sie chyba
                                                    pochlastala,chce wejsc w ubrania,ktore kupilam sobie w Stanach (a
                                                    ciuszki leza na gornej polce 3 rok...)
                                                    Ale jak juz mam byc dokladna to do tego "stanu" jeszcze z 10 kg.A do
                                                    normalnej sylwetki to powinnam z 15 jeszcze zrzucic.
                                                  • aniulka8503 Re: Jak Wam idzie??? 24.06.08, 14:13
                                                    Asib to z jakiej wagi na jaką zjechałaś?
                                                    Dziś mija mi drugi dzień, po obiadku czuję się wręcz obżarta...marzę
                                                    tylko o kilku kilogramach mniej...oby jak najwięcej...
                                                    ja boję się wejść na wagę, bo jak nie będzie efektu to mogę z
                                                    wściekłości zgrzeszyć...a mam taki apetyt na coś słodkiego...ale
                                                    jeszcze trwam i wydaje mi się, że jest lepiej niż wczoraj...jeszcze
                                                    tylko 11 dni...albo aż 11!!!
                                                  • aniulka8503 Re: Jak Wam idzie??? 24.06.08, 19:37
                                                    Do jak najmniejszej :)
                                                    Byłoby super do 62..
                                                    Ale jak będzie 72 to też nie będzie źle :) Najwyżej potem zrobię
                                                    powtórkę :)
                                                    Weszłam na wagę...1 kilogram mniej :) Czyli to działa :)
                                                    Wczoraj było 82, dzisiaj już 81 :)
                                                    Aż mam więcej sił na kolejne dni :)
                                                  • nolda Re: Jak Wam idzie??? 25.06.08, 09:48
                                                    No ja też 6 z przodu chcę! Ale długa droga przedemną :)))
                                                    Wytrzymasz tylo omijaj szerokim łukiem pokusy i szukaj sobie jakiś
                                                    zajęć żeby nie myśleć o jedzeniu, ja dzisiaj po pracy myję okna :))
                                                  • aniulka8503 Re: Jak Wam idzie??? 25.06.08, 09:54
                                                    No tylko że ja nie pracuję, siedzę w domku z dzieckiem...może i
                                                    lepiej :)
                                                    Czas sobie umilam książką więc nie jest najgorzej, poza tym trochę
                                                    pracy jest przy 5-miesięcznym maluchu...Rano to nie mogłam go
                                                    podnieść, ale już po kawce i grzance siły mi wróciły :)
                                                    A najlepsze jest to, że już nie czuję głodu, te małe porcyjki mi
                                                    wystarczają...To moja pierwsza dieta w życiu i myślałam, że będzie
                                                    gorzej, zwłaszcza że w ciąży i przez ostatnie pięć miesięcy to
                                                    jadłam ogromne ilości...(przed ciążą też, ale była 6 z przodu...)
                                                  • asib2 Re: Jak Wam idzie??? 25.06.08, 13:45
                                                    hej dziewczyny! trzymam za Was wszystkie kciuki! a ja po dietce
                                                    kopenhaskiej (ciągnęłam ją 10 dni) to teraz duzo mniej jem, chyba
                                                    żołądek sie skurczył. wsumie dalej czuje sie, jak na diecie, bo nie
                                                    jem w ogole smażonego, białego chleba i ziemniaków. nawet przeszła
                                                    mi ochota na słodycze. a wody dziennie wipijam 1,5l. to
                                                    rzeczywiście zmniejsza apetyt. więc powodzenia kochane! pozdrawiam -
                                                    Asia
    • net_run_lola Re: Jak Wam idzie??? 26.06.08, 00:51

      --
      czesc,ja zaczynam diete od jutra, juz rozstalam sie ze wszelkimi
      dobramai tego swiata, w zasadzie to chyba przesadzilam z kolacja:)
      Jak Ci poszlo, udalo Ci sie dotrwac do konca, ile kilogramow
      zrzuciolas?

      pozdrawiam
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka