Straszne swędzenie po ant...

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Byłam na wizycie u ginekologa, z powodu obecności bakterii w
    pochwie, miałam zrobiony posiew wyszło, że jest to E. coli i
    Streptococcus a.. Ginekolog przepisał Augmentin, Flumycon i tabletki
    dopochwowe z Zinnatem. Jak już wszystko wybiorę miałam zacząć brać
    Lacibios Femina i Lactovaginal. Antybiotyk przestałam brać we
    wtorek, tabletki z Zinnatem mam jeszcze dwie, ale wczoraj czyli 2
    dni po zakończeniu brania antybiotyku zaczęło mnie tak straszliwie
    swędzieć, że nie mogłam w nocy spać, do tego wystąpił straszny
    obrzęk u wejścia do pochwy i czuje, że dalej jest przekrwione,
    napuchnięte, nie wiem jak to nazwać. Wczoraj wieczorem wzięłam
    lacibios femina i założyłam na noc tabletki z Zinnatem, dzisiaj z
    rana założyłam jeszcze Lactovaginal i wzięłam jeszcze jedną tabletkę
    lacibios, no i na dodatek dostałam miesiączki. Nie wiem co robić, ze
    względu na miesiączkę muszę odstawić tabletki dopochwowe, czy to się
    unormuje jak będę jadła jogurty naturalne i łykała lacibios. Nie
    wiem co robić, Czy to początki grzybicy? Jeszcze się tych głupich
    bakterii nie pozbyłam.
    • 28.11.09, 23:01 Odpowiedz
      Jedzenie jogurtow niewiele Ci pomoze (nawet tych z zywymi kulturami bakterii) bo
      zeby odnioslky jakikolwiek skutek w miejscach intymnych - musialabys jesc
      przynajmniej kilka dziennie. Chyba, ze to wchodzi w gre (ew. kefiry, bo tez
      swietnie dzialaja).
      Przy kuracji antybiotykowej obowiazkowo probiotyki chroniace nie tylko uklad
      pokarmowy ale takze okolice intymne, wiec Lacibios femina lub odpowiedniki
      powinnas stosowac w trakcie kuracji a nie dopiero, gdy wystapia objawy. Jak
      objawy sa, to tego typu specyfiki tylko pomocniczo do lekow p/grzybicznych.
      Watpliwe,ny sie samo unormowalo przy samych probiotykach, one infekcji nie
      wylecza, za to moga ja zaleczyc. Mozliwe, ze bedziesz odczuwala ulge i objawy
      mina podczas zazywania l;acibios (lykaj do tygodnia po antybiotykoterapii,
      dodatkowo mozesz tez stosowac lactovaginal pomiedzy globulkami antybiotyku i po
      zakonczeniu kuracji antybiotykowej) ale przygotuj sie, ze po odstawieniu
      infekcja moze nawrocic, wtedy lekarz.
      --
      [img]http://download1.klimacik.pl/e-gify.com/1241.gif[/img]
    • IP: *.adsl.inetia.pl

      Gość: A. 29.11.09, 20:02 Odpowiedz
      Proponuję po zakończeniu krwawienia wykonać posiew, który wykryje co Cię gnębi.
      Czy jeszcze nie doleczone bakterie, czy raczej przypętała się paskudna grzybica.
      Może również mieć miejsce silna reakcja alergiczna.
      Z wynikiem posiewu będzie wiadomo jak i czym Cię leczyć.
      Ja zawsze przy kuracji antybiotykowej stosuję profilaktycznie leki
      przeciwgrzybiczne, bo kiedy nie stosowałam, to łapałam grzybicę przy każdym
      antybiotyku.
      Mam nadzieję, że wszystko się unormuje i objawy ustąpią. Napiszę jeszcze o
      rzeczach oczywistych, ale czasami pomijanych: bawełniana bielizna, zero
      pachnących mydełek (biały jeleń albo jakiś doby płyn do higieny intymnej),
      unikanie słodyczy, konieczność leczenia partnera,...
      • IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl

        Gość: tralala 01.12.09, 10:26 Odpowiedz
        tylko ten posiew lub biocenozę na sprawdzenie, to dopiero ok. 10 dni po
        zakończeniu leczenia, bo wcześniej wynik może być niewiarygodny. i nglka dobrze
        mówi, lacibios femina juz można a nawet się powinno w czasie kuracji brać a nie
        dopiero po jej zakończeniu. dobrze jest ograniczyć słodycze, łykac np. echinaceę
        na odporność, pić wodę z cytryną, jeść kiszonki i używać dobrego płynu do higieny :)

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.