Dodaj do ulubionych

dieta a brak krwawienia z odstawienia

20.08.13, 14:12
Cześć dziewczyny!
Mam pytanie i będę niesamowicie wdzięczna, jeśli któraś z Was mi pomoże. Od 1,5 roku biorę tabletki anty i krwawienie z odstawienia zawsze u mnie występowało. Było dość skąpe, ale było. Trzy tygodnie przed spodziewanym krwawieniem zaczęłam dietę i schudłam 4 kg. Krwawienia z odstawienia nie dostałam, ciąża jest bardzo mało prawdopodobna, bo tabletki stosowałam jak w zegarku i nie było żadnych czynników, które mogłyby osłabić ich działanie, jednak trochę się martwię. Zaczęłam kolejne opakowanie, ponieważ na ulotce wyraźnie napisano, że trzeba się skonsultować z lekarzem dopiero po dwóch miesiącach bez krwawienia. Czy któraś z Was też tak miała?

Wiem, że wielu dziewczynom na tej diecie spóźnia się zwykły okres, ale przy tabletkach raczej krwawienie powinno wystąpić, choćby opóźnione, a u mnie nie pojawiło się w ogóle.
Proszę o odpowiedź.
Pozdrawiam.
Edytor zaawansowany
  • madzioreck 21.08.13, 14:26
    ciąża jest bar
    > dzo mało prawdopodobna, bo tabletki stosowałam jak w zegarku i nie było żadnych
    > czynników, które mogłyby osłabić ich działanie,

    Były. Jeśli jesz otręby owsiane, to były. Pisałam o tym tu na forum wiele razy. Moje pigułki się wchłonęły w otręby, zamiast we mnie, mimo zachowania odstępu 12 godzin między jednym a drugim i krwawienia dostałam zupełnie od czapy w połowie opakowania, jakbym odstawiła tabsy. Zrób test i znajdź dodatkowe zabezpieczenie, bo wbrew temu, co jest w książce i co pisze mnóstwo osób (że w czasie odchudzania takie zaburzenia sa normalne, blabla), ryzyko, że hormony się nie wchłoną, jest duże i jakimś cudem to w większości dziewczyny tabletkowe mają takie kłopoty. Dodatkowo uświadomiła mnie ginekolog, jak poleciałam zestrachana, choc o Dukanie jeszcze wtedy nie słyszała, ale o właściwosciach otrąb owsianych owszem ;)

    forum.gazeta.pl/forum/w,95274,141458174,142408001,Re_otreby_i_leki.html
    forum.gazeta.pl/forum/w,95274,131903065,131973396,Re_Pytanie_do_osob_na_IV.html
    forum.gazeta.pl/forum/w,95274,119276951,119291904,Re_No_to_startuje_.html
    forum.gazeta.pl/forum/w,95274,109977958,114201007,Re_Dukan_a_tabletki_antykoncepcyjne_Pomocy_.html
  • mary0888 22.08.13, 15:35
    Otręby jadłam w bardzo małych ilościach rano, a tabletki przyjmuję wieczorem. Tym bardziej, jeśli tabletka by się nie wchłonęła to mogłabym mieć plamienia w połowie blistra, a nie nie mieć krwawienia wcale.
  • madzioreck 22.08.13, 22:49
    > Otręby jadłam w bardzo małych ilościach rano, a tabletki przyjmuję wieczorem.

    Ja również. Nic mi to nie dało, obawiam się, że to sprawa indywidualna, jak tam jelita pracują...

    T
    > ym bardziej, jeśli tabletka by się nie wchłonęła to mogłabym mieć plamienia w p
    > ołowie blistra, a nie nie mieć krwawienia wcale.

    Niewchłonięcie się tabletek może mieć konsekwencje w postaci ciąży, a nie tylko plamienia.
  • madzioreck 22.08.13, 22:51
    Poza tym - oczywiście nie twierdzę, że u Ciebie jest tak jak było u mnie, pewnie są inne możliwe przyczyny, zaburzenia hormonalne, może masz niską wagę, a się odchudzasz, whatever, ale IMHO warto zrobić test, bo jeśli to ciąża, to nie powinnaś być na Dukanie. A jeśli nie, to też warto sprawdzić, jeśli w ciążę nie chcesz zajść.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.