Dodaj do ulubionych

Zatrzymanie wody

17.05.19, 17:23
Rozpoczęłam terapię izotekiem, miałam wiele skutków ubocznych takich jak wysypki, rumienie, powiększony węzeł chlonny ale boli mnie jedno pytanie czy jest on w moim przypadku odpowiedzialny za przybranie na wadze?
Zawsze miałam rozmiar 34/6 a teraz jest on sporo większy 38. Źle się czuję w swoim ciele jestem opuchnieta, jak napompowana. Czy to może być efekt uboczny? Jak to sprawdzić co stosować? Jak mam się odchudzić? Byłam na dziecię swą miesiące i nic a mam tendencje do szybkiego Spalania. Myślę że to nie efekt wieku i zmiany przemiany materii bo mam dopiero 20 lat. Pomocy!
Edytor zaawansowany

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.