Dodaj do ulubionych

Tak mogła(by) wyglądać częśc ofiar w Smoleńsku

21.02.15, 09:27


gdyby nie wybuch czy inne działania
podobna katastrofa:
tak mogły wyglądać ofiary katastrofy Tu-154 (bez wybuchów))



www.gettyimages.co.uk/detail/news-photo/eastern-airlines-727-flight-66-at-kennedy-airport-plane-news-photo/97252411
Flight attendants Robert Hoefler, 29 (l) and Mary Ellen Mooney, 28, smile at each other in Long Island Jewish Hospital, Far Rockaway, Queens. They are the only surviving crewmembers in the jet crash that claimed 110 lives

Robert i Mary uśmiechają się do kamer- mimo totalnej rozwałki większej czesci kadłuba
oni wyszli z katastrofy prawie bez szwanku

opis katastrofy + link do raportu ( omawiany na salonie)
aviation-safety.net/database/record.php?id=19750624-1
-okolicznosci katastrofy flight-66-at-kennedy-airport-plane-
były ostrzejsze a szanse przeżycia pasażerów mniejsze

Co jest podobne:
1. zdarzyły sie przy podejsciu do lądowania
2. samoloty uderzyły skrzydłem o przeszkody ( drzewa. słupy)( trzymamy sie opisu MAK )
3. po zderzeniu samoloty przekręciły sie na grzbiet i tak upadły

Co je różnic zdecydowanie:
Tu-154 spadl na miekka glebę
Boeing na teren pokryty głazami

w przypadku "katastrofy" Tu-154 nie było pożaru
( tylko drobne ogniska)
w przypadku Boeinga był silny pożar

i jeszcze jedno zdjęcie ofiary:

binaryapi.ap.org/0aa6fbcba6a84d609ffcae817ab29d67/512x.jpg
Edytor zaawansowany
  • m.c.hrabia 21.02.15, 10:20
  • niegracz 21.02.15, 18:00

    -wieża meldowała
    ;- towarzyszu generale
    wszystko przygotowane
    reflektory włączone
  • jamnik_belial 30.05.16, 15:08
    niegracz napisał:

    >
    > -wieża meldowała
    > ;- towarzyszu generale
    > wszystko przygotowane
    > reflektory włączone


    No właśnie. Niegracz powtierdza, że Rosjanie przygotowali lotnisko, na ile mogli.
  • absurdello 12.01.18, 15:45
    I jeszcze reflektory bandyci włączyli jakby słońca było mało ! ;)
  • niegracz 29.05.16, 21:39
    niedługo sie dowiemy jak było

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • jamnik_belial 30.05.16, 15:07
    niegracz napisał:

    Niegracz, morda ty moja :-) Wróciłeś, dyletancie :-) To pewnie jeszcze wreszcie odpowiesz, tchórzu, skąd wyssaliście te katastrofy "typu 2A", bo to nei występuje w żadnych powaznych opracowaniach.

    > aviation-safety.net/database/record.php?id=19750624-1
    > -okolicznosci katastrofy flight-66-at-kennedy-airport-plane-
    > były ostrzejsze a szanse przeżycia pasażerów mniejsze
    >
    > Co jest podobne:
    > 1. zdarzyły sie przy podejsciu do lądowania
    > 2. samoloty uderzyły skrzydłem o przeszkody ( drzewa. słupy)( trzymamy sie opis
    > u MAK )
    > 3. po zderzeniu samoloty przekręciły sie na grzbiet i tak upadły

    Niegracz, ale to jest przecież niemożliwe, sam dowodziłeś, że utrata części skrzydła to jeszcze żaden powód do obrotu samolotu wokół osi podłużnej. To może się zdecyduj.

    > Co je różnic zdecydowanie:
    > Tu-154 spadl na miekka glebę
    > Boeing na teren pokryty głazami

    Teren był podobnie niefartowny, z jednej strony miekka gleba, w której grzęźnie błyskawicznie wrak i jest brutalnie wyhamowywany, z drugiej jakieś kałuże i kamulce. Tych kilku szczęściarzy z ogona uratowało to, że samolot nie spadł płasko na grzbiet, tylko zamortyzował część uderzenia skrzydłem. (Obrót podawany jest w odniesieniu do 90 stopni, a nie do 180, jak w Smoleńsku).

    > w przypadku "katastrofy" Tu-154 nie było pożaru
    > ( tylko drobne ogniska)
    > w przypadku Boeinga był silny pożar
    >
    > i jeszcze jedno zdjęcie ofiary:

    Niegracz jak zwykle przeoczył w raporcie z katastrofy zdanie: "Accident was generally not survivable".
  • niegracz 25.12.17, 15:45
    Accident was generally not survivable".
    .
    to ty jesteszadniowymtgyrollektóry kwestionuje wszystko

    oczywiscie przeczytałem wczesniej to zdanie- ono niczego nie zmienia

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • jamnik_belial 03.01.18, 16:29
    niegracz napisał:

    > Accident was generally not survivable".
    > .
    > to ty jesteszadniowymtgyrollektóry kwestionuje wszystko
    >
    > oczywiscie przeczytałem wczesniej to zdanie- ono niczego nie zmienia

    Dobrze, że jesteś, tchórzliwy kłamco. No to odpowiadaj, nieumiałku, z jakiej pupy wyssałeś te "katastrofy typu 2A", które nie występują w żadnych poważnych opracowaniach?
  • niegracz 03.01.18, 22:36
    Dobrze, że jesteś, tchórzliwy kłamco.
    ,
    spadaj chamie

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • niegracz 03.01.18, 22:45
    jamnik_belial 03.01.18, 16:29
    napisał

    "Dobrze, że jesteś, tchórzliwy kłamco."
    .
    spadaj chamie

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • jamnik_belial 04.01.18, 11:08
    niegracz napisał:

    > Dobrze, że jesteś, tchórzliwy kłamco.
    > ,
    > spadaj chamie
    >

    To co, tchórzu? Odpowiesz wreszcie, gdzieżeś to wyczytał tę fikcyjną klasyfikację katastrof, której nie używa nikt poza ludźmi z zespołem?
  • warcholski 26.12.17, 19:13
    co jest rowniez ciekawe:
    Ten (link ponizej)
    - upadl na 1500 metrow od pasa (patrz video podobienstwo do TU154 "na kursie i sciezce")
    - na mieka glebe
    - nie bylo pozaru w obu wypadkach (zas TU154 11t paliwa-wyparowalo)
    - około 50 osób zdołało o własnych siłach opuścić wrak
    - kadlub zlamal sie na trzy czesci
    - tylko czesc ogonowa rozpadla sie ryjac bruzde i na ostatnich fotelach jedna osoba zginela zas obok druga przezyla

    (patrz video podobienstwa):
    en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines_Flight_1951

    ....samolot nie zachaczal o drzewa (ok), ale wystarczy sobie wyobrazic co by sie stalo gdy na podobnej wysokosci od ziemi jeszcze w locie, ponad kilku metrow przyziemnienia czesc srodkowa kadluba zostaje wywinieta na zewnatrz na skutek wewnetrznej explozji

    --
    Adaś mowi: Zwyciezyla bulbiasta dupomokracja bo ciesza sie
    Jaruzelski i Kiszczak, Urban, Łukaszenka i Putin..."I coz to bydlo sobie wyobraza, ze dla nich zmienilismy ustroj"

    kaszalot-bronka.pl.tl/Jaruzelski-_-doradca-Komorowskiego.htm
  • warcholski 26.12.17, 19:15
    (patrz video podobienstwa):
    en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines_Flight_1951

    (ocenzurowane tlumaczenie pl):
    pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Turkish_Airlines_1951

    (video zaraz po katastrofie):
    www.youtube.com/watch?v=u7yu5dkKSvI

    --
    Adaś mowi: Zwyciezyla bulbiasta dupomokracja bo ciesza sie
    Jaruzelski i Kiszczak, Urban, Łukaszenka i Putin..."I coz to bydlo sobie wyobraza, ze dla nich zmienilismy ustroj"

    kaszalot-bronka.pl.tl/Jaruzelski-_-doradca-Komorowskiego.htm
  • warcholski 26.12.17, 19:26

    wpolityce.pl/smolensk/373136-mig-29-skosil-wszystkie-drzewa-a-tupolew-rozbil-sie-o-pancerna-brzoze-rachon-zwraca-uwage-na-miejsce-katastrofy-mysliwca

  • warcholski 26.12.17, 19:52
    Zespół do spraw wyjaśnienia przyczyn katastrofy smoleńskiej zbadał rozmieszczenie i stan ofiar na miejscu tragedii. Ciała czterech z nich nosiły ślady działania wysokiej temperatury, czego nie można wyjaśnić pożarami naziemnymi. Znajdowały się one kilkanaście metrów od stref, w których doszło do pożarów.


    Na wrakowisku znaleziono ciała czterech ofiar noszące ślady działania wysokiej temperatury, których nie można wyjaśnić pożarami naziemnymi. Dwa ciała znalezione pod fragmentem centropłatu nosiły ślady oparzeń pierwszego i drugiego stopnia. Kolejne znalezione w innym sektorze miało rany ze zwęgleniem, a kolejna – oparzenia 2. i 3. stopnia na ok. 30 proc. powierzchni ciała. Trzy z opisanych ofiar podróżowały w części pasażerskiej samolotu, a jedna była członkiem załogi. Trwają analizy mające ustalić dokładną liczbę ciał ze śladami wysokiej temperatury, które znaleziono poza strefami pożarów na ziemi.
  • jamnik_belial 03.01.18, 16:33
    warcholski napisał:

    > (patrz video podobienstwa):
    > en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines_Flight_1951
    >
    > ....samolot nie zachaczal o drzewa (ok), ale wystarczy sobie wyobrazic co by si
    > e stalo gdy na podobnej wysokosci od ziemi jeszcze w locie, ponad kilku metrow
    > przyziemnienia czesc srodkowa kadluba zostaje wywinieta na zewnatrz na skutek w
    > ewnetrznej explozji

    Ten to jest, kurde, pociesznym trollem :-) Wypadek jest co prawda zupełnie inny, ale gdyby był taki sam, jak smoleński, to ho-ho, co by się mogło stać :-)
  • religijnych.uczuc.obraza 04.01.18, 08:53
    Trudno się dziwić jego imbecylizmowi. Jego idolem jest Józek Szaniawski z Towarzystwa Przyjaźni Polsko-Radzieckiej.

    --
    Wzmożona kontrola dźwignią społecznego zaufania
  • warcholski 04.01.18, 20:08

    Oddaj chamie wrak samolotu i czarne skrzynki to będziesz znał prawdę smotruchu


    Takie cyniczne zachowanie się Rosjan i Putina wobec Polaków stało się możliwe po zdradzie folksdojcza Tuska i zdradzieckiej PO. Za zdradę państwową należy się najwyższa kara.


    Rosjanie dokonali tego zamachu we współpracy z polskimi agentami ! Gdyby tak nie było to oddali by wrak i współpracowali w wyjaśnieniu tego zamachu !

    ------------------------------

    Wizja lokalna:
    jak tupolew nie scinal nastepne drzewa tamte w ulamku sekundy za "pancerna brzoza" (brzoza, ktora nie wyglada w zadnym znaczeniu na pancerna) a tu doskonale widac jesli tupolew mial zachacz o te "brzozaową galązkę"*** to musial jednoczesnie podwoziem (wysunietymi kolami) zachaczyc o te ruska bude, patrz uwaznie:
    0:11/3:51
    www.youtube.com/watch?v=Asv4B-ExB4s
    ------------------------------

    Z relacji swiadka:
    "Szedlem rano w strone lotniska
    Poczatkowo byla gesta mgla ale zaczela sie przerzadzac i wtedy uslyszalem lecacy samolot.
    Chwile pozniej go zobaczylem ten lecial i plonal, na jego boku byl ogien.
    A pozniej uslyszalem huk i zapanowala cisza."
    - sluchajod 0:24 do 0:51/1:26
    www.youtube.com/watch?v=vNiaz5mqGwU
    --------------------------------------------

    ***brzozowa galązka"
    W ruskim TVN-szympansy pokazuja urywek jak samolot zachacza o galazke, ktora sie zachwiala (nie sciela)

    Oczywiscie to bylo podczas: występu Urbana, Wałęsy i Millera w rosyjskiej tv
    a dokladnie w czasie 30:56/1:33:32 tego filmu galazka sie zachwiala a zaraz po tym samamolot rozpada na czesci, a w kolejnym juz jst w calosci i ponownie rozpada, upada:

    Published on Dec 23, 2017
    www.youtube.com/watch?v=hDLeb6sFunY
    wpolityce.pl/polityka/373462-miller-walesa-i-urban-w-rosyjskim-filmie-atakuja-macierewicza-jestescie-zdziwieni
    --
    Korupcja w Rosji (nie wykluczajac tym MAK) ma wiele form, w tym przekupstwo, masowa fabrykacja fałszerst i niszczenie dowodów prawdy.


    Corruption in Russia takes many forms, including bribery and the fabrication of evidence
    www.business-anti-corruption.com/country-profiles/russia
    www.csmonitor.com/World/Global-News/2016/0126/How-corrupt-is-Russia
    www.usatoday.com/story/news/world/2017/03/26/corruption-protests-sweep-russia/99661046/
  • jamnik_belial 04.01.18, 22:27
    warcholski napisał:

    > widac jesli tupolew mial zachacz o te "brzozaową galązkę"*** to musial j
    > ednoczesnie podwoziem (wysunietymi kolami) zachaczyc o te ruska bude, patrz uwa
    > znie:
    > 0:11/3:51
    > www.youtube.com/watch?v=Asv4B-ExB4s

    Co ty za bzdety gadasz, klawesynie? Czy wam się, razem z nieumiałkiem niegraczem tabletki skończyły? Strasznie jesteście agresywni. A końcówka skrzydła to akurat była niżej niż centropłat i podwozie, co jest zrozumiałe dla każdego, kto ma choć blade pojęcie o geometrii, czyli nic nie mogło walnąć o żadną twoją budę. Więc już nie ujadaj więcej, brudasie, tylko wytrzyj się i idź spać.
  • warcholski 05.01.18, 06:57
    hehe bo ci zylka peknie of tej agresji :" skrzydła to akurat była niżej niż podwozie" haha taaaa tak bylo ale nie przy brzozie a na pobojowisku w wersji odwruconej w dodatku zdjecia wykazuja jedne sa zablozone a drugie nie dotnely ziemi - spytaj astronoma z Kanady dlaczego?

    ----------
    -baranie/trolu z petrsburga hehe (no nie Absurdalny ma drugiego nicka albo jamnik to jego pies)lec do astronoma z Kanady o dordzwtwo i moze cus wyniucha z gwiazd), nie che mnie sie ale masz tu capie:

    Dla ulatwienia rzyjmujac zaokraglone dane rozpietosc 48m

    Od "dzionba" (cabiny pilotow) do punktu w ktorym (w/g śMAKu) nastapilo zetkniecie sie skrzydla z brzoza wypada okolo 27m i pozostale 21 m do konca lotek (to jest gdzie 1/3 koncowki skrzydla... co wiecej ten punkt wypada prawie w tym miejscu gdzie trzecia opona (patrzac na profil z boku)
    Natomiast (w/g śMAKu) zaokraglilem nachylenie 15 stopni (przyp. absurdello "sie podnosil") do ziemi i co wynika z tego nachylenia ze linia przylozona do opony/3-kolata nachylona 15st prosta wypada rowno z "doopa" i okolo 70cm (0.7m)ponizej wylotu silnika zas roznica miedzy natarciem skrzydla do tej linni jest ponad 2 metry (c. 2.2m)...Pytanko, policz to na jakiej wysokosci ponad ziemia (lub plot i ruska buda)znajowac sie miala dysza silnika przyjmujac dana wysokosc (w/g teori śMAKu)?

    Oczywiscie zagadka-2 na jakiej wysokosci mialo byc to teoretyczne zetkniecie z "pancerna brzoza"?

    --------------------material pomocniczy:

    Pana zdaniem Lasek dalej brnąłby w te kłamstwa?

    Pan Lasek nic nowego nie powie, więc nie wierzę, by w takiej debacie chciał uczestniczyć. On jest odporny na wszelkie argumenty, nie przyjmuje ich. Podpisał pod raportem Millera, w którym jest wiele kłamstw, naciągnięć, manipulacji i nadinterpretacji i będzie to cały czas powtarzał. Co do pana Artymowicza. Pamiętam jego prezentację, którą zrobił na temat ściętej brzozy. Okazało się, że 4 metrowa brzoza idealnie mu pasuje do tego wszystko, choć w rzeczywistości miała 6,6 m. Ponadto ułożenie samolotu w powietrzu z takim pochyleniem, jak twierdzi komisja Millera, na takiej wysokości powoduje, że strumień powietrza z dysz silników (z każdego po 10,5 tony) dmucha w kierunku ziemi. Mamy 31,5 tony ciągu, samolot przelatuje bardzo nisko nad działką Bodina i tam zupełnie nic się nie dzieje. To jest kolejny przykład manipulacji. Oni w żywe oczy kłamią, bo ten ciąg zmasakrowałby tych ludzi na ziemi.

    wpolityce.pl/smolensk/335371-nasz-wywiad-artur-wosztyl-o-wywodach-prof-artymowicza-popelnil-najwieksza-bzdure-jaka-tylko-da-sie-popelnic

    wpolityce.pl/smolensk/335371-nasz-wywiad-artur-wosztyl-o-wywodach-prof-artymowicza-popelnil-najwieksza-bzdure-jaka-tylko-da-sie-popelnic?strona=2


    Kolejne zadanie dla absurdalnego trola od ruskich szympansow, expert of podmuchow z wiatrakiem na dlugim kablu:
    Skad wziales odchylenie od kursu X-metrow w prawo, ile jest metrow w prawo do brzozy? .. Od Milera, Laska or from the fabrication of evidence by śMAK?

    ********************
    Korupcja w Rosji (nie wykluczajac tym MAK) ma wiele form, w tym przekupstwo, masowa fabrykacja fałszerst i niszczenie dowodów prawdy.


    Corruption in Russia takes many forms, including bribery and the fabrication of evidence
    www.business-anti-corruption.com/country-profiles/russia
    www.csmonitor.com/World/Global-News/2016/0126/How-corrupt-is-Russia
    www.usatoday.com/story/news/world/2017/03/26/corruption-protests-sweep-russia/99661046/
    *******************




    --
    Adaś mowi: Zwyciezyla bulbiasta dupomokracja bo ciesza sie
    Jaruzelski i Kiszczak, Urban, Łukaszenka i Putin..."I coz to bydlo sobie wyobraza, ze dla nich zmienilismy ustroj"

    kaszalot-bronka.pl.tl/Jaruzelski-_-doradca-Komorowskiego.htm
  • warcholski 05.01.18, 07:15
    hahahaha juz sobie wyobrazam stoi na polu trzymajac sie mocno plotu absurdalny a nad jego "beretem z antenka" okolo metra przelatuje dysza tupolewa

    upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0c/Tupolev_Tu-154.svg/220px-Tupolev_Tu-154.svg
  • warcholski 05.01.18, 07:20
    26 września 2006:


    Tu-154 startujący w Biszkeku w Kirgistanie w czasie startu zderzył się z amerykańskim samolotem tankowcem KC-135 tracąc 1,8 metra (6 stóp) końcówki prawego skrzydła. Załodze udało się wystartować i niezwłocznie awaryjnie lądować na lotnisku. Nikt z pasażerów i załogi obu maszyn nie ucierpiał. KC-135 natomiast zapalił się i spłonął

    pl.wikipedia.org/wiki/Tu-154
  • absurdello 12.01.18, 15:52
    Tiaaa, dla ciebie 1.8m skrzydła czy 6m skrzydła, to jeden pies, prawda ? ;)

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.