Dodaj do ulubionych

Tak mogła(by) wyglądać częśc ofiar w Smoleńsku

21.02.15, 09:27


gdyby nie wybuch czy inne działania
podobna katastrofa:
tak mogły wyglądać ofiary katastrofy Tu-154 (bez wybuchów))



www.gettyimages.co.uk/detail/news-photo/eastern-airlines-727-flight-66-at-kennedy-airport-plane-news-photo/97252411
Flight attendants Robert Hoefler, 29 (l) and Mary Ellen Mooney, 28, smile at each other in Long Island Jewish Hospital, Far Rockaway, Queens. They are the only surviving crewmembers in the jet crash that claimed 110 lives

Robert i Mary uśmiechają się do kamer- mimo totalnej rozwałki większej czesci kadłuba
oni wyszli z katastrofy prawie bez szwanku

opis katastrofy + link do raportu ( omawiany na salonie)
aviation-safety.net/database/record.php?id=19750624-1
-okolicznosci katastrofy flight-66-at-kennedy-airport-plane-
były ostrzejsze a szanse przeżycia pasażerów mniejsze

Co jest podobne:
1. zdarzyły sie przy podejsciu do lądowania
2. samoloty uderzyły skrzydłem o przeszkody ( drzewa. słupy)( trzymamy sie opisu MAK )
3. po zderzeniu samoloty przekręciły sie na grzbiet i tak upadły

Co je różnic zdecydowanie:
Tu-154 spadl na miekka glebę
Boeing na teren pokryty głazami

w przypadku "katastrofy" Tu-154 nie było pożaru
( tylko drobne ogniska)
w przypadku Boeinga był silny pożar

i jeszcze jedno zdjęcie ofiary:

binaryapi.ap.org/0aa6fbcba6a84d609ffcae817ab29d67/512x.jpg
Edytor zaawansowany
  • 21.02.15, 10:20
  • 21.02.15, 18:00

    -wieża meldowała
    ;- towarzyszu generale
    wszystko przygotowane
    reflektory włączone
  • 30.05.16, 15:08
    niegracz napisał:

    >
    > -wieża meldowała
    > ;- towarzyszu generale
    > wszystko przygotowane
    > reflektory włączone


    No właśnie. Niegracz powtierdza, że Rosjanie przygotowali lotnisko, na ile mogli.
  • 29.05.16, 21:39
    niedługo sie dowiemy jak było

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • 30.05.16, 15:07
    niegracz napisał:

    Niegracz, morda ty moja :-) Wróciłeś, dyletancie :-) To pewnie jeszcze wreszcie odpowiesz, tchórzu, skąd wyssaliście te katastrofy "typu 2A", bo to nei występuje w żadnych powaznych opracowaniach.

    > aviation-safety.net/database/record.php?id=19750624-1
    > -okolicznosci katastrofy flight-66-at-kennedy-airport-plane-
    > były ostrzejsze a szanse przeżycia pasażerów mniejsze
    >
    > Co jest podobne:
    > 1. zdarzyły sie przy podejsciu do lądowania
    > 2. samoloty uderzyły skrzydłem o przeszkody ( drzewa. słupy)( trzymamy sie opis
    > u MAK )
    > 3. po zderzeniu samoloty przekręciły sie na grzbiet i tak upadły

    Niegracz, ale to jest przecież niemożliwe, sam dowodziłeś, że utrata części skrzydła to jeszcze żaden powód do obrotu samolotu wokół osi podłużnej. To może się zdecyduj.

    > Co je różnic zdecydowanie:
    > Tu-154 spadl na miekka glebę
    > Boeing na teren pokryty głazami

    Teren był podobnie niefartowny, z jednej strony miekka gleba, w której grzęźnie błyskawicznie wrak i jest brutalnie wyhamowywany, z drugiej jakieś kałuże i kamulce. Tych kilku szczęściarzy z ogona uratowało to, że samolot nie spadł płasko na grzbiet, tylko zamortyzował część uderzenia skrzydłem. (Obrót podawany jest w odniesieniu do 90 stopni, a nie do 180, jak w Smoleńsku).

    > w przypadku "katastrofy" Tu-154 nie było pożaru
    > ( tylko drobne ogniska)
    > w przypadku Boeinga był silny pożar
    >
    > i jeszcze jedno zdjęcie ofiary:

    Niegracz jak zwykle przeoczył w raporcie z katastrofy zdanie: "Accident was generally not survivable".

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.