Dodaj do ulubionych

gazrurka z tasiemką c.d.

22.10.17, 11:29
www.salon24.pl/u/jeremyf/737740,smolensk-2010-przeniesiony-wirnik-i-stopnia-sprezarki

Edytor zaawansowany
  • 22.10.17, 23:39
    niegracz napisał:

    > www.salon24.pl/u/jeremyf/737740,smolensk-2010-przeniesiony-wirnik-i-stopnia-sprezarki
    >

    Ale trzeba być kompletnym głąbem technicznym, żeby dopatrywać się czegoś podejrzanego w fakcie, że w centralnym otworze rotującego elementu siedzi dobrze dopasowana - oś.
  • 23.10.17, 09:06
    le trzeba być kompletnym głąbem technicznym, żeby dopatrywać się czegoś podejrzanego w fakcie, że w centralnym otworze rotującego elementu siedzi dobrze dopasowana - oś.
    .
    trzeba byc kompletnym głąbem aby uważac ze zardzewiała rurka z końcem ordynarnie obrobionym na tzw ukos
    ,może być częścią silnika odrzutowego:)))

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • 23.10.17, 15:30
    niegracz napisał:

    > trzeba byc kompletnym głąbem aby uważac ze zardzewiała rurka z końcem ordy
    > narnie obrobionym na tzw ukos
    > ,może być częścią silnika odrzutowego:)))

    A tobie co się wydaje, nieumiałku? Że silnik odrzutowy jest zbudowany ze srebrnych i złotych elementów, polerowanych przed każdym lotem nagimi piersiami przez hurysy z obsługi naziemnej?
    Silnik odrzutowy to żelastwo, umazane smarem i przypalone ogniem. A wał, na którym się trzyma, to spokojnie może być właśnie taka rura. Gdybyś miał jakieś pojęcie o technice, to byś to wiedział.

  • 23.10.17, 17:59
    Silnik odrzutowy to żelastwo, umazane smarem i przypalone ogniem. A wał, na którym się trzyma, to spokojnie może być właśnie taka rura. Gdybyś miał jakieś pojęcie o technice, to byś to wiedział.
    .
    bzdura
    Gdybyś miał pojęcie o technice to byś wiedział

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • 23.10.17, 09:14
    Trzeba być kompletnym głąbem aby uważać że gdy przeciązenia sa tak wielkie( 100g i wiecej)
    ze rozpada się silnik
    to w rezultacie działania tak poteżnych sił
    w wyniku zderzania z podłożem
    rurka pozostanie prościutka , bez uszkodzeń
    i czyściutka
    bez sladów błota
    w które rzekomo upadła
    =-\\
    gdyby działały tylko siły posiowe
    to taka rurka wbiłaby sie w podłoże czy inne obiekty
    gdyby dominowały ily poprzeczne
    to rurka byłaby zgięta złamana , zgnieciona etc.


    --
  • 23.10.17, 18:14
    www.free-ed.net/sweethaven/MechTech/Aviation/fig0308.gif
    wystarczy przyjrzeć się jak wyglądają częsci silnika
    np wał, rura( tu nazywana rod( pręt) a w szczególnosci ich końce
    - w silniku odrzutowej nie ma rurki z końcem tzw ukosowanym
    to wskazuje że to jakas rurka ze złomu wetkniętą w otwór wirnika

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • 23.10.17, 22:03
    niegracz napisał:

    > www.free-ed.net/sweethaven/MechTech/Aviation/fig0308.gif
    > wystarczy przyjrzeć się jak wyglądają częsci silnika
    > np wał, rura( tu nazywana rod( pręt) a w szczególnosci ich końce

    Tobie się, nieuku, znowu wydaje, że jak zobaczyłeś jeden rysunek jednego typu silnika, to już cały świat robi silniki według tego wzoru i nie istnieją inne, w których są części o innym kształcie :-)

    > - w silniku odrzutowej nie ma rurki z końcem tzw ukosowanym
    > to wskazuje że to jakas rurka ze złomu wetkniętą w otwór wirnika

    Jedyne, na co to wskazuje, to że końcówka tego wału została odłamana i pewnie poniewiera się gdzieś w środku silnika razem z tym, co było do niej przykręcone.
  • 24.10.17, 10:01
    jamnik nieuku.
    Nie masz elementarnej orientacji w kwestiach technicznych stąd wypisujesz takie gllupstwa.

    1.jamnik:" zobaczyłeś jeden rysunek jednego typu silnika, to już cały świat robi silniki według tego wzoru i nie istnieją inne, w których są części o innym kształcie :-)"
    gdybyś wiedział to sa "połaćzenia maszynowe"
    to wystarczy rzuta oka by wiedziec że ta gazrurka nie może byc czescia jakiegokolwiek silnika odrzutowego;

    ten koniec rurki jest obrobiony , zukosowany - a to ma tylko jeden sens techniczny- jest to koniec przygotowany do spawania- do łaczenia z inna rurką
    tak to wygląda:
    www.msi-tx.com/hs-fs/hub/63827/file-674173042-jpg/gallery/album/3155/structural_piping_(5).jpg?t=1504021561179
    encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRldoBV_d8_rFI0Q1hqacvXlTGkyVlU7pZ-I9oysCcUSM91aJl-

    2."Jedyne, na co to wskazuje, to że końcówka tego wału została odłamana i pewnie poniewiera się gdzieś w środku silnika razem z tym, co było do niej przykręcone."

    tak ci sie wydaje jako ignorantowi techniczemu

    takie" odłamanie " rury nie jest mozliwe, szczegolnie przy tak ogromnych siłach


    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.