Dodaj do ulubionych

stan foteli

23.10.17, 18:05
analogiczne obserwacje jak ja
miał piko

www.salon24.pl/u/piko/779027,usiadzmy-wygodnie-w-fotelu-i-poczytajmy-o-fotelach

jest tuz wspomniane o tym że były ciała ktore nie miały widocznych obrażeń
co kłóci sie z narracją MAK o 100g
Edytor zaawansowany
  • Ale niektóre ciała miały obrażenia sugerujące działanie 100g i o tym pisano w raporcie MAK.

    --
    Wzmożona kontrola dźwignią społecznego zaufania
  • 23.10.17, 22:09
    niegracz napisał:

    > analogiczne obserwacje jak ja
    > miał piko
    >
    > www.salon24.pl/u/piko/779027,usiadzmy-wygodnie-w-fotelu-i-poczytajmy-o-fotelach

    Ale głąb. Co za sieczkę trzeba mieć w głowie, żeby się dziwić poszarpaniu foteli o ziemię i gałęzie przy upadku?

    > jest tuz wspomniane o tym że były ciała ktore nie miały widocznych obrażeń
    > co kłóci sie z narracją MAK o 100g

    A to jeszcze są debile, którzy myślą że jak 100g, to wszędzie, w każdym miejscu, na każdego? Jeszcze są tacy, do których nie dotarło, że to podana wartość szczytowa, która mogła wystąpić w niektórych miejscach, zresztą podana w ewidentnym grubym zaokrągleniu?
  • 24.10.17, 08:32
    jamnik jestes bezczelnym nieukiem
    który swa niewiedzę przykrywa
    bezczelną erystyką
    .


    Badania medyczno-traseologiczne wykazały, że w chwili niszczenia konstrukcji samolotu, w położeniu odwróconym, na pasażerów i załogę działały przeciążenia o wartości przekraczającej 100 g. (Polskie tłumaczenie raportu MAK, s. 189-190.)

    Ta sama teza powtórzona jest w raporcie MAK na stronie 204. To krótkie i ogólnikowe stwierdzenie, tym niemniej pozwala na wyciągnięcie co najmniej czterech wniosków. Po pierwsze, raport MAK wyraźnie stwierdza, że przeciążenie oddziałujące na pasażerów zidentyfikowane zostało na podstawie badań medyczno-traseologicznych. Po drugie, raport MAK stwierdza, że wartości przeciążeń były wyższe niż 100 g. O ile wyższe? 10%, 20%, 50%? Tego już raport nie precyzuje. Po trzecie raport stwierdza, że te przeciążenia oddziaływały na wszystkich pasażerów i członków załogi bez rozróżnienia miejsca zajmowanego przez nich w samolocie. I po czwarte raport stwierdza, że te przeciążenia oddziaływały dokładnie na pasażerów i członków załog

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • Kłamco niegracz, raport nie stwierdza że na wszystkich pasażerów i członków załogi oddziaływały te przeciążenia.

    --
    Dlatego zapraszam Was 13 grudnia 2014 roku do Warszawy. Nie możemy pozwolić, żeby władza dalej niszczyła nasze państwo i jego instytucje, manipulowała, ograniczała wolność słowa i prawa opozycji, godziła w podstawy demokracji. (...) Nadchodzi czas na zmianę. Weźmy razem udział w obywatelskim proteście
  • 24.10.17, 12:34
    kłamco i oszczerco obraza

    a tu: w raporcie Mak
    Медико-трассологические исследования показали, что в момент разрушения конструкции самолета, в перевернутом положении, на пассажиров и членов экипажа действовали перегрузки величиной более 100g. По результатам судебно-медицинской экспертизы смерть всех лиц, находившихся на борту, наступила мгновенно, в момент столкновения самолета с поверхностью земли, от множественных механических повреждений тела, несовместимых с жизнью, полученных в результате травматического воздействия запредельных ударных перегрузок торможения и разрушающихся частей воздушного судна.

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • Nie znam twego ojczystego jezyka, kłamco niegracz.

    --
    Wzmożona kontrola dźwignią społecznego zaufania
  • 25.10.17, 10:39
    którego ?
    znajdziesz na forum
    posty gdy cytuję teksty angielskie, polskie
    ktorego nie znasz ?

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • Tego co powyżej, w grażdance- twój ojczysty język.

    --
    Dlatego zapraszam Was 13 grudnia 2014 roku do Warszawy. Nie możemy pozwolić, żeby władza dalej niszczyła nasze państwo i jego instytucje, manipulowała, ograniczała wolność słowa i prawa opozycji, godziła w podstawy demokracji. (...) Nadchodzi czas na zmianę. Weźmy razem udział w obywatelskim proteście
  • 25.10.17, 13:57
    a to ciekawe
    na forum militaria
    maxikasek nieformalny lider tego forum
    jego tuba propgandowa
    zarzucił mi że nie znam języka rosyjskiego :)))

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • O ja cię!! I co poczułeś?

    --
    Ja trochę tę historię znam i lata trzydzieste ch.ja a nie wyciągnęły Stany Zjednoczone (?). Wojna wyciągnęła (?). Natomiast jedna taka rzecz, że mam absolutnie pozytywne zdanie o Merklowej, Sarkozym czy, jak tam się ten nowy nazywa, Hollande ? mówi Morawiecki.
  • 26.10.17, 08:35
    widac że jesteś po prostu oszczercą i krzykaczem
    forumowym
    cóz Lem mial bardzo celna obserwację
    na temat internetu

    --
    Fizyka wg Naciskowców z forum katastrofa: W czasie chodzenia, w fazie podparcia, czyli gdy stoimy na jednej nodze, kolano przenosi czterokrotny ciężar naszego ciała-przy 100 kg wynosi to aż 400 kg.[/i] Ludzie nie mający wiedzy są podatni na manipulacje mediów.
  • 26.10.17, 09:32
    niegracz napisał:

    > widac że jesteś po prostu oszczercą i krzykaczem
    > forumowym
    > cóz Lem mial bardzo celna obserwację
    > na temat internetu

    Widocznie cię spotkał.
  • 26.10.17, 09:35
    niegracz napisał:

    > a to ciekawe
    > na forum militaria
    > maxikasek nieformalny lider tego forum
    > jego tuba propgandowa
    > zarzucił mi że nie znam języka rosyjskiego :)))

    A to się jedno z drugim nie wyklucza. Można być głąbem, który nie rozumie, co do niego mówią nawet w ojczystym języku. Tak na przykład niegracz najlepszym przykładem.
  • 26.10.17, 13:24
    Niegracz nie zauważył, że w tym cytowanym fragmencie po rosyjsku użyto liczby mnogiej:
    перегрузки -> przeciążenia,

    a nie przeciążenie co by sugerowało, że na wszystkie osoby na pokładzie działało to samo przeciążenie, przez ten sam czas i dokładnie w ten sam sposób. Przeciążenia miały różną wartość w różnych miejscach samolotu (stąd różny stopień obrażeń u różnych osób) a stopień niektórych obrażeń wskazywał na wartości powyżej 100g

    Pełny fragment raportu w oficjalnym tłumaczeniu (strona 99 wersji polskiej raportu MAK):

    "Sądząc z charakteru obrażeń głowy (wieloodłamowe złamania kości czaszki z rozbryzgami części mózgu), klatki piersiowej i kręgosłupa na ciała członków załogi w krótkim odcinku czasu oddziaływało udarowe przeciążenie hamujące rzędu 100 i więcej jednostek, w wyniku czego powstały informatywne obrażenia pierwotne, pozwalające sądzić o pozycji i możliwych czynnościach roboczych załogi w chwili zderzenia samolotu ziemią.

    Uwaga: Zgodnie z Instrukcją badań medycznych zdarzeń lotniczych, analiza charakteru obrażeń traumatycznych, odniesionych przez członków załogi, z uwzględnieniem właściwości biomechanicznych tkanek organizmu ludzkiego (np. kości nosa wytrzymują przeciążenie do 30 jednostek, dolna szczęka – do 40 jednostek, kości policzkowe do – 50 jednostek, obszar zębów – do 100 jednostek, obszar czoła – do 200 jednostek) pozwalają ustalić przybliżoną wielkość przeciążenia hamującego w moment zderzenia samolotu z przeszkodami.


    Należy założyć, że obrażenia pasażerów oceniano również powyższą metodą i stąd oszacowanie przeciążeń rzędu 100g. Skrótowy jednak opis nie daje podstaw do stwierdzenia czy dotyczyło to wszystkich bez wyjątku na pokładzie czy też osób z największymi obrażeniami.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła lub ?

Zapamiętaj mnie

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.