Dodaj do ulubionych

Gdzie kupić DOBRY Eko-groszek ?

19.10.10, 11:44
Proszę o kontakt gdzie można kupić węgiel typu Eko-groszek ( tylko nie czeski,słowacki czy inne wynalazki)
Obserwuj wątek
      • Gość: mostek Re: Gdzie kupić DOBRY Eko-groszek ? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.04.14, 09:36
        OD WOZAKÓW ludzie nie kupujecie wegla. Jak dobrze wyjdzie to bedziecie miec polowe kameinia a jak źle traficie to anwet 80% - juz probowalem takiego zakupu. Najpierw do piwnicy a potem z powrotem i ne ma gdzie i komu zareklamowac! NIgdy juz tak nie kupie.
        Jestem po zakupie od Polski Wegiel Dystrybucja 2t ekogroszku oraz 2t mialu weglowego tego drozszego - kupilem go zeby pomeoszac sobie z ekogroszkiem i powiem ze sie oplacalo. Mam piec z podajnikiem szufladowym. Mial weglowy uwazam obnizyl mi koszty orzewania, spalil sie calkiem fajnie, popoiolu oczywiscie nieco wiecej niz jak probowalem samego eko pomaranczowego ale cos za cos, za mial zapalcilem ok. 300zl mniej. Wiec moge polecic ich wegiel. Uwazam ze warto i zawsze wiem gdize isc jak by bylo cos nie tak.
    • bonda2 Re: Gdzie kupić DOBRY Eko-groszek ? 07.11.10, 15:31
      Podłączam się pod wątek, mnie też to interesuje. Mąż zamawia polski Eko-groszek od dostawcy z Legionowa, koszt ok. 880 zł za tonę w workach a można kupić taniej. Kiedyś mąż zamówił eko-groszek tańszy o jakieś 50 zł ale jak nim opalał to piec wygasał, także szukamy tańszego dostawcy ze sprawdzonym eko-groszekim, zna ktoś takiego?
      • black_badboy Re: Gdzie kupić DOBRY Eko-groszek ? 07.11.10, 20:08
        Witam
        już wszystko wiem . Sąsiad kupuje polski EKO-GROSZEK od firmy która zajmuje się dystrybucją na Legionowo 501-658-095 . Cena może nie jest niska ale z tego co się dowiedziałem od niego to już nie jeden testował i mówi że na Eko_groszku nie ma co oszczędzać bo można tylko się pomylić . Z tego co wiem to cena wynosi 920pln z transportem i rozładunkiem na terenie Legionowa . Muszę i ja zakupić kilka ton bo straszą w telewizji że są już kłopoty na kopalniach i może zabraknąć polskiego czarnego złota na tą zimę . Trzeba chuchać na zimne :-)
        • prawdziwy.jacek Re: Gdzie kupić DOBRY Eko-groszek ? 11.11.10, 14:23
          Bardzo serdecznie dziękuje za namiar.Zadzwoniłem pod ten numer i przywieźli mi na probe 0,5 tony i powiem ze pali się dobrze!. Cena możne i trochę droższa ale ja już próbowałem tych tańszych zagranicznych i już nie mam ochoty do tego powracać !! Jeszcze raz dziękuje
          • Gość: eko12 Re: Gdzie kupić DOBRY Eko-groszek ? IP: *.ssp.dialog.net.pl 04.10.12, 11:04
            Ekogroszek – suchy, niska zawartość popiołu, workowany lub luzem, szybka dostawa na terenie całego kraju w cenie towaru – tylko 689 zł / T.
            Poleć nas swoim znajomym, a jeśli dzięki Tobie nasza firma sprzeda min. 10T węgla dowolnej postaci – TABLET GRATIS.
            Dla osób odbierających osobiście nasz węgiel z centralnego magazynu (powyżej 4T) profesjonalne czyszczenie komina – GRATIS.
            Rzetelność naszej firmy potwierdzona samymi pozytywnymi komentarzami Kupujących na Allegro – sprawdź nas!
            W razie pytań proszę dzwonić, tel. 509 637 149.
            • Gość: ek012 Re: Gdzie kupić DOBRY Eko-groszek ? IP: *.ssp.dialog.net.pl 08.10.12, 08:19
              Ekogroszek – suchy, niska zawartość popiołu, workowany lub luzem, szybka dostawa na terenie całego kraju w cenie towaru – teraz niższa cena!
              Poleć nas swoim znajomym, a jeśli dzięki Tobie nasza firma sprzeda min. 10T węgla dowolnej postaci – TABLET GRATIS.
              Dla osób odbierających osobiście nasz węgiel z centralnego magazynu (powyżej 4T) profesjonalne czyszczenie komina – GRATIS.
              Rzetelność naszej firmy potwierdzona samymi pozytywnymi komentarzami Kupujących na Allegro – sprawdź nas!
              W razie pytań proszę dzwonić, tel. 509 637 149.
      • Gość: wyborca Re: Gdzie kupić DOBRY Eko-groszek ? IP: *.internetdsl.tpnet.pl 06.04.14, 09:32
        Jestem po zakupie ostatniej zimy od Polski Wegiel Dystrybucja ekogroszku i spokojnie moge polecic ich wegiel a szczegolnie POLECAM ich Inforlinie - kobietka na telefon ustawila mi piec - zapytala tylko jaki piec, co dokladnie kuilem i pare innych rzeczy podalem a ona: to tak a to tak i REWELACJA, Obsluge wiec mają siwetna, no i kobieta takie rzeczy fachowe opowiada! Transport dosc szybko - chyba 3 dni trwalo wiec szybko, no i fajnie zapakowane, przede wsyzstkim bez zwiedzania składów, czystko a to bylo naprawde uciazliwe. Uwazam ze warto i polecem. Sam tez nieomieszkam dokonac u nich zakpu latem na przyszly sezon.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka