Dodaj do ulubionych

kursy doszkalajace na praw jazdy - Doszkalanie.pl

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 22.06.11, 14:08
www.doszkalanie.pl pierwsza szkoła zajmująca się doszkalaniem kierowców. Są dobrze przygotowani.

Z ich strony:

koszt 40zł/h

•PAKIET 10h. - koszt 370zł
Nowa Skoda Fabia (identyczna z egzaminacyjną)40zł/h

•PAKIET 10h. - koszt 370zł
Edytor zaawansowany
  • Gość: żanet IP: *.landtech.com.pl 06.10.11, 23:15
    No to się przejadę u chłopaków bo słyszałem że są nieźli (z wyglądu także-podobno)
  • Gość: Marlena IP: *.landtech.com.pl 09.10.11, 21:48
    Ja tam na wygląd nie patrzę najważniejsze aby byli uczciwi i robili to z pasją. Rzucają się w oczy ich reklamy, więc może jak z tym dają radę to ze szkoleniem będzie podobnie, chyba spróbuję.
  • Gość: Marlena IP: *.landtech.com.pl 15.06.12, 23:25
    Jestem po szkoleniu 2 razy po 10 godzin i czuję się dość pewnie, szkolił mnie Darek który ma kilkanaście lat doświadczenia w zawodzie.
    Na dzień dobry ocenił moje umiejętności i nakreślił co trzeba poprawić (profesjonalnie) i przez resztę godzin cały czas to samo do znudzenia aż opanowałam przede wszystkim parkowanie.
    Bardzo pozytywną rzeczą było zrobienie symulacji egzaminu państwowego z wpisywaniem w arkusz negatywny-pozytywny.
    Jedno wiem, tego co wymagają na egzaminie człowiek nie nauczy się w 30godzin najlepsza nauka to jak trzeba się zmierzyć samemu bez instruktora już w życiu.
  • Gość: Natalia IP: *.landtech.com.pl 12.07.12, 16:49
    Polecam doszkalanie.pl pełen profesjonalizm.
    Brałam jazdy doszkalające w wielu szkołach i bez porównania.
    Instruktor potrzebował 20min. żeby powiedzieć o brakach i czego potrzebuję.