Dodaj do ulubionych

Wróżby rytuały, spirytyzm.

IP: *.uznam.net.pl 21.05.11, 23:21
KOŃCA ŚWIATA NIE BYŁO, WIĘC ZAPRASZAM SERDECZNIE NA WRÓŻBY :

- Tarot tradycyjny
- Tarot terapeutyczny
- Wróżby runiczne

Dodatkowo: przygotowywanie amuletów i talizmanów na zamówienie.

Cena: 50 zł/ godzinę

Kontakt:
Tel: 517-665-230
GG: 8263898
Email: tremalosh@interia.pl

SZCZEGÓŁY: WWW.AHUNWAR.PL

Serdecznie zapraszamy!!!
Edytor zaawansowany
  • Gość: ~hiena IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 24.05.11, 16:33
    vade retro satana
  • Gość: Amaltea IP: *.krosoft.pl 24.10.12, 23:28
    Mój pseudonim to Amaltea. Stawianiem kart zajmuję się od wielu lat, a wróżenie stało się moją pasją, którą nadal rozwijam. W mojej rodzinie kobiety od pokoleń zajmowały się sztuką przepowiadania przyszłości i przekazywały ją z pokolenia na pokolenie. Karty wielokrotnie pomogły mi i moim klientom w podejmowaniu ważnych decyzji. Ludzi, którym pomagam, darzę szacunkiem, nie oceniam ich i zawsze staram się przesłać im pozytywną energię,aby optymistycznie spojrzeli w swoją przyszłość. Chociaż moją specjalnością są wróżby dotyczące miłości, związków partnerskich można mnie zapytać niemal o każdą dziedzinę życia taką jak np. miłość, praca, przyjaźń, finanse, rodzina,podróże. Nieważne kim jesteś i z czym przychodzisz, ważne, że karty wskażą Ci,jaką wybrać drogę by zmienić siebie i swoje życie na lepsze. Robię, to co kocham i cieszę się, że mam predyspozycje aby skutecznie pomagać innym. Napisz przekonasz się, jak wiele mogą pomóc karty w rozwiązywaniu problemów. Nie ma takiej sytuacji, dla której nie znalazłyby trafnego rozwiązania. Ich wartości są uniwersalne, ponadczasowe.
    wrozka_amaltea@o2.pl

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka