Dodaj do ulubionych

Centrum Nauki i Biznesu Żak

06.08.10, 19:11
Witam. Czy ktoś może uczy się w tej szkole,albo może zaczyna naukę i podzieli
się wrażeniami? Bo właśnie zapisałam się na kierunek: technik rachunkowości.
Czytałam o tej szkole w inter i są bardzo podzielone opinie. Choć bardzo
zależy tez od oddziału. Ciekawe jak jest u nas ;)
Edytor zaawansowany
  • janek79_2008 10.11.10, 14:54
    cześć. moja zona też zaczeła tam naukę tylko ż e 2-letnim lo, i nie jest zbytnio zadowolona podejściem nauczycieli do uczniów.
  • kasia5207 03.12.10, 15:20
    No ja akurat jestem na kierunku Technik rachunkowości. Powiem szczerze ze jestem zadowolona. Nauczyciele są mili i co najważniejsze kompetentni,naprawdę można się tak czegoś nauczyć. A jeśli żona ma jakieś zastrzeżenia,polecam zgłosić to do dyrektora palcówki,pani jest bardzo miła i na pewno pomoże. W końcu sami mówią ze to oni są dla nas itp. Maja nas uczyć i zachęcać do tej nauki a nie dołować.
  • camberone 18.09.16, 17:20
    Przed wyborem szkoły (Liceum, Policealne, Studia podyplomowe) proponuję porównać jakość kształcenia placówek edukacyjnych w Białej Podlaskiej. Jeżeli chodzi o placówki skierowane na osoby dorosłe tj. 18+ wyraźnie widać w poszczególnych raportach że jakość kształcenia w CNiB "ŻAK" jest mizerna a efektów godzin spędzonych w ławkach BRAK!!! Zgoła odwrotnie jest w przypadku placówki "KURSOR" gdzie efektywność nauczania jest bardzo wysoka, a kultura edukacji wysoce rozwinięta. Dla bardziej szczegółowego porównania poziomów nauczania w szkołach proponuję porównać obiektywny raport z ostatniej państwowej ewaluacji: należy na mapce wejść w województwo "LUBELSKIE" => tam gdzie jest "POWIAT" znaleźć "Biała Podlaska", a tam gdzie "rodzaj szkoły/placówki" znaleźć "Liceum Ogólnokształcące" lub/oraz "Szkoła policealna (ponadgimnazjalna) => kliknąć "Wyszukaj" i wszystko będzie jasne. Szczegóły raportu zaczynają się od stron 4 w każdym raporcie www.npseo.pl/action/raports
  • patryk9494 21.05.19, 11:35