Dodaj do ulubionych

brak ejakulacji tabletki

IP: 46.113.108.* 15.11.10, 21:15
Witam, chcialbym zapytac, czy sa jakies tabletki stosowane przy leczeniu nerwic nie powodujace braku ejakulacji? Probowalem fluoksetyne, sertraline, ale niestety w obu przypadkach problem sie utrzymywal. Po odstawieniu lekow problem ustapil, jednak pogorszyl sie stan zdrowia psychicznego i znowu wrocilem do lekow.
Prosze o porade dziekuje z gory i pozdrawiam
Edytor zaawansowany
  • labadine 16.11.10, 20:23
    A nie lepiej zapytac sie lekarza przepisujacego te lekarstwa....
  • michal.lew-starowicz 20.11.10, 22:29
    Leki, które Pan wymienia, należą do grupy tzw. selektywnych inhibitorów zwrotnego wychwytu serotoniny i faktycznie mogą hamować ejakulację (wytrysk nasienia). Wybór leku stosowanego w leczeniu zaburzeń nerwicowych zależy od występujących objawów i ostatecznie dokonywany jest przez terapeutę (psychiatrę). Warto rozważyć zastosowanie jednego z leków obarczonych mniejszym ryzykiem występowania tego typu dysfunkcji seksualnych, np. trazodonu, mianseryny, tianeptyny, czy bupropionu.
  • larry4 24.11.10, 00:39
    Z moich doswiadczen wynika, że z grupy SSRI, jedynie w przypadku fluvoxaminy (FEVARIN) możliwe jest zachowanie prawidłowych funkcji seksualnych; w najmniejszym stopniu ze wszystkich leków tej grupy wpływa na sprawność seksualną. Z drugiej zaś strony trzeba spojrzeć na problem bardzo indywidualnie i z pomocą psychiatry znaleźć odpowiedni lek dla siebie; aktualnie stosuje 50mg sertraliny dziennie i nie mam żadnych problemów (a teoretycznie powinny jakies być). Z czasem organizm sie przyzwyczaja i zaburzenia te mijają. Jeżeli dany lek dziala bardzo dobrze przeciwdepresyjnie, to radziłbym przeczekać, tym bardziej, że po ustapieniu objawów stosuje sie mniejsze dawki niz podczas wstepnego leczenia. Do lekow, które proponował nasz Ekspert dorzuciłbym jeszcze: moklobemid i mirtazapinę. I jeszcze jedna możliwość: do aktualnie stosowanego leku np. sertraliny dołozyc inny, poprawiajacy funkcje seskualne np. trazodon (TRITTICO) w małych dawkach wieczorem...
  • Gość: anjuna IP: *.dynamic.chello.pl 26.05.11, 19:17
    Prosze nie wprowadzac w blad iz TRITICO poprawia nieco funkcje seksualne.Tritico jest tak samo lekiem przeciwdepresyjnym z grupy SSRI i co najwyzej przypisuje sie mu iz mniej zaburza funkcje seksualne w porownaniu do innych lekow tej grupy!Stosowanie latami lekow /z tej grupy/ przeciwdepresyjnych moze choc nie zawsze trwale zaburzyc libido!
    Jesli pragniemy leczyc depresje i utrzymac libido nalezy stosowac inne sprawdzone leki.Miedzy innymi Moclar.Wellbutrin czyli bupropion czasem podawany jest tez Zyban,ogolnie stosowany w terapi odwykowej u palaczy,ale o takim skladzie jak bupropion.Po za tym Kochani leczac depresje,nerwice,natrectwa,lęki musimy uzbroic sie w cierpliwosc!Pierwsze symptomy dzialania leku pojawiaja sie po ok.dwoch tygodniach,ale pamietajmy,ze czesto ida w parze z pogorszeniem/lęki,mysli samobujcze itp./Tak wiec naprawde obiektywnie oceniac dzialanie na nas?kazdego indywidualnie/leku mozemy po uplywie co najmniej miesiaca!Oczywiscie gdy wystepuja silnie uboczne skutki,lek musimy odstawic wczesniej.Ja bylam leczona przez 10 lat lekami z grupy SSRI oraz tym Tritico i teraz borykam sie ze stalym zanikiem libido!W koncu zmienilam lekarza,ktory mial ludzkie podejscie i przejal sie moim problemem.Swietnie zareagowalam na REmirte ORO zarowno psychicznie jak i moje libido bylo lepsze niz kiedykolwiek.Niestety pojawily sie skutki uboczne-duzy wzrost masy ciala mimo diety,ale to bym zniosla glodzac sie:-).Lecz pojawily sie bole reumatyczne czego dlugo nie kojarzylam z tym lekiem.Po 6 miesiacach zażywania zrezygnowalam ,rozstalam sie z dolegliwosciami,ale i z wspanialym libido.Tak to juz jest,ze depresja oslabia libido,ale i spora grupa lekow jej zapobiegajaca i puki co nie ma jeszcze jednorodnej wspanialej recepty na poruszony tu problem.Zycze wiec wytrwalosci w poszukiwaniu swojego trafnego specyfiku,bo kilka takich jest na rynku.Pozdrawiam wszystkich pobratyncow dzielacych los depresantow.
  • larry4 16.06.11, 20:20
    Nestety nie masz racji, Trittico nie jest lekiem z grupy SSRI.
  • Gość: Woody IP: *.ip.netia.com.pl 10.08.11, 15:11
    Cześć,

    Chciałbym zadać Tobie kilka pytań na temat Twoich doświadczeń związanych z leczeniem depresji. Ja brałem effectin, asentrę a teraz biorę trittico. Moj główny problem to całkowity zanik libido i brak motywacji życiowej. Obie te rzeczy są ze sobą nierozerwalnie połączone. Trittico w żadnym stopniu nie pomaga mi na libido. Trittico pomaga mi na spanie, nastrój i większą energię. Polecasz mirtazapinę?
  • Gość: anjuna IP: *.dynamic.chello.pl 10.08.11, 18:30
    Witaj!
    Z tego co sie orientuje drazac zajadle temat wszystkie leki z grupy SSRI oslabiaja libido.Czyli Efectin,Asentra i wiele innych,mozna w chwili przyplywu cierpliwosci posprawdzac w wyszukiwarce.Problem w tym,ze juz sama depresja oslabia libido,a tu na dokladke te leki takze.Niektorzy twierdza,ze Triticco nie zaburza popedu,ale u mnie takze zaburzalo!Nie wiem ile masz lat i od jak dawna stosujesz te leki?Bo depresja + SSRI i gdy dojdzie jeszcze menopauza lub u mezczyzn kolo 50 spadek testosteronu to juz bywa tragicznie.Mnie wyzej wymienione leki pomagaly na nastroj,likwidowaly lęk,lepiej spalam,nie mialam gonitwy mysli i ale tylko czesciowo motywowaly do aktywnosci czyli bylam nieco mniej "leniwa".I mysle,ze Efectin jest przeceniany jako lek mobilizujacy,tak prznajmniej bylo u mnie.Nie wiem dlaczego malo slyszy sie o leku/nie wiem jaka to grupa/ Remirta ORO.Po tym leku czulam sie rewelacyjnie,bylam optymistyczna,energiczna i mialam wrecz zwiekszone libido co bylo bardzo fajne:-).Niestey po tym leku zaczelam tyc i mialam bole miesniowe zbyt dotkliwe by moc dalej brac ten lek.Ale kazdy reaguje inaczej wiec moze rozwazcie z lekarzem aplikacje tego leku.
    Te z grupy SSRI moga przy dlugotrwalym stosowaniu calkiem zaburzyc libido co pozniej mimo ich zaprzestania nie zmienia sytuacji.Pozniej bywa,ze trzeba to leczyc u seksuologa.Ja usilnie upominalam sie o lek inaczej dzialajacy na depresje.Nie jest on odpowiedzialny za wychwyt zwrotny serotoniny,a powoduje zwiekszenie wydzielania dopaminy i noradrenaliny,ktore sa takze odpowiedzialne za odczuwanie przyjemnosci,a wiec i za bodzce seksualne.Lek nazywa sie Wellbutrin.Biore go miesiac i nastrój dalej marny,ale mniejszy lęk,wreszcie cos mi sie chce robic co odbija sie duzo wieksza aktywnoscia i w koncu wrocilo mi niesmialo libido.Nie jest to rewelacja,ale jednak jest roznica.Martwi mnie tylko,ze lek powoduje u mnie nerwowosc,drazliwosc i nie wiem czy bedzie skuteczny w poprawieniu nastroju.Czasem mysle trzeba wybrac co w danym momencie zycia jest dla Ciebie wazniejsze.Dla mnie bardzo wazny jest sex.czulam sie okropnie gdy w glowie pragnelam go,a w realu zupelnie nic nie odczuwalam! Wazna jest dla mnie tez aktywnosc by moc cos robic czyli zyc!Puki co mam nadzieje,ze i nastrój z czasem sie poprawi.Lek nie jest tani,nie jest refundowany,ale w aptekach specjalizujacych sie w tanich lekach mozna go zamowic juz w cenie ok.65 zl( wellbutrin 150 mg) bo w internecie byl drozszy. Lekow antydepresyjnych nie blokujacych libido jest stosunkowo malo wiec nie latwo jest leczyc pacjenta z takimi jak my wymaganiami.Dla mnie jest to krepujace gdy za kazdym razem musze przypominac lekarzowi o co mi chodzi i upominac sie o takie wlasnie leki.A nie wiem dlaczego lekarze tak niechetnie je przepisuja.W koncu czytajac ulotki o przeciwskazaniach i ewentualnych objawach ubocznych i tak mozna sie przerazic i zaprzestac leczenia!Trzymaj sie i walcz o swoje,w koncu jedno zycie sie ma i prawo by czerpac z niego wszystko to co dobre i co sprawia nam radosc.Zycze powodzenia! :-)))
  • Gość: anjuna IP: *.dynamic.chello.pl 10.08.11, 18:45
    A wracajac jeszcze do Twego pytania, mirtazepina to wlasnie REMIRTA ORO opisywalam jej dzialanie sprawdzone na sobie w poprzednim wpisie.Wiec moze warto sprobowac!
  • Gość: demator IP: 77.111.247.* 29.01.19, 13:26
    nie skupiaj się na nerwicy tylko zadziałaj na ejakulacje w tym przypadku najlepszy prosent 600. w moim przypadku to zaskoczyło.
  • Gość: j_koch IP: *.e24cloud.com 29.07.19, 13:35
    Cum on to moim zdaniem jeden z lepszych środków bez recepty jaki można wypróbować. niby suplement ale naprawdę świetnie się sprawdza. Suplement ten ma serio dobry wpływ na potencję i libido i pozwala cieszyć się seksem bez obaw o brak erekcji. Ogólnie mam porównanie z braveranem ale moim zdaniem braveran się do cum on nie umywa jeśli chodzi o skuteczność i szybkość działania. Polecam i to zdecydowanie.
  • Gość: pigwowy IP: *.103.191.130.94.telekom.de 31.07.19, 14:30
    Jest całkiem ok, niezła jakość, możesz wypróbować

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka