Dodaj do ulubionych

pigułki a libido...

IP: *.energis.pl 13.08.04, 10:23
No właśnie - jak to jest. Czy to możliwe, że zażywanie pigułek
antykoncepcyjnych wpływa niekorzystnie na apetyt na sex? Pigułki biorę od
około 9 lat i nigdy nie miałam żadnych skutków uboczych. Od jakiegos czasu
jednak (mniej więcej rok) nie mam ochoty na sex, a czasami nawet mnie
odrzuca. Czy to może być o pigułek?...
Edytor zaawansowany
  • szkodnik 13.08.04, 10:24
    Może. Wpływ pigułek na obniżenie libido jest naukowo udowodniony.
    --
    ***szkodnikus nieśmiertelnus***
    ***społecznus debilus***
    ***forumus weteranus***
  • Gość: Anna IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 14.08.04, 13:35
    Pigułki brałam 12 lat i stwierdziłam obniżony poziom zainteresowania seksem(tak
    jak uprzedził mnie lekarz).Teraz mam wkładkę hormonalną MIRENA(4-ty m_c)i
    ochota na seks powraca jak szalona.Czasami jest to męczące bo ciągle chce mo
    sie kochać.
  • Gość: mordka IP: *.energis.pl 16.08.04, 09:40
    A czy wkładki nie są przeznaczone dla kobiet, które już urodziły dzieco?... Bo
    ja jeszcze nie mam dzieci - niestety :-(

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.