• drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego

Czy biorąc tabletki anty można poronić ? Dodaj do ulubionych

  • 03.04.06, 14:57
    Witm wszystkich.
    Od wielu lat biorę tabletki antykoncepcyjne Cilest. Czasami miałam plamienia
    pomiędzy mięsiączkami, i wtedy podobno było to spowodowane sprawami
    hormonalnymi. Plamienia były bardzo ciemne.
    Ostatnio wystąpiły u mnie plamienia koloru czystej krwi ,ale jakby z
    domieszką wody czyli bardziej wodniste. Dodam ,że nadal biorę tabletki, ale
    zaniepokoiłam się , ponieważ od 8 lat brania tabletek nic takiego mi się nie
    przydarzyło.
    Czy istnieje możliwośc zajścia w ciążę i poronienia jednocześnie w trakcie
    brania tabletek ?
    Wiem ,że ciąża jest możliwa, ale czy może ktoś się z Was spotkał z czymś
    takim ??

    Pozdrawiam.
    Edytor zaawansowany
    • 03.04.06, 21:48
      Skoro ciąża jest możliwa podczas brania tabletek antykonc. to i poronienie jest
      możliwe, a nawet powiem, że pewne.
      Przecież taka jest rola tych tabletek - wstrzymać owulację, a jak się nie uda,
      to nie dopuścić przynajmniej do implantacji zarodka.
      Jeśli się martwisz tym, że poroniłaś i nie wiesz co dalej, to tylko tyle mogę
      Ci powiedzieć, że tak małe ciąże roni się i nic dalej z tym się nie robi (nic
      typu zabieg łyżeczkowania). Nawet nie wiem czy ktokolwiek jest w stanie
      zorientować się czy był wówczas w ciązy, bo musiałby zrobić od razu badanie
      krwi - raczej test "sikany" nie wyłapałby ciąży tak wczesnej.
      Natomiast skoro masz plamienia, to na Twoim miejscu zgłosiłabym się do
      ginekologa, bo może poziom hormonów w tej tabletce jest zbyt mały, aby
      zapobiegać ciąży i potem ronisz.
      W ogóle jestem przeciwna tabletkom anty, ale jak już ktoś bierze, to niech
      przynajmiej zapobiega, a nie roni.
      Ale jeśli te krwawienia nie są wynikiem poronień, to i tak rób coś z tym, bo to
      są jakieś "tąpnięcia" w systemie hormonalnym, których nie powinno być przy
      braniu tabletek. Rozwalisz sobie organizm i dopiero będzie kłopot.
  • Powiadamiaj o nowych wpisach

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka
Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.