sex po poronieniu Dodaj do ulubionych

  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne
  • Cześć.
    Może się orientujecie kiedy po poronieniu można zacząć uprawiac sex. Tak
    bardzo bym chciała poprzytulać się do mojego męża. Zabieg miałam 9.12. więc
    stosunkowo bardzo niedawno. Nie mam już krwawienia lae nie wiem czy jest to
    wskazane. Trochę sie boję o komplikacje a zapomniałam o to zapytać lekarza.
    • Witaj!
      Ponoć powinno się odczekać conajmniej 2 tygodnie. U mnie minęły juz 3 tyg a ja
      nadal się boję... Powodzenia i pozdrawiam
      --
      Moje Aniołki *23.06.06r (10 tc)
      *18.11.06r (13 tc)
      • Dzięki za odpowiedź. Chyba nie wytrzymam tyle czasu. sad Już od 2 tyg nic...bo
        miałam plamienia i było za duże ryzyko, a teraz jeszcze 2 tyg. sad
        • Krwawienie moze powrócić, ja po zabiegu nie krwawiłam dwa dni, później się
          zaczęło...
          Minęły 3 tygodnie, dwa przytulanka za mną. Z resztą sama zobaczysz po sobie,
          jak się będziesz czuła...

          Pozdrawiam.
          • 2 tyg to minimu,tak mi mowili lekarze! a najlepiej poczekac do pierwszej @@!ja
            Ci powiem,ze po drugim poronieniu nie bylo seksu przez 4 MIESIĄCE!a Ty
            mowisz,ze nie dasz rady 2tyg? hehehehe dasz, dasz rade, nie martw sie!
            • hehe 2 tygodnie wink nie żebym lekceważyła problem ale niech ja sobie przypomnę
              kiedy ostanio u nas coś sie działo w tej kwestii smile

              w sierpniu ! wink
              potem ciaża-info że do 12tc mamy sobie darowac,
              zabieg w 10tc potem - mamy sobie darować conajmniej do kontrolki za 2 tyg,
              potem inny lekarz że lepiej sobie darować do okresu bo mam nadżerkę wiec cięzko
              bedzie stwierdzić czy nadżerka puszcza czy to okres,
              potem chlamydia u niemęża- androlog-lepiej sobie darować przez okres kuracji
              antybiotykami

              ale numer własnie dziś skończył 2 op antybiotyków za 10 dni kontrolka a potem
              to sie chyba na tydzień zamykamy w domu żeby nadrobić smile heheh



              ale 2 tyg to minimum, na kontrolce zapytaj się lekarza czy juz możecie

              --
              "Lubię siebie bardziej niż wczoraj i mniej niż jutro"
              • ja mialam zabieg lyzeczkowania 7 grudnia w szpitalu Mswia i nadal nie mam
                ochoty na seks, a nawet bardzo sie boje.
                • Dziewczyny, ale ja zawsze lubiłam sex i teraz nie mogę się doczekać, kiedy będę
                  mogła. sad(( Jeszcze tyle czasy przede mną . sad
                  • ja też lubiłam, ale mam blokade psychiczna. Może za mało czasu upłyneło. W
                    czwartek minie mi tydzien od kiedy straciłam maleństwo.
                    • To ja chyba jestem jakas inna, bo ja nie moge przestać o tym myśleć. wink
                      • To nie tak, po prostu radzisz sobie z ta sytuacja lepiej niz np. ja i szybciej
                        wracasz do jak to mozna ujac normalnego zycia. Pozazdroscic. Pozdrawiam.
                        • Staram się po prostu normalnie żyć. Mam dużo obowiązków, więc łatwiej mi jest
                          nie myśleć. Chociaż zdarza mi się popłakać tak nagle jak sobie przypomnę.
                      • Nie jestes innawink ja juz wczesniej zadawałam to samo pytaniesmile
                        Ja poroniłam 20.11 ale samoistnie, lekrarz po tygodniu dał zielone światło na
                        seks z czego byłam bardzo zadowolona bo ja tez bez nien mogewink pozdrawiam
                        --
                        gg 3306957
                        • To poczekam jeszcze kilka dni i zobaczę jak się będę czuła. Dzięki za
                          pocieszenie. smile
                          • Ja to tak specjalnie chcicy nie mam a nawet obawy czy nie będzie może coś
                            boleć, nie macie tak ???
                            • Ja nie mam żadnych obaw. Tym bardziej, że dobrze się czuję.
                              • I bardzo dobzre, mysle, ze czym dłuzej sie to odkłada tym wieksza moze byc
                                blokada. ja nie miałam zadnych obaw choc jak doszło co do czego smile to....
                                czekałm na...bol?? sama nie wiem ale wszystko było normalnie, zupełnie jak
                                kiedys i teraz koerzystam z seksu bo na wiosne to bede korzystac "planowo"smile
                                --
                                gg 3306957
                                • Mi na razie tak se, coś jednak cały czas pobolewa w podbrzuszu, niby okej ale
                                  są takie momenty ukłócia, że odechciewa się wszystkiego... poza tym nie lubię
                                  sexu z prezią... no a zajść nie powinnam...

Wysyłaj powiadomienia o nowych wpisach na forum na e-mail:

Aby uprościć zarządzanie powiadomieniami zaloguj się lub zarejestruj się.

lub anuluj

Oferty

Zaloguj się

Nie pamiętasz hasła lub loginu ?

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Regulamin.